Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 602515 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
De ce după Lujerului ? La Preciziei se va face ramificarea.
De ce după Lujerului ? La Preciziei se va face ramificarea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Upss, da, evident, Preciziei. Întrebarea rămâne, după Preciziei cum se va face ramificarea ?
Upss, da, evident, Preciziei. Întrebarea rămâne, după Preciziei cum se va face ramificarea ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Nu cred ca este o mare problema, cel mai probabil ramificarea se va face undeva in zona depoului. Întrebarea este daca subteran sau suprateran.
Nu cred ca este o mare problema, cel mai probabil ramificarea se va face undeva in zona depoului. Întrebarea este daca subteran sau suprateran.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Aceea e o zonă cu potenţial de dezvoltare urbană. Un traseu suprateran (presupun că la sol) ar creea încurcături de mobilitate. Sugestia mea subteran, pe deasupra creată o stradă. Sau spaţiu verde sau ce vreţi voi. Alee pietonală, pentru biciclete, etc, etc.
Aceea e o zonă cu potenţial de dezvoltare urbană. Un traseu suprateran (presupun că la sol) ar creea încurcături de mobilitate. Sugestia mea subteran, pe deasupra creată o stradă. Sau spaţiu verde sau ce vreţi voi. Alee pietonală, pentru biciclete, etc, etc.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
N-as spune ca este o zona cu asa mare potential de dezvoltare, este totusi o zona industriala marginita de DNCB. Si oricum acum sunt cai ferate cu duimul acolo. Nu este ca la M2, unde stii sigur ca dincolo de linii este teren viran si se dezvolta orasul Popesti.
Singura zona care s-ar putea dezolta este terenul viran dintre str Preciziei si DNCB, dar aceasta zona are oricum acces la str Preciziei. La DNCB nu are oricum acces, din cauza liniei ferate de centura. La zona aceasta te-ai gandit, sa iasa catre Centura ?
N-as spune ca este o zona cu asa mare potential de dezvoltare, este totusi o zona industriala marginita de DNCB. Si oricum acum sunt cai ferate cu duimul acolo. Nu este ca la M2, unde stii sigur ca dincolo de linii este teren viran si se dezvolta orasul Popesti.
Singura zona care s-ar putea dezolta este terenul viran dintre str Preciziei si DNCB, dar aceasta zona are oricum acces la str Preciziei. La DNCB nu are oricum acces, din cauza liniei ferate de centura. La zona aceasta te-ai gandit, sa iasa catre Centura ?
Screenshot 2021-12-08 125129.jpg (284.39 KB; downloaded 4076 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Aron
Eu sunt de acord ca acest "plan" e putin idioti si haotic. In primul rand la harta generala la viitorul M7 statia terminus este denumit "Domnesti", locatia fiind fizic in "mica" comuna care poarta numele de Bragadiru. Pe harta detaliata avem iar "Domnesti", in fine ma iau si eu de chestii de finete. Prelungirea spre sud nu o vad nicidecum profitabila, atata timp cat in viitor va trece alta magistrala pe acolo, si daca asta e momentan la capitolul vise, avem in executie (oarecum) o lucrarea care are are langa DNCB un terminal de bus+tramvai+P&R. Deci daca chiar vor in ruptul capului sa fac ramificatia spre sud (folosid linia CF de pe centura), sa se rezume la acel Terminal (maxim mai face o linie de garare cu un peron comun cu lateralul terminalului care dupa schite e "lipit" de DNCB) desi, repet, nu vad rostul acelei ramificatii, ca daca ne uitam in ansamblu atat M3 existent cat si viitoare linie de tramvai este/va fi folosit pentru transbordarea cu 41(exceptand cei care merg cu M3 pana la Unirii/Eroilor samd pentru alte transbordari). Facand un execitiu de gandire: Locuiesc in Cartierul Latin, am si metroul asa cum e trecut in schita, am si tramvai la dispozitie. Mergem pe premiza ca aceea linie de tramvai o sa fie un 47 prelungit de la Ghencea, deci celalalt capat ramane Unirii. Pai sa fiu nebun sa ma sui in metrou sa admir frumusetile centurii ca sa ajung in acelas loc in care cu siguranta as face mai putin ca timp cu 47. Deci cine o sa foloseasca ramificatia aia? Maxim oameni care lucreaza prin aceea zona(Militari) si locuiesc pe Prelungirea Ghencea(nu cred ca sunt asa multi pentru a umple macar jumate dintr-o garnitura de metrou), dar totusi am observat ca linia 138 este folosita destul de bine pentru acest traseu Dr. Taberei - Militari(putin off). Si da, stiu, nu am zis nimic de cei care vin din Ilfov, dar principiul scris de mine se aplica la fel de bine si pentru ei.
Eu sunt de acord ca acest "plan" e putin idioti si haotic. In primul rand la harta generala la viitorul M7 statia terminus este denumit "Domnesti", locatia fiind fizic in "mica" comuna care poarta numele de Bragadiru. Pe harta detaliata avem iar "Domnesti", in fine ma iau si eu de chestii de finete. Prelungirea spre sud nu o vad nicidecum profitabila, atata timp cat in viitor va trece alta magistrala pe acolo, si daca asta e momentan la capitolul vise, avem in executie (oarecum) o lucrarea care are are langa DNCB un terminal de bus+tramvai+P&R. Deci daca chiar vor in ruptul capului sa fac ramificatia spre sud (folosid linia CF de pe centura), sa se rezume la acel Terminal (maxim mai face o linie de garare cu un peron comun cu lateralul terminalului care dupa schite e "lipit" de DNCB) desi, repet, nu vad rostul acelei ramificatii, ca daca ne uitam in ansamblu atat M3 existent cat si viitoare linie de tramvai este/va fi folosit pentru transbordarea cu 41(exceptand cei care merg cu M3 pana la Unirii/Eroilor samd pentru alte transbordari). Facand un execitiu de gandire: Locuiesc in Cartierul Latin, am si metroul asa cum e trecut in schita, am si tramvai la dispozitie. Mergem pe premiza ca aceea linie de tramvai o sa fie un 47 prelungit de la Ghencea, deci celalalt capat ramane Unirii. Pai sa fiu nebun sa ma sui in metrou sa admir frumusetile centurii ca sa ajung in acelas loc in care cu siguranta as face mai putin ca timp cu 47. Deci cine o sa foloseasca ramificatia aia? Maxim oameni care lucreaza prin aceea zona(Militari) si locuiesc pe Prelungirea Ghencea(nu cred ca sunt asa multi pentru a umple macar jumate dintr-o garnitura de metrou), dar totusi am observat ca linia 138 este folosita destul de bine pentru acest traseu Dr. Taberei - Militari(putin off). Si da, stiu, nu am zis nimic de cei care vin din Ilfov, dar principiul scris de mine se aplica la fel de bine si pentru ei.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
1) Ce linie va mai trece pe acolo in viitor ? Nu va mai trece niciuna.
2) Nu cred ca faci mai puțin pana la Unirii cu orice tramvai decât ai face cu metroul via Militari
1) Ce linie va mai trece pe acolo in viitor ? Nu va mai trece niciuna.
2) Nu cred ca faci mai puțin pana la Unirii cu orice tramvai decât ai face cu metroul via Militari
- aztec
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
aztec
Nu canibalizeaza si duplica putin TER-ul sau cum se numeste visul ala de centura feroviara?
Dar banuiesc ca ...cineva a si gandit asta...a luat si banii? Ca sunt cam 3 stati comune cu centura feroviara....
Nu canibalizeaza si duplica putin TER-ul sau cum se numeste visul ala de centura feroviara?
Dar banuiesc ca ...cineva a si gandit asta...a luat si banii? Ca sunt cam 3 stati comune cu centura feroviara....
- sab
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
aztec
Se pare ca nimeni...ca altfel nu aveam astfel de propuneri...
Se pare ca nimeni...ca altfel nu aveam astfel de propuneri...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Vesti proaste de la MT
https://www.stiripesurse.ro/sorin-grinde ... 405.html
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, afirmă că la Metrorex există „un cumul de probleme”, el arătându-se sceptic cu privire la posibilitatea companiei de a implementa proiectele prevăzute în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.
„Acolo e un cumul de probleme”, spune ministrul Transporturilor, în legătură cu metroul de la Bucureşti.
„Săptămâna asta am avut şi grevă la metrou la Bucureşti. Ştiţi ce mi s-apărut ciudat? Nu contest dreptul nimănui de a face grevă. Una din revendicări era ca personalul de conducere să primească 18% în plus, eu nu am mai văzut sindicate să... dar mă rog, nu neapărat asta e marea problemă. Vor angajări şi reclamă faptul că au rămas posturi descoperite, că reţeaua s-a mărit dar personalul nu. Există anumite fundamentări sau argumente din acest punct de vedere. Sigur, salarii mai mari dar ştiţi ce mă deranjează pe mine cel mai mult? Ritmul în care se implementează proiectele, unele dintre ele pe bani europeni, altele pe finanţări japoneze, ritmul în care se implementează aceste proiecte la metrou. În acest moment sunt pesimist vizavi de PNRR pe zona de metrou că se poate realiza”, a afirmat Sorin Grindeanu sâmbătă, la Digi 24.
Acesta a arătat că anul viitor, la rediscutarea PNRR, dacă aceasta va avea loc, va încerca redirecţionarea fondurilor propuse pentru metrou către dezvoltarea altor proiecte pentru calea ferată, cel mai probabil.
„Voi încerca, atunci când vom putea, la anul, dacă vor exista aceste discuţii la PNRR, ca să nu pierdem banii, să schimbăm această chestiune de pe metrou, poate pe calea ferată”, adaugă ministrul Transporturilor.
Vesti proaste de la MT
https://www.stiripesurse.ro/sorin-grinde ... 405.html
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, afirmă că la Metrorex există „un cumul de probleme”, el arătându-se sceptic cu privire la posibilitatea companiei de a implementa proiectele prevăzute în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.
„Acolo e un cumul de probleme”, spune ministrul Transporturilor, în legătură cu metroul de la Bucureşti.
„Săptămâna asta am avut şi grevă la metrou la Bucureşti. Ştiţi ce mi s-apărut ciudat? Nu contest dreptul nimănui de a face grevă. Una din revendicări era ca personalul de conducere să primească 18% în plus, eu nu am mai văzut sindicate să... dar mă rog, nu neapărat asta e marea problemă. Vor angajări şi reclamă faptul că au rămas posturi descoperite, că reţeaua s-a mărit dar personalul nu. Există anumite fundamentări sau argumente din acest punct de vedere. Sigur, salarii mai mari dar ştiţi ce mă deranjează pe mine cel mai mult? Ritmul în care se implementează proiectele, unele dintre ele pe bani europeni, altele pe finanţări japoneze, ritmul în care se implementează aceste proiecte la metrou. În acest moment sunt pesimist vizavi de PNRR pe zona de metrou că se poate realiza”, a afirmat Sorin Grindeanu sâmbătă, la Digi 24.
Acesta a arătat că anul viitor, la rediscutarea PNRR, dacă aceasta va avea loc, va încerca redirecţionarea fondurilor propuse pentru metrou către dezvoltarea altor proiecte pentru calea ferată, cel mai probabil.
„Voi încerca, atunci când vom putea, la anul, dacă vor exista aceste discuţii la PNRR, ca să nu pierdem banii, să schimbăm această chestiune de pe metrou, poate pe calea ferată”, adaugă ministrul Transporturilor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
La metroul de Cluj s-au deschis ofertele, la Bucuresti se bate pasul pe loc si premierul se gandeste cum sa redirectioneze finantarile pentru a nu se pierde banii…
La metroul de Cluj s-au deschis ofertele, la Bucuresti se bate pasul pe loc si premierul se gandeste cum sa redirectioneze finantarile pentru a nu se pierde banii…
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sorin.niculescu_
Salutare!
Vă prezint răspunsul Metrorex în legătură cu o posibilă extindere a M3 după stația „Anghel Saligny”.
Salutare!
Vă prezint răspunsul Metrorex în legătură cu o posibilă extindere a M3 după stația „Anghel Saligny”.
302DB71E-E0BD-44F6-8C6C-239F9E603EE6.jpeg (274.32 KB; downloaded 1626 times)
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sorin.niculescu_
Vă prezint, de asemenea, și răspunsurile Metrorex legate de extinderea M4 după stația „Străulești”, viitoarele M7 și M8, și totodată, o posibilă M9.
Vă prezint, de asemenea, și răspunsurile Metrorex legate de extinderea M4 după stația „Străulești”, viitoarele M7 și M8, și totodată, o posibilă M9.
3F87C7A3-01C5-4126-9198-8570A9DE72C8.jpeg (315.02 KB; downloaded 1633 times)
F65921F2-C9A0-4F3F-9B11-FDAB0CA96032.jpeg (500.71 KB; downloaded 1633 times)
9A0201FC-90DD-4797-9245-7539FE79D4BE.jpeg (705.64 KB; downloaded 1633 times)
1C88EC87-E834-43AF-B77E-D3F05945D907.jpeg (201.2 KB; downloaded 1633 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination