Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ

507 posts, 70570 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 37
 
 

📖 Pagination options
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

ByOnu wrote:
Unu, doi, trei, etc.

Da, aşa este, corect.
subway guru wrote:
Va rog frumos, renuntati la atacuri personale reciproce…
De acord.
ByOnu wrote:
Pentru ca la Aviatorilor, asemenea celui de la Universitate, ai acces direct la metrou ceea ce este un beneficiu pentru pietoni/calatori?

Metrou, metrou, metrou  :headbash:
Şi eu dacă am pur şi simplu chef să traversez bulevardul fără să am treabă cu metroul ?
Pentru Pasajul Latin rămân pe poziţie, aştept cu interes demersurile făcute de cineva ca să fie desfiinţat, înlocuit cu o trecere de pietoni la sol. Te bagi ?
andrei11 a scris aici:
andrei11 wrote:
Eşti un mare prefăcut care  te mulezi pe << tema zilei >>.
...

Da, recunosc, aici m-am cam inflamat, scuzele de rigoare.
Am încălcat Regulamentul Forumului,  pct I/9
:oops:

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

La pasajul Latin doua scari rulante plus niste balustrade pe scari ar fi suficiente. Ideal ar fi si doua lifturi.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Au mai fost  şi alţii contra maraton, cu mai mult talent literar. N-am fost singurul "anti alergat".
B 365
Cum mi-a distrus maratonul din București ziua de duminică
Din start, e o exagerare. Nu mi-a distrus ziua de duminică, dar nu am ajuns decât la serviciu, după niște ore petrecute în trafic.
Să ne înțelegem. Nu sunt maraton hater, nu sunt închis de trafic hater, dimpotrivă, cred că e ok să se întâmple asta, nu cred că orașul trebuie să fie al mașinilor, ci al oamenilor.
Dar… Și aici urmează mai multe chestii.
Să ne înțelegem. Nu sunt maraton hater, nu sunt închis de trafic hater, dimpotrivă, cred că e ok să se întâmple asta, nu cred că orașul trebuie să fie al mașinilor, ci al oamenilor.

Dar… Și aici urmează mai multe chestii.
E ok să închizi, dacă o faci cu cap, nu jumătate de oraș, mare parte în zone care sunt la bulevarde întregi distanță de traseul maratonului. În plus, peste tot în lume se închide, bineînțeles. Dar toate elementele de închis sunt mobile și se deschid dacă e o pauză în trecerea participanților, la fiecare colț de stradă e câte un voluntar care te ajută și te ghidează și îți spune pe unde să o iei, chiar și pe unde să nu o iei, ca să nu te încurci aiurea. La Londra aveau inclusiv panouri electronice mobile care anunțau peste tot ce se întâmplă și cum se întâmplă.
Poliția ar trebui să fie acolo să te ajute, nu să fluiere isteric pe tot traseul și să te trezești cu câte un agitat care zbiară la tine MAIREPEDEDOAMNAMAIREPEDE când el abia ce și-a fluturat mâna autoritară să te lase să treci, după ce te-a ținut minute în șir pe loc. Mă iertați, domnule agent, nu m-am mișcat suficient de repede pentru misiunea extrem de importantă pe care o aveați la momentul respectiv. Tot la Londra (nu zic pe aroganță, pomenesc doar pentru că e o experiență recentă la un eveniment organizat impecabil) polițiștii făceau poze cu oamenii, stăteau de vorbă cu ei, făceau glume, le povesteau diverse, se întorceau din drum să le împrumute cascheta copiilor și să le explice cum e să lucreze la poliție.
Nu, argumentele cu „ia metroul” nu țin, pentru că, șoc și groază, eu chiar merg cu metroul când e posibil, duminică ar fi trebuit să duc copilul la un curs, pentru că era duminică și l-am lăsat să doarmă mai mult (scuze că nu l-am trezit, să fie și el acolo, pe altarul maratonului), voiam să ajung și la un târg de mâncare și la unul de bijuterii și pe urmă la serviciu. Deci ar fi fost extrem de complicat să mă organizez în sensul metroului. Sigur, aș fi putut, dacă aș fi știut din timp că va fi așa de rău, doar că n-am știut. Sigur, și asta poate să fie vina mea, că nu m-am informat, dar ce să vezi, informațiile ar fi trebuit să vină ele spre cetățean, să te bombardeze peste tot, cu comunicări și date și chestii în timp real.
Nu, nu ține nici cu e un singur maraton pe an, pentru că nu e așa. Dacă stai în zona Unirii, știi că de fapt aproape în fiecare week-end e ceva care închide traficul, niciodată la fel, niciodată predictibil, știi doar că trebuie să ocolești zona. Ei bine, de data asta zona a fost uriașă, nu puteai trece pe nicăieri peste Dâmbovița. Sau poate puteai, dar n-am găsit eu locul ăla.
Deznodământ: Copilul a ajuns în sfertul academic la curs, ceea ce a fost ok, am făcut doar o oră pe un drum de 15 minute. Eu am ajuns la timp la serviciu, 3 ore mai târziu, după ce am încercat fără succes să ajung la târgurile despre care pomeneam mai sus. Mai bine, putem spune, că n-am cheltuit bani, îi păstrez pentru facturile de iarnă.

În schimb, mi s-a explicat pe rețeaua socială Facebook tot ceea ce ziceam anterior, respectiv că aș putea folosi metroul sau să merg pe jos și că așa e peste tot în lume și că oricum e un singur maraton pe an și e anunțat din luna mai. Nici măcar nu m-am plâns, culmea, doar am spus că n-a fost ok ce s-a întâmplat. Dar se pare că de fapt a fost ok și că am eu așteptări greșite și percepții greșite. Așa să le rămână numele!

 


Re: Discuții despre transportul local din București cosminduru

Mă bucur că a ajuns la o concluzie corectă. Are așteptări greșite și nerealiste.
O răsfățată care dă din picior că nu poate să-și ducă boracul la curs în tancul ei pe roți. Și la târguri de băgat în ea crăpelniță și cumpărat tinichele, bineînțeles. Erau vitale pentru duminica ei distrusă de nemernicii ăia sănătoși care aleargă..

Edit. am și aflat despre cine este vorba. O vacă de la Antena 3. Nu ar trebui să facem politică, dar citesc acest articol în cheia și cu vocea dnei Firea...

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Greşit.
Şi eu m-am regăsit exact în siuaţia ei duminică. Un drum care îl rezolvam  în circa 15 minute mi-au 'mâncat' 90...
Am avut de făcut 3 drumuri, în loc de 35 minute mi-au trebuit 2 ore şi 45 minute.
Sunt total de acord cu ce a scris individa.
Şi ca să nu te inflamezi degeaba, am Dacia, nu tanc. Şi de ce am avut de lucru  duminica şi nu am stat acasă e strict treaba mea.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cosminduru

Pot să înțeleg nemulțumirea punctuală, dar nu indignarea sau pretenția ca orașul să se învârtă după nevoile tale sau ale duduii.

Municipalitatea pune în balanță plusurile și minusurile și decide în consecință. Beneficiile date de organizarea unor evenimente depășesc cu mult nevoile individuale ale unora sau altora care se găsesc fix duminica și fix în centru să se fâțâie cu mașina. Aceste evenimente se organizează în orice mare oraș și peste tot sunt astfel de restricții și blocări.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Utilizator anonim 2

De unde rezulta ca beneficiile generate de astfel de evenimente depasesc nevoile individuale?
Nu ti se pare ca e o manifestare in raspar a egoismului unor indivizi ce isi doresc promovate pasiunile sau apucaturile pe seama neajunsurilor altora? E tocmai pe dos.
Strazile au fost construite in forma actuala pentru vehicule; pentru oameni ar fi fost suficiente latimi de 4-5m asa ca blocarea unei mari parti a orasului in detrimentul scopului primordial e o sfidare.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cosminduru

Rezultă din rapoarte de buget, probabil, încasări și cheltuieli, imagine, sponsori, activități comerciale conexe.

Este o atitudine cam rigidă să consideri "scopul primordial" al străzilor ca fiind traficul auto, deschis cu orice preț. După părerea mea, un oraș trebuie să răspundă nevoilor cetățenilor (de deplasare), dar și să le crească calitatea vieții prin diverse activități și evenimente. Perturbarea traficului pentru străzi pietonale în week-end, sau evenimente sportive, culturale, etc. mi se pare un compromis acceptabil. Duminica e o zi de odihnă, prea puțini oameni au nevoie reală de deplasare cu mașina, în schimb majoritatea oamenilor au nevoie de ieșiri, evenimente, de relaxare și de distracție. Nu mai pun la socoteală factorul turistic, un eveniment important îți aduce și turiști străini care contribuie la dezvoltarea economiei prin banii cheltuiți aici.   Alții se bat să aducă de exemplu Mari Premii de Formula 1, alea închid traficul 3 zile, noi suntem ursuzi și urâcoși pentru 3 ore..

Culmea, mă simt ciudat că trebuie să explic asta pe un forum ce promovează transportul alternativ, și mai ales referindu-ne la un oraș ce dispune de METROU, deci orice deplasare ar fi fost facilă chiar și cu străzile blocate pe sus.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Auzi tu, ca daca stai la Unirii (probabil punctul din Bucuresti cu cele mai multe posibilitati de transport public) te omoara evenimentele care au loc intr-o duminica, la intervale de 2-3-4 luni. Jale mare. Pana-n suflet ma doare. Nu stiu cum om fi reusit sa traim fara nevoia masinii, si cu copii, si cu evenimente si cu tot. Bine ca am supravietuit pana acum.

Un articol de 2 bani care doar mi-a facut nervi citindu-l.

"Eu nu sunt anti-maratoane sau anti-inchis-traficul ... DAR ...".

Tot ce e inainte de "DAR" este minciuna.

"Eu nu sunt anti transport public, ... DAR tramvaiul ar trebui desfiintat pentru a face 2 benzi in plus de masini, iar benzile de autobuz incurca traficul, mai ales cand soferii platesc pentru strada. Nu-s nici impotriva pistelor de biciclete, dar ne-ar prinde bine o banda in plus pe Calea Victoriei."

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Utilizator anonim 2

Una e sa inchizi o strada sau doua si alta sa paralizezi un oras intreg, chiar si duminica.
Corect, trebuie sa fie loc pentru toti. Exista strazi pe care se poate ocoli, nu e mare lucru. Dar cu un eveniment de amploare lucrurile se schimba.

Incasarile alea nu ajung in buzunarul meu sau al tau si nici nu vedem vreo reducere de taxe datorita lor. Faptul ca si alte orase organizeaza astfel de ghesefturi pe seama cetateanului nu le face deloc acceptabile.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

Si eu m-am lovit de maratonisti duminica, nu mi s-a parut chiar asa de catastrofal dar parca in alti ani a fost mai bine organizat.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Mircea G

cosminduru wrote here:
..............

Municipalitatea pune în balanță plusurile și minusurile și decide în consecință. Beneficiile date de organizarea unor evenimente depășesc cu mult nevoile individuale ale unora sau altora care se găsesc fix duminica și fix în centru să se fâțâie cu mașina........


Minusuri sint nenumarate , dar sa vad si eu care este " plusul " sa se maimutareasca niste indivizi pe strada, carosabil !?
Eu stiu ca sportul se practica in alta parte .
Cit despre aia care se fitiie cu masina , iti raspund si tie , ca nu TU stabilisti ce   nevoi au oamenii de deplasare cu masina . Nu ai voie sa judeci TU, nu este treaba ta .

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ messe

Sunt in asentimentul colegilor care nu sunt de acord cu blocarea unei zone importante din Bucuresti; vrei maraton, e-n regula, organizeaza-l pe A3 pe tronsonul cuprins intre Petricani si CB cu numarul de ture aferente. Vrei sa iesi din Bucuresti spre A3 ai variante lejere, cei care vin dinspre Fabrica de Glucoza sau Pompeiu fac stanga pe Petricani apoi prin Pipera catre Tunari si acces in CB la giratoriu si pe CB ajungi la A3, la fel si cei care vin dinspre Colentina catre A3, deviati pe Sos. Colentina, Voluntari si apoi intra in CB langa intrarea in Afumati( dupa ce trec podul peste CB viraj dreapta catre CB).

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

cosminduru wrote here:
Culmea, mă simt ciudat că trebuie să explic asta pe un forum ce promovează transportul alternativ, și mai ales referindu-ne la un oraș ce dispune de METROU, deci orice deplasare ar fi fost facilă chiar și cu străzile blocate pe sus.

Mă mir că nu ai spus oraş ce dispune  de debarcader, de aeroport, de coşuri de gunoi.
Ţi se pare că metroul ajunge peste tot ? Iar STB - ul din EST era şi el blocat în trafic.
cosminduru wrote here:
Duminica e o zi de odihnă, prea puțini oameni au nevoie reală de deplasare cu mașina...

Şi atunci de ce au fost ambuteiaje cel puţin în EST ? Aşa e când vorbim din faţa calculatorului iar logica noastră ne spune că suntem un popor care lucrează într-un birou de luni până vineri cu  program fix de 8 ore şi sâmbăta / duminica liber. Este o insultă la adresa altora ( mulţi  ) care, ce să vezi, nu  au activitate de birou.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 37
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433219 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use