MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM2 Berceni - PiperaM2 • Extinderea spre sud

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

390 posts, 91804 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Nu mai avem o stație supraterană pe undeva prin București?
Am putea vedea acolo cum este cu acest „curent”.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Corect, se intampla si acum la Berceni, tot statie la sol, cu ambele capete deschise.
La Arghezi deosebirea este ca pot sa inchida capatul sudic. Nu înțeleg de ce au facut-o totusi deschisa, deoarece macazul la Arghezi este înainte de statie, nu după statie, ca la Berceni.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Păi e păstrată în continuare legătura cu Cf !

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Si mai trebuie respectate niste reguli. Daca pui un perete in capatul statiei trebuie sa montezi tampoane, altfel risti sa dai cu trenul in zid. Nu poti pune nici saboti de deraiere pe sina, asta ar mai lipsi, sa-ti deraieze trenul la peron. Asa cum e acum e foarte bine, e distanta suficienta de franare dincolo de statie.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Nu perete definitiv, ci niște porți de "tabla" pana la nivelul șinei.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Cu sina a 3-a cum procedezi?

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Şina a III a se întrerupe, aşa  cum se întrerupe la toate porţile ALA de la capetele staţiilor ( la  intrarea în tunel ).
Pentru reguli sunt de acord, dar avem 3 excepţii, cum procedăm ? La GdN 2, la Dristor 2 şi la Anghel Saligny. Hai să spunem că la GdN 2 şi D 2 sunt nişte constrângeri, dar la AS nu e  niciuna, cu linia de fugă puteau să se ducă până la podurile de la Dunăre.  ;)

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

La AS un mecanic neatent a scapat o data cu rama in zid, noroc ca impactul a fost usor si nu s-au produs pagube serioase!
:rofl:
Exista portiuni scurte de intrerupere la S3 dar de regula e fir aerian in dreptul lor, asa ca nu scapi asa usor de belelele electrice iar usa de tabla mai rau incurca.
Singurul paleativ care-mi vine in minte ar fi niste paravane transversale transparente (ca sa nu obtureze vizibilitatea pentru mecanic) pe o latime limitata a peronului care sa mai domoleasca vantul…in caz ca se simte nevoia!
:bere:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Lasă că nu "moare" rama dacă n-are un captator în legătură cu şina III pentru o periaoda de timp. Şi nici nu se orpeşte alimentarea cu curent ale motoarelor. Aşa era şi la IVE, dacă un singur captator era în contact se alimentau toate motoarele. ( la cele două vagoane cuplate ) Oricum întreruperi la greu sunt la macazuri şi acolo n-ai  fir aerian de contact. Şi nici la porţile ALA n-ai fir aerian de contact. Şi ai porţi ALA  în majoritatea staţiilor, nu ştiu în Dr. Taberei dacă le-au mai pus. Orex parcă spunea că sunt montate şi acolo.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

La IVA da, la astea noi NU
Tocmai pe macaz ai fir aerian. Cu portile de tunel e alta treaba dar la TA nu e cazul asa ca nu divagam!
:bere:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Nope, până acum n-am văzut niciun metrou folosindu-se de pantograf când trece prin zona macazurilor.  În depou o fi altă treabă, dar în linie curentă nu au nevoie de pantograf. Şi mai sunt macazuri şi fără fir aerian de contact, de exemplu la ambele Victorii. Sau la Obor sau la Brîncoveanu sau la ambele Unirii sau la Politehnică sau la Eroilor 1 şi 2 sau etc, că mai sunt staţii cu macaz fără pantograf. A, nici UREMAOS - ul (  ;)  )n-are fir aerian de contact. Nici Republica.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Liniile vechi erau proiectate pentru IVA si nu riscai sa ramai fara curent de tractiune pe macaz, ce e asa greu de priceput?
Ramele IVA au un cablu de tractiune care e legat la toti contactorii, trenurile noi nu mai au asa ceva.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Da, pricep greu, că dacă era aşa cum spui tu până acum trebuia montat fir aerian la toate macazurile. Din moment ce nu l-au montat înseamnă că nu e necesar.
Şi mai ştiu o treabă şi am impresia că nu mă înşel, la trenurile de tip BM 21 ( NU BM 2 ) s-a revenit la alimentarea << multiplă >> adică dacă  ai un motor care nu este alimentat direct de peria lui  << îşi ia curent >> de la altă perie. Habar n-am cum e la CAF - uri, dar şi astea trec peste macazuri fără probleme.
________________
Nu cred că e chiar corectă denumirea de << perie >>  dar aşa am apucat-o eu la IVA.
_________________
Sunt absolut convins că trenul funcţionează şi fără un motor alimentat, poate chiar mai multe motoare nealimentate,  în caz că se opreşte cu vreun motor  într-o porţiune unde nu există şina III.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Oare o fi singurul lucru ramas nemodernizat ?
Si inca un lucru ca sa incheiem discutia, daca faci o lucrare noua trebuie sa respecti ultimele prescriptii in vigoare nu pe alea de pe vremea impuscatului!
:bere:

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M2 • Extinderea spre sud  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433592 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use