Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ

507 posts, 70559 views
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 37
 
 

📖 Pagination options
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Serban

Nu despre asta e vorba. Doar s-a rezolvat o lacuna din codul rutier, unde spunea (la art. 64) ca politia poate dispune ridicarea unui autovehicul de pe partea carosabila. Adica nu putea fi ridicata de pe trotuare sau spatii verzi, de exemplu. Acum se va putea ridica de oriunde, atata tot.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

Se va putea ridica daca ai cu cine si cu ce, altfel e tot o forma fara fond…

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Începe să se "albăstrească" şi Strada Avrig inclusiv cu plăcuţe adiacente, Parcare Rezervată şi urmează numărul. Probabil că e vorba de abonamente "la stradă".

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ orex

subway guru wrote here:
Se va putea ridica daca ai cu cine si cu ce, altfel e tot o forma fara fond…

Ai uitat de ”hingherii de masini” din perioada 2008-2010, cand isi faceau mendrele, fara menajamente, in S1,S2, S3,S4 si S6?!
Atunci era ”doar” o afacere de 300.000 lei saptamanal! :headbash:

 


Re: Statui ByOnu

Aici
Cred ca mai curand schimbam putin intersectia, crescand zonele pietonale. Prea mult carosabil inutil. Lasat doar strictul necesar + cateva locuri de parcare la supra-pret.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Iar cei care au maşini personale ghinion, au trei posibilităţi:
- Le vând ( în provincie ) la un preţ de nimic.
- Le parchează la Străuleşti în parcare că tot e liberă parcarea ( contra cost, evident, la un preţ care să te determine să apelezi la punctul 3 )
Şi punctul 3:
-  Le  casează.
:applause:
O gândire sănătoasă care va duce la cât mai puţine maşini personale în Bucureşti.
Încă odată  :applause:
________________________________
Unii parlamentari  ar trebui să  promoveze  o lege care să interzică pur şi simplu cumpărarea maşinilor de către bucureşteni până ce se ajunge la un număr rezonabil de autoturisme personale, aşa cum gândiseră comuniştii retrograzi, o maşină la 10 familii.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Cristi N

La fel de bine respectivii pot sa isi reactiveze garajele sau curtile interioare care au fost prevazute din constructie.  La multe cladiri inca se observa portile de acces auto care par ca nu au mai fost folosite de ani buni.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

1) Respectivii sunt puţini acolo faţă de numărul de maşini.
2) Totdeauna se vor găsi în acea zonă o grămadă de maşini care vor bloca respectivele garaje. Ştiu zona extrem de bine pentru că parchez deseori acolo ( dar eu rămân în maşină totdeauna ).
___________________
Acum pe bune, tu ţi-ai parca maşina în garaj  când respectivul garaj ar fi în permanenţă blocat ?
Reclamaţii la Poliţia locală ? La Rutiera ? Înseamnă că sunteţi rupţi total de realitate. Lăsaţi butonatul şi mai ieşiţi  pe teren, stimaţi tovarăşi !
________________________
Cristi, în poza de aici sunt două garaje ( sunt mai multe ). Hai rezolvă problema accesului cu gândire practică. Împungi cauciucurile, zgârii maşina, etc.
Poliţia locală vine când are timp şi oricum nici n-are utilaj de ridicat maşina şi dacă ar avea nici n-ar putea să o ridice că nu are spaţiu de manevră.
Pe respectivele porţi chiar scrie << Nu parcaţi garaj >>. Crezi că ţine cineva cont de asta ?
Garaj.jpg (477.14 KB; downloaded 1846 times)
garaj 1.jpg (272.79 KB; downloaded 1833 times)

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Cristi N

Din moment ce usile respective arata ca si cum nu ar mai fi miscate de ani buni nu ma mira ca se parcheaza in fata lor. La fel de bine pot sa iti arat pe strada urmatoare, Poiana Narciselor 3 imobile care isi folosesc parcarile din incinta si accesul este liber: primul, al doilea si al treilea

Eu imi parchez masina in garaj impreuna cu restul vecinilor din blocul in care locuiesc. Intr-adevar nu e zona centrala dar au fost cazuri in care ne-am trezit cu intrarea blocata. Imediat dupa ce blocul a fost dat in folosinta se intampla destul de des. In ultima perioada cel mult e cate un curier sau livrator care sta doar cateva minute.

Solutia nu e doar una, sunt mai multe:
- iti aduci in stare de functionare poarta,
- suni la PL  S1 care are o masina de ridicat inchiriata de la o companie municipala sau la BPR care poate da amenda in lipsa atunci cand e blocat accesul,
- faci cerere la ADP sa monteze stalpisori stanga/dreapta fata de acces, sa coboare bordura, etc.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Al doilea e blocat.
N-am timp eu acum, dar dacă îmi fac o să-ţi demonstrez că şi primul e blocat ( aproape ) veşnic.
Eu ţi-am  spus că vorbeşti din faţa calculatorului, sun la PL S 1 să-mi deblocheze maşina. Camioneta  aceea  mai are încă vreo 20 de solicitări, mie îmi vine rândul peste 5 ore.
Hai Cristi, vorbim ca să umplem spaţiul. Când avea capul 21 la Sf Vineri   aproape în permanenţă erau blocaje în zona Sf Gheorghe - Sf Vineri,  se stătea după vreo maşină o oră - două ore şi tot nu apărea macaraua !
Idem când s-a dat în folosinţă şi linia  5 în Băneasa. Deci las-o baltă cu PLS 1 !
Fă o excursie pe Pache să vezi câte garaje funcţionale sunt blocate ziua !  9 din 10 ! Nu e exclus ca însuşi titularul garajului să-şi blocheze propriul garaj lăsându-şi automobilul în faţa propriei porţi.
Cristi N wrote:
Din moment ce usile respective arata ca si cum nu ar mai fi miscate de ani buni

Pardon, uşile alea arată chiar bine.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Cristi N

Pe primul nu prea ai cum sa il blochezi, stalpisorul ala e pus chiar destept acolo, intre el si stalpul de iluminat sunt 8 borduri a cate 50 de cm -> 4m. Sunt destul de putine masini care pot fi parcate pe un spatiu atat de scurt
La al doilea sunt 5 borduri si jumate intre cele doua masini -> 2.7m. Cu putina atentie iesi din curte, nu e foarte comod dar nici imposibil.

Legat de 5, de cand s-a redeschis au fost cazuri in care tramvaiele erau blocate in fata la Promenada dar PL S2 nu fusese sesizata de nimeni. Nu e ca si cum ar fi avut ce face in afara de a astepta soferul dar asta e partea a doua. Se intampla de multe ori sa se mearga pe ideea ca sigur a sunat cineva dar de fapt nu a sunat nimeni.

Legat de blocatul garajului  de proprietar, asta se practica pe scara larga. Respectivul isi reamenajeaza locul de parcare din incinta si ii da alta functiune, pune pe poarta afis cu "atentie garaj" si parcheaza in fata portii. Daca as fi in situatia respectiva si eu as face la fel, nu e interzis si mai bine ma folosesc altfel de aia 12mp daca pot sa parchez pe gratis in fata curtii si practic am locul rezervat.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Mircea G

"  Respectivul isi reamenajeaza locul de parcare din incinta si ii da alta functiune, pune pe poarta afis cu "atentie garaj" si parcheaza in fata portii. Daca as fi in situatia respectiva si eu as face la fel, nu e interzis si mai bine ma folosesc altfel de aia 12mp daca pot sa parchez pe gratis in fata curtii si practic am locul rezervat. "
Perfect legal !  Poate te misti mai mult si nu stai sa bagi masina in garaj . Si tot legal este sa-ti faci gardul numai porti auto ...
Intreba cineva ce se va intimpla cu masinile ridicate ???? Le vor duce intr-o parcare pe care o stiu ei si nu stim noi !? Un efect secundar al lipsei locurilor de parcare si al legii noi , am refuzat doua lucrari in buricul tirgului . Doi clienti care au ramas in pom si vor plati pe altii mai scump . Soarta !

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ cosminduru

Nu este soarta, este civilizație. Civilizația costă!
Da, unele lucruri se vor scumpi din această cauză, dar merită pentru a avea o calitate a vieții crescută prin eliberarea trotuarelor de mașini.

Lipsa locurilor de parcare nu este ceva rezolvabil, nu e ca și cum primăria are bani și loc și nu vrea să facă locuri de parcare. Pur și simplu nu este loc! Nu a fost loc niciodată de mai mult de 300-400k de mașini în București.
Tot ce se poate face este forțarea treptată a celor peste acest număr să renunțe la ele sau să le depoziteze la marginea orașului.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 37
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433208 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use