Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2709 posts, 446574 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Goldmund
Nu ma pot abtzine, vazand cum a raspuns @subway guru la Sâm Feb 19, 2011 2:25 am.
Iata care e problema mea:
am putut vedea un reportaj despre orasul Turku, (177mii loc, un oras din Finnlanda, "Capitala Culturala a UE",etc....)Economia orasului nu prea merge bine, santierul naval(cel mai mare angajator din zona...)nu prea mai are multe"comenzi", dar oamenii se bucura de onoarea de a gazdui "Capitala Culturala...")
Oamenii astia au renovat si mai mult toate cladirile vechi ale orasului, galerii de arta au impanzit centrul orasului, iar cladirile vechi sunt ca niste muzee in aer liber, ca peste tot in nordul, sudul si vestul Europei. Am vazut stradutze mici, intortocheate, case simple mici, care precis in alte partzi ar fi fost daramate, insa in nordul Europei sunt renovate si "ies"mai frumos decat le-a conceput arhitectul!Ce este cel mai importnat, orasul Turku are un flair, caracter si deja din cele vazute il pot deosebi de alte cateva sute de orase europene-asta e importnat!!
Nimeni din orasele UE nu se lauda cu noile turnuri de sticla, nimeni din UE nu se lauda cu "largiri si noi bulevarde prin centrul orasului" , din contra!
Se lauda cu "ocoliri", autostrazi si centuri-autostrazi care indeparteaza circulatzia de orase..., iar centrele acestor orase sunt din nou pavate cu piatra cubica(...)sunt reinviate vechile traditzii ale mestesugurilor(...) apar tot mai multe "zone pietonale" si strazi inchise circulatziei, dar sunt oferite din ce in ce mai bune conditzii biciclistilor(vezi si toate orasele din Olanda, multe orase din Germania,Elvetia samd), iar transportul in comun este pe masura nevoilor.
Eu sunt convins ca atat @subway guru cat si @jailor iubesc si cunosc bine Bucurestiul, dar fiecare are punctul sau de vedere,insa peste punctul meu de vedere mai este si punctul de vedere general, european.
Macar ca aceasta "Supralargire Buzesti-Berzei-Uranus" sa fie ultimul atac la adresa patrimoniului din centru Bucurestiului.In capitala Romaniei sunt atatea de facut... incepend cu refacerea Centrului Vechi(cu toate ca nu doar cateva strazi reprezinta centrul unei capitale de peste 2 milioane de loc.!Centrul trebuie sa fie tabu pt constructii inalte, demolari sa.Centrul se intinde cel putin pana la primul inel-Bravu-Stefan cel Mare-Pasajul Basarab-sic!)si pana la canalizarea si asfaltarea tuturor strazilor, renovarea (si termica a)blocurilor, cainii...,vandalismul, criminalitatea, modernizarea si extinderea transportului in comun,etc,etc....
Sa auzim mai mult de bine
Nu ma pot abtzine, vazand cum a raspuns @subway guru la Sâm Feb 19, 2011 2:25 am.
Iata care e problema mea:
am putut vedea un reportaj despre orasul Turku, (177mii loc, un oras din Finnlanda, "Capitala Culturala a UE",etc....)Economia orasului nu prea merge bine, santierul naval(cel mai mare angajator din zona...)nu prea mai are multe"comenzi", dar oamenii se bucura de onoarea de a gazdui "Capitala Culturala...")
Oamenii astia au renovat si mai mult toate cladirile vechi ale orasului, galerii de arta au impanzit centrul orasului, iar cladirile vechi sunt ca niste muzee in aer liber, ca peste tot in nordul, sudul si vestul Europei. Am vazut stradutze mici, intortocheate, case simple mici, care precis in alte partzi ar fi fost daramate, insa in nordul Europei sunt renovate si "ies"mai frumos decat le-a conceput arhitectul!Ce este cel mai importnat, orasul Turku are un flair, caracter si deja din cele vazute il pot deosebi de alte cateva sute de orase europene-asta e importnat!!
Nimeni din orasele UE nu se lauda cu noile turnuri de sticla, nimeni din UE nu se lauda cu "largiri si noi bulevarde prin centrul orasului" , din contra!
Se lauda cu "ocoliri", autostrazi si centuri-autostrazi care indeparteaza circulatzia de orase..., iar centrele acestor orase sunt din nou pavate cu piatra cubica(...)sunt reinviate vechile traditzii ale mestesugurilor(...) apar tot mai multe "zone pietonale" si strazi inchise circulatziei, dar sunt oferite din ce in ce mai bune conditzii biciclistilor(vezi si toate orasele din Olanda, multe orase din Germania,Elvetia samd), iar transportul in comun este pe masura nevoilor.
Eu sunt convins ca atat @subway guru cat si @jailor iubesc si cunosc bine Bucurestiul, dar fiecare are punctul sau de vedere,insa peste punctul meu de vedere mai este si punctul de vedere general, european.
Macar ca aceasta "Supralargire Buzesti-Berzei-Uranus" sa fie ultimul atac la adresa patrimoniului din centru Bucurestiului.In capitala Romaniei sunt atatea de facut... incepend cu refacerea Centrului Vechi(cu toate ca nu doar cateva strazi reprezinta centrul unei capitale de peste 2 milioane de loc.!Centrul trebuie sa fie tabu pt constructii inalte, demolari sa.Centrul se intinde cel putin pana la primul inel-Bravu-Stefan cel Mare-Pasajul Basarab-sic!)si pana la canalizarea si asfaltarea tuturor strazilor, renovarea (si termica a)blocurilor, cainii...,vandalismul, criminalitatea, modernizarea si extinderea transportului in comun,etc,etc....
Sa auzim mai mult de bine
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
ANTENA
Nu s-a mai demolat mai nimic, dar am vazut un utilaj imens pregatit pt actiune.
Avea o foarfeca hidraulica in dotare
Nu s-a mai demolat mai nimic, dar am vazut un utilaj imens pregatit pt actiune.
Avea o foarfeca hidraulica in dotare
- ioan
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
ioan
Utilajul acela sta acolo de mai bine de o saptamana, in zona aia nu se mai misca nimic, sa speram ca mai au ceva bani pentru lucrari avand in vedere ca Consilierii locali au votat injumatatirea bugetului alocat proiectului pentru a face rost de bani pentru campania lor electorala. Abia astept sa le dau un vot contra
Utilajul acela sta acolo de mai bine de o saptamana, in zona aia nu se mai misca nimic, sa speram ca mai au ceva bani pentru lucrari avand in vedere ca Consilierii locali au votat injumatatirea bugetului alocat proiectului pentru a face rost de bani pentru campania lor electorala. Abia astept sa le dau un vot contra
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
elloyy
Subscriu! Dominatrix, sau cine se mai pricepe, unde pot vedea exact lista cu cei care au votat injumatatirea bugetului? O sa votez UDMR-ul daca alt contracandidat nu o sa gasesc la oricare din acea lista. Mor de draci!
ioan wrote:
Abia astept sa le dau un vot contra
Subscriu! Dominatrix, sau cine se mai pricepe, unde pot vedea exact lista cu cei care au votat injumatatirea bugetului? O sa votez UDMR-ul daca alt contracandidat nu o sa gasesc la oricare din acea lista. Mor de draci!
- 2009
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
2009
Am şi eu două neclarităţi în legătură cu stăpungerea prin Uranus, de la Vasile Pârvan
1. Aici în poza asta la Vasile Pârvan clădirea de pe partea dreaptă, nu se vede decât numai un colţ din ea, e o clădire veche, colţ Vasile Pârvan cu Kogălniceanu, va dispărea nu, altfel nu văd cum s-ar încadra bulevardul, iar până la Vasile Pârvan lărgirea se va face pe dreapta luând din acele spaţii verzi, e un teren de fotbal sau baschet habar n-am pe acolo.
http://www.panoramio.com/photo/2881067
2. Poate s-a mai discutat, dacă s-a discutat asta deja îmi cer scuze.
După curtea Parlamentului străpungerea va continua cu lărgirea străzii Uranus, apoi largirea căii Rahovei până la Chirigiu, sau din strada Uranus direct la Chirigiu prin halele acelea sau ce or fi?
Atunci, ce se va întâmpla cu această clădire, Bursa de Mărfuri, va dispărea şi ea sau va putea fi ocolită
http://www.panoramio.com/photo/24437123
Am şi eu două neclarităţi în legătură cu stăpungerea prin Uranus, de la Vasile Pârvan
1. Aici în poza asta la Vasile Pârvan clădirea de pe partea dreaptă, nu se vede decât numai un colţ din ea, e o clădire veche, colţ Vasile Pârvan cu Kogălniceanu, va dispărea nu, altfel nu văd cum s-ar încadra bulevardul, iar până la Vasile Pârvan lărgirea se va face pe dreapta luând din acele spaţii verzi, e un teren de fotbal sau baschet habar n-am pe acolo.
http://www.panoramio.com/photo/2881067
2. Poate s-a mai discutat, dacă s-a discutat asta deja îmi cer scuze.
După curtea Parlamentului străpungerea va continua cu lărgirea străzii Uranus, apoi largirea căii Rahovei până la Chirigiu, sau din strada Uranus direct la Chirigiu prin halele acelea sau ce or fi?
Atunci, ce se va întâmpla cu această clădire, Bursa de Mărfuri, va dispărea şi ea sau va putea fi ocolită
http://www.panoramio.com/photo/24437123
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
andrei11
Daca te referi la cladirea din poza prezentata de mine, nu are legatura cu largirea. In ceea ce priveste poza nr 2 dupa parerea mea modernizarea B-dul Uranus se va opri in strada Izvor - largita corespunzator. Si cam atat. Mai vorbim peste vreo 50 ani.
Daca te referi la cladirea din poza prezentata de mine, nu are legatura cu largirea. In ceea ce priveste poza nr 2 dupa parerea mea modernizarea B-dul Uranus se va opri in strada Izvor - largita corespunzator. Si cam atat. Mai vorbim peste vreo 50 ani.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Dominatrix
@elloyy: In caz ca n-ai vazut raspunsul meu de ieri, fiindca s-a deschis intre timp topic separat despre bugetul Capitalei, asteapta si tu publicarea minutei sedintei pe site'ul PMB.
2009 wrote:Demolari pe Uranus nu vor fi necesare decat intre str. Sabinelor si intersectia cu Calea Rahovei (Piata de Flori). S-a spus ca demolarile se vor face pe partea stanga cum mergi spre Chirigiu, oricum imobilele respective sunt locuite in principal de cetateni minoritari discriminati care discrimineaza majoritatea. Deci fosta vama si cladirea Bursei de Marfuri nu vor avea de suferit. Artera este prevazuta sa ajunga la Chirigiu, deci nu se va expropria infectia numita Piata de Flori (din pacate!)
După curtea Parlamentului străpungerea va continua cu lărgirea străzii Uranus, apoi largirea căii Rahovei până la Chirigiu, sau din strada Uranus direct la Chirigiu prin halele acelea sau ce or fi?
Atunci, ce se va întâmpla cu această clădire, Bursa de Mărfuri, va dispărea şi ea sau va putea fi ocolită
@elloyy: In caz ca n-ai vazut raspunsul meu de ieri, fiindca s-a deschis intre timp topic separat despre bugetul Capitalei, asteapta si tu publicarea minutei sedintei pe site'ul PMB.
- Yannick
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
Acela e inelul median, sau principal...marca Kiseleff.
Inelul mic (interior) e taman asta cu Buzesti-Berzei, conform planului din 1935, gandit de arh. Octav Doicescu (acest Haussmann de Mic Paris).
Sa auzim numai si numai de bine!
Goldmund wrote:
Centrul se intinde cel putin pana la primul inel-Bravu-Stefan cel Mare-Pasajul Basarab-sic!)
Acela e inelul median, sau principal...marca Kiseleff.
Inelul mic (interior) e taman asta cu Buzesti-Berzei, conform planului din 1935, gandit de arh. Octav Doicescu (acest Haussmann de Mic Paris).
Sa auzim numai si numai de bine!
- Nightwolf
-
Posted:
-
- Yannick
-
Posted:
-
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Sava6115-6315
Noi facem bulevarde si pasaje incurajand traficul, pe cand ,in tarile civilizate traficul e descurajat serios in marile orase. Romania-civilizatie= -50 de ani (in urma...)
Ieri am trecut pe Buzesti-Berzei cu bicicleta. Lucrarile sunt in stadiul urmator:
Victoriei-Polizu: se monteaza borduri;au fost montati stalpii metalici;Pe Cuza retin ca era facut "santul" pentru linia de tramvai.
Polizu-Grivitei: trotuarul ramas pe partea stanga arata jalnic si e pesarat de mici fundatii, am impresia, pentru viitorii stalpi metalici; in rest e moloz si noroi; minoritarii cautau ici-colea urme de fier.
Grivitei-Vulcanescu: nimic nou; dupa hala Matache, benzinaria e inlocuita de o groapa, iar aproape de Vulcanescu, cateva cladiri isi asteapta finalul cu "coasa" langa ele.
Vulcanescu -Virgiuliu: este inchis circulatiei, si la intersectia cu Vulcanescu cateva cladiri mai asteapta sa fie cosite; La Piata Virigiliu s-a improvizat un sens giratoriu
Virgiliu-Plevnei:n-am mai trecut de mult pe aici. pe partea stanga e lumina de la un cap la altul. Craterul de langa intersectia cu Stirbei Voda parca avanseaza inapoi,spre intersectie.Linia de tramvai este pusa pe pozitie in fosta portiune cu sens unic si pe Plevnei(in statie).
Noi facem bulevarde si pasaje incurajand traficul, pe cand ,in tarile civilizate traficul e descurajat serios in marile orase. Romania-civilizatie= -50 de ani (in urma...)
Ieri am trecut pe Buzesti-Berzei cu bicicleta. Lucrarile sunt in stadiul urmator:
Victoriei-Polizu: se monteaza borduri;au fost montati stalpii metalici;Pe Cuza retin ca era facut "santul" pentru linia de tramvai.
Polizu-Grivitei: trotuarul ramas pe partea stanga arata jalnic si e pesarat de mici fundatii, am impresia, pentru viitorii stalpi metalici; in rest e moloz si noroi; minoritarii cautau ici-colea urme de fier.
Grivitei-Vulcanescu: nimic nou; dupa hala Matache, benzinaria e inlocuita de o groapa, iar aproape de Vulcanescu, cateva cladiri isi asteapta finalul cu "coasa" langa ele.
Vulcanescu -Virgiuliu: este inchis circulatiei, si la intersectia cu Vulcanescu cateva cladiri mai asteapta sa fie cosite; La Piata Virigiliu s-a improvizat un sens giratoriu
Virgiliu-Plevnei:n-am mai trecut de mult pe aici. pe partea stanga e lumina de la un cap la altul. Craterul de langa intersectia cu Stirbei Voda parca avanseaza inapoi,spre intersectie.Linia de tramvai este pusa pe pozitie in fosta portiune cu sens unic si pe Plevnei(in statie).
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Sava6115-6315
Comunicat RATB:
Incepand din data de 05.03.2011, linia 635 va functiona pe un traseu modificat
Vineri, 04 Martie 2011
Ca urmare a avansarii lucrarilor de constructie a Bulevardului Uranus, incepand cu data de 05.03.2011, Brigada de Politie Rutiera a avizat restrictionarea traficul rutier pe Str. Berzei, tronsonul cuprins intre Str. Cameliei si Str. Mircea Vulcanescu.
Din aceasta cauza, linia 635 va functiona pe traseul actual intre terminalul Ghencea si intersectia Str. Polizu/Calea Grivitei, apoi pe un traseu modificat pe Calea Grivitei, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, Calea Plevnei, cu intoarcere prin Str. Vasile Parvan, Bd. Mihail Kogalniceanu, Splaiul Independentei, Str. Stirbei Voda, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, Str. Polizu, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Bd. Gheorghe Duca, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, apoi traseul de ducere.
Inteleg ca 635 trece de 4 ori pe la gara in decursul unei ture dus-intors.Mi se pare o aberatie!! De ce l-au desfintat pe 620?Ca sa-l imbarlige pe 635, si sa-l faca ineficient ca timpi??
Comunicat RATB:
Incepand din data de 05.03.2011, linia 635 va functiona pe un traseu modificat
Vineri, 04 Martie 2011
Ca urmare a avansarii lucrarilor de constructie a Bulevardului Uranus, incepand cu data de 05.03.2011, Brigada de Politie Rutiera a avizat restrictionarea traficul rutier pe Str. Berzei, tronsonul cuprins intre Str. Cameliei si Str. Mircea Vulcanescu.
Din aceasta cauza, linia 635 va functiona pe traseul actual intre terminalul Ghencea si intersectia Str. Polizu/Calea Grivitei, apoi pe un traseu modificat pe Calea Grivitei, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, Calea Plevnei, cu intoarcere prin Str. Vasile Parvan, Bd. Mihail Kogalniceanu, Splaiul Independentei, Str. Stirbei Voda, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, Str. Polizu, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Bd. Gheorghe Duca, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, apoi traseul de ducere.
Inteleg ca 635 trece de 4 ori pe la gara in decursul unei ture dus-intors.Mi se pare o aberatie!! De ce l-au desfintat pe 620?Ca sa-l imbarlige pe 635, si sa-l faca ineficient ca timpi??
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Dominatrix
Sava6115-6315 wrote:Pai strategia asta e "patentata" la RATB: faci o linie ineficienta, fie prin modificarea traseului, astfel incat acesta sa devina inutil, fie "intinzi" intervalele de succedare precum elasticul de la chiloti ca sa nu o mai astepte nimeni. Si pe urma o desfiintezi fiindca intre timp a devenit nerentabila. Ce e asa de greu de inteles?
Inteleg ca 635 trece de 4 ori pe la gara in decursul unei ture dus-intors.Mi se pare o aberatie!! De ce l-au desfintat pe 620?Ca sa-l imbarlige pe 635, si sa-l faca ineficient ca timpi??
📖 Pagination options