Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
765 posts, 284904 views
📖 Pagination options
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
bgd70
Interesant, nu au renuntat la linia de pe Dristorului. Poate asa o sa o foloseasca in caz de vreo avarie in loc sa foloseasca Calea Vitan-Calea Dudesti..
Interesant, nu au renuntat la linia de pe Dristorului. Poate asa o sa o foloseasca in caz de vreo avarie in loc sa foloseasca Calea Vitan-Calea Dudesti..
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
TrainWrecker
Interesant! Nu au renuntat la linia de pe Timisoarei-CET VEST. Probabil are ceva in legatura cu dezvoltarea imobiliara din zona și acel bulevard va deveni din ce in ce mai aglomerat, mai ales cu proiectul acela de conectare cu DNCB-ul.
Interesant! Nu au renuntat la linia de pe Timisoarei-CET VEST. Probabil are ceva in legatura cu dezvoltarea imobiliara din zona și acel bulevard va deveni din ce in ce mai aglomerat, mai ales cu proiectul acela de conectare cu DNCB-ul.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
aztec
Intrebarea este, o fac tot pe lateral, cum....mai eate acum , nefunctionala, sau o muta central?
Ca, atata timp cat ramane zona de vama in zona, nu vad cum se rezolva conflictul cu tirurile in așteptare...
Intrebarea este, o fac tot pe lateral, cum....mai eate acum , nefunctionala, sau o muta central?
Ca, atata timp cat ramane zona de vama in zona, nu vad cum se rezolva conflictul cu tirurile in așteptare...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
shoppy
Pai radialul Timisoara este prevazut cu tramvai central.
Pai radialul Timisoara este prevazut cu tramvai central.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
In trecut au existat curbe extrem de strinse in care V3A/EP V3A se descurcau fara probleme (. Splai cu Schitu Magureanu - la Tinerimea Romana - Cutitul de Argint cu Serban Voda sau chiar bucla de intoarcere de aproape 180 de grade de la Pieptanari, intre Serban Voda si Viilor - ca sa dau doar citeva exemple).
andrei11 wrote here:
Nicio linie nu s-a proiectat la întâmplare, numai că unele modele ale noilor tramvaie de după tramvaiele cu cai nu mai corespundeau gabaritului de liberă trecere.
In trecut au existat curbe extrem de strinse in care V3A/EP V3A se descurcau fara probleme (. Splai cu Schitu Magureanu - la Tinerimea Romana - Cutitul de Argint cu Serban Voda sau chiar bucla de intoarcere de aproape 180 de grade de la Pieptanari, intre Serban Voda si Viilor - ca sa dau doar citeva exemple).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
shoppy
Lucrurile s-au facut de multe ori si din ochi si apoi corectate la aparitia problemelor, ultimul exemplu fiind zigzagul de pe 41 de la Drumul Taberei cand la probele cu EP-ul s-a vazut ca mai trebuie scos un stalp sau la Piata Sfantul Gheorghe unde s-a taiat coltul bordurii din curba cu flexul ca nu incapea gratarul unor V3A.
Lucrurile s-au facut de multe ori si din ochi si apoi corectate la aparitia problemelor, ultimul exemplu fiind zigzagul de pe 41 de la Drumul Taberei cand la probele cu EP-ul s-a vazut ca mai trebuie scos un stalp sau la Piata Sfantul Gheorghe unde s-a taiat coltul bordurii din curba cu flexul ca nu incapea gratarul unor V3A.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
andreiiul
Proaspta de pe pagina de FB a lui Nicusor Dan
Sa vedem si ce se cere in caietul de sarcini. Momentan nu e nimic in SEAP.
Proaspta de pe pagina de FB a lui Nicusor Dan
🟢Lansăm în SEAP licitația pentru reabilitarea a 50 de km de infrastructură de tramvai.
🟢Este cea mai mare achiziție publică realizată vreodată de Primăriei Capitalei, cu o valoare de 500 de milioane de euro.
🟢Invit companiile româneşti şi internaţionale să se înscrie la această procedură de achiziție.
Întrucât este o licitație importantă la care ne dorim să avem cât mai mulți participanți, am transmis informația către camerele de comerţ și către ataşaţii comerciali ai ambasadelor.
🟢În ceea ce privește sursa de finanțare a proiectului, vom aplica pentru 300 de milioane de euro din fonduri nerambursabile la Programul Operațional Regional 2021 – 2027.
🟢Pentru restul de 200 de milioane de euro, analizăm posibilitatea contractării unor împrumuturi și atragerii de fonduri din partea instituţiilor financiare internaţionale.
🟢Liniile de tramvai a căror infrastructură va fi reabilitată leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate precum: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Barbu Văcărescu, Bd. Bucureștii Noi, Galea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Bd. Chișinău, etc.
🟢În prezent, Bucureștiul are o reţea deja modernizată de 90 de kilometri.
Prin reabilitarea celor 50 de km, toată infrastructura de tramvai a orașului va fi complet modernizată în doi ani.
Sa vedem si ce se cere in caietul de sarcini. Momentan nu e nimic in SEAP.
- joker
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
joker
Un pic cam tarziu raspunsul din partea mea,dar, cand sunt o gramada de tiruri parcate pe linia de tramvai e imposibil sa fie scoasa,si daca sa zicem s-ar decide scoaterea liniei,ar insemna implicit si devierea autobuzelor 136,221(singurul mod in care ar putea 136 si 221 sa intoarca in zona CET Vest ar fi sa mearga pana la Bd. Timisoara 106 si sa intre pe Str. Valea Calmatuiului ca apoi sa dea cu spatele si sa mearga inapoi spre CET - Valea Cascadelor)
TrainWrecker wrote here:
Interesant! Nu au renuntat la linia de pe Timisoarei-CET VEST. Probabil are ceva in legatura cu dezvoltarea imobiliara din zona și acel bulevard va deveni din ce in ce mai aglomerat, mai ales cu proiectul acela de conectare cu DNCB-ul.
Un pic cam tarziu raspunsul din partea mea,dar, cand sunt o gramada de tiruri parcate pe linia de tramvai e imposibil sa fie scoasa,si daca sa zicem s-ar decide scoaterea liniei,ar insemna implicit si devierea autobuzelor 136,221(singurul mod in care ar putea 136 si 221 sa intoarca in zona CET Vest ar fi sa mearga pana la Bd. Timisoara 106 si sa intre pe Str. Valea Calmatuiului ca apoi sa dea cu spatele si sa mearga inapoi spre CET - Valea Cascadelor)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
shoppy
Nu se reactiveaza / demonteaza linii dupa cum sunt parcate tirurile, daca se duce politia si da amenzi sau ridica atunci in 2 ore nu mai este parcat nimic.
Faptul ca nu se scoate nu inseamna ca exista vreun plan de vreun fel, costa bani sa o scoti, nu scoate nimeni linii nefolosite doar de dragul de a infrumuseta orasul.
Nu se reactiveaza / demonteaza linii dupa cum sunt parcate tirurile, daca se duce politia si da amenzi sau ridica atunci in 2 ore nu mai este parcat nimic.
Faptul ca nu se scoate nu inseamna ca exista vreun plan de vreun fel, costa bani sa o scoti, nu scoate nimeni linii nefolosite doar de dragul de a infrumuseta orasul.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
orex
@joker , @TrainWrecker
Oamenii cu scaun la cap ar exploata la maxim aceasta oportunitate (existenta unei linii de tramvai in zona). Pana sa vedeti linie de tramvai pe prelungirea Ghencea, mai bine o luam pe bd. Timisoara spre/dinspre ”Domnesti” DNCB, ca-s sub 2 km de linie dubla, in raport cu 4,8 km pana la ”Brasoave”!
PS
Prin anii 60, mai precis in 1968, atunci cand ”IISF” (Intreprinderea Industriala de Stat Fiola) a devenit sectie a Uzinei de Medicamente Bucuresti, s-a mutat din Pitar Mos, intr-o noua locatie (actual Zentiva), pe fostul Ion Sulea (actual Theodor Pallady). Personalul muncitor ajungea acolo doar cu tramvaiul!
@joker , @TrainWrecker
Oamenii cu scaun la cap ar exploata la maxim aceasta oportunitate (existenta unei linii de tramvai in zona). Pana sa vedeti linie de tramvai pe prelungirea Ghencea, mai bine o luam pe bd. Timisoara spre/dinspre ”Domnesti” DNCB, ca-s sub 2 km de linie dubla, in raport cu 4,8 km pana la ”Brasoave”!
PS
Prin anii 60, mai precis in 1968, atunci cand ”IISF” (Intreprinderea Industriala de Stat Fiola) a devenit sectie a Uzinei de Medicamente Bucuresti, s-a mutat din Pitar Mos, intr-o noua locatie (actual Zentiva), pe fostul Ion Sulea (actual Theodor Pallady). Personalul muncitor ajungea acolo doar cu tramvaiul!
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
TrainWrecker
Carpeala a la STB la stația Bd. Ferdinand (sens Obor)... nu înțeleg de ce nu pot sa reasfalteze și se rezuma la folosirea dalelor de beton... singurul motiv pe care pot sa-l înțeleg ar fi dacă au intentia de a reface tot stratul de asfalt pe o porțiune mai mare a traseului.
Carpeala a la STB la stația Bd. Ferdinand (sens Obor)... nu înțeleg de ce nu pot sa reasfalteze și se rezuma la folosirea dalelor de beton... singurul motiv pe care pot sa-l înțeleg ar fi dacă au intentia de a reface tot stratul de asfalt pe o porțiune mai mare a traseului.
20230118_194845.jpg (606.45 KB; downloaded 1803 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
Gabi23
Posibil să nu existe contract de asfalt în acest moment la STB.SA.
Posibil să nu existe contract de asfalt în acest moment la STB.SA.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
SirVlady
Dalele de beton să fie ultima problemă, suntem obișnuiți cu cârpeala setebistă din ultimii ani. Problema în schimb care e, avem tramvaie noi, dar cu infrastructura chiar si pe tronsoanele modernizate stăm extrem de prost. Lipsa masticului, gropi astupate cu piatră cubică, chiar și rupturi în șină…
Poza atașată a fost făcută imediat după stația Bulevardul Ferdinand sens Piața Iancului. Infrastructurii OR nu mai ai ce să-i faci în afară să o cârpești, dar asupra liniilor modernizate consider că STB ar trebui să ofere mai multă atenție, după ce au fost abandonate în mod voit și încep deja să apară problemele, la care a fost doar o chestiune de timp să apară…
Dalele de beton să fie ultima problemă, suntem obișnuiți cu cârpeala setebistă din ultimii ani. Problema în schimb care e, avem tramvaie noi, dar cu infrastructura chiar si pe tronsoanele modernizate stăm extrem de prost. Lipsa masticului, gropi astupate cu piatră cubică, chiar și rupturi în șină…
469C123F-3048-49C5-8F82-9D40ED7F8313.jpeg (1020.29 KB; downloaded 1745 times)
Poza atașată a fost făcută imediat după stația Bulevardul Ferdinand sens Piața Iancului. Infrastructurii OR nu mai ai ce să-i faci în afară să o cârpești, dar asupra liniilor modernizate consider că STB ar trebui să ofere mai multă atenție, după ce au fost abandonate în mod voit și încep deja să apară problemele, la care a fost doar o chestiune de timp să apară…
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
STB Spotting 21
Rupturi de acest gen, destul de serioase, pe sina modernizata, au mai fost si pe Sos. Iancului, ambele pe sensul spre Pantelimon. Una in fata Mega Mall, remediata prin vara trecuta la aproximativ 7 luni de cand incepuse sa se faca simtita in tot vagonul, iar alta dupa "Victor Manu", dreasa mult mai repede, prin decembrie.
Rupturi de acest gen, destul de serioase, pe sina modernizata, au mai fost si pe Sos. Iancului, ambele pe sensul spre Pantelimon. Una in fata Mega Mall, remediata prin vara trecuta la aproximativ 7 luni de cand incepuse sa se faca simtita in tot vagonul, iar alta dupa "Victor Manu", dreasa mult mai repede, prin decembrie.
📖 Pagination options