Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 312242 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
Goldmund e din Stuttgart.
Goldmund e din Stuttgart.
- aztec
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
aztec
Castravetele nu este irepetabil.
Parca am vazut la Obor ceva asemănător, dar pe inchis...
Castravetele nu este irepetabil.
Parca am vazut la Obor ceva asemănător, dar pe inchis...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
N-am înţeles la ce te referi...
N-am înţeles la ce te referi...
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Se referă la ieșirile din pasajul pietonal , la care se efectuează lucrări de acoperire si seamănă cu "castravetele" de la Eroilor M5.
Deh, ce pot sa spun, lucrările "deosebite" se copiază ...
Se referă la ieșirile din pasajul pietonal , la care se efectuează lucrări de acoperire si seamănă cu "castravetele" de la Eroilor M5.
Deh, ce pot sa spun, lucrările "deosebite" se copiază ...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Acoperirile de acces difera in functie de epoca in care au fost construite…
Acoperirile de acces difera in functie de epoca in care au fost construite…
- adila
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
adila
Vad ca s-a renuntat la afisajul cu plecarile la VI si E2 cel putin. Aproape 20 minute de asteptare. Faptul ca au ramas fara bani de mentenanta ar trebui investigat de DNA.
Vad ca s-a renuntat la afisajul cu plecarile la VI si E2 cel putin. Aproape 20 minute de asteptare. Faptul ca au ramas fara bani de mentenanta ar trebui investigat de DNA.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
De ce ? Ce fapta de corupție este ca bugetul tarii se face la mișto si facturile se plătesc când au unii chef ?
De ce ? Ce fapta de corupție este ca bugetul tarii se face la mișto si facturile se plătesc când au unii chef ?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Stefan28
Au început să apară în stații balizele CBTC de la Alstom. Un semn că poate poate vine curând și primul tren Alstom
Au început să apară în stații balizele CBTC de la Alstom. Un semn că poate poate vine curând și primul tren Alstom
- adila
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
adila
Nu stiu care este problema dar cert este ca nu mai sunt bani iar contractul nu cred ca a fost semnat pe ochi frumosi de Alstom. Daca nu DNA sa o investigheze altcineva si sa aplice masurile coercitive necesare. In plus nu stiu de ce, dar nu cred ca singura problema este la buget ci si la Meteorex.
sab wrote here:
De ce ? Ce fapta de corupție este ca bugetul tarii se face la mișto si facturile se plătesc când au unii chef ?
Nu stiu care este problema dar cert este ca nu mai sunt bani iar contractul nu cred ca a fost semnat pe ochi frumosi de Alstom. Daca nu DNA sa o investigheze altcineva si sa aplice masurile coercitive necesare. In plus nu stiu de ce, dar nu cred ca singura problema este la buget ci si la Meteorex.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Problema este ca Metrorex are cheltuieli mai mari decat veniturile. Ca atare, nu își poate acoperi toate cheltuielile decât cu fonduri de la buget. Iar bugetul nu poate suporta la infinit fanteziile unora, care vor si mai mulți angajați în fiecare an și salarii mai mari.
Contractul semnat recent este începând cu 2022. In schimb, datoria este aferentă ultimului an al contractului vechi, adică 2021.
O problema ar fi la M5, mai exact lucrurile "suplimentare" executate la Parc Dr. Taberei. Aici ar trebui sa fie o ancheta, de ce au apărut lucrări suplimentare fata de proiect.
Problema este ca Metrorex are cheltuieli mai mari decat veniturile. Ca atare, nu își poate acoperi toate cheltuielile decât cu fonduri de la buget. Iar bugetul nu poate suporta la infinit fanteziile unora, care vor si mai mulți angajați în fiecare an și salarii mai mari.
Contractul semnat recent este începând cu 2022. In schimb, datoria este aferentă ultimului an al contractului vechi, adică 2021.
O problema ar fi la M5, mai exact lucrurile "suplimentare" executate la Parc Dr. Taberei. Aici ar trebui sa fie o ancheta, de ce au apărut lucrări suplimentare fata de proiect.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Pentru ca a fost schimbat amplasamentul statiei.
Pentru ca a fost schimbat amplasamentul statiei.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Pai si ce ? S-a mărit stația ? Era deja construita când s-a schimbat amplasamentul ? Altfel, mai greu de explicat.
Par mai multe lucruri in neregula, ceva acte adiționale, mișcare brevetata in Romania... Sa ne reamintim despre ce sume vorbim...
Suma este cam mare si acoperea toate facturile acestea, plus alte lucrări. Iar noi suntem la 11 ani de la începerea lucrărilor si 2 ani de la inaugurare, M5.1 încă NU este terminata, dar se pare ca nu avem niciun vinovat. Doar Metrorex plătește penalități, constructorul nu. Contract....beton.
Nu poate sa coste atât trecerea suplimentara a TBM-ului cu bolțari prin amplasamentul stației si demontarea ulterioara a inelelor.
https://www.economica.net/corpul-de-cont ... 452.html
Pai si ce ? S-a mărit stația ? Era deja construita când s-a schimbat amplasamentul ? Altfel, mai greu de explicat.
Par mai multe lucruri in neregula, ceva acte adiționale, mișcare brevetata in Romania... Sa ne reamintim despre ce sume vorbim...
Instanțele au obligat METROREX S.A. la plata sumelor suplimentare și a celor reprezentând daune interese către executant, în cuantum de 188.339.680,03 lei, precum și la plata sumelor în valoare de 29.022.146,07 lei, reprezentând debite restante și de 1.082.316,19 lei, reprezentând penalități de întârziere”, se mai arată în raport.
Suma este cam mare si acoperea toate facturile acestea, plus alte lucrări. Iar noi suntem la 11 ani de la începerea lucrărilor si 2 ani de la inaugurare, M5.1 încă NU este terminata, dar se pare ca nu avem niciun vinovat. Doar Metrorex plătește penalități, constructorul nu. Contract....beton.
Nu poate sa coste atât trecerea suplimentara a TBM-ului cu bolțari prin amplasamentul stației si demontarea ulterioara a inelelor.
https://www.economica.net/corpul-de-cont ... 452.html
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Nu era construita si s-au dublat-triplat devierile de retele.
Trecerea TBM prin statie e tocmai inca un efect al acestei decizii arbitrare, drept pentru care constructorul a castigat in instanta absolut tot ce a cerut.
Nu era construita si s-au dublat-triplat devierile de retele.
Trecerea TBM prin statie e tocmai inca un efect al acestei decizii arbitrare, drept pentru care constructorul a castigat in instanta absolut tot ce a cerut.
- aztec
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
aztec
Scari catre.....
Foarte tare interesant efectul, unic la metroul bucureștean
Scari catre.....
Foarte tare interesant efectul, unic la metroul bucureștean
IMG_20220816_135029.jpg (1.36 MB; downloaded 2190 times)
📖 Pagination options