Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
809 posts, 178204 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
reiny2000
Atunci ar putea măcar să le scoată decât să le lase ruginite.
Atunci ar putea măcar să le scoată decât să le lase ruginite.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Utilizator anonim 2
Nu toti folosesc gps sau waze. Eu, de exemplu, nu folosesc decit in mod exceptional Google Maps cind ma ratacesc si nu am timp sa gasesc calea cu mijloace proprii. Nu vreau sa ma las pe seama lor si sa imi atrofiez simtul de orientare. Indicatoarele rutiere sint de ajutor ca sa imi confirme calea corecta.
Pentru cineva care nu e din zona sint foarte utile.
Ca sa citez pe cineva: “daca ma lua, dupa gps, si acum ma invirteam in giratoriu la Viena”. Intre timp poate s-or mai fi perfectionat insa am mai patit o data cind conducea un prieten sa ma cert cu el cind gps-ul ne spunea sa intram ca tembelii pe un drum agricol.
Daca tot ne modernizam, macar sa renunte naibii odata la folosirea sarii pe drumuri. Numai pagube provoaca asfaltului, masinilor, podurilor, indicatoarelor si oricarei constructii de linga sosea.
Nu toti folosesc gps sau waze. Eu, de exemplu, nu folosesc decit in mod exceptional Google Maps cind ma ratacesc si nu am timp sa gasesc calea cu mijloace proprii. Nu vreau sa ma las pe seama lor si sa imi atrofiez simtul de orientare. Indicatoarele rutiere sint de ajutor ca sa imi confirme calea corecta.
Pentru cineva care nu e din zona sint foarte utile.
Ca sa citez pe cineva: “daca ma lua, dupa gps, si acum ma invirteam in giratoriu la Viena”. Intre timp poate s-or mai fi perfectionat insa am mai patit o data cind conducea un prieten sa ma cert cu el cind gps-ul ne spunea sa intram ca tembelii pe un drum agricol.
Daca tot ne modernizam, macar sa renunte naibii odata la folosirea sarii pe drumuri. Numai pagube provoaca asfaltului, masinilor, podurilor, indicatoarelor si oricarei constructii de linga sosea.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Costin
Google Maps si Waze functioneaza foarte bine, povestile cu giratoriul sau drumul agricol nu mai sunt de actualitate.
Exista masini cu sistem de navigatie inclus, cam toate modelele noi au asa ceva.
Insa este absolut corect ca nu toata lumea le foloseste, fie ele sisteme din telefon sau ale masinii.
Indicatoarele trebuie sa ramana si trebuie intretinute. Sau mai simplu, trebuie sa fie de calitate incat sa reziste. Toate semnele rutiere din Norvegia sunt din aluminiu iar print-ul / vopseaua de calitate, incat practic nu au moarte. Pe unele scrie anul fabricatiei si sunt din anii 70 - 80...
Google Maps si Waze functioneaza foarte bine, povestile cu giratoriul sau drumul agricol nu mai sunt de actualitate.
Exista masini cu sistem de navigatie inclus, cam toate modelele noi au asa ceva.
Insa este absolut corect ca nu toata lumea le foloseste, fie ele sisteme din telefon sau ale masinii.
Indicatoarele trebuie sa ramana si trebuie intretinute. Sau mai simplu, trebuie sa fie de calitate incat sa reziste. Toate semnele rutiere din Norvegia sunt din aluminiu iar print-ul / vopseaua de calitate, incat practic nu au moarte. Pe unele scrie anul fabricatiei si sunt din anii 70 - 80...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
andrei11
Până şi Dacia nouă are sistem de navigaţie inclus...
Până şi Dacia nouă are sistem de navigaţie inclus...
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
DocOctavius
Nu uitați că nu există doar mașini pe drum. Pe motocicletă ies să mă deconectez de lume/serviciu/stres și nu îmi pun un telefon în față. Așa că indicatoarele acelea sunt folositoare ca să țină ochii tuturor “utilizatorilor” mai la drum in loc să se uite doar in bord.
Iar secunda aia când te uiți la waze să confirmi ca aici faci la stânga, exact când îți vine un whatsapp cu o pisica de la mătușica și aștepți să dispară notificarea, poate fi diferența între viață și moarte pentru cineva.
Nu uitați că nu există doar mașini pe drum. Pe motocicletă ies să mă deconectez de lume/serviciu/stres și nu îmi pun un telefon în față. Așa că indicatoarele acelea sunt folositoare ca să țină ochii tuturor “utilizatorilor” mai la drum in loc să se uite doar in bord.
Iar secunda aia când te uiți la waze să confirmi ca aici faci la stânga, exact când îți vine un whatsapp cu o pisica de la mătușica și aștepți să dispară notificarea, poate fi diferența între viață și moarte pentru cineva.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
ByOnu
Heck.
Heck.
IMG-20221011-WA0004.jpg (212.15 KB; downloaded 1872 times)
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Bogdan Ciorascu
Azi e 21... cred ca Doreii aia sunt in aceeasi pozitie uitandu-se pierdut in groapa aia!
Azi e 21... cred ca Doreii aia sunt in aceeasi pozitie uitandu-se pierdut in groapa aia!
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Aron
De cateva zile au inceput trasare marcajelor sub pod Grozavesti. Chiar asteptam momentul sa vad daca corecteaza marcajul initial de la deschiderea pasajului. Nu il corecteaza ceea ce duce la o mare eroare si o sa atasez o poza.
Actual acestea sunt marcajele care se trag si se vede cu ochiul liber unde incepe conflictul. Practic daca vii dinspre Ciurel cu directia eroilor si stai pe prima banda, marcajul te "obliga" sa incaleci pista de biciclete care incepe dupa intersectie. Pe sensul celalalt, dupa ce ca si asa e zona cu numar de accidente ridicat, aproximatv aceasi situatie. ramai cumva obligat sa ramai pe banda care te obliga sa faci stanga spe Apaca/Leu, iar la ora de varf sunt foarte multi care vor sa fac stanga si de pe prima banda, deci prevad multe incursiuni.
Solutia ar fi ca in imaginea de mai jos. Cui ma pot adresa sa rectifice pana nu marcheaza toata intersetia?
De cateva zile au inceput trasare marcajelor sub pod Grozavesti. Chiar asteptam momentul sa vad daca corecteaza marcajul initial de la deschiderea pasajului. Nu il corecteaza ceea ce duce la o mare eroare si o sa atasez o poza.
grozavesti1.jpg (83.93 KB; downloaded 1519 times)
Actual acestea sunt marcajele care se trag si se vede cu ochiul liber unde incepe conflictul. Practic daca vii dinspre Ciurel cu directia eroilor si stai pe prima banda, marcajul te "obliga" sa incaleci pista de biciclete care incepe dupa intersectie. Pe sensul celalalt, dupa ce ca si asa e zona cu numar de accidente ridicat, aproximatv aceasi situatie. ramai cumva obligat sa ramai pe banda care te obliga sa faci stanga spe Apaca/Leu, iar la ora de varf sunt foarte multi care vor sa fac stanga si de pe prima banda, deci prevad multe incursiuni.
Solutia ar fi ca in imaginea de mai jos. Cui ma pot adresa sa rectifice pana nu marcheaza toata intersetia?
grozavesti2.jpg (85.58 KB; downloaded 1519 times)
- neoman
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
neoman
Acolo este o problema cu cele 2 fluxuri de masini care vin din directii opuse si care vor sa faca stanga. Interesctia nu are are capacitate de stocare pt toate masinile care vor sa faca stanga venind fie dinspre Ciurel fie dinspre Eroilor. Eu am drum destul de des prin zona si venind dinspre Ciurel atunci cand vreau sa fac stanga spre Carrefour/rampa de urcare pe Basarab eu ma incadrez corect pe banda de facut la stanga si constant prin un ciclu de semafor in plus fata de cei care fac stanga neregulamentar de pe banda din mjloc (deci pt directia inainte). Si colac peste pupaza cei care fac stanga neregulamentar sunt tot cei care vor sa urce pe pasaj si taie fata celor care s-au incadrat corect.
Acolo este o problema cu cele 2 fluxuri de masini care vin din directii opuse si care vor sa faca stanga. Interesctia nu are are capacitate de stocare pt toate masinile care vor sa faca stanga venind fie dinspre Ciurel fie dinspre Eroilor. Eu am drum destul de des prin zona si venind dinspre Ciurel atunci cand vreau sa fac stanga spre Carrefour/rampa de urcare pe Basarab eu ma incadrez corect pe banda de facut la stanga si constant prin un ciclu de semafor in plus fata de cei care fac stanga neregulamentar de pe banda din mjloc (deci pt directia inainte). Si colac peste pupaza cei care fac stanga neregulamentar sunt tot cei care vor sa urce pe pasaj si taie fata celor care s-au incadrat corect.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
andreiiul
Poti sa incerci sa trimiti o petitie la Politia Rutiera si la Administratia Strazilor. Dar pana se gandesc ei daca e mai bine sau nu in varianta propusa, marcajele vor fi trasate deja.
Din pacate, in Bucuresti respectarea marcajelor este cel mult facultativa pt din ce in ce mai multi soferi.
In acelasi timp, multe intersectii sunt depasite de fluxul auto existent si modul in care sunt reglementate nu mai are legatura cu fluxul de masini ce le tranziteaza.
Un alt exemplu de intersectie cu acelasi gen de probleme este Oltenitei-Iriceanu-Vitan Barzesti unde virajul la stanga spre Popesti sau spre Hatieganu se efectueaza de pe minim 2 benzi in timpul zilei.
Toate aceste probleme se resfrang asupra sanatatii tuturor (nervi, stes, poluare) si asupra mobilitatii urbane in general. Politia Rutiera nu face fata tuturor locatiilor cu probleme, Locala doarme in post si incaseaza bani frumosi si sistematizarea rutiera e depasita total si nu pare sa se intrevada vreo imbunatatire.
Poti sa incerci sa trimiti o petitie la Politia Rutiera si la Administratia Strazilor. Dar pana se gandesc ei daca e mai bine sau nu in varianta propusa, marcajele vor fi trasate deja.
Din pacate, in Bucuresti respectarea marcajelor este cel mult facultativa pt din ce in ce mai multi soferi.
In acelasi timp, multe intersectii sunt depasite de fluxul auto existent si modul in care sunt reglementate nu mai are legatura cu fluxul de masini ce le tranziteaza.
Un alt exemplu de intersectie cu acelasi gen de probleme este Oltenitei-Iriceanu-Vitan Barzesti unde virajul la stanga spre Popesti sau spre Hatieganu se efectueaza de pe minim 2 benzi in timpul zilei.
Toate aceste probleme se resfrang asupra sanatatii tuturor (nervi, stes, poluare) si asupra mobilitatii urbane in general. Politia Rutiera nu face fata tuturor locatiilor cu probleme, Locala doarme in post si incaseaza bani frumosi si sistematizarea rutiera e depasita total si nu pare sa se intrevada vreo imbunatatire.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Bogdan Ciorascu
Aron, se vor murdari rapid noile marcaje si ajungem la situatia initiala...Dumnezeu cu mila!
Mai bine l-ar lasa pe Negoita sa se ocupe de marcaje prin Bucuresti ca se pare ca sunt niste muncitori competenti prin echipele respective ce par ca mai si gandesc realitatea din teren vs proiect...
Aron, se vor murdari rapid noile marcaje si ajungem la situatia initiala...Dumnezeu cu mila!
Mai bine l-ar lasa pe Negoita sa se ocupe de marcaje prin Bucuresti ca se pare ca sunt niste muncitori competenti prin echipele respective ce par ca mai si gandesc realitatea din teren vs proiect...
- Aron
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Aron
Asta cu nerespectarea indicatiilor benzilor stiu ca e doar facultativa. ma gandeam in caz de accident pe baza a ce se va stabili vinovatul/pagubitul. Pe baza marcajelor care nu au logica si exista conflict dpdv legistlativ sau pe baza declaratiilor celor implicati
Asta cu nerespectarea indicatiilor benzilor stiu ca e doar facultativa. ma gandeam in caz de accident pe baza a ce se va stabili vinovatul/pagubitul. Pe baza marcajelor care nu au logica si exista conflict dpdv legistlativ sau pe baza declaratiilor celor implicati
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
cris_m
Tot acei muncitori care au trasat pista de biciclete pe intreaga latime a trotuarului in zona Costin Georgian si dupa au facut o incropeala romaneasca?
Bogdan Ciorascu wrote here:
Mai bine l-ar lasa pe Negoita sa se ocupe de marcaje prin Bucuresti ca se pare ca sunt niste muncitori competenti prin echipele respective ce par ca mai si gandesc realitatea din teren vs proiect...
Tot acei muncitori care au trasat pista de biciclete pe intreaga latime a trotuarului in zona Costin Georgian si dupa au facut o incropeala romaneasca?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination