Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovVehicule utilitare STB

 

Topic: Tramvaie utilitare

348 posts, 145422 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaie utilitare shoppy

Nu s-au construit tramvaie utilitare, toate tramvaiele utilitare provin din foste tramvaie de calatori, cele pe care le vezi in subiectul asta provin din foste vagoane produse la Electroputere Craiova(bine stropitoarea 004, plugurile si altele intra la utilaje nu la utilitare).

 


Re: Tramvaie utilitare mastocitu

Vina mea am confundat lucrurile ma gandisem la pluguri,stropitori despre astea am vrut sa stiu daca au fost fabricate la URAC

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie utilitare Dr2005

Plugurile 1VU și stropitoarea 004 sunt făcute pe trucuri de V56 (care, la rândul lor, erau făcute pe trucuri rămase de la alte ,,vechituri" casate). La fel și ,,măgărușii" din URAC. Vagoanele 3VU sunt făcute de la zero (sau pe un truc modificat la greu). Ep-urile și Rathgeber-urile... povestea lor cred că o știți.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie utilitare Tom

Din cate observ, 2614 are acum o fata de spate, ca sa nu spun altfel. Au folosit o remorca pentru a lua partea aceea?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie utilitare Dr2005

Probabil așa se explică de ce a dispărut o remorcă din Victoria. Că la Dudești sunt ambele remorci prezente, iar cea din BN cred că e și ea la locul ei.

 


Re: Tramvaie utilitare Dominatrix

Dr2005 wrote:
Că la Dudeşti sunt ambele remorci prezente[...].
La Dudesti stiam numai de #3543. Care e a 2'a?

 


Re: Tramvaie utilitare Gabi23

3503 si 3543 sunt remorcile. Au fost cele ale vagoanelor 2663 si 2513 actualmente utilitarii depoului.
3543 este cat de cat completa, iar 3503 a mai donat unele piese.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie utilitare Tom

Poate transforma o parte din Tatre in utilitare, cand vor incepe sa le retraga din circulatie.

 


Re: Tramvaie utilitare Chev Celios

Si pentru ca Tatrele parca sunt mai puternice ar putea sa faca cateva cu comanda in ambele capete si sa le face pentru tractatul vagoanelor defecte de pe linii gen 41,21,etc.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie utilitare Dr2005

T4R = 160 kW
2 x T4R = 320 kW
V3A = 240 kW
Ep, Rathgeber = 240 kW
V3A #205 = 480 kW

Problema cu Tatrele e că nu au forță la cârlig foarte mare, din cauza raportului de transmitere de la motor la osia motoare. Din cauza asta, nu prea pot trage nimic... un cuplu de Tatre cu greu reușește să tragă sau să împingă un alt cuplu gol sau un V3A și asta cu patinaj și supraîncălziri de motoare electrice de tracțiune. Nu mai zic de un vagon singur, care abia reușește să tragă dacă ,,slave"-ul crapă. La vagoanele T3D, T4D, T3YU și T4YU, pe comandă specială, s-au conceput și produs remorci B3D, B4D, B3YU și B4YU, iar vagoanele motoare au alt raport de transmitere a forței de la motorul electric de tracțiune la osia montată, astfel asigurându-se și o forță de tracțiune la cuple ceva mai mare, suficient să se poată tracta o remorcă, care remorcă e mai ușoară cu câteva tone decât vagonul motor (de fapt mult mai ușoară), dar și aici mai apar probleme (de aceea, inițial, nu au fot prevăzute remorci pentru Tatre și pentru PCC-uri în general).

 


Re: Tramvaie utilitare Chev Celios

E atunci se pot modifica actualele utilitare pentru tras vagoane de pe traseu si tatrele sa mearga singure cu piese pentru depouri.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie utilitare Dr2005

Actualele utilitare oricum sunt prea puternice, ba mai sunt şi făcute pentru tras remorci.

Apropo de forţa de tracţiune, ar fi interesant de aflat care este forţa de traţciune ,,la cârlig" (la aparatul de tracţiune) a vagoanelor din dotarea RATB-ului. Un V3A-93-CH-PPC dă 71,15 kN, dar la celelalte nu ştiu.

 


Re: Tramvaie utilitare Chev Celios

Pai da de asta zic.Ar fi numai bune de tras rapid din traseu vagoanele defecte.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie utilitare Dr2005

Gândeşte-te cât durează să aduci un utilitar, chiar şi dacă îl ţii pe o linie de stocare la cap de linie. E mult mai uşor să te împingă vagonul din spate până la cap de linie, de unde te trage vagonul din faţă până la depou. Probabil dacă terminalele noastre ar fi avut linii de avarie, s-ar fi putut lăsa acolo vagonul defect până venea ,,remorcherul" de la depou, dar în condiţiile actuale nu prea e posibil.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vehicule utilitare STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433179 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use