Topic: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+)
48 posts, 15977 views
📖 Pagination options
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+)
Asociația Metrou Ușor
Asociația a trimis Primăriei Generale, ADITPBI și STB S.A. un set de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai pe liniile 55, 40 și acces 40 (Depoul Giurgiului), conform documentațiilor oficiale.
Propunerile vin în contextul în care a fost anunțat faptul că în curând va fi lansată licitația pentru Proiectarea și Execuția modernizării infrastructurii de tramvai de pe aceste trasee.
Asociația a trimis Primăriei Generale, ADITPBI și STB S.A. un set de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai pe liniile 55, 40 și acces 40 (Depoul Giurgiului), conform documentațiilor oficiale.
Propunerile vin în contextul în care a fost anunțat faptul că în curând va fi lansată licitația pentru Proiectarea și Execuția modernizării infrastructurii de tramvai de pe aceste trasee.
AMU nr.29 04.07.2022 Eficientizarea liniilor 55, 40, acces 40.pdf
AMU nr.29 04.07.2022 Eficientizarea liniilor 55, 40, acces 40.pdf (1.33 MB; downloaded 975 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Asociația a trimis Primăriei Generale, ADITPBI și STB S.A. un set de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai de pe linia 5 (tronsonul Șos. Ștefan cel Mare - Bd. Aerogării).
Propunerile vin în contextul în care a fost anunțat faptul că în curând va fi lansată licitația pentru Proiectarea și Execuția modernizării infrastructurii de tramvai de pe acest traseu.
Asociația a trimis Primăriei Generale, ADITPBI și STB S.A. un set de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai de pe linia 5 (tronsonul Șos. Ștefan cel Mare - Bd. Aerogării).
Propunerile vin în contextul în care a fost anunțat faptul că în curând va fi lansată licitația pentru Proiectarea și Execuția modernizării infrastructurii de tramvai de pe acest traseu.
AMU nr.30 06.07.2022 Eficientizarea modernizarii liniei 5 de tramvai.pdf
AMU nr.30 06.07.2022 Eficientizarea modernizarii liniei 5 de tramvai.pdf (1.18 MB; downloaded 942 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
ADITPBI a analizat proprunerile Asociației Metrou Ușor pentru linia 5 de tramvai și a trimis răspunsul atașat.
ADITPBI a analizat proprunerile Asociației Metrou Ușor pentru linia 5 de tramvai și a trimis răspunsul atașat.
Raspuns ADITPBI nr.32545 20.07.2022 Eficientizarea modernizarii liniei 5 de tramvai.pdf
Raspuns ADITPBI nr.32545 20.07.2022 Eficientizarea modernizarii liniei 5 de tramvai.pdf (175.62 KB; downloaded 306 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
ADITPBI a analizat proprunerile Asociației Metrou Ușor pentru liniile 40 și 55 de tramvai și a trimis răspunsul atașat.
ADITPBI a analizat proprunerile Asociației Metrou Ușor pentru liniile 40 și 55 de tramvai și a trimis răspunsul atașat.
Raspuns ADITPBI nr.32502 21.07.2022 Eficientizarea modernizarii liniilor 40 si 55 de tramvai.pdf
Raspuns ADITPBI nr.32502 21.07.2022 Eficientizarea modernizarii liniilor 40 si 55 de tramvai.pdf (409.64 KB; downloaded 401 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
punmeister
Ma dar, de conflictul dintre proiectul liniei 55 si al M5.2 nu s-a zis nimic?
Ma dar, de conflictul dintre proiectul liniei 55 si al M5.2 nu s-a zis nimic?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
ByOnu
Ce voi spune in continuare este strict punctul meu de vedere, atat si nimic mai mult:
Atat timp cat (1.) UE a aprobat tramvaie pe o linie de tramvai care se suprapune cu un alt proiect european (M5.2), si atat timp cat (2.) este o conditionalitate a UE ca tramvaiele noi sa circule exclusiv pe infrastructura reabilitata, sunt de parere ca UE a girat si a contribuit la acest paradox.
Daca UE ar fi analizat corespunzator traseele propuse pentru finantarea proiectului celor 100 de tramvaie, ar fi sesizat discrepanta aceasta de suprapunere cu proiectul M5.2 aflat deja intr-o faza avansata a documentatiei.
Traseele celor 100 de tramvaie sunt deja decise, aprobate si girate de UE care concomitent gireaza si M5.2.
Aici suntem.
Ce voi spune in continuare este strict punctul meu de vedere, atat si nimic mai mult:
Atat timp cat (1.) UE a aprobat tramvaie pe o linie de tramvai care se suprapune cu un alt proiect european (M5.2), si atat timp cat (2.) este o conditionalitate a UE ca tramvaiele noi sa circule exclusiv pe infrastructura reabilitata, sunt de parere ca UE a girat si a contribuit la acest paradox.
Daca UE ar fi analizat corespunzator traseele propuse pentru finantarea proiectului celor 100 de tramvaie, ar fi sesizat discrepanta aceasta de suprapunere cu proiectul M5.2 aflat deja intr-o faza avansata a documentatiei.
Traseele celor 100 de tramvaie sunt deja decise, aprobate si girate de UE care concomitent gireaza si M5.2.
Aici suntem.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
subway guru
Asteptam ca altii sa faca ordine in debaraua noastra?
Asteptam ca altii sa faca ordine in debaraua noastra?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
cris_m
E problema autoritatilor locale si a UE cum se inteleg la bani. In plus, sa fim seriosi, mai devreme de 10 ani nu vedem prima lopata pe M 5.2.
punmeister wrote here:
Ma dar, de conflictul dintre proiectul liniei 55 si al M5.2 nu s-a zis nimic?
E problema autoritatilor locale si a UE cum se inteleg la bani. In plus, sa fim seriosi, mai devreme de 10 ani nu vedem prima lopata pe M 5.2.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
punmeister
Prefer asa decat sa ramana M5 la nivel de un amarat de racord din cauza ca nu se pot construi M5.2 si M5.3 fara o papara din partea OLAF.
Prefer asa decat sa ramana M5 la nivel de un amarat de racord din cauza ca nu se pot construi M5.2 si M5.3 fara o papara din partea OLAF.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
ByOnu
In continuare, tot parerea mea:
Acand in vedere cat de difila (imposibila!!) este schimbarea traseelor pentru autobuzele electrice, renuntarea la tramvaiele pentru 55 sau schimbarea destinatiei garniturilor preconizate s-ar putea face - din ce stiu(!) - doar prin refacerea intregii fundamentari si a SF pentru intreg lotul de 100 de unitati. Asta in aceasta etapa (1.) este imposibil, (2.) ar duce la repornirea intregului proces - practic ar trebui reluat tot de la zero. Nu avem si nu ne permitem ca oras sa pierdem timp si bani pentru a repara greseala din 2017. Nici macar nu cred ca exista certitudinea ca proiectul actual poate fi dus la bun sfarsit avand in vedere ca in 2023(?) se termina finantarea - doar cu ajutor divin sa fie prelungita sau trecuta cumva pe urmatorul ciclu de finantare europeana printr-un artificiu.
*Nota: aceasta este intelegea mea asupra situatiei in care ne aflam. Sunt dornic sa fiu corectat daca gresesc.
In continuare, tot parerea mea:
Acand in vedere cat de difila (imposibila!!) este schimbarea traseelor pentru autobuzele electrice, renuntarea la tramvaiele pentru 55 sau schimbarea destinatiei garniturilor preconizate s-ar putea face - din ce stiu(!) - doar prin refacerea intregii fundamentari si a SF pentru intreg lotul de 100 de unitati. Asta in aceasta etapa (1.) este imposibil, (2.) ar duce la repornirea intregului proces - practic ar trebui reluat tot de la zero. Nu avem si nu ne permitem ca oras sa pierdem timp si bani pentru a repara greseala din 2017. Nici macar nu cred ca exista certitudinea ca proiectul actual poate fi dus la bun sfarsit avand in vedere ca in 2023(?) se termina finantarea - doar cu ajutor divin sa fie prelungita sau trecuta cumva pe urmatorul ciclu de finantare europeana printr-un artificiu.
*Nota: aceasta este intelegea mea asupra situatiei in care ne aflam. Sunt dornic sa fiu corectat daca gresesc.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
punmeister
Teoretic o simpla solutie e sa limiteze 55 la Iancului, sau sa-i mute capatul in alta parte.
Teoretic o simpla solutie e sa limiteze 55 la Iancului, sau sa-i mute capatul in alta parte.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
andreiiul
Imi plac si raspunsurile privind amenajarile de la terminalul Complex Comercial Titan. Sa inteleg ca ei inca nu stiu cum va arata zona dupa constructia acelui pasaj? ADTPBI nu trebuie sa avizeze si ei lucrarile de infrastructura ce pot afecta transportul public?
Imi plac si raspunsurile privind amenajarile de la terminalul Complex Comercial Titan. Sa inteleg ca ei inca nu stiu cum va arata zona dupa constructia acelui pasaj? ADTPBI nu trebuie sa avizeze si ei lucrarile de infrastructura ce pot afecta transportul public?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
ByOnu
Ar trebui, dar din pacate unele institutii nu iau in serios ADITPBI-ul din punctul meu de vedere. Un bun exemplu este la Eroii Revolutiei, unde PS4 a emis niste declaratii si niste promisiuni ce afecteaza inclusiv transportul public si statiile din zona, iar ADITPBI a comunicat Asociatiei Metrou Usor ca NU a fost consultata. Vezi aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
ADITPBI nu trebuie sa avizeze si ei lucrarile de infrastructura ce pot afecta transportul public?
Ar trebui, dar din pacate unele institutii nu iau in serios ADITPBI-ul din punctul meu de vedere. Un bun exemplu este la Eroii Revolutiei, unde PS4 a emis niste declaratii si niste promisiuni ce afecteaza inclusiv transportul public si statiile din zona, iar ADITPBI a comunicat Asociatiei Metrou Usor ca NU a fost consultata. Vezi aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
În urma propunerii Asociației Metrou Ușor de a fi realizată o nouă stație de tramvai pe Bd. Gh. Șincai, între stațiile Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir și C.N. Gheorghe Șincai (interstație actuală de aprox.700m), Direcția Transporturi din Primăria Generală a dat curs propunerii și a transmis Primăriei Sectorului 4 solicitarea de a realiza peroanele noii stații din proximitatea Str. Verzișori, ca parte a proiectului de modernizare a infrastructurii pe care primăria de sector îl derulează în prezent pe artera respectivă.
Asociația Metrou Ușor wrote here:
Asociația a trimis Primăriei Generale, ADITPBI și STB S.A. un set de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai pe liniile 55, 40 și acces 40 (Depoul Giurgiului), conform documentațiilor oficiale.
Propunerile vin în contextul în care a fost anunțat faptul că în curând va fi lansată licitația pentru Proiectarea și Execuția modernizării infrastructurii de tramvai de pe aceste trasee.
În urma propunerii Asociației Metrou Ușor de a fi realizată o nouă stație de tramvai pe Bd. Gh. Șincai, între stațiile Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir și C.N. Gheorghe Șincai (interstație actuală de aprox.700m), Direcția Transporturi din Primăria Generală a dat curs propunerii și a transmis Primăriei Sectorului 4 solicitarea de a realiza peroanele noii stații din proximitatea Str. Verzișori, ca parte a proiectului de modernizare a infrastructurii pe care primăria de sector îl derulează în prezent pe artera respectivă.
Raspuns Dir Transporturi PMB nr.96896 din 28 07 2022 statie noua tramvai Bd Gh Sincai.pdf
Raspuns Dir Transporturi PMB nr.96896 din 28 07 2022 statie noua tramvai Bd Gh Sincai.pdf (206.86 KB; downloaded 250 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination