Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 255552 views
📖 Pagination options
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
TrainWrecker
Cand vor veni noile rame BM4... vor circula in sfarsit BM2/2.1 pe M4?
Cand vor veni noile rame BM4... vor circula in sfarsit BM2/2.1 pe M4?
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
orex
Alstom, Metropolis, probabil ca voiai sa spui!
NU, trenurile actuale (florile), de pe M5.1, 6(sase) la numar, vor reveni tot pe M1 si M3!
Alstom, Metropolis, probabil ca voiai sa spui!
NU, trenurile actuale (florile), de pe M5.1, 6(sase) la numar, vor reveni tot pe M1 si M3!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
cris_m
Nu le recunosti decat asa? Omul era foarte clar in exprimare
Alstom, Metropolis, probabil ca voiai sa spui!
Nu le recunosti decat asa? Omul era foarte clar in exprimare
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
PTMZ
Nu. Trenurile Bombardier Movia nu pot circula pe M4 în condițiile actuale din 2 motive:
1. Nu au echipamente de bord (îmbarcate) compatibile cu sistemul de semnalizare Dimetronic, de pe această magistrală. Problema se poate rezolva când se va face M6 și va trebui înlocuit Dimetronicul cu sistemul licitat pentru M6, dar numai dacă se va completa această măsură prin achiziția unor trenuri noi care vor fi compatibile cu noul sistem montat.
2. TEM-urile Bombardier au nevoie de niște zone neutre (fără alimentare la curent) mai mici decât REM-urile IVA. Pe M4 (cel puțin pe primul tronson, GdN2 - 1 Mai) nu se îndeplinește această condiție. Care este diferența dintre Bombardier și IVA aici? IVA are un cablu de continuizare, care permite unui palpator să rămână în contact cu șina a 3-a pentru alimentarea trenului. Bombardier nu are așa ceva.
Sigur, se poate circula cu Bombardier la "cale liberă și fanion", cum vedem azi pe M5, dar chiar nu are niciun rost ca pe o magistrală care are de peste 20 de ani semnalizare funcțională și parametri de exploatare corespunzători să recurgi la o astfel de improvizație. În plus, la problema cu zonele neutre ar însemna ca Bombardier să treacă pe acolo prin inerție, ceea ce aduce riscul de blocare a trenului în tunel în zona respectivă.
TrainWrecker wrote here:
Cand vor veni noile rame BM4... vor circula in sfarsit BM2/2.1 pe M4?
Nu. Trenurile Bombardier Movia nu pot circula pe M4 în condițiile actuale din 2 motive:
1. Nu au echipamente de bord (îmbarcate) compatibile cu sistemul de semnalizare Dimetronic, de pe această magistrală. Problema se poate rezolva când se va face M6 și va trebui înlocuit Dimetronicul cu sistemul licitat pentru M6, dar numai dacă se va completa această măsură prin achiziția unor trenuri noi care vor fi compatibile cu noul sistem montat.
2. TEM-urile Bombardier au nevoie de niște zone neutre (fără alimentare la curent) mai mici decât REM-urile IVA. Pe M4 (cel puțin pe primul tronson, GdN2 - 1 Mai) nu se îndeplinește această condiție. Care este diferența dintre Bombardier și IVA aici? IVA are un cablu de continuizare, care permite unui palpator să rămână în contact cu șina a 3-a pentru alimentarea trenului. Bombardier nu are așa ceva.
Sigur, se poate circula cu Bombardier la "cale liberă și fanion", cum vedem azi pe M5, dar chiar nu are niciun rost ca pe o magistrală care are de peste 20 de ani semnalizare funcțională și parametri de exploatare corespunzători să recurgi la o astfel de improvizație. În plus, la problema cu zonele neutre ar însemna ca Bombardier să treacă pe acolo prin inerție, ceea ce aduce riscul de blocare a trenului în tunel în zona respectivă.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
andrei11
Cu BM 2 te păcăleşti cu zonele neutre de pe M 4.
Iar cu BM 2.1 chiar nu ai nicio problemă.
Sper că ştii care e diferenţa între cele două tipuri cu privire la zona neutră.
Mai precis unde ?
Cu BM 2 te păcăleşti cu zonele neutre de pe M 4.
Iar cu BM 2.1 chiar nu ai nicio problemă.
Sper că ştii care e diferenţa între cele două tipuri cu privire la zona neutră.
PTMZ wrote:
...cel puțin pe primul tronson, ( GdN2 - 1 Mai) nu se îndeplinește această condiție.
Mai precis unde ?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
PTMZ
La Basarab 2.
Da, la BM21 curentul este transmis dinspre captatoarele aferente în tot trenul, la BM2 curentul este transmis doar la motoarele vagonului care are captatoarele.
La Basarab 2.
andrei11 wrote here:
Sper că ştii care e diferenţa între cele două tipuri cu privire la zona neutră.
Da, la BM21 curentul este transmis dinspre captatoarele aferente în tot trenul, la BM2 curentul este transmis doar la motoarele vagonului care are captatoarele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
andrei11
Da, aşa este.
La Basarab nu este nicio problemă cu şina III ! Poate ai vrut să spui la Gara de Nord 2.
Da, aşa este.
La Basarab nu este nicio problemă cu şina III ! Poate ai vrut să spui la Gara de Nord 2.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
PTMZ
Păi da, la Basarab pe sensul spre gară. Dar da, ai dreptate, încrucișarea aparține GdN, m-am exprimat eu aiurea.
Păi da, la Basarab pe sensul spre gară. Dar da, ai dreptate, încrucișarea aparține GdN, m-am exprimat eu aiurea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
subway guru
Ar putea rezolva problema de alimentare cu fir aerian?
Ar putea rezolva problema de alimentare cu fir aerian?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
andrei11
Stai liniştit, dacă cumva vreun vagon nu are alimentare 2-3 secunde au celelalte 3 şi nu rămâne trenul în <<zona neutră>>. E vorba de BM2. Pentru că la BM 2.1 nu se pune problema...
Stai liniştit, dacă cumva vreun vagon nu are alimentare 2-3 secunde au celelalte 3 şi nu rămâne trenul în <<zona neutră>>. E vorba de BM2. Pentru că la BM 2.1 nu se pune problema...
2022-11-03_13-59-27.jpg (361.1 KB; downloaded 4972 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
shoppy
Daca te lasa producatorul sa mergi cu un vagon nealimentat pentru cateva secunde, ca daca nu te blocheaza din calculator si gata, si trebuie vazuta situatia cea mai nefavorabila, adica daca ti se opreste acolo un tren incarcat la maxim si trebuie sa porneasca de pe loc cu un vagon nealimentat.
Si la X-ul de la 1 Mai sunt probleme, acolo chiar si in unele IVA uneori se stingea lumina in salon cand trecea pe abatuta.
Daca te lasa producatorul sa mergi cu un vagon nealimentat pentru cateva secunde, ca daca nu te blocheaza din calculator si gata, si trebuie vazuta situatia cea mai nefavorabila, adica daca ti se opreste acolo un tren incarcat la maxim si trebuie sa porneasca de pe loc cu un vagon nealimentat.
Si la X-ul de la 1 Mai sunt probleme, acolo chiar si in unele IVA uneori se stingea lumina in salon cand trecea pe abatuta.
- orex
-
Posted:
-
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
Dristorul Nr.3
Ar fi fost un detaliu frumos daca vopseau partea colorata in galben.....Ar fi adus aminte de inceputuri....
punmeister wrote here:
Avem si o randare mai de caliate de la Zilele Feroviare 2022.
https://clubferoviar.ro/wp-content/uploa ... 022.pptx
Ar fi fost un detaliu frumos daca vopseau partea colorata in galben.....Ar fi adus aminte de inceputuri....
📖 Pagination options