Topic: V3A-93-CH-PPC
2480 posts, 773722 views
📖 Pagination options
- Bucur V2A-T 3004
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Bucur V2A-T 3004
Cea mai mare prostie din toata istoria STB-ului!
De ce să dai jos camerele video si display-urile?!
Doamne fereste!
Cea mai mare prostie din toata istoria STB-ului!
De ce să dai jos camerele video si display-urile?!
Doamne fereste!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
shoppy
Probabil ca le-au avut in custodie promitand o comanda pentru echipat inspe vagoane pe an, care evident a picat.
Probabil ca le-au avut in custodie promitand o comanda pentru echipat inspe vagoane pe an, care evident a picat.
- Bucur V2A-T 3004
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Bucur V2A-T 3004
Că tot vorbim de 4021,uitați un clip de la mine,în PROBE,zona Cornișor.
Am crezut ca face cursă numai până la Banu Manta si gata
Că tot vorbim de 4021,uitați un clip de la mine,în PROBE,zona Cornișor.
Am crezut ca face cursă numai până la Banu Manta si gata
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
TrainWrecker
Vezi ca ai folosit comanda gresit si nu merge videoclipul.
(Edit) am gasit videoclipul.
Vezi ca ai folosit comanda gresit si nu merge videoclipul.
(Edit) am gasit videoclipul.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
GPS
La vremea aia alții aveau troleibuze cu chopper produse în România, chiar și RATB avea… din păcate e mai simplu să găsim scuze, decât să acceptăm că cineva a greșit atunci. În 2006 RATB avea deja în exploatare vehicule acționate în curent alternativ, iar ei făceau tramvaie cu chopper.
Referitor la restul mesajului, citind printre multele rânduri, da este normal să ai pretenții, mai ales când vezi că se poate. Nu înțeleg de ce mereu trebuie să nu avem pretenții pentru că aia nu e Ok sau să fim naționaliști că am dat bani la Mercedes… poate ar trebui să analizăm cronologia evenimentelor înainte să aruncăm cu vorbe.
Ce să zic, hai să mergem doar folosind căruța sau vagonetul de mină, că de banii pe un tramvai cumpărăm vagonete pentru un sfert de oraș, și cu banii pe un autobuz câteva zeci de căruțe.
ADK wrote here:
Noi abia ce făcusem o schimbare nu cu multe zile înainte de 1990, și prioritățile erau întâi să măturăm orașul de toate pagubele produse și să reparăm clădirile avariate chiar și destui ani după, nu să ne gândim deja la "CHPPC" (din ce citesc de la voi, tehnologia exista sau trebuia să existe) fiindcă nu eram pregătiți pentru astfel de tramvaie plus costurile modernizării pentru acei ani ar fi fost destul de imense. A durat ceva ani până s-au modernizat toate tramvaiele din versiunea 1970 în 1993, la vremea aia eram fascinați dintr-un punct sau altul de vedere de Rathgeber și probabil și Duewag cu toate că nu le-am ținut mult în circulație că își îndepliniseră norma de casare.
La vremea aia alții aveau troleibuze cu chopper produse în România, chiar și RATB avea… din păcate e mai simplu să găsim scuze, decât să acceptăm că cineva a greșit atunci. În 2006 RATB avea deja în exploatare vehicule acționate în curent alternativ, iar ei făceau tramvaie cu chopper.
Referitor la restul mesajului, citind printre multele rânduri, da este normal să ai pretenții, mai ales când vezi că se poate. Nu înțeleg de ce mereu trebuie să nu avem pretenții pentru că aia nu e Ok sau să fim naționaliști că am dat bani la Mercedes… poate ar trebui să analizăm cronologia evenimentelor înainte să aruncăm cu vorbe.
Ce să zic, hai să mergem doar folosind căruța sau vagonetul de mină, că de banii pe un tramvai cumpărăm vagonete pentru un sfert de oraș, și cu banii pe un autobuz câteva zeci de căruțe.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
1689
Nu inteleg de ce subiectul V3A 93 tot revine cind e clar ca lumina zilei ca a fost o comanda politica pentru a pastra URAC-ul.
Iar URAC-ul nu stia sa produca decit V3A-ul din ‘70 cu un mic facelift. Ceea ce a si produs (si - aproape - produce in continuare...). CH, CA, PPC - toate astea sint doar zorzoane - daca e sa fac o paralela Roman Diesel cu motor de Caterpillar sau Renault sau ce au mai experimentat de-a lungul anilor.
Boala lunga, moarte sigura...
In ‘90 ar fi trebuit importate masiv SH-uri (au existat flote intregi de TxD din fosta RDG plus GT-uri de diverse tipuri din RFG) si modernizata toata infrastructura. In timpul asta URAC putea sa faca ce stie cel mai bine: sa cirpeasca tramvaiele existente. Dupa care innoita toata flota in 4-5 ani si gata ! In maxim 15 ani aveam infrastructura si parc noi !
Asa, am sfirsti dupa 30+ de ani cu un pic mai mult de 50% din infrastructura reabilitata si cu niste tramvaie “noi” utilizind tehnologie ‘70, (cu indulgenta ‘90) pe care tre’ sa le trecem prin RK la maxim 10 ani - altfel se dezintegreaza.
Nu inteleg de ce subiectul V3A 93 tot revine cind e clar ca lumina zilei ca a fost o comanda politica pentru a pastra URAC-ul.
Iar URAC-ul nu stia sa produca decit V3A-ul din ‘70 cu un mic facelift. Ceea ce a si produs (si - aproape - produce in continuare...). CH, CA, PPC - toate astea sint doar zorzoane - daca e sa fac o paralela Roman Diesel cu motor de Caterpillar sau Renault sau ce au mai experimentat de-a lungul anilor.
Boala lunga, moarte sigura...
In ‘90 ar fi trebuit importate masiv SH-uri (au existat flote intregi de TxD din fosta RDG plus GT-uri de diverse tipuri din RFG) si modernizata toata infrastructura. In timpul asta URAC putea sa faca ce stie cel mai bine: sa cirpeasca tramvaiele existente. Dupa care innoita toata flota in 4-5 ani si gata ! In maxim 15 ani aveam infrastructura si parc noi !
Asa, am sfirsti dupa 30+ de ani cu un pic mai mult de 50% din infrastructura reabilitata si cu niste tramvaie “noi” utilizind tehnologie ‘70, (cu indulgenta ‘90) pe care tre’ sa le trecem prin RK la maxim 10 ani - altfel se dezintegreaza.
- vl273
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
- REDX
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
joker
La schimbul 2 a fost vizibil pe aplicatie pana sa se defecteze , facand un blocaj de 10 minute(care a creeat un "trenulet" in urma lui")
joker wrote here:
4021 a revenit astazi pe traseu pe linia 41, fiind invizibil pe aplicatie
La schimbul 2 a fost vizibil pe aplicatie pana sa se defecteze , facand un blocaj de 10 minute(care a creeat un "trenulet" in urma lui")
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
LucaTB
Atașez o poză cu el "căzut la datorie" la Turda:
Stefan28 wrote here:În acest moment este la Clăbucet spre depou...
4021 este defect în acest moment lângă stația Turda, sens Presei...
Atașez o poză cu el "căzut la datorie" la Turda:
4021 - DEFECT - 31.08.2022.jpg (1018.05 KB; downloaded 3942 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
shoppy
Astia de la URAC, in loc sa le faca din ce in ce mai bune, ei le fac din ce in ce mai proaste.
Astia de la URAC, in loc sa le faca din ce in ce mai bune, ei le fac din ce in ce mai proaste.
- REDX
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
REDX
Kalitate 0,my friend.Ce să faci,dacă atât pot ei,să facă bombe cu ceas,în loc de tramvaie bune?
Kalitate 0,my friend.Ce să faci,dacă atât pot ei,să facă bombe cu ceas,în loc de tramvaie bune?
📖 Pagination options