Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2480 posts, 773667 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 153 154 155 156 157 158 159  ... 178
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC LucaTB

În acest moment îl cuplează cu 201 pentru a fi împins spre depou.

 


Re: V3A-93-CH-PPC Cezar210

@REDX, URAC nu mai are cu ce sa lucreze și cu cine sa lucreze. Evident, calitatea scade, se poate observa asta și în producția de tramvaie "noi", sa luam exemplu scăderea de calitate in seria CH PPC - 2010-CA - BLF, iar acum aproape toate vehiculele care ies de la reparatii din uzina au probleme. Mai nimeresc și RK-uri bune, cum ar fi 4036 și 091.

 


Re: V3A-93-CH-PPC LucaTB

Înainte de a se defecta, am reușit să realizez o captură cu 4021 rulând pe linia 41.

V3A-93-CH-PPC #4021 - Linia 41 - Șoseaua Virtuții (Stația "Bd. Uverturii"):
4021 - 41 - 31.08.2022.jpg (1.75 MB; downloaded 3429 times)

 

 


Re: V3A-93-CH-PPC orex




Trist dar adevarat! :headbash:

 


Re: V3A-93-CH-PPC Andi_C

4021 a făcut un nou blocaj astăzi, a fost impins de 229 până la Piața Presei.
4021.jpg (1.59 MB; downloaded 2842 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC TrainWrecker

Ce pot să zic... Trăiască URAC :bere:  :twisted:

 


Re: V3A-93-CH-PPC ByOnu

Poate daca nu ar fi atat de subfinantati(!) incat sa scoata cate un tramvai la 6 luni si ar primi front de lucru din partea primariei alta ar fi situatia...

Cred si eu ca nu prea are ce sa iasa bine atat timp cat fiecare V3A este tratat precum un vehicul venit la restaurare.

Sa nu uitam ca in cei 4 ani in care au fabricat CH-PPC-urile de la zero, iesea, in medie, un tramvai pe luna. Iar seria a fost chiar un succes raportat la nivelul de tehnologizare si dotarile URAC.

De atunci, numarul angajatilor si specialistilor din URAC doar a scazut, multi iesind la pensie.

Nu poti face performanta cu 5 RK-uri pe an. Nu atat timp cat nu se lucreaza cu serii.

 


Re: V3A-93-CH-PPC WT_fan06

La 5 tramvaie pe an nu poți avea niciun flux de piese, de work-package-uri, nu poți alcătui linii de asamblare, etc. Produsul evident că va ieși mai scump și mai prost, nu îți trebuie doctorat ca să înțelegi "economies of scale". Apoi iese fiecare produs unic și irepetabil, făcut după alt proiect, cu cine știe ce piese s-au mai găsit sau ce inspirație s-a mai avut (mă uit și la CA-uri că unul nu seamănă cu altul). Numai "bine" să asiguri o mentenanță facilă...

Trăgând linie, să dai vina pe URAC pare cel mai ușor lucru în acest moment, dar vina se împarte în foarte multe locuri, iar URAC nu cred că prinde "felia" majoritară din împărțeală...

 


Re: V3A-93-CH-PPC cris_m

Cu ocazia evenimentului "Saptamana Europeana a Mobilitatii" am surprins astazi in depoul Dudesti postul de conducere al lui 4047.
DSC_0583.jpg (478.49 KB; downloaded 5675 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC ByOnu

Vitezometrul ala analog a inlocuit cumva unul digital? Arata cam ca nuca-n perete.

 


Re: V3A-93-CH-PPC punmeister

Nu, asa au fost echipate de la bun inceput CH-PPCurile cu diagnoza SATREC.

 


Re: V3A-93-CH-PPC joker

Cu ocazia evenimentului "Saptamana Europeana a Mobilitatii" l-am observat pe 4012 in depou ,nu stiu de cat timp a revenit si cum arata partea lui frontala dupa ce a fost reparat in urma unei tamponari frontale
20220917_114736.jpg (419.3 KB; downloaded 5141 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC LucaCDK

Tramvaiul #4036 pe linia 41 plecând din capătul de linie Ghencea
IMG_20220902_143822.jpg (856.92 KB; downloaded 4827 times)

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC TPB

Tramvaiul V3A-93-CH-PPC #4015 de la depoul Dudești a fost pictat cu graffiti! Circulă acum pe linia 1, l-am văzut în apropiere de Bucur Obor.
Știți cumva dacă vom mai avea tramvaie pictate?

 


Go to page:  1  ... 153 154 155 156 157 158 159  ... 178
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433187 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use