Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1104 posts, 313205 views
 
Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Cunosc, am prins linii acolo.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim joker

andrei11 wrote here:
Ştie cineva, mai revin tramvaiele la Popeşti Leordeni ( mă rog, Romprim )  sau schimbarea temporară de al Bellu ( mă rog, Şura Mare ) a rămas definitivă ?

De revenit la Romprim vor reveni la un moment dat(adica atunci cand se va rezolva cu substitutia Nitu Vasile daca se va rezolva) , momentan 1,10 vor avea capat la Sura Mare desi este un capat micut(daca acum este full capatul de linie cu tramvaie 1,cand se baga 10 va fi o problema,din cauza ca este capatul mic si sunt multe tramvaie)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Intervenţia ta este  de genul Pământul e rotund, când e soare e cald şi iarna în principiu bate Crivăţul de la ruşi.
:headbash:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

Revenind la discutia originala... La Banu Manta nu exista loc suficient pentru stationare, deci pauzele nu se pot face decit la Sura Mare. Acolo nu exista, insa, spatiu decit pentru un tramvai - poate doua la limita.

O varianta ar fi fost prelungirea lui 1 pina la Dristor - cu reactivarea capatului de acolo... Dar ne lipseste macaz stinga de pe Broz Tito inapoi spre Mihai Bravu - Vacaresti...

Singura alternativa pe care o vad este ca 10 sa intoarca la Sura Mare fara stationare si sa aiba capat la Dristor. Peste mina, e adevarat, dar Sura Mare nu poate face fata la doua linii de talia 1/10... Cu taxarea la timp, poti cobori in statie la Dristor si iei urmatorul tramvai spre Banu Manta. Nu e o solutie ideala nici asta, dar cred ca oricum mai buna decit coada de tramvaie la Sura Mare care sa ajunga sa blocheze intersectia in piata Eroii Revolutiei...

Asta se intimpla cind muncim fara sa gindim... Ne lipsesc bucle de intoarcere pentru situatii de urgenta si despre asta s-a mai discutat...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Şi dacă  am face capătul lui 10 pe Dristorului ?
Pe timpul Socialismului în putrefacaţie mai mult de o lună n-ar fi durat montarea liniei / a celor  două macazuri.
Dar noi vorbim să ne aflăm în trabă, cât mai au de gând s-o lungească cu capătul original de la Romprim ?
Pe timpul Socialismului în putrefacaţie mai mult de o lună n-ar fi durat să înlocuiască transformatorul respectiv
:headbash:
Cap 10.jpg (452.81 KB; downloaded 3294 times)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Tu ai scris pe poza ASOCIATIA PENTRU STUDII SI PROIECTE? Off, ce ironie. :cry:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim PTMZ

andrei11 wrote here:
Şi dacă  am face capătul lui 10 pe Dristorului ?

Acest lucru ar permite (după extinderea tramvaiului spre Băneasa) o transformare a lui 330 în linie de tramvai.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim TrainWrecker

Lucru care nu se va intampla niciodata, ne putem da seama din trecut cu acel 5 pe traseul Aero Baneasa - Granitul (adica un fel de 5 + 55/ 5 + vechiul traseu al lui 46) si ce s-a intamplat cu ideea de a face trasee lungi, dar fara noima.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim PTMZ

Nu m-aș grăbi așa de tare cu pianul pe scări, rămâne de văzut.
Iar "fără noimă"... discutabil. 330 actual e foarte util, mai ales pe porțiunea Obor - Barbu Văcărescu. Nu mai vorbesc că e o alternativă (poluantă, e drept) la 5. Oricum, cam 95% e dublat de tramvai, deci nu trebuie desconsiderată varianta de a-l transforma într-o linie de tramvai la un moment dat.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

andrei11 wrote here:
Şi dacă  am face capătul lui 10 pe Dristorului ?
[...]


Daca s-ar dori, s-ar putea face si astazi, dar nu pentru 10, ci pentru 1 - fara nici o lucrare suplimentara.

Se revine la linii circulare cu 10 avind “capat” la Sura Mare si 1 la Dristor.

... dar...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim GPS

Ani de zile capătul liniilor 1 și 10, pe atunci era 1 pe ambele sensuri, a fost la Șura Mare, iar acum ne facem griji că nu încap tramvaiele?

 



Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim cosmindaniel

1689 wrote here:
Pai si la Romprim ?!

Cred că era linia 11

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

GPS wrote here:
...iar acum ne facem griji că nu încap tramvaiele?

Ţi se pare că încap ?

 


Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435110 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use