Topic: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-2009)
103 posts, 37518 views
📖 Pagination options
- AlexTB
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
AlexTB
Din cate solutii ai propus aici,niciuna nu e buna.
Adica din 4 solutii,niciuna nu-i buna....
ADK wrote here:
Oricum, acum nu știu care-i soluția cea mai bună și rentabilă cu #051. De restaurat, nu-l restaurează pe motiv că nu sunt bani (și interes, normal). De tăiat, iar nu-i o soluție bună fiindcă s-a oprit deja de la casare. Să rămână la stadiul actual, iar, nu-i cea mai bună variantă. Să-l vândă la STB... să-i facă RK și să-l țină pentru ei, ar fi o pierdere pentru Ploiești (sau nu, dacă tot au vrut să-l vândă la fier vechi), și nu știu cât se mai merită să ții încă la putere V3A-ul într-un oraș ca Bucureștiul, că de modernizat, vagoanele actuale știu că sunt construcții noi iar vechile V3A sunt de-a dreptul tăiate (și sunt doar V3A normale, nu știu dacă și FAUR).
Din cate solutii ai propus aici,niciuna nu e buna.
Adica din 4 solutii,niciuna nu-i buna....
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
ADK
Rămâne la alegerea PMP/TCE oficială, după cum vezi s-a vrut să-l vândă la fier vechi că e doar mai simplu să scapi de el și mai intră și un ban la buget. Oricum ce vorbim aici pe forum sunt doar simple discuții, rămâne la puterea (sau norocul) colegilor din Ploiești să convingă primăria și să găsească bani, poate vor găsii după ce vor venii noile tramvaie și vor începe casarea Tatrelor, o acțiune asemănătoare ca a celor de la CTP Iași cu achiziționarea ultimului Rocar 212E de la Piatra Neamț...
Rămâne la alegerea PMP/TCE oficială, după cum vezi s-a vrut să-l vândă la fier vechi că e doar mai simplu să scapi de el și mai intră și un ban la buget. Oricum ce vorbim aici pe forum sunt doar simple discuții, rămâne la puterea (sau norocul) colegilor din Ploiești să convingă primăria și să găsească bani, poate vor găsii după ce vor venii noile tramvaie și vor începe casarea Tatrelor, o acțiune asemănătoare ca a celor de la CTP Iași cu achiziționarea ultimului Rocar 212E de la Piatra Neamț...
- Bucur V2A-T 3004
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Bucur V2A-T 3004
Ce se mai aude despre el?
Mai are șanse să il vedem în circulație sau....îl vedem la "fer vechi" 🤣
Ce se mai aude despre el?
Mai are șanse să il vedem în circulație sau....îl vedem la "fer vechi" 🤣
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Adrian.B
Cred ca iti poti raspunde singur citind postarile anterioare.
Cred ca iti poti raspunde singur citind postarile anterioare.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
ADK
"Ce se mai aude" ... E tot în conservare, dacă se schimba ceva anunța cineva. Forumul acesta e destul de actualizat în comparație cu altele.
"Ce se mai aude" ... E tot în conservare, dacă se schimba ceva anunța cineva. Forumul acesta e destul de actualizat în comparație cu altele.
- Alex130
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Alex130
Buna seara! As dori sa adresez o intrebare legata de 051 (sau #55051 cum era odata) daca acest vagon,fiind si in felul lui unicat datorita faptului ca este singurul vagon V3A existent inafara Bucurestiului.
Am vorbit cu cativa conducatori de tramvaie din Ploiesti,unii chiar cu o vechime destul de mare,care l-au apucat,desi se spunea ca doar Tanti Mioara (Dumnezeu s-o odihneasca ...) stia sa il conduca,dar si acestia l-au condus,bineinteles atunci cand circula in fiecare zi ci nu doar ca si Tramvaiul Copiilor (locul lui fiind preluat de cate o Tatra)
Ce mi-a placut mie intotdeauna la acest vagon este faptul ca acesta nu avea buton (sau comutator / Intrerupator metalic auto) ci avea butoane de culori diferite,iar caracteristicile technice erau aceleasi ca V3A-urile Bucurestene.
Oricum realitatea este una trista...vagonul intr-adevar a fost salvat de la casare dar din pacate actuala conducere TCE nu se oboseste niciun pic macar sa il "refaca" (in termeni romanesti")
Buna seara! As dori sa adresez o intrebare legata de 051 (sau #55051 cum era odata) daca acest vagon,fiind si in felul lui unicat datorita faptului ca este singurul vagon V3A existent inafara Bucurestiului.
Am vorbit cu cativa conducatori de tramvaie din Ploiesti,unii chiar cu o vechime destul de mare,care l-au apucat,desi se spunea ca doar Tanti Mioara (Dumnezeu s-o odihneasca ...) stia sa il conduca,dar si acestia l-au condus,bineinteles atunci cand circula in fiecare zi ci nu doar ca si Tramvaiul Copiilor (locul lui fiind preluat de cate o Tatra)
Ce mi-a placut mie intotdeauna la acest vagon este faptul ca acesta nu avea buton (sau comutator / Intrerupator metalic auto) ci avea butoane de culori diferite,iar caracteristicile technice erau aceleasi ca V3A-urile Bucurestene.
Oricum realitatea este una trista...vagonul intr-adevar a fost salvat de la casare dar din pacate actuala conducere TCE nu se oboseste niciun pic macar sa il "refaca" (in termeni romanesti")
- WT_fan06
-
Posted:
-
- Alex130
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Alex130
Butoanele de la usi...as fi putut atasa o poza cu bordul acestuia dar nu ma lasa,deoarece "am depasit limita de fisiere alocata rangului meu"
O sa las un link mai jos si vei putea observa.
http://transport-in-comun.ro/ploiesti/tr ... -026.jpg
Butoanele de la usi...as fi putut atasa o poza cu bordul acestuia dar nu ma lasa,deoarece "am depasit limita de fisiere alocata rangului meu"
O sa las un link mai jos si vei putea observa.
http://transport-in-comun.ro/ploiesti/tr ... -026.jpg
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
shoppy
Nu au ce sa il "refaca", bandajele sunt consumate si ar insemna sa trimita osiile la URAC pentru rebandajare.
Nu au ce sa il "refaca", bandajele sunt consumate si ar insemna sa trimita osiile la URAC pentru rebandajare.
- Alex130
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Alex130
Pai si la noi in Bucuresti cate vagoane n-au fost rebandajate...ex 174,353,253 etc.
E doar ca nu se vrea si nu s-a vrut sa ii rebandajeze osiile,nu ca "nu s-a putut"...
Pai si la noi in Bucuresti cate vagoane n-au fost rebandajate...ex 174,353,253 etc.
E doar ca nu se vrea si nu s-a vrut sa ii rebandajeze osiile,nu ca "nu s-a putut"...
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Stefan_79
Nu se merită să ai unicate în parc. Costuri în plus, piese diferite față de parcul în uz și totodată mentenanță diferită. La vremea lui a fost bun, dar i s-a dus timpul. Și-a trăit traiul, și-a mâncat mălaiul.
Nu se merită să ai unicate în parc. Costuri în plus, piese diferite față de parcul în uz și totodată mentenanță diferită. La vremea lui a fost bun, dar i s-a dus timpul. Și-a trăit traiul, și-a mâncat mălaiul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
shoppy
La Bucuresti e simplu ca remorchezi boghiul sau tramvaiul in URAC si gata, la Ploiesti demonteaza osiile, pune-le pe trailer, trimite-le la Bucuresti, adu-le inapoi, complicat.
La Bucuresti e simplu ca remorchezi boghiul sau tramvaiul in URAC si gata, la Ploiesti demonteaza osiile, pune-le pe trailer, trimite-le la Bucuresti, adu-le inapoi, complicat.
- Alex130
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Alex130
Si el cand a venit de la Faur la Ploiesti in 1997 tot pe trailer a venit
Cel mai bine ar fi fost sa ii rebandajeze rotile inca de cand a fost retras....din pacate nu a reprezentat niciodata un interes pentru TCE :/
Degeaba a fost salvat de la casare cand tu il tii deagaba in depou,descompletat,fara piese pe el...o prostie
Si el cand a venit de la Faur la Ploiesti in 1997 tot pe trailer a venit
Cel mai bine ar fi fost sa ii rebandajeze rotile inca de cand a fost retras....din pacate nu a reprezentat niciodata un interes pentru TCE :/
Degeaba a fost salvat de la casare cand tu il tii deagaba in depou,descompletat,fara piese pe el...o prostie
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Stefan_79
La București e o joacă de copii ce face URAC cu V3A. În alte orașe ce au unicate de genul 051 este o foarte mare bătaie de cap. Nici dacă s-ar găsi interesul nu cred că s-ar merita investiția. Conceptul V3A-93 are deja 30 de ani de la primul prototip, nu mai zic de V3A-C șamd, deci nu se merită să arunci banii pe un concept vechi, high-floor, reostatic, fără aer condiționat și lipsurile de care „dispune”. Deja dacă s-au început retragerile și casările la București, unde este pepiniera V3A-urilor, înseamnă că ar trebui depășit modelul de cam toată lumea, și circulat cu el doar ca exponat muzeal.
La București e o joacă de copii ce face URAC cu V3A. În alte orașe ce au unicate de genul 051 este o foarte mare bătaie de cap. Nici dacă s-ar găsi interesul nu cred că s-ar merita investiția. Conceptul V3A-93 are deja 30 de ani de la primul prototip, nu mai zic de V3A-C șamd, deci nu se merită să arunci banii pe un concept vechi, high-floor, reostatic, fără aer condiționat și lipsurile de care „dispune”. Deja dacă s-au început retragerile și casările la București, unde este pepiniera V3A-urilor, înseamnă că ar trebui depășit modelul de cam toată lumea, și circulat cu el doar ca exponat muzeal.
📖 Pagination options