Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91480 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Nu mai avem o stație supraterană pe undeva prin București?
Am putea vedea acolo cum este cu acest „curent”.
Nu mai avem o stație supraterană pe undeva prin București?
Am putea vedea acolo cum este cu acest „curent”.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Corect, se intampla si acum la Berceni, tot statie la sol, cu ambele capete deschise.
La Arghezi deosebirea este ca pot sa inchida capatul sudic. Nu înțeleg de ce au facut-o totusi deschisa, deoarece macazul la Arghezi este înainte de statie, nu după statie, ca la Berceni.
Corect, se intampla si acum la Berceni, tot statie la sol, cu ambele capete deschise.
La Arghezi deosebirea este ca pot sa inchida capatul sudic. Nu înțeleg de ce au facut-o totusi deschisa, deoarece macazul la Arghezi este înainte de statie, nu după statie, ca la Berceni.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Păi e păstrată în continuare legătura cu Cf !
Păi e păstrată în continuare legătura cu Cf !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Si mai trebuie respectate niste reguli. Daca pui un perete in capatul statiei trebuie sa montezi tampoane, altfel risti sa dai cu trenul in zid. Nu poti pune nici saboti de deraiere pe sina, asta ar mai lipsi, sa-ti deraieze trenul la peron. Asa cum e acum e foarte bine, e distanta suficienta de franare dincolo de statie.
Si mai trebuie respectate niste reguli. Daca pui un perete in capatul statiei trebuie sa montezi tampoane, altfel risti sa dai cu trenul in zid. Nu poti pune nici saboti de deraiere pe sina, asta ar mai lipsi, sa-ti deraieze trenul la peron. Asa cum e acum e foarte bine, e distanta suficienta de franare dincolo de statie.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Nu perete definitiv, ci niște porți de "tabla" pana la nivelul șinei.
Nu perete definitiv, ci niște porți de "tabla" pana la nivelul șinei.
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Şina a III a se întrerupe, aşa cum se întrerupe la toate porţile ALA de la capetele staţiilor ( la intrarea în tunel ).
Pentru reguli sunt de acord, dar avem 3 excepţii, cum procedăm ? La GdN 2, la Dristor 2 şi la Anghel Saligny. Hai să spunem că la GdN 2 şi D 2 sunt nişte constrângeri, dar la AS nu e niciuna, cu linia de fugă puteau să se ducă până la podurile de la Dunăre.
Şina a III a se întrerupe, aşa cum se întrerupe la toate porţile ALA de la capetele staţiilor ( la intrarea în tunel ).
Pentru reguli sunt de acord, dar avem 3 excepţii, cum procedăm ? La GdN 2, la Dristor 2 şi la Anghel Saligny. Hai să spunem că la GdN 2 şi D 2 sunt nişte constrângeri, dar la AS nu e niciuna, cu linia de fugă puteau să se ducă până la podurile de la Dunăre.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
La AS un mecanic neatent a scapat o data cu rama in zid, noroc ca impactul a fost usor si nu s-au produs pagube serioase!
Exista portiuni scurte de intrerupere la S3 dar de regula e fir aerian in dreptul lor, asa ca nu scapi asa usor de belelele electrice iar usa de tabla mai rau incurca.
Singurul paleativ care-mi vine in minte ar fi niste paravane transversale transparente (ca sa nu obtureze vizibilitatea pentru mecanic) pe o latime limitata a peronului care sa mai domoleasca vantul…in caz ca se simte nevoia!
La AS un mecanic neatent a scapat o data cu rama in zid, noroc ca impactul a fost usor si nu s-au produs pagube serioase!
Exista portiuni scurte de intrerupere la S3 dar de regula e fir aerian in dreptul lor, asa ca nu scapi asa usor de belelele electrice iar usa de tabla mai rau incurca.
Singurul paleativ care-mi vine in minte ar fi niste paravane transversale transparente (ca sa nu obtureze vizibilitatea pentru mecanic) pe o latime limitata a peronului care sa mai domoleasca vantul…in caz ca se simte nevoia!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Lasă că nu "moare" rama dacă n-are un captator în legătură cu şina III pentru o periaoda de timp. Şi nici nu se orpeşte alimentarea cu curent ale motoarelor. Aşa era şi la IVE, dacă un singur captator era în contact se alimentau toate motoarele. ( la cele două vagoane cuplate ) Oricum întreruperi la greu sunt la macazuri şi acolo n-ai fir aerian de contact. Şi nici la porţile ALA n-ai fir aerian de contact. Şi ai porţi ALA în majoritatea staţiilor, nu ştiu în Dr. Taberei dacă le-au mai pus. Orex parcă spunea că sunt montate şi acolo.
Lasă că nu "moare" rama dacă n-are un captator în legătură cu şina III pentru o periaoda de timp. Şi nici nu se orpeşte alimentarea cu curent ale motoarelor. Aşa era şi la IVE, dacă un singur captator era în contact se alimentau toate motoarele. ( la cele două vagoane cuplate ) Oricum întreruperi la greu sunt la macazuri şi acolo n-ai fir aerian de contact. Şi nici la porţile ALA n-ai fir aerian de contact. Şi ai porţi ALA în majoritatea staţiilor, nu ştiu în Dr. Taberei dacă le-au mai pus. Orex parcă spunea că sunt montate şi acolo.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
La IVA da, la astea noi NU
Tocmai pe macaz ai fir aerian. Cu portile de tunel e alta treaba dar la TA nu e cazul asa ca nu divagam!
La IVA da, la astea noi NU
Tocmai pe macaz ai fir aerian. Cu portile de tunel e alta treaba dar la TA nu e cazul asa ca nu divagam!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Nope, până acum n-am văzut niciun metrou folosindu-se de pantograf când trece prin zona macazurilor. În depou o fi altă treabă, dar în linie curentă nu au nevoie de pantograf. Şi mai sunt macazuri şi fără fir aerian de contact, de exemplu la ambele Victorii. Sau la Obor sau la Brîncoveanu sau la ambele Unirii sau la Politehnică sau la Eroilor 1 şi 2 sau etc, că mai sunt staţii cu macaz fără pantograf. A, nici UREMAOS - ul ( )n-are fir aerian de contact. Nici Republica.
Nope, până acum n-am văzut niciun metrou folosindu-se de pantograf când trece prin zona macazurilor. În depou o fi altă treabă, dar în linie curentă nu au nevoie de pantograf. Şi mai sunt macazuri şi fără fir aerian de contact, de exemplu la ambele Victorii. Sau la Obor sau la Brîncoveanu sau la ambele Unirii sau la Politehnică sau la Eroilor 1 şi 2 sau etc, că mai sunt staţii cu macaz fără pantograf. A, nici UREMAOS - ul ( )n-are fir aerian de contact. Nici Republica.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Liniile vechi erau proiectate pentru IVA si nu riscai sa ramai fara curent de tractiune pe macaz, ce e asa greu de priceput?
Ramele IVA au un cablu de tractiune care e legat la toti contactorii, trenurile noi nu mai au asa ceva.
Liniile vechi erau proiectate pentru IVA si nu riscai sa ramai fara curent de tractiune pe macaz, ce e asa greu de priceput?
Ramele IVA au un cablu de tractiune care e legat la toti contactorii, trenurile noi nu mai au asa ceva.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Da, pricep greu, că dacă era aşa cum spui tu până acum trebuia montat fir aerian la toate macazurile. Din moment ce nu l-au montat înseamnă că nu e necesar.
Şi mai ştiu o treabă şi am impresia că nu mă înşel, la trenurile de tip BM 21 ( NU BM 2 ) s-a revenit la alimentarea << multiplă >> adică dacă ai un motor care nu este alimentat direct de peria lui << îşi ia curent >> de la altă perie. Habar n-am cum e la CAF - uri, dar şi astea trec peste macazuri fără probleme.
________________
Nu cred că e chiar corectă denumirea de << perie >> dar aşa am apucat-o eu la IVA.
_________________
Sunt absolut convins că trenul funcţionează şi fără un motor alimentat, poate chiar mai multe motoare nealimentate, în caz că se opreşte cu vreun motor într-o porţiune unde nu există şina III.
Da, pricep greu, că dacă era aşa cum spui tu până acum trebuia montat fir aerian la toate macazurile. Din moment ce nu l-au montat înseamnă că nu e necesar.
Şi mai ştiu o treabă şi am impresia că nu mă înşel, la trenurile de tip BM 21 ( NU BM 2 ) s-a revenit la alimentarea << multiplă >> adică dacă ai un motor care nu este alimentat direct de peria lui << îşi ia curent >> de la altă perie. Habar n-am cum e la CAF - uri, dar şi astea trec peste macazuri fără probleme.
________________
Nu cred că e chiar corectă denumirea de << perie >> dar aşa am apucat-o eu la IVA.
_________________
Sunt absolut convins că trenul funcţionează şi fără un motor alimentat, poate chiar mai multe motoare nealimentate, în caz că se opreşte cu vreun motor într-o porţiune unde nu există şina III.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Oare o fi singurul lucru ramas nemodernizat ?
Si inca un lucru ca sa incheiem discutia, daca faci o lucrare noua trebuie sa respecti ultimele prescriptii in vigoare nu pe alea de pe vremea impuscatului!
Oare o fi singurul lucru ramas nemodernizat ?
Si inca un lucru ca sa incheiem discutia, daca faci o lucrare noua trebuie sa respecti ultimele prescriptii in vigoare nu pe alea de pe vremea impuscatului!
📖 Pagination options