Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)

497 posts, 194392 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) TrainWrecker

TrainWrecker wrote here:
Da, 4044 încă foloseste afisajul din 2011 probabil pe când linia era pana la Pasaj... și 4042 am mai zis ca și el are o greseala de afisaj... Are capetele Sf. Gheorghe - Lacul Tei.


In legatura cu ultima postare, mai sunt sanse sa fie activat sau folosit acest tip de afisaj pe bidirectionale? Mie imi place acesta cu acel logo pentru Aeroportul Baneasa si ar merge schimbat pe tramvaiele cu capatul "Pasaj Baneasa" in loc de "Piata Baneasa", chiar 4042 fiind unul dintre ele.
P1070363_resize.png (909.24 KB; downloaded 3399 times)
P1070362_resize.png (930.42 KB; downloaded 3413 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

TrainWrecker wrote here:
Am mers fix acum cateva minute cu 5-ul si am vazut in tramvai ca avea un sticker langa cabina cu nr. de locuri in picioare si pe scaune;
300 locuri in picioare calatori
34 locuri pe scaune
+ In dreptul usilor de coborare/urcare erau dupa cum se stie stickerele cu *INTERZIS STATIONARII CALATORILOR LANGA USILE DE ACCES*

Acum nu stiu cate locuri are un V3A -93 normal dar sunt sigur ca are capacitatea mai mare...

Da, un V3A normal are capacitate mai mare, a explicat Costin cîteva postări mai înainte... :bere:

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) Cezar210

TrainWrecker wrote here:
In legatura cu ultima postare, mai sunt sanse sa fie activat sau folosit acest tip de afisaj pe bidirectionale? Mie imi place acesta cu acel logo pentru Aeroportul Baneasa si ar merge schimbat pe tramvaiele cu capatul "Pasaj Baneasa" in loc de "Piata Baneasa", chiar 4042 fiind unul dintre ele.


Momentan nu este cazul deoarece nu circula la Aeroport Băneasa, bucla de acolo fiind în...nu se știe ce, probabil modernizare, de multi ani.

Când va reveni la bucla, probabil vor fi introduse vagoane cu afișaj matricial, care nu știu dacă au in memorie acel logo.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) TrainWrecker

Adevarat, oricum ce mai ciudata chestie este ca (in acest caz 4042) a avut avest tip de afisaj prin 2010-2011 cand linia 5 mergea pana la Pasaj Baneasa asa ca n-am inteles de ce au activat acel tip de afisaj daca 5-ul nu mai ajunge la Aero Baneasa din 2009 incoace.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) shoppy

O fi facut-o firma care a programat / adus afisajele ca sa demonstreze ce treaba buna pot sa faca.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

TrainWrecker wrote here:
Am mers fix acum cateva minute cu 5-ul si am vazut in tramvai ca avea un sticker langa cabina cu nr. de locuri in picioare si pe scaune;
300 locuri in picioare calatori
34 locuri pe scaune
+ In dreptul usilor de coborare/urcare erau dupa cum se stie stickerele cu *INTERZIS STATIONARII CALATORILOR LANGA USILE DE ACCES*

Acum nu stiu cate locuri are un V3A -93 normal dar sunt sigur ca are capacitatea mai mare...

Problema e ca abtibildul ala pe care l-ai vazut e gresit. Nu doar ca 300 e capacitatea unui V3A normal, insa acest numar este calculat dupa o norma veche (parca 6 calatori / mp), care a fost de mai multi ani actualizata (parca la 4 / mp, dar si daca numerele sunt gresite ca nu mi le mai amintesc, sunt sigur ca acum cativa ani norma a fost ajustata ca sa nu mai reflecte aglomeratiile ceausiste ca fiind normale).

Deci pe scurt, acel abtibild cu 300 de calatori drept capacitate este si depasit, si in modelul gresit de tramvai.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) punmeister

8 calatori per m2, adica crush-load. Inca este folosit in calculul capacitatii de toti producatorii din feroviar (in special de catre CAF  :twisted: )

La Imperio Metropolitan de alta parte capacitatea a fost calculata la 6.5 calatori per m2, cum s-a cerut prin CS.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) ADK

8 călători per m2, a câte 50 kile fiecare poate ...

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) shoppy

Indesati cu umarul de catre personalul de peron ca in Japonia.

 


  • Bucur V2A-T 3004
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) Bucur V2A-T 3004

Acum câteva ore l-am văzut pe 028 în probe pe Calea Moșiilor. N-am apucat să fac poză

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) andrei11

Ale cui sunt moşiile ?

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) georgica2704

Bucur V2A-T 3004 wrote here:
Acum câteva ore l-am văzut pe 028 în probe pe Calea Moșiilor. N-am apucat să fac poză

Acces in linia 5. Si e Calea Mosilor, nu Mosiilor.  :lol:

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) REDX

Da' tramvaiele astea nu aveau firmă pentru acces și pentru retragere?

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) SirVlady

Se procedează des cu setarea firmei pe altceva în afară de retragere, că sunt unii neanderthaleri care încep să înjure că de ce se retrage tramvaiul, iar așa setează afișajele ori pe STB, ori pe probe.

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435068 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use