Topic: Sectorul 2
476 posts, 178868 views
📖 Pagination options
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
mirceade
Greșeala mea, aparent e o rampă pentru cărucioare de cumpărături! Foarte abruptă ce-i drept. Sper să le iasă rampele late totuși mai line decât ce se face de obicei în dispreț total pentru oamenii cu dizabilități.
Greșeala mea, aparent e o rampă pentru cărucioare de cumpărături! Foarte abruptă ce-i drept. Sper să le iasă rampele late totuși mai line decât ce se face de obicei în dispreț total pentru oamenii cu dizabilități.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Valentin
Din punctul meu de vedere e un proiect interesant. Mereu m-am intrebat de ce nu se pune in valoare zona asta veche, mai exact arealul format dintre C.Calarasi si sa zicem Foisorul de Foc, avand in vedere ca de fiecare data cand am trecut pe acolo a trebuit sa trec cu masina, tramvaiele nu au fost atractive din cauza frecventei/conexiunior proaste/inflexibilitatii (sunt multe strazi pe care poti ocolii anumite portiuni aglomerate), iar pe jos... mai bine pas, deloc prietenoasa cu pietonii.
Impart acelasi rationament cu dl. Arhitect din filmare, anume ca o investitie de tipul acesta ar putea sa impulsioneze zona, sa se faca investitii in localuri, chiar ar fi foarte interesant o cafenea la Foisorul de Foc, in loc de toata nebunia de acum de acolo. Dpmdv, daca ar scoate masinile macar de pe 7/10 strazi tot ar fi bine, nu prea vad unde ar putea sa construiasca parcari intr-un areal asa dens (si nici n-ar fi bine sa modifici spatiile verzi lasate in paragina in parcari), iar cu parcarea rezidentilor ar trebui mers pe un principiu de tipul: ai de carat/dus scule/chestii grele in casa/apartament? atunci ai acces sa vi pe strada X si sa parchezi pe un loc special amenajat de scurta durata (adica, de tipul un loc special in fata fiecarei case/bloc/ce o fi, suficient de mare incat sa poata parca si o ambulanta), iti urci greutatile si apoi cobori si muti masina intr-un loc amenajat inafara arealului pietonal. Cu siguranta tot ce inseamna transport public trebuie sa ramana, dar modernizat si venit cu solutii tip green-track sau in cazul liniilor de autobuz integrat suprafata de rulare cu pistele de biciclete/suprafata pietonala (adica sa para ca fac parte din acelasi spatiu, nu sa fie trotuarul cu piatra cubica de exemplu, iar strada din asfalt si spatiul sa fie la comun cu toate categoriile de participanti).
In orice caz, odata modernizat transportul public din zona (n.r. reteaua de tramvai) concomitent cu unirea capatului liniei 32 cu capatul de la Sf. Vineri, nu exista scuze pertinente pentru care sa "parchezi la botul calului" si sa nu-ti permiti sa parchezi in afara arealului si sa mergi putin pe jos (asta daca n-ai ceva de carat, a se vedea mai sus).
Din punctul meu de vedere e un proiect interesant. Mereu m-am intrebat de ce nu se pune in valoare zona asta veche, mai exact arealul format dintre C.Calarasi si sa zicem Foisorul de Foc, avand in vedere ca de fiecare data cand am trecut pe acolo a trebuit sa trec cu masina, tramvaiele nu au fost atractive din cauza frecventei/conexiunior proaste/inflexibilitatii (sunt multe strazi pe care poti ocolii anumite portiuni aglomerate), iar pe jos... mai bine pas, deloc prietenoasa cu pietonii.
Impart acelasi rationament cu dl. Arhitect din filmare, anume ca o investitie de tipul acesta ar putea sa impulsioneze zona, sa se faca investitii in localuri, chiar ar fi foarte interesant o cafenea la Foisorul de Foc, in loc de toata nebunia de acum de acolo. Dpmdv, daca ar scoate masinile macar de pe 7/10 strazi tot ar fi bine, nu prea vad unde ar putea sa construiasca parcari intr-un areal asa dens (si nici n-ar fi bine sa modifici spatiile verzi lasate in paragina in parcari), iar cu parcarea rezidentilor ar trebui mers pe un principiu de tipul: ai de carat/dus scule/chestii grele in casa/apartament? atunci ai acces sa vi pe strada X si sa parchezi pe un loc special amenajat de scurta durata (adica, de tipul un loc special in fata fiecarei case/bloc/ce o fi, suficient de mare incat sa poata parca si o ambulanta), iti urci greutatile si apoi cobori si muti masina intr-un loc amenajat inafara arealului pietonal. Cu siguranta tot ce inseamna transport public trebuie sa ramana, dar modernizat si venit cu solutii tip green-track sau in cazul liniilor de autobuz integrat suprafata de rulare cu pistele de biciclete/suprafata pietonala (adica sa para ca fac parte din acelasi spatiu, nu sa fie trotuarul cu piatra cubica de exemplu, iar strada din asfalt si spatiul sa fie la comun cu toate categoriile de participanti).
In orice caz, odata modernizat transportul public din zona (n.r. reteaua de tramvai) concomitent cu unirea capatului liniei 32 cu capatul de la Sf. Vineri, nu exista scuze pertinente pentru care sa "parchezi la botul calului" si sa nu-ti permiti sa parchezi in afara arealului si sa mergi putin pe jos (asta daca n-ai ceva de carat, a se vedea mai sus).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
ByOnu
Ai zice, nu?
odata modernizat transportul public din zona ... nu exista scuze pertinente pentru care sa "parchezi la botul calului" si sa nu-ti permiti sa parchezi inafara arealului si sa mergi putin pe jos (asta daca n-ai ceva de carat, a se vedea mai sus)...
Ai zice, nu?
puf2.jpg (12.84 KB; downloaded 5085 times)
puf.jpg (32.83 KB; downloaded 5085 times)
- mirceade
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
ByOnu
Fotografii realizate de Adrian Fulga si postate pe forumul SSC.
Efectiv ma doare sa vad lucrari de asa o calitate proasta in S2 (atat ca proiectare, cat si ca executie). Daca imi aratati pozele si ma intrebati unde sunt facute as fi zis S3, 4 sau 5, nicidecum in S2 de la care astept alte principii de mobilitate.
Alocarea spatiului intre pietoni si masini este execrabila. "Trotuarele" nici nu pot fi folosite de persoanele in carucior, mai vine si un rand de stalpisori dupa bordura (gaurile sunt deja date).
Iar in ceea ce priveste executia, vad ca toate scurgerile sunt SUB nivelul carosabilului, sunt practic niste gropi. Nu pot sa inteleg de ce la orice lucrare din Bucuresti se inalta tot atat de mult, fie ca vorbim despre trotuare sau carosabil. Cand se executa sapaturi pe langa cladiri vezi efectiv cum s-au tot aplicat straturi succesive care au inaltat tot cu pana la 20-30cm.
In cele din urma remarc copacii inghesuiti intre borduri, exact ca pe Bd. Tineretului unde btw, s-au uscat toti.
Fotografii realizate de Adrian Fulga si postate pe forumul SSC.
Efectiv ma doare sa vad lucrari de asa o calitate proasta in S2 (atat ca proiectare, cat si ca executie). Daca imi aratati pozele si ma intrebati unde sunt facute as fi zis S3, 4 sau 5, nicidecum in S2 de la care astept alte principii de mobilitate.
Alocarea spatiului intre pietoni si masini este execrabila. "Trotuarele" nici nu pot fi folosite de persoanele in carucior, mai vine si un rand de stalpisori dupa bordura (gaurile sunt deja date).
Iar in ceea ce priveste executia, vad ca toate scurgerile sunt SUB nivelul carosabilului, sunt practic niste gropi. Nu pot sa inteleg de ce la orice lucrare din Bucuresti se inalta tot atat de mult, fie ca vorbim despre trotuare sau carosabil. Cand se executa sapaturi pe langa cladiri vezi efectiv cum s-au tot aplicat straturi succesive care au inaltat tot cu pana la 20-30cm.
In cele din urma remarc copacii inghesuiti intre borduri, exact ca pe Bd. Tineretului unde btw, s-au uscat toti.
descărcare (11).jpeg (394.83 KB; downloaded 4929 times)
descărcare (6).jpeg (634.73 KB; downloaded 4929 times)
descărcare (5).jpeg (202.21 KB; downloaded 4937 times)
descărcare+(7).jpeg (828.95 KB; downloaded 4919 times)
descărcare+(8).jpeg (749.67 KB; downloaded 4919 times)
descărcare+(9).jpeg (688.63 KB; downloaded 4919 times)
descărcare+(10).jpeg (780.05 KB; downloaded 4919 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
aztec
Tampenia asta am văzut-o destul de des, chiar ai in ansamblurile noi construite, cu bariera la intrare...
Atat ii duce capul, nu stiu sa faca cu capac dublu si rigola laterala...
Capac dublu la nivelul trotuarului pt vizitare, si scurgerea pe lateral...
Tampenia asta am văzut-o destul de des, chiar ai in ansamblurile noi construite, cu bariera la intrare...
Atat ii duce capul, nu stiu sa faca cu capac dublu si rigola laterala...
Capac dublu la nivelul trotuarului pt vizitare, si scurgerea pe lateral...
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
andreiiul
Ca lucrarile sunt de o calitate proasta sau nu e alta discutie. Lumea din cartier sigur e multumita ca s-a facut ceva. Mai mult ca sigur majoritatea locuitorilor nu cunosc cu ar fi fost corect sa lucreze.
Si ca sa privim si partea pozitiva, macar aici nu desfiintam trotuare pt a face locuri de parcare (si apoi sa sustinem sus si tare ca nu am desfiintat ceva)
Ca lucrarile sunt de o calitate proasta sau nu e alta discutie. Lumea din cartier sigur e multumita ca s-a facut ceva. Mai mult ca sigur majoritatea locuitorilor nu cunosc cu ar fi fost corect sa lucreze.
Si ca sa privim si partea pozitiva, macar aici nu desfiintam trotuare pt a face locuri de parcare (si apoi sa sustinem sus si tare ca nu am desfiintat ceva)
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
mirceade
Eu zic că cel puțin lipsa de creier în a pune stâlpișori pe un trotuar de 20cm o remarcă toată lumea. De ce o fi așa de greu să facă măcar ce face Ciucu cu stâlpișorii jos pe carosabil nu înțeleg!
Eu zic că cel puțin lipsa de creier în a pune stâlpișori pe un trotuar de 20cm o remarcă toată lumea. De ce o fi așa de greu să facă măcar ce face Ciucu cu stâlpișorii jos pe carosabil nu înțeleg!
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
TrainWrecker
Daca te uiti si in sectorul 6, lucrarile pe unele strazi inainte de Ciucu au fost facute cu trotuare la fel de mici ca in poza de dinainte si masinile tot parcheaza pe ele (practic incape roata masinii pe tot trotuarul), asa ca d-aia pune el stalpisorii.
Daca te uiti si in sectorul 6, lucrarile pe unele strazi inainte de Ciucu au fost facute cu trotuare la fel de mici ca in poza de dinainte si masinile tot parcheaza pe ele (practic incape roata masinii pe tot trotuarul), asa ca d-aia pune el stalpisorii.
- mirceade
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
mirceade
Remarc în orice proiect și orice randare de la sectorul 2 lipsa oricărei idei referitoare la scurgerea apelor pluviale. Când a dispărut din capul proiectanților ideea de rigolă și a fost înlocuită cu o etern irealizabilă pantă făcută "din asfalt" către canalul de la colț?
Recent a venit primarul cu niște randări din care reiese clar că pistele de biciclete coborâte se transformă în canal navigabil la prima ploaie. Chiar așa de incompetenți sunt cei care proiectează trotuare și spații verzi? Până și într-un oraș falimentar ca Buenos-Aires mi-aduc aminte că am văzut rigole simple construite ca un spațiu vertical îngust liber sub bordură (fără vreun grilaj).
Remarc în orice proiect și orice randare de la sectorul 2 lipsa oricărei idei referitoare la scurgerea apelor pluviale. Când a dispărut din capul proiectanților ideea de rigolă și a fost înlocuită cu o etern irealizabilă pantă făcută "din asfalt" către canalul de la colț?
Recent a venit primarul cu niște randări din care reiese clar că pistele de biciclete coborâte se transformă în canal navigabil la prima ploaie. Chiar așa de incompetenți sunt cei care proiectează trotuare și spații verzi? Până și într-un oraș falimentar ca Buenos-Aires mi-aduc aminte că am văzut rigole simple construite ca un spațiu vertical îngust liber sub bordură (fără vreun grilaj).
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Cristi N
Pana acum, pe drumurile publice din Romania, nu a existat ideea de rigola. Intradevar ea exista in afara tarii sau in parcarile centrelor comerciale dar acolo serviciul de mentenanta a canalizarii nu e prestat de PMB prin Apa Nova.
Pana acum, pe drumurile publice din Romania, nu a existat ideea de rigola. Intradevar ea exista in afara tarii sau in parcarile centrelor comerciale dar acolo serviciul de mentenanta a canalizarii nu e prestat de PMB prin Apa Nova.
📖 Pagination options