Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
633 posts, 203969 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Pentru pietoni ca să traverseze centura, o soluţie elegantă ar fi aceasta:
Pentru pietoni ca să traverseze centura, o soluţie elegantă ar fi aceasta:
Pp.jpg (54.87 KB; downloaded 2072 times)
- orex
-
Posted:
-
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Isaac
Sau traversare subterana dar probabil ar costa mai mult.
Sau traversare subterana dar probabil ar costa mai mult.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Vorbim de ceea ce este in situ nu de ”ce ar fi fost daca”!
Vorbim de ceea ce este in situ nu de ”ce ar fi fost daca”!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Este IMPOSIBIL să nu se fi gândit la o traversare pietonală a centurii şi evident nu o să ''deseneze" o
Este IMPOSIBIL să nu se fi gândit la o traversare pietonală a centurii şi evident nu o să ''deseneze" o
Zebra-1.jpg (53.45 KB; downloaded 2046 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Am dat-o draq daca si pe supergiratoriu vor fi ”zebre”! Atunci unde va fi circulatie fluida (fara ambuteiaje)?!
PS
APPO
@andrei11 ia zi-mi, pe Basarab, unde ai circulatie pietonala de tranzit (ex. calea Grivitei-calea Giulesti), ca eu, unul, n-am identificat-o!
Am dat-o draq daca si pe supergiratoriu vor fi ”zebre”! Atunci unde va fi circulatie fluida (fara ambuteiaje)?!
PS
APPO
@andrei11 ia zi-mi, pe Basarab, unde ai circulatie pietonala de tranzit (ex. calea Grivitei-calea Giulesti), ca eu, unul, n-am identificat-o!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Din ce ţin minte la Ploieşti n-ai cum să traversezi centura dacă eşti cu pejosul.
Din ce ţin minte la Ploieşti n-ai cum să traversezi centura dacă eşti cu pejosul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
De ce o trebui sa-ti muncesti memoria cand ai GM? https://www.google.ro/maps/@44.9772022,2 ... 4!8i8192
Ce scheme am vazut eu pentru Domnesti erau lafel prevazute scari.
De ce o trebui sa-ti muncesti memoria cand ai GM? https://www.google.ro/maps/@44.9772022,2 ... 4!8i8192
Ce scheme am vazut eu pentru Domnesti erau lafel prevazute scari.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Credeam că "suspendatul" era pe ruta spre Braşov. L-am căutat degeaba !
Văd că aici e permis virajul la dreapta !
Credeam că "suspendatul" era pe ruta spre Braşov. L-am căutat degeaba !
Văd că aici e permis virajul la dreapta !
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Din cate stiu din planse, drumul DNCB nu prevede accese in zona in urma lucrarii. Toate proprietatile vor trebui racordate la buclele rampelor. Nu va exista "la sol" decat DNCB si ocolitoarele rampelor, independente fiecare una de alta. Schimb de directie exclusiv pe sus.
Iar treceri de pietoni... nu sunt prevazute. Eu nu am vazut sosea rapida cu treceri de pietoni. Obligatoriu pasaje!
Apropo: nu exista niciun fel de "zebra" nici inainte de lucrari. Nimic nou sub soare.
Nu prea merge ce s-a facut la PL intrucat acolo esti in camp - poti lasa spatiu central mai generos pe directia de la sol (inclusiv pentru eventuale viraje la sol!) si nu ai un obstacol major (trecerea CF). Solutia pentru acces pietonal probabil ar fi fost natural sa fi fost corelata cu terminalul multimodal (pasarela pietonala cam la limita lucrarii actuale), ideal conectata de terminal. Insa nu iese geometria (terminalul are maxim 150m si e imediat adiacent giratoriului deci o pasarela legata de cladire ar intersecta rampa de urcare dinspre A1), asadar o sa ma hazardez sa afirm ca nu i-a pasat nimanui de pietoni, oricat de usturator suna.
Din cate stiu din planse, drumul DNCB nu prevede accese in zona in urma lucrarii. Toate proprietatile vor trebui racordate la buclele rampelor. Nu va exista "la sol" decat DNCB si ocolitoarele rampelor, independente fiecare una de alta. Schimb de directie exclusiv pe sus.
Iar treceri de pietoni... nu sunt prevazute. Eu nu am vazut sosea rapida cu treceri de pietoni. Obligatoriu pasaje!
Apropo: nu exista niciun fel de "zebra" nici inainte de lucrari. Nimic nou sub soare.
Nu prea merge ce s-a facut la PL intrucat acolo esti in camp - poti lasa spatiu central mai generos pe directia de la sol (inclusiv pentru eventuale viraje la sol!) si nu ai un obstacol major (trecerea CF). Solutia pentru acces pietonal probabil ar fi fost natural sa fi fost corelata cu terminalul multimodal (pasarela pietonala cam la limita lucrarii actuale), ideal conectata de terminal. Insa nu iese geometria (terminalul are maxim 150m si e imediat adiacent giratoriului deci o pasarela legata de cladire ar intersecta rampa de urcare dinspre A1), asadar o sa ma hazardez sa afirm ca nu i-a pasat nimanui de pietoni, oricat de usturator suna.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
O să te dezamăgesc, există pe DNCB treceri de pietoni ( sinucigaşe / criminale ), între Pasajul Otopeni şi Pasajul Mogoşoaia.
Acolo e o problemă juridică mai mult, acolo e Municipiul Bucureşti / Sector 1 iar DNCB - ul are şi o denumire, Str. Odăi. Deci nu e chiar DNCB, e o stradă din Bucureşti. Teoretic. Îţi trebuie mare curaj / noroc / pricepere să traversezi pe acolo, atât ziua cât şi noaptea. Dacă se întâmplă un accident pe porţiunea aceea trebuie să te adresezi Poliţiei Municipiului Bucureşti, Ilfovul nu are competenţe în zonă !
Revenind, totuşi trebuie să existe o cale de a traversa ca şi pieton legal centura. Sper că nu cu ajutorul unei zebre !
Totuşi aşa cum a precizat şi shoppy 3 postări mai sus, la Ploieşti au rezolvat inteligent traversarea centurii la un giratoriu suspendat !
O să te dezamăgesc, există pe DNCB treceri de pietoni ( sinucigaşe / criminale ), între Pasajul Otopeni şi Pasajul Mogoşoaia.
Acolo e o problemă juridică mai mult, acolo e Municipiul Bucureşti / Sector 1 iar DNCB - ul are şi o denumire, Str. Odăi. Deci nu e chiar DNCB, e o stradă din Bucureşti. Teoretic. Îţi trebuie mare curaj / noroc / pricepere să traversezi pe acolo, atât ziua cât şi noaptea. Dacă se întâmplă un accident pe porţiunea aceea trebuie să te adresezi Poliţiei Municipiului Bucureşti, Ilfovul nu are competenţe în zonă !
Revenind, totuşi trebuie să existe o cale de a traversa ca şi pieton legal centura. Sper că nu cu ajutorul unei zebre !
Zebra 2.jpg (468.94 KB; downloaded 1959 times)
Totuşi aşa cum a precizat şi shoppy 3 postări mai sus, la Ploieşti au rezolvat inteligent traversarea centurii la un giratoriu suspendat !
Zebra 3.jpg (409.45 KB; downloaded 1971 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Faceti zoom-in langa cerc pe plansa aceasta, exista "Scari de acces".
Faceti zoom-in langa cerc pe plansa aceasta, exista "Scari de acces".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Upss ! Am văzut zebrele ! Nu înţeleg de ce scările nu le-au pus în interiorul cercului, de ce le-au prevăzut pe exterior
Upss ! Am văzut zebrele ! Nu înţeleg de ce scările nu le-au pus în interiorul cercului, de ce le-au prevăzut pe exterior
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
N-as ocoli pe mizeria asta nicicand. Ploaie sau inghet sa mai fie si devine rollercoaster. In timpul si cu energia pe care ar trebui sa o depun pentru a face roata pana sus, as traversa pe la nivelul strazii de 3x.. dus-intors! Nu vreau sa-mi imaginez sa mai si impingi un carucior sau mai rau, sa aiba cineva in carucior nevoie de el.
Va zic, ca la fel ca in Mamaia, toata lumea trece tot pe strada.
Daca pietonii tot sunt cetateni de mana a 2-a, macar lifturi sa fi pus si ei.
andrei11 wrote here:
la Ploieşti au rezolvat inteligent traversarea centurii la un giratoriu suspendat !
N-as ocoli pe mizeria asta nicicand. Ploaie sau inghet sa mai fie si devine rollercoaster. In timpul si cu energia pe care ar trebui sa o depun pentru a face roata pana sus, as traversa pe la nivelul strazii de 3x.. dus-intors! Nu vreau sa-mi imaginez sa mai si impingi un carucior sau mai rau, sa aiba cineva in carucior nevoie de el.
Va zic, ca la fel ca in Mamaia, toata lumea trece tot pe strada.
Daca pietonii tot sunt cetateni de mana a 2-a, macar lifturi sa fi pus si ei.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești
•
Choose destination