Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1830 posts, 557261 views
 
Go to page:  1  ... 116 117 118 119 120 121 122  ... 131
 
 

📖 Pagination options


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea orex

TU, la nimic, ceilalti poate vor vedea ca sina are uzura indusa de materialul rulant!
Chestiunea e, STB-ul are in vedere achizitionarea de masini de frezare a liniei?!

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea Andrei98

Se văd exfolierile de pe șină.

 



Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea Andrei98

Am uitat sa mentionez terasamentul contaminat cu pamant si ierburi care nu cred ca a vazut o burare de cand s-a modernizat linia.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea orex

Asta, chiar nu-i nicio problema sa ”fuga”, acum, p-acolo oricare material rulant, ca V3A-urile se descurca remarcabil! :yes:
Frezarea sinei vad ca e la si altele... :headbash:

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea subway guru

Aia e uzura ondulatorie, e superficiala. Din cate stiu STB are o masina de polizare ce rezolva treaba.
Frezarea e alta mancare de peste, necesita utilaje mai complexe.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea shoppy

Evident ca nu a vazut o burare, nici o linie STB nu a vazut burare decat la modernizare, STB nu detine masina de burat, detine doar o troaca de ingramadit balast sub traverse.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea reiny2000

Începând de joi, 24.11.2022, stația Cașin, pe sensul de mers spre terminalul "Ghencea", a redevenit funcțională.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea subway guru

shoppy wrote here:
Evident ca nu a vazut o burare, nici o linie STB nu a vazut burare decat la modernizare, STB nu detine masina de burat, detine doar o troaca de ingramadit balast sub traverse.

A aparut pe forum totusi ca STB a facut niste buraje manuale la 41…

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea shoppy

Da, am facut o confuzie, eu credeam ca burarea este cea pe care o fac masinile dedicate de la CF, adica au senzori ca sa vada pozitia liniei si apoi au manipulatoare care, la momentul ingramadirii pietrei sub traverse, aduc sina la orizontala si in aliniament, dar nu, in dex scrie ca burarea este doar ingramadirea de piatra sub traverse, deci jucaria STB faca burare, si orice gigel cu un picamer face si el burare manuala, sau titlul postului "ingramaditor de piatra sub traverse" de la CFR.
Probabil ca la burare se incearca aducerea liniei pe pozitia corecta dar se face, asa, amatoriceste, la ochi si cu nivela legata de scandura, prin forta bratelor cu  rangi si baroase.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea linia 69

La refugiul stației Cașin, pe sensul de mers spre terminalul "Ghencea", care a redevenit funcțională, nu s-a intervenit in niciun fel. Daca incepand cu 1 Decembrie incep sa circule noile tramvaie e clar ca un segment al lor va fi in afara refugiului. Daca va fi primul accesul la prima usa va fi din/in afara refugiului, daca va fi ultimul  ori nu se va deschide ultima usa ori coborarea se va face in intersectie, total interzis. Oricum spatele tramvaiului va fi in intersectie ceea ce nu este tocmai un caz fericit. E clar ca in ambele situatii treaba nu-i normala !
Deci care va fi solutia?        

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea subway guru

Operatiunea de buraj are ca scop eliminarea golurilor de sub talpa traverselor. La nevoie se poate face si cu ranga.  :bere:

 


Go to page:  1  ... 116 117 118 119 120 121 122  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433371 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use