Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
294 posts, 67929 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Andrei98
Acolo la Hornbach nu ar trebui sa mai existe semafor, ar face pasajul si mai inutil decat este in momentul de fata.
Acolo la Hornbach nu ar trebui sa mai existe semafor, ar face pasajul si mai inutil decat este in momentul de fata.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andreiiul
Singura solutie (avand in vedere configuratia actuala a strazilor din zona) pt acces in Hornbach si Selgros venind dinspre Aparatori, este stanga pe sub pod si mers pe Metalurgiei si Drumul Gilaului. Sincer nu stiu cât de utilizat era acel viraj la stanga la semafor (eu unul cel putin, l-am folosit de max 10 ori).
Problema mai mare va fi la iesirea din Hornbach/Selgros spre Luica. Aici, varianta asta era folosita foarte des pt evitarea intersectiei de la Metalurgiei (poate nu va mai fi nevoie dupa finalizarea pasajului). Teoretic virajul stanga spre Luica nu va mai fi permis la iesire (dar daca nu apare parapet intre sensuri nu rezolvam interzicerea doar cu indicator) si atunci tot traficul va fi dus sub pod (parca amenajeaza un sens giratoriu). Varianta de iesire prin Drumul Gilaului nu este fezabila, drumul avand o banda pe sens si la intersectia cu Metalurgiei fiind obligatoriu dreapta (iar, irelevant de multe ori)
Singura solutie (avand in vedere configuratia actuala a strazilor din zona) pt acces in Hornbach si Selgros venind dinspre Aparatori, este stanga pe sub pod si mers pe Metalurgiei si Drumul Gilaului. Sincer nu stiu cât de utilizat era acel viraj la stanga la semafor (eu unul cel putin, l-am folosit de max 10 ori).
Problema mai mare va fi la iesirea din Hornbach/Selgros spre Luica. Aici, varianta asta era folosita foarte des pt evitarea intersectiei de la Metalurgiei (poate nu va mai fi nevoie dupa finalizarea pasajului). Teoretic virajul stanga spre Luica nu va mai fi permis la iesire (dar daca nu apare parapet intre sensuri nu rezolvam interzicerea doar cu indicator) si atunci tot traficul va fi dus sub pod (parca amenajeaza un sens giratoriu). Varianta de iesire prin Drumul Gilaului nu este fezabila, drumul avand o banda pe sens si la intersectia cu Metalurgiei fiind obligatoriu dreapta (iar, irelevant de multe ori)
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Mircea G
Este clar ca au invins ! Au facut un pasaj care " aduna " traficul , si nici vorba de fluidizare .
Acum o sa avem dreapta obligatoriu spre pasaj la iesirea din Hornbach ...apoi ne intilnim cu aia care vin de pe Metalurgiei sa faca stinga , si toata lumea gramada stinga spre Giurgiului ... Va fi extraodinar .
Posibil si str Aurel Persu sa ajunga sens unic dinspre Turnu M, pt a nu fi folosita ca varianta de stinga .
Este clar ca au invins ! Au facut un pasaj care " aduna " traficul , si nici vorba de fluidizare .
Acum o sa avem dreapta obligatoriu spre pasaj la iesirea din Hornbach ...apoi ne intilnim cu aia care vin de pe Metalurgiei sa faca stinga , si toata lumea gramada stinga spre Giurgiului ... Va fi extraodinar .
Posibil si str Aurel Persu sa ajunga sens unic dinspre Turnu M, pt a nu fi folosita ca varianta de stinga .
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Interzicerea virajelor dese la stânga duce la fluidizare.
Interzicerea virajelor dese la stânga duce la fluidizare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Totuşi omenii trebuie să ajungă cumva şi << la stânga >>
Totuşi omenii trebuie să ajungă cumva şi << la stânga >>
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
reiny2000
Faci dreapta de 3 ori, sau poate ai noroc de un giratoriu.
Faci dreapta de 3 ori, sau poate ai noroc de un giratoriu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Tot omul vrea sa fie interzis la stanga absolut peste tot mai putin unde are el casa si serviciul.
Tot omul vrea sa fie interzis la stanga absolut peste tot mai putin unde are el casa si serviciul.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Mircea G
Aha , in exemplul meu vorbim de fluidizare sau de aglomerare sub pasaj unde se vor aduna doua " directii " sa faca stinga ????
Sa-ti fac si un desen ????
survola wrote here:
Interzicerea virajelor dese la stânga duce la fluidizare.
Aha , in exemplul meu vorbim de fluidizare sau de aglomerare sub pasaj unde se vor aduna doua " directii " sa faca stinga ????
Sa-ti fac si un desen ????
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Inlocuirea virajelor stanga cu viraje dreapte si sensuri unice puse cu cap duc la fluidizare. Interzicerea virajelor stanga la misto duce fix la haos, ca orice alta mistocarie dealtfel.
Inlocuirea virajelor stanga cu viraje dreapte si sensuri unice puse cu cap duc la fluidizare. Interzicerea virajelor stanga la misto duce fix la haos, ca orice alta mistocarie dealtfel.
- cris_m
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Masurile luate la misto de unii care nu parasesc biroul pentru a vedea realitatea din teren....
Masurile luate la misto de unii care nu parasesc biroul pentru a vedea realitatea din teren....
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Fix ca la Big, unde or sa ajunga - in curind - sa trebuiasca sa puna separatoare de sens incepind de la Abator.
Asa e cind construiesti pasaje fara sa gindesti (decit avind imaginea politica in cap...)....
Am mai spus si repet: pasajul asta (inutil, de altfel...), daca era sa fie, trebuia sa fie subteran si pe axa Metalurgiei - Vulcan....
Construim pasaje contra naturii, fara nici o logica (sau studiu de fluxuri de trafic). Doar pentru imagine...
Marasesti si Unirii - generatia actuala
Mircea G wrote here:
Este clar ca au invins ! Au facut un pasaj care " aduna " traficul , si nici vorba de fluidizare .
Acum o sa avem dreapta obligatoriu spre pasaj la iesirea din Hornbach ...apoi ne intilnim cu aia care vin de pe Metalurgiei sa faca stinga , si toata lumea gramada stinga spre Giurgiului ... Va fi extraodinar .
Posibil si str Aurel Persu sa ajunga sens unic dinspre Turnu M, pt a nu fi folosita ca varianta de stinga .
Fix ca la Big, unde or sa ajunga - in curind - sa trebuiasca sa puna separatoare de sens incepind de la Abator.
Asa e cind construiesti pasaje fara sa gindesti (decit avind imaginea politica in cap...)....
Am mai spus si repet: pasajul asta (inutil, de altfel...), daca era sa fie, trebuia sa fie subteran si pe axa Metalurgiei - Vulcan....
Construim pasaje contra naturii, fara nici o logica (sau studiu de fluxuri de trafic). Doar pentru imagine...
Marasesti si Unirii - generatia actuala
- MikeT
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)
•
Choose destination