Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1024572 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ByOnu
Afisajul original E3/4 este, cel putin pentru mine, cel dupa care ar fi trebuit setate toate: font, spatiere, etc.
Afisajul original E3/4 este, cel putin pentru mine, cel dupa care ar fi trebuit setate toate: font, spatiere, etc.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Mai devreme l-am vazut pe 4207 cu toate geamurile inchise, semn ca instalatia AC after-market functiona... Daca este asa, sper ca si cele montate in 2018-2019 sa fie vizate de o reparatie.
Mai devreme l-am vazut pe 4207 cu toate geamurile inchise, semn ca instalatia AC after-market functiona... Daca este asa, sper ca si cele montate in 2018-2019 sa fie vizate de o reparatie.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Axel
Exact ! Instalatia A.C. de pe 4207 a fost reparata si e chiar '' frigider '' ! Pentru indrumarea calatorilor sa nu deschida geamurile a primit si stikere cu '' Nu deschideti geamurile '' !
Exact ! Instalatia A.C. de pe 4207 a fost reparata si e chiar '' frigider '' ! Pentru indrumarea calatorilor sa nu deschida geamurile a primit si stikere cu '' Nu deschideti geamurile '' !
4207=101,11.07.2022..jpg (105.89 KB; downloaded 4003 times)
292515196_455074916062384_5677661174873967989_n.jpg (180.05 KB; downloaded 4003 times)
292744784_575652880895137_3240831648714792768_n.jpg (250.28 KB; downloaded 4003 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Trebuie sa apreciem exprimarea atent aleasa care nu isi ia absolut nici un angajament, nici ca masina are instalat AC, nici ca instalatia de AC ar trebui sa functioneze, ci doar daca se intampla sa functioneze.
Trebuie sa apreciem exprimarea atent aleasa care nu isi ia absolut nici un angajament, nici ca masina are instalat AC, nici ca instalatia de AC ar trebui sa functioneze, ci doar daca se intampla sa functioneze.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
O parte dintre autobuzele din parcul rece al autobazei Alexandria.
Foto: Nicu Avram
O parte dintre autobuzele din parcul rece al autobazei Alexandria.
Foto: Nicu Avram
FB_IMG_1659478591628.jpg (48.47 KB; downloaded 3483 times)
FB_IMG_1659478583814.jpg (48.25 KB; downloaded 3483 times)
FB_IMG_1659478609274.jpg (46.02 KB; downloaded 3483 times)
- Mariusv
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
- roberto2001
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
roberto2001
Deci acestea plus altele care mai sunt in parcul rece de acolo nu mai au nici o sansa sa revina? bine...nu 4661...restul. Sau o sa le tina acolo pana la casare?
Deci acestea plus altele care mai sunt in parcul rece de acolo nu mai au nici o sansa sa revina? bine...nu 4661...restul. Sau o sa le tina acolo pana la casare?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Se întâmplă oarecum același lucru ca acum 13-14 ani, când au venit autobuze noi cele vechi au trecut în conservare.
Doar că atunci, prin 2009, o parte dintre DAF-urile și U412-urile erau retrase funcționale și la nevoie, se puteau reactiva. Dar în situația actuală, e vorba de autobuze cu defecte teoretic costisitoare, iar altele casabile (nu știu exact care ar fi acelea), dar care STB se poate descurca și fără ele. Au venit în 2018-2020 (și mai trebuie să vină) autobuze noi care ar fi înlocuit cu brio E3-urile, însă acestea n-ar trebui să mai fie o prezență prea mare mai ales după venirea electricelor (dar nici cu cele +500 autobuze noi).
Cei în parcul rece, cel mai probabil va rămâne în parcul rece cum s-a întâmplat și cu vechile mașini după 2011-2012. Mai ales în cazul tuturor troleibuzelor.
Poate doar vreo 2-3 autobuze să ia calea transportului tehnologic, să înlocuiască ultimele DAC-uri (mai ales FKL-ul, nu știu dacă 4536 o fi ieșit sau nu încă pe teren). De proiecte gen electric, GNC sau troleibuz nu cred că mai poate fi vorba...
Se întâmplă oarecum același lucru ca acum 13-14 ani, când au venit autobuze noi cele vechi au trecut în conservare.
Doar că atunci, prin 2009, o parte dintre DAF-urile și U412-urile erau retrase funcționale și la nevoie, se puteau reactiva. Dar în situația actuală, e vorba de autobuze cu defecte teoretic costisitoare, iar altele casabile (nu știu exact care ar fi acelea), dar care STB se poate descurca și fără ele. Au venit în 2018-2020 (și mai trebuie să vină) autobuze noi care ar fi înlocuit cu brio E3-urile, însă acestea n-ar trebui să mai fie o prezență prea mare mai ales după venirea electricelor (dar nici cu cele +500 autobuze noi).
Cei în parcul rece, cel mai probabil va rămâne în parcul rece cum s-a întâmplat și cu vechile mașini după 2011-2012. Mai ales în cazul tuturor troleibuzelor.
Poate doar vreo 2-3 autobuze să ia calea transportului tehnologic, să înlocuiască ultimele DAC-uri (mai ales FKL-ul, nu știu dacă 4536 o fi ieșit sau nu încă pe teren). De proiecte gen electric, GNC sau troleibuz nu cred că mai poate fi vorba...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Autobuzele retrase în conservare au defecte majore: motoare, cutii de viteză și multe alte piese.
Autobuzele retrase în conservare au defecte majore: motoare, cutii de viteză și multe alte piese.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Însă ce-i acolo presupun că se pot repara câteva dintre ele cu piese de la celelalte. Din 3-4 rele ar trebui să iasă una bună...
Însă ce-i acolo presupun că se pot repara câteva dintre ele cu piese de la celelalte. Din 3-4 rele ar trebui să iasă una bună...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
(Nu știu exact unde să continui această discuție).
Și autobuzele oprite pentru muzeu, probabil cu excepția lui 98, erau din câte știu la un moment-dat aprobate pentru casare și au fost cei drept oprite, datorită vouă (lăsând un pic laoparte teama că probabil nu se va realiza muzeul mult dorit).
Însă era ceva dacă se reacționa un pic mai devreme ...
Mi se pare că 703 și 870 au fost sau nu pe listele de licitație în 2018? Știu că erau postate undeva pe forum de Gabi, toate mijloacele scoase la vânzare. Însă am un pic impresia că cele 2 DAF-uri nu au fost scoase, și dacă e așa am posibila explicație pe care e posibil s-o mai fi spus pe undeva.
În 2011-12, mai multe DAF-uri din Nițu Vasile erau pe lista dlui patron de la SC Palex (?) SRL, firma cu IK4-urile ex. *TB și DAF-ul 893, de a fi achiziționate din câte îmi aduc aminte pentru transportul regulat de persoane pe ruta București-Giurgiu, dar trebuia o aprobare de la Primăria Jilava care nu a fost primită. Așa țin minte, găsisem pe o foaie în biroul dlui patron de la Patricia Tour care mi-a dat la acea vreme un exemplar, pe care am postat-o pe un forum unde activam des pe atunci (Ro-Trans), dar nu am mai găsit nici postarea, nici foaia fizică pentru clarificări și reidentificarea tuturor autobuzelor alese. Din câte mai știu, plătiseră ceva pentru 703 și 870 cel puțin, dar pe 893 l-a achitat integral și l-a ridicat pe roți din Nițu Vasile spre sfârșitul lui mai 2012.
Ca fapt-divers era ceva atunci să le fi cumpărat și pe acestea, sau pe toate, și să le gareze în curtea lui PT nu departe de autobaza Obregia.
Dar nu de 893 e vorba acum, ci de celelalte 2 DAF-uri. Acum 10 ani și ceva când l-am postat aici pe la off-topic pe 893, Gabi nu a întrebat degeaba dacă i se alătură și 870, deoarece undeva pe botul autobuzelor era scris cu markerul "NU" (în ideea de a nu se casa) atât la 870, 893 cât probabil și la celelalte autobuze. Lăsând un pic laoparte naivitatea și maturitatea mea slabă din acea perioadă, nu știam exact cum să explic situația deoarece am mai primit cu timpul mai multe clarificări de la dl. Petcu (proprietarul lui 893) cum că el a plătit respectivele autobuze, doar că nu le-a ridicat din diverse cauze, deși am o vagă impresie că nu era nici în toate mințile nici în alte discuții. O fi plătit avansurile, însă dacă nu dai și restul de bani nu-ți mai poți recupera avansurile. S-o fi judecat cu ei, habar n-am, însă teoretic a pierdut. Mi-o fi fost un prieten de familie, dar nu dorea să mă ajute nici prea mult cu răspunsurile cu ce doream să-l mai întreb în limita bunului simț, având doar mici neclarificări legate de autobuze.
Cred că am zis că nici cu 893 nu prea mai știa ce să facă. Inițial a înlocuit IK4 roșu, dar se intenționa să-l înlocuiască și pe cel verde, DAF-ul vroind să-l transforme la fel în autovestiar dar nu l-a lăsat RAR-ul. Deși se apucaseră de demontat tot prin interior, după a început să le pună la loc. Când Patricia Tour s-a mutat aproape de penitenciarul Jilava după vara lui 2012, acolo s-a dus și 893 că Palex nu avea curte dar era în parteneriat bun cu Patricia Tour. Ulterior a fost parcat o perioadă la Tudor Gociu în locul vechiului IK4 roșu, deoarece era trimis în autobaza Alexandria la diverse reparații (de unde și filmat în acea seară la Rahova). Văzând că nu prea are ce face cu el, a participat într-o piesă muzicală (nu mai știu care) dar după s-a decis să-l vândă. Nu știu dacă mai există, dacă o fi în conservare în Jilava, nu mă pot pronunța. Dar mai plauzibil nu mai există...
GPS wrote here:
5295 este aprobat pentru casare. Acum 3-4 ani s-au scos la casare doar mașini din prima serie.
(Nu știu exact unde să continui această discuție).
Și autobuzele oprite pentru muzeu, probabil cu excepția lui 98, erau din câte știu la un moment-dat aprobate pentru casare și au fost cei drept oprite, datorită vouă (lăsând un pic laoparte teama că probabil nu se va realiza muzeul mult dorit).
Însă era ceva dacă se reacționa un pic mai devreme ...
Mi se pare că 703 și 870 au fost sau nu pe listele de licitație în 2018? Știu că erau postate undeva pe forum de Gabi, toate mijloacele scoase la vânzare. Însă am un pic impresia că cele 2 DAF-uri nu au fost scoase, și dacă e așa am posibila explicație pe care e posibil s-o mai fi spus pe undeva.
În 2011-12, mai multe DAF-uri din Nițu Vasile erau pe lista dlui patron de la SC Palex (?) SRL, firma cu IK4-urile ex. *TB și DAF-ul 893, de a fi achiziționate din câte îmi aduc aminte pentru transportul regulat de persoane pe ruta București-Giurgiu, dar trebuia o aprobare de la Primăria Jilava care nu a fost primită. Așa țin minte, găsisem pe o foaie în biroul dlui patron de la Patricia Tour care mi-a dat la acea vreme un exemplar, pe care am postat-o pe un forum unde activam des pe atunci (Ro-Trans), dar nu am mai găsit nici postarea, nici foaia fizică pentru clarificări și reidentificarea tuturor autobuzelor alese. Din câte mai știu, plătiseră ceva pentru 703 și 870 cel puțin, dar pe 893 l-a achitat integral și l-a ridicat pe roți din Nițu Vasile spre sfârșitul lui mai 2012.
Ca fapt-divers era ceva atunci să le fi cumpărat și pe acestea, sau pe toate, și să le gareze în curtea lui PT nu departe de autobaza Obregia.
Dar nu de 893 e vorba acum, ci de celelalte 2 DAF-uri. Acum 10 ani și ceva când l-am postat aici pe la off-topic pe 893, Gabi nu a întrebat degeaba dacă i se alătură și 870, deoarece undeva pe botul autobuzelor era scris cu markerul "NU" (în ideea de a nu se casa) atât la 870, 893 cât probabil și la celelalte autobuze. Lăsând un pic laoparte naivitatea și maturitatea mea slabă din acea perioadă, nu știam exact cum să explic situația deoarece am mai primit cu timpul mai multe clarificări de la dl. Petcu (proprietarul lui 893) cum că el a plătit respectivele autobuze, doar că nu le-a ridicat din diverse cauze, deși am o vagă impresie că nu era nici în toate mințile nici în alte discuții. O fi plătit avansurile, însă dacă nu dai și restul de bani nu-ți mai poți recupera avansurile. S-o fi judecat cu ei, habar n-am, însă teoretic a pierdut. Mi-o fi fost un prieten de familie, dar nu dorea să mă ajute nici prea mult cu răspunsurile cu ce doream să-l mai întreb în limita bunului simț, având doar mici neclarificări legate de autobuze.
Cred că am zis că nici cu 893 nu prea mai știa ce să facă. Inițial a înlocuit IK4 roșu, dar se intenționa să-l înlocuiască și pe cel verde, DAF-ul vroind să-l transforme la fel în autovestiar dar nu l-a lăsat RAR-ul. Deși se apucaseră de demontat tot prin interior, după a început să le pună la loc. Când Patricia Tour s-a mutat aproape de penitenciarul Jilava după vara lui 2012, acolo s-a dus și 893 că Palex nu avea curte dar era în parteneriat bun cu Patricia Tour. Ulterior a fost parcat o perioadă la Tudor Gociu în locul vechiului IK4 roșu, deoarece era trimis în autobaza Alexandria la diverse reparații (de unde și filmat în acea seară la Rahova). Văzând că nu prea are ce face cu el, a participat într-o piesă muzicală (nu mai știu care) dar după s-a decis să-l vândă. Nu știu dacă mai există, dacă o fi în conservare în Jilava, nu mă pot pronunța. Dar mai plauzibil nu mai există...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
punmeister
Are cineva mai multe info legate de asta? Aparuse pe pagina UITP.
https://cleanbusplatform.eu/about/cities/bucharest
Are cineva mai multe info legate de asta? Aparuse pe pagina UITP.
https://cleanbusplatform.eu/about/cities/bucharest
- Calaretul
-
Posted:
-
📖 Pagination options