Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn)

61 posts, 28341 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Oko21

In urma discutiei pe care am avut-o astazi cu un ,,nas`` de la TFC, se pare ca de la noul mers vor avea 2 curse dus-intors Bucuresti Nord-Brasov.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Oko21

Ce trasee deservesc aceste automotoare? In afara de Bucuresti- Brasov si Bucuresti-Aeroport?

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) BodoMinea

După cum ai spus și tu toate trenurile operatorului TFC de pe București Nord - Brașov și București Nord - Aeroport Henri Coandă.
Unele trenuri ale TFC de pe București Nord - Ploiești Sud / Ploiești Sud - Slănic (alternativ cu automotoarele vechi DH2).
Și toate trenurile TFC de pe Brașov - Cluj Napoca și Cluj Napoca - Oradea.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Dragos31

Un automotor care nu a aparut in topic de la intrarea in circulatie in Romania - 1005 remizat sambata seara la linia 0 in Oradea.



 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Luca01

Automotrul 1008 a avut o degajare de fum în Ploiești Vest în jurul orei 19, în timp ce circula pe ruta Brașov-București Nord ca tren IR 10024. La ora 21 acesta a mers la Ploiești Sud „pe forțe proprii“. Atașez imagini din timpul degajării de fum, preluate de pe Facebook, primele trei imagini, iar restul imaginilor sunt imagini proprii, făcute în jurul orei 21























 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) shoppy

Pai mentioneaza ca au intervenit pompierii cu stingatoare ca altfel operatorul o sa spuna ca doar a iesit niste fum care s-a disipat singur.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Luca01

La fața locului au sosit pompierii, cu mai multe autospeciale și o ambulanță SMURD. Las aici o știre legată de acest eveniment: https://stirileprotv.ro/video/un-tren-plin-cu-pasageri-a-luat-foc-in-gara-ploiesti-vest-ni-se-cere-sa-nu-avem-pretentii/62374669/

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Oko21

Suprasolicitare instalatie AC. Am pe cineva care lucreaza acolo. Va merge la o constatare la Remarul , va fi inlocuit ce este afectat de incendiu si din nou la treaba.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) punmeister

Cum era de asteptat avand in vedere ca Talenturile in varianta comandata de Regiobahn erau pentru cu totul alt climat.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Oko21

Astea nu sunt trenuri de urcus. Astea sunt trenuri de campie, maxin 60 km traseu. Nu cred ca este indicat pentru ele sa faca zi de zi Bucuresti-Brasov, unde este un urcus constant.Deja asteapta piese pentru 1 sau 2 automotoare, piese care se gasesc doar in Germania. Piesele costa, livrarea dureaza.Da, din punct de vedere achizitii sh sunt ok, aspectuoase si silentioase. Insa nu cred ca sunt exploatate corect.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Costin

Merg de n-au treaba pe un traseu de 114km cu o diferenta de nivel de 655m in Norvegia (sursa) deci scenariul de mai sus cu campia si traseul scurt pica.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) reiny2000

După ce că se bagă diesel sub catenară nonstop, acum mai iau și foc...

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) shoppy

De mers par sa mearga, nu sa ramana blocate pe traseu ca cele de la Astra.
Ca sa nu ia foc trebuie in primul rand sa se intretina foarte bine, suflat sau inlocuit filtre de aer si radiatoare, curatat praf, frunze, scurgeri de motorina, ulei, vasilina, schimbat cablaj electric de forta la termen sau daca are izolatia intarita, crapata, contaminata cu motorina, ulei, etc.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Luca01

În ciuda faptului că sunt destinate pentru scurt parcurs, acestea operează la TFC și pe ruta Brașov-Cluj Napoca, o rută ce are 331 de km. Principala problemă a lor pentru călători la drumuri lungi o reprezintă scaunele, ce sunt cam incomode aș putea spune.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2416 forum members have written 433086 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use