Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 463593 views
📖 Pagination options
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Bogdan Ciorascu
331 ar trebui prelungit la Petrom City si sa circule in ambele sensuri pe Jiului si Gloriei.
331 ar trebui prelungit la Petrom City si sa circule in ambele sensuri pe Jiului si Gloriei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
Problema acolo e că creezi un disconfort călătorilor care de la Dămăroaia vor la Presei. Clar nu dorește nimeni acel ocol pe la Bucureștii Noi.
Problema acolo e că creezi un disconfort călătorilor care de la Dămăroaia vor la Presei. Clar nu dorește nimeni acel ocol pe la Bucureștii Noi.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Bogdan Ciorascu
Da dar vezi ca uite asa pierzi o legatura utila la metrou la Jiului din toate punctele de interes - Petrom, Pta Presei, etc
Da dar vezi ca uite asa pierzi o legatura utila la metrou la Jiului din toate punctele de interes - Petrom, Pta Presei, etc
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
Pentru legătura le metrou există linia 24, dar este loc de mai bine întradevăr.
Pentru legătura le metrou există linia 24, dar este loc de mai bine întradevăr.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
tramlovr
Salut, vin si eu cu propunerea de a înființa o linie cu indicativul 164 intre Chiajna si Gara Basarab. Aceasta linie va permite o legatura directa intre Chiajna, Ciulești si Gara de Nord si va circula pe urmatorul traseu: Terminal "Chiajna", Strada Eroului, Drumul Garii, Drumul la Chiajna, Calea Giulesti (respectiv Drumul Sabareni la intorcere), Sos. Orhideelor, terminal "Gara Basarab".
Sunt deschis la orice propunere.
Salut, vin si eu cu propunerea de a înființa o linie cu indicativul 164 intre Chiajna si Gara Basarab. Aceasta linie va permite o legatura directa intre Chiajna, Ciulești si Gara de Nord si va circula pe urmatorul traseu: Terminal "Chiajna", Strada Eroului, Drumul Garii, Drumul la Chiajna, Calea Giulesti (respectiv Drumul Sabareni la intorcere), Sos. Orhideelor, terminal "Gara Basarab".
Sunt deschis la orice propunere.
Captură de ecran 2022-08-23 191822.png (1003.82 KB; downloaded 2639 times)
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
O propunere de genul acesta am trimis eu recent către TPBI doar ca eu mă opream în terminalul Giulești Sârbi.
Traseul propus de mine era Cartier Militari-Giulești Sârbi.
Răspunsul primit nu este unul favorabil si il atasez mai jos.
O propunere de genul acesta am trimis eu recent către TPBI doar ca eu mă opream în terminalul Giulești Sârbi.
Traseul propus de mine era Cartier Militari-Giulești Sârbi.
Răspunsul primit nu este unul favorabil si il atasez mai jos.
20220823_201208.jpg (207.07 KB; downloaded 2611 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Sugestie: verificati pe Street View astfel de aspecte inainte de a face o propunere. In cazul de fata, era destul de evident ca nu se poate din cauza astuia....
Sugestie: verificati pe Street View astfel de aspecte inainte de a face o propunere. In cazul de fata, era destul de evident ca nu se poate din cauza astuia....
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andreiiul
Nu numai din cauza limitarii de greutate dar si a drumului in sine. Drumul de legatura dintre Giulesti Sarbi si Chiajna este ok pt autoturisme si autoutilitare si cam atat. Drumul este ingust si sunt portiuni unde 2 masini venind din sens opus incap dar mai cu emotii, mergand cu o viteza normala. Plus ca drumul este virajat si autobuzele ar avea probleme de inscriere pe curbe.
Nu numai din cauza limitarii de greutate dar si a drumului in sine. Drumul de legatura dintre Giulesti Sarbi si Chiajna este ok pt autoturisme si autoutilitare si cam atat. Drumul este ingust si sunt portiuni unde 2 masini venind din sens opus incap dar mai cu emotii, mergand cu o viteza normala. Plus ca drumul este virajat si autobuzele ar avea probleme de inscriere pe curbe.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
Tonajul este problema. Restul sunt non-probleme in alte parti ale lumii, deci de ce ar fi aici? De exemplu, daca aici https://goo.gl/maps/WsiwwpNnqauauVvL6 se poate trafic pe doua sensuri, cu tot cu autobuze si camioane, atunci se poate si acolo (dpdv curbe si latime). Repet, tonajul e singura problema.
Tonajul este problema. Restul sunt non-probleme in alte parti ale lumii, deci de ce ar fi aici? De exemplu, daca aici https://goo.gl/maps/WsiwwpNnqauauVvL6 se poate trafic pe doua sensuri, cu tot cu autobuze si camioane, atunci se poate si acolo (dpdv curbe si latime). Repet, tonajul e singura problema.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Cu ceva timp in urmă am transmis o propunere de înființare a unui traseu regional celor de la TPBI.
Traseul propus ar fi următorul: Tur: Platforma Pipera (capăt tramvaie 16 și 36), Bld. Dimitrie Pompeiu, Str. Gara Herăstrău, Sos. Pipera , Pasaj Pipera, Bulevardul Pipera( Voluntari), Pasaj Tunari, Șos. Pipera-Tunari, Bretea acces DNCB, DNCB , Str. Horea Cloșca și Crișan (DNCB), Drumul Gării Otopeni,Str. 23 August, Calea Bucureștilor (DN1), Terminal Otopeni (fostul capăt al liniei 442). Retur: Otopeni, Calea Bucureștilor (DN1), întoarcere sub Pasajul Otopeni, Calea Bucureștilor (DN1), Str. 23 August,Drumul Gării Otopeni,Str. Horea Cloșca și Crișan (DNCB), DNCB, Bretea acces Șoseaua Pipera-Tunari, Șos. Pipera-Tunari, Pasaj Tunari, Bulevardul Pipera, Șoseaua București Nord, Bld. Dimitrie Pompeiu, Platforma Pipera.
Răspunsul primit nu este unul favorabil iar cei de la TPBI m-au redirecționat către primăriile Voluntari și Otopeni.
Cu ceva timp in urmă am transmis o propunere de înființare a unui traseu regional celor de la TPBI.
Traseul propus ar fi următorul: Tur: Platforma Pipera (capăt tramvaie 16 și 36), Bld. Dimitrie Pompeiu, Str. Gara Herăstrău, Sos. Pipera , Pasaj Pipera, Bulevardul Pipera( Voluntari), Pasaj Tunari, Șos. Pipera-Tunari, Bretea acces DNCB, DNCB , Str. Horea Cloșca și Crișan (DNCB), Drumul Gării Otopeni,Str. 23 August, Calea Bucureștilor (DN1), Terminal Otopeni (fostul capăt al liniei 442). Retur: Otopeni, Calea Bucureștilor (DN1), întoarcere sub Pasajul Otopeni, Calea Bucureștilor (DN1), Str. 23 August,Drumul Gării Otopeni,Str. Horea Cloșca și Crișan (DNCB), DNCB, Bretea acces Șoseaua Pipera-Tunari, Șos. Pipera-Tunari, Pasaj Tunari, Bulevardul Pipera, Șoseaua București Nord, Bld. Dimitrie Pompeiu, Platforma Pipera.
Răspunsul primit nu este unul favorabil iar cei de la TPBI m-au redirecționat către primăriile Voluntari și Otopeni.
IMG_20220728_162959.jpg (220.97 KB; downloaded 3477 times)
IMG_20220903_145707.png (339.03 KB; downloaded 3474 times)
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
FabiM
De aproximativ un an am inceput sa folosesc linia 185 destul de des (as putea spune chiar zilnic) si am observat cum se circula atat la orele de varf, cat si la orele cu trafic lejer.
Mi-am dat seama ca e o linie care desi a fost extinsa in Bragadiru si teoretic este urbana, a fost neglijata in ultima vreme, aici vorbesc de intervale, programele uitate prin statii din perioada deschiderii, etc.
Ma uitasem atent ca la orele de varf pur si simplu nu ai loc intr-un Kent de 10m si in zilele in care mai aparea unul de 12 sau un Citaro, tot aceeasi situatie era. Curbele de pe traseu nu sunt atat de stranse, as putea spune ca doar una e mai "grea de cap" insa cat au tot circulat pe acolo, nu au fost o piedica.
Astfel m-am tot gandit daca comasarea lui cu 302 ar ajuta la ceva (bineinteles cu interval rezonabil si autobuze de 12m) si am inceput sa fac o mica schita pe harta, sa gandesc cateva variante si sa va cer si voua parerea, poate gresesc, poate nu, poate are nevoie de imbunatatiri, indiferent. Stiu ca si @WAYNEN propusese ceva asemanator in 2020, insa era vorba de 126 si 185.
Propunerea mea ar fi urmatoarea:
In imaginea de mai jos avem cu albastru actualul traseu al lui 185 (de pe Str. Dantelei intoarce pe Str. Parfumului), cu rosu este propunerea mea de comasare prin Str. Dantelei - Str. Margelelor - Str. Safirului - Str. Cristalului - Str. Diamantului si returul cu verde.
Turele pentru 185 ma gandeam ca le puteam lua din 302 desfiintat, ba chiar e posibil sa mai ramana.
Apoi poate urmeaza intrebarea: ce facem cu oamenii care mergeau pe partea cealalata cu 302?
Well..
Cu negru avem variantele regionale (421 si 424) care merg insa pe Strada Antiaeriana.
Dar daca ar vrea cineva sa ajunga pe Strada Margeanului?
Din cate vedem, daca ar face schimb cu 139 sau 226 la Drumul Sarii, de la Strada Buzoieni ar fi nevoit sa mearga pe jos (cu verde avem curba pe Str. Buzoieni), asa ca m-am gandit ca 226 ar putea fi modificat sa circule pana in capatul Str. Margeanului (rosu), dupa sa continuie catre Depoul Alexandria, iar pe Strada Buzoieni ar ramane 139 care oricum vine chiar bine.
Voi? Ce ziceti?
E prima propunere si am stat sa fac ceva "research" sa vad cam cat de fezabil ar fi.
De aproximativ un an am inceput sa folosesc linia 185 destul de des (as putea spune chiar zilnic) si am observat cum se circula atat la orele de varf, cat si la orele cu trafic lejer.
Mi-am dat seama ca e o linie care desi a fost extinsa in Bragadiru si teoretic este urbana, a fost neglijata in ultima vreme, aici vorbesc de intervale, programele uitate prin statii din perioada deschiderii, etc.
Ma uitasem atent ca la orele de varf pur si simplu nu ai loc intr-un Kent de 10m si in zilele in care mai aparea unul de 12 sau un Citaro, tot aceeasi situatie era. Curbele de pe traseu nu sunt atat de stranse, as putea spune ca doar una e mai "grea de cap" insa cat au tot circulat pe acolo, nu au fost o piedica.
Astfel m-am tot gandit daca comasarea lui cu 302 ar ajuta la ceva (bineinteles cu interval rezonabil si autobuze de 12m) si am inceput sa fac o mica schita pe harta, sa gandesc cateva variante si sa va cer si voua parerea, poate gresesc, poate nu, poate are nevoie de imbunatatiri, indiferent. Stiu ca si @WAYNEN propusese ceva asemanator in 2020, insa era vorba de 126 si 185.
Propunerea mea ar fi urmatoarea:
In imaginea de mai jos avem cu albastru actualul traseu al lui 185 (de pe Str. Dantelei intoarce pe Str. Parfumului), cu rosu este propunerea mea de comasare prin Str. Dantelei - Str. Margelelor - Str. Safirului - Str. Cristalului - Str. Diamantului si returul cu verde.
Captură de ecran din 2022-09-10.png (515.71 KB; downloaded 3345 times)
Turele pentru 185 ma gandeam ca le puteam lua din 302 desfiintat, ba chiar e posibil sa mai ramana.
Apoi poate urmeaza intrebarea: ce facem cu oamenii care mergeau pe partea cealalata cu 302?
Well..
Captură de ecran din 2022-09-10 (1).png (1.06 MB; downloaded 3345 times)
Cu negru avem variantele regionale (421 si 424) care merg insa pe Strada Antiaeriana.
Dar daca ar vrea cineva sa ajunga pe Strada Margeanului?
Din cate vedem, daca ar face schimb cu 139 sau 226 la Drumul Sarii, de la Strada Buzoieni ar fi nevoit sa mearga pe jos (cu verde avem curba pe Str. Buzoieni), asa ca m-am gandit ca 226 ar putea fi modificat sa circule pana in capatul Str. Margeanului (rosu), dupa sa continuie catre Depoul Alexandria, iar pe Strada Buzoieni ar ramane 139 care oricum vine chiar bine.
Voi? Ce ziceti?
E prima propunere si am stat sa fac ceva "research" sa vad cam cat de fezabil ar fi.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
reiny2000
La sfârșitul lui 2019, începutul lui 2020 a existat intenția prelungirii liniei 185. Vezi aici și aici modificările propuse și ce s-a întâmplat.
La sfârșitul lui 2019, începutul lui 2020 a existat intenția prelungirii liniei 185. Vezi aici și aici modificările propuse și ce s-a întâmplat.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
FabiM
Deci văd ca dorința a fost, dar nu și de la primărița.
Bănuiesc ca nu mai merita incercat..
Deci văd ca dorința a fost, dar nu și de la primărița.
Bănuiesc ca nu mai merita incercat..
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination