Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 153327 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Sau cel mai probabil mai experimenteaza cu motorul convertit, problema ce necesita rezolvare fiind cuplul motor redus de ~700 Nm, mult sub cuplul initial de ~1200 Nm.
Sau cel mai probabil mai experimenteaza cu motorul convertit, problema ce necesita rezolvare fiind cuplul motor redus de ~700 Nm, mult sub cuplul initial de ~1200 Nm.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
aztec
Poate ii pune NOS sa scoata diferenta..
Cel mai probabil mai umbla la reglarea motorului.
Poate ii pune NOS sa scoata diferenta..
Cel mai probabil mai umbla la reglarea motorului.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
ADK
Nu mai este foarte mult, se apropie anul 2023 și primul autobuz alimentar cu gaz convertit de ceva vreme dintr-un diesel tot nu poate circula în regim normal cu călători și probabil nu va putea circula niciodată, astfel că cel mai sigur acest autobuz va rămâne doar o "încercare" probabil la fel ca și celelalte.
Acum poate s-a mai spus însă dacă se știa că are nevoie de o anumită putere, cei care au modificat autobuzul nu cred că nu știau asta. Probabil au vrut să-și primească banii chit că nu au oferit ce trebuie sau dacă rezultatul nu-i pe măsură "se rezolvă și ulterior", se face ce se face, autobuzul iese iar prin probe și se retrage la garaj cu același rezultat. Nu cred că e ca și cum ar putea să-i de-a "caii" necesari, fiindcă și Trabantul din cauză că era o mașină slabă singura soluție era doar să-i schimbe motorul.
Acum asta e, cu mai mult sau mai puțin "am încercat", dar cred că ar trebui să ne bazăm mai mult pe achizițiile noi, asta dacă mai vine ceva.
Nu mai este foarte mult, se apropie anul 2023 și primul autobuz alimentar cu gaz convertit de ceva vreme dintr-un diesel tot nu poate circula în regim normal cu călători și probabil nu va putea circula niciodată, astfel că cel mai sigur acest autobuz va rămâne doar o "încercare" probabil la fel ca și celelalte.
Acum poate s-a mai spus însă dacă se știa că are nevoie de o anumită putere, cei care au modificat autobuzul nu cred că nu știau asta. Probabil au vrut să-și primească banii chit că nu au oferit ce trebuie sau dacă rezultatul nu-i pe măsură "se rezolvă și ulterior", se face ce se face, autobuzul iese iar prin probe și se retrage la garaj cu același rezultat. Nu cred că e ca și cum ar putea să-i de-a "caii" necesari, fiindcă și Trabantul din cauză că era o mașină slabă singura soluție era doar să-i schimbe motorul.
Acum asta e, cu mai mult sau mai puțin "am încercat", dar cred că ar trebui să ne bazăm mai mult pe achizițiile noi, asta dacă mai vine ceva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Din seria "da' nu se poate domn director / lasă că rezolvă băieții de la tehnic!".
De remarcat și titlul optimist al subiectului, la plural.
Din seria "da' nu se poate domn director / lasă că rezolvă băieții de la tehnic!".
De remarcat și titlul optimist al subiectului, la plural.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Da pentru ca la vremea cand a fost creat subiectul, se discuta de un proiect mai amplu de convertire pe GNC a 500 de autobuze Citaro pe fonduri AFM.
Da pentru ca la vremea cand a fost creat subiectul, se discuta de un proiect mai amplu de convertire pe GNC a 500 de autobuze Citaro pe fonduri AFM.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
georgica2704
Bineînțeles circulă în probe. Mai devreme era pe Kiseleff de la Piata Presei spre Arcul de triumf.
Bineînțeles circulă în probe. Mai devreme era pe Kiseleff de la Piata Presei spre Arcul de triumf.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Luca M.
4116 la Camera de comert acum 3 zile.
4116 la Camera de comert acum 3 zile.
485F29BF-64BE-4383-AC94-2D5D1A9466D5.jpeg (935.86 KB; downloaded 3115 times)
A09D4994-9F04-484A-82DF-5E2721ED68D3.jpeg (988.65 KB; downloaded 3114 times)
447C1F84-9FAF-4FB5-88A4-DD134C0168A2.jpeg (1.35 MB; downloaded 3106 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Dragos31
O serie de fotografii (si) din partea mea cu 4116 expus in fata Camerei de Comert si Industrie a Romaniei - 27 Octombrie 2022.
O serie de fotografii (si) din partea mea cu 4116 expus in fata Camerei de Comert si Industrie a Romaniei - 27 Octombrie 2022.
- Dragos31
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Dragos31
Cabina soferului.
4116 + 4962 - Linia 312 - Bd. Octavian Goga - 27 Octombrie 2022
Cabina soferului.
4116 + 4962 - Linia 312 - Bd. Octavian Goga - 27 Octombrie 2022
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Păi și cu ce scop a fost expus?
Păi și cu ce scop a fost expus?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
PTMZ
A avut loc un eveniment acolo, ROPAT (Reuniunea Operatorilor, Producătorilor și Autorităților din Transportul Public), la care a participat și STB în calitate de partener al evenimentului. 4116 a fost expus acolo în vederea acestui eveniment.
A avut loc un eveniment acolo, ROPAT (Reuniunea Operatorilor, Producătorilor și Autorităților din Transportul Public), la care a participat și STB în calitate de partener al evenimentului. 4116 a fost expus acolo în vederea acestui eveniment.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
Printre parteneri erau si cei de la Intergas, firma care s-a ocupat de conversie.
Printre parteneri erau si cei de la Intergas, firma care s-a ocupat de conversie.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
Scuzati rautacismul, dar cu ce scop au expus un exponat static care pana la proba contrarie dovedeste esecul proiectului?
Scuzati rautacismul, dar cu ce scop au expus un exponat static care pana la proba contrarie dovedeste esecul proiectului?
📖 Pagination options