Topic: Parcajul subteran si pasajul Razoare
109 posts, 61155 views
📖 Pagination options
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
DeSimon
Eu stiam de reorganizare la sol pentru fluxul Drumul Taberei - Centru, adica cu desfintarea rondului si cateva demolari pentru o strada noua intre Drumul Taberei si Dr. Rainer, celalalt sens ramanand lafel (fara rond). Deci s-ar rezolva cat de cat fluxul asta, si avand in vedere ca cel Panduri/Trafic Greu - Basarab va fi subteran, circulatia va fi foarte buna la sol. In plus, ar trebui largit intre Razoare si Leul (unde Dr2005 vorbeste de 1 banda). Astfel, cei care vor spre nord/victoriei folosesc ruta alternativa, adica Basarab.
Acum hai sa vedem solutia Razoare/Eroilor :
Pasajul Eroilor este necesar DIN CAUZA pasajului Drumul Taberei - Eroilor. Altfel, multi vor lua spre Basarab si nu spre o strada care se infunda. Dupa pasajul Eroilor (doar cand ma gandesc la un pasaj suprateran la Eroilor mi vine sa...), ar trebuie iar pasaje pe "noua axa N-S" (nu comentez). Apoi ajungi in Victoriei. Acolo pasaj subteran iar ar trebui, insa e foarte greu de facut. Deci, ai adus toti automobilistii prin centru orasului, si nici nu prea folosesti noul pasaj Basarab, construit in 5 ani. Bine inteles, ai devoie de multi bani pentru a realiza fantezii de acest gen, deci pentru transport in commun nu mai ai (M5 e doar in vise).
Stiu ca aici vorbim de ceva ce s-ar putea intampla in ani buni, insa mai bine sa gandim inainte decat sa ne trezim cand e prea tarziu (de exemplu eu nu am crezut deloc la Buzesti-Berzei pana cand s-au inceput lucrarile). Eu sunt pur si simplu dezgustat de ce s-a facut in ultimii 5-10 ani, si mai ales ce se va face in viitor. Romanul nu-l intereseaza ce se face in oras, tot ce se distruge si e pacalit de autoritatile incompetente. Bucuresti-ul are ca model (pentru transport in commun / transport auto) orase precum cele din America din sud, sau Cairo, cu autostrazi suspendate langa monumente istorice (nu am nimic inpotriva aceste orase). Bine ca macar pe forum mai sunt cativa care le mai intereseasa de transport in commun, feroviar (aici este off) si de patrimoniu (ma gandesesc in special la Dr2005, dar sunt si altii).
Eu stiam de reorganizare la sol pentru fluxul Drumul Taberei - Centru, adica cu desfintarea rondului si cateva demolari pentru o strada noua intre Drumul Taberei si Dr. Rainer, celalalt sens ramanand lafel (fara rond). Deci s-ar rezolva cat de cat fluxul asta, si avand in vedere ca cel Panduri/Trafic Greu - Basarab va fi subteran, circulatia va fi foarte buna la sol. In plus, ar trebui largit intre Razoare si Leul (unde Dr2005 vorbeste de 1 banda). Astfel, cei care vor spre nord/victoriei folosesc ruta alternativa, adica Basarab.
Acum hai sa vedem solutia Razoare/Eroilor :
Pasajul Eroilor este necesar DIN CAUZA pasajului Drumul Taberei - Eroilor. Altfel, multi vor lua spre Basarab si nu spre o strada care se infunda. Dupa pasajul Eroilor (doar cand ma gandesc la un pasaj suprateran la Eroilor mi vine sa...), ar trebuie iar pasaje pe "noua axa N-S" (nu comentez). Apoi ajungi in Victoriei. Acolo pasaj subteran iar ar trebui, insa e foarte greu de facut. Deci, ai adus toti automobilistii prin centru orasului, si nici nu prea folosesti noul pasaj Basarab, construit in 5 ani. Bine inteles, ai devoie de multi bani pentru a realiza fantezii de acest gen, deci pentru transport in commun nu mai ai (M5 e doar in vise).
Stiu ca aici vorbim de ceva ce s-ar putea intampla in ani buni, insa mai bine sa gandim inainte decat sa ne trezim cand e prea tarziu (de exemplu eu nu am crezut deloc la Buzesti-Berzei pana cand s-au inceput lucrarile). Eu sunt pur si simplu dezgustat de ce s-a facut in ultimii 5-10 ani, si mai ales ce se va face in viitor. Romanul nu-l intereseaza ce se face in oras, tot ce se distruge si e pacalit de autoritatile incompetente. Bucuresti-ul are ca model (pentru transport in commun / transport auto) orase precum cele din America din sud, sau Cairo, cu autostrazi suspendate langa monumente istorice (nu am nimic inpotriva aceste orase). Bine ca macar pe forum mai sunt cativa care le mai intereseasa de transport in commun, feroviar (aici este off) si de patrimoniu (ma gandesesc in special la Dr2005, dar sunt si altii).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
De unde ti-a rezultat tie aceasta concluzie ? In toate planurile lui M 5, Statia Academia Militara este prevazuta cu pasaj subteran ptr directia Dr Taberei - Eroilor. Eu nu stiu de vreo varianta fara acest pasaj auto.
Si la urmatoarea afirmatie te contrazic, noul pasaj de la Eroilor peste Splai este o cosecinta a actualului pasaj de la Grozavesti si nu a celui viitor de la Razoare.
Nu inteleg care este artera aceea care se infunda.
DeSimon wrote:
Eu stiam de reorganizare la sol pentru fluxul Drumul Taberei - Centru...
De unde ti-a rezultat tie aceasta concluzie ? In toate planurile lui M 5, Statia Academia Militara este prevazuta cu pasaj subteran ptr directia Dr Taberei - Eroilor. Eu nu stiu de vreo varianta fara acest pasaj auto.
Si la urmatoarea afirmatie te contrazic, noul pasaj de la Eroilor peste Splai este o cosecinta a actualului pasaj de la Grozavesti si nu a celui viitor de la Razoare.
Nu inteleg care este artera aceea care se infunda.
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
George
Se vede de la o posta ca cei care se arata mirati de pasajul rutier Drumul Taberei - Eroilor (ca directie), sub Razoare, habar n-au cum e traficul pe la Razoare in fiecare dimineata si seara, unde se intalnesc: Dr. Taberei, bd. cu 3 benzi pe sens care da intr-un giratoriu de doua sensuri, cu gropi, cale ferata industriala etc.; Bd. Timisoara, cam la fel; Trafic Greu s.a.
Pe de alta parte, habar n-au ca e fireasca completarea Bd. Dr. Taberei pt. ca daca s-ar uita pe harta ar vedea ca bd. ar trebui sa mearga drept pana la Academia Militara.
Oare cum ar fi daca din Titan ai da la un moment dat in niste stradute?! Nu-i nimic, o poti lua pe "inelara", adica daca vrei sa ajungi la Universitate, mergi pe Stefan Cel mare - Victoriei, eventual...
Sunt simple aberatii.
Oricum, din cate stiu, lucrarea e deja licitata din 2008, fiind amanata de onor. Oprescu. Sau Dr. Oetker, cum ii spune, foarte hazliu, Dominatrix. Deja nu mai pot sa vad niciun produs Dr. Oetker fara sa ma gandesc la damboviteanul nostru primar.
Se vede de la o posta ca cei care se arata mirati de pasajul rutier Drumul Taberei - Eroilor (ca directie), sub Razoare, habar n-au cum e traficul pe la Razoare in fiecare dimineata si seara, unde se intalnesc: Dr. Taberei, bd. cu 3 benzi pe sens care da intr-un giratoriu de doua sensuri, cu gropi, cale ferata industriala etc.; Bd. Timisoara, cam la fel; Trafic Greu s.a.
Pe de alta parte, habar n-au ca e fireasca completarea Bd. Dr. Taberei pt. ca daca s-ar uita pe harta ar vedea ca bd. ar trebui sa mearga drept pana la Academia Militara.
Oare cum ar fi daca din Titan ai da la un moment dat in niste stradute?! Nu-i nimic, o poti lua pe "inelara", adica daca vrei sa ajungi la Universitate, mergi pe Stefan Cel mare - Victoriei, eventual...
Sunt simple aberatii.
Oricum, din cate stiu, lucrarea e deja licitata din 2008, fiind amanata de onor. Oprescu. Sau Dr. Oetker, cum ii spune, foarte hazliu, Dominatrix. Deja nu mai pot sa vad niciun produs Dr. Oetker fara sa ma gandesc la damboviteanul nostru primar.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
DeSimon
Voi chiar nu puteti gandi mai departe decat rondul de la Razoare ? Evident ca oamenii care trec pe la Razoare cu autoturism (venind din Drumul Taberei) sunt oameni care merg in tot Bucurestiul, nu ne-aparat sa treaca pe Eroilor. Exemplu : daca se facea ceva bun pe Virtutii - Crangasi - DN1, s-ar rezolva o parte de problema pentru ca cei care merg "mai spre nord" (adica nu neaparat la Baneasa, eventual BN, Pipera, Otopeni, Tunari) ar folosi relatia asta. Acum cu Basarab, multi la Razoare vor lua stanga spre pasaj, apoi spre nord sau colentina, tei, pipera..."Solutia" traversari centrului via Eroilor - Universitate/Romana este folosita doar pentru ca nu exista rute alternative bune. Iar daca faci pasaj DT - Eroilor, care e ruta ? Prin splai e exclus, Kogalniceanu lafel, ramane doar sa te pierzi prin Stirbei Voda iar apoi sa ajungi in CA Rosetti sau in Dobrescu, iar acolo iar e exclus din cauza traficul. Ramane doar "noua axa N-S", dar acolo nu sunt decat 2 benzi/sens si oricum ajungi in Victoriei care e foarte aglomerat.
Dpdv teoretic : cu pasajul asta aduci traficul in centrul orasului.
Dpdv practic : Nu mai pe unde sa mai mergi fiindca ca ajungi in strazi care oricum sunt extrem de circulate si mici
Deci, inca o data, teoria a "desteptii din vest" se pune in practica. Pot s-a o pui in practica la orice pasaj spre centru.
Acu' 30-40 de ani : solutia o conusteam toti : transport in commun masiv, plus cateva pasaje la punctele nevralgice (Victoriei), si totul se rezolva. Insa acum suntem mai destepti si mergem la distrugerea orasului pentru pasaje care NU vor rezvolva fluxul de calatori. Nu mai vorbesc ca daca nu poti sa ai o masina, esti pierdut, stai cu orele in transport in commun pentru ca RATB-ul a devenit o catastrofa, in special la tramvaie (care cei din vest stiu cat de bune sunt, dupa ce ei le-au desfintat in anii 30...).
Voi chiar nu puteti gandi mai departe decat rondul de la Razoare ? Evident ca oamenii care trec pe la Razoare cu autoturism (venind din Drumul Taberei) sunt oameni care merg in tot Bucurestiul, nu ne-aparat sa treaca pe Eroilor. Exemplu : daca se facea ceva bun pe Virtutii - Crangasi - DN1, s-ar rezolva o parte de problema pentru ca cei care merg "mai spre nord" (adica nu neaparat la Baneasa, eventual BN, Pipera, Otopeni, Tunari) ar folosi relatia asta. Acum cu Basarab, multi la Razoare vor lua stanga spre pasaj, apoi spre nord sau colentina, tei, pipera..."Solutia" traversari centrului via Eroilor - Universitate/Romana este folosita doar pentru ca nu exista rute alternative bune. Iar daca faci pasaj DT - Eroilor, care e ruta ? Prin splai e exclus, Kogalniceanu lafel, ramane doar sa te pierzi prin Stirbei Voda iar apoi sa ajungi in CA Rosetti sau in Dobrescu, iar acolo iar e exclus din cauza traficul. Ramane doar "noua axa N-S", dar acolo nu sunt decat 2 benzi/sens si oricum ajungi in Victoriei care e foarte aglomerat.
Dpdv teoretic : cu pasajul asta aduci traficul in centrul orasului.
Dpdv practic : Nu mai pe unde sa mai mergi fiindca ca ajungi in strazi care oricum sunt extrem de circulate si mici
Deci, inca o data, teoria a "desteptii din vest" se pune in practica. Pot s-a o pui in practica la orice pasaj spre centru.
Acu' 30-40 de ani : solutia o conusteam toti : transport in commun masiv, plus cateva pasaje la punctele nevralgice (Victoriei), si totul se rezolva. Insa acum suntem mai destepti si mergem la distrugerea orasului pentru pasaje care NU vor rezvolva fluxul de calatori. Nu mai vorbesc ca daca nu poti sa ai o masina, esti pierdut, stai cu orele in transport in commun pentru ca RATB-ul a devenit o catastrofa, in special la tramvaie (care cei din vest stiu cat de bune sunt, dupa ce ei le-au desfintat in anii 30...).
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
George
Erori majore in mesajul precedent:
1) Vorbim de un pasaj SUBTERAN, care nu distruge nimic.
2) N-are ce distruge, pentru ca zona Razoare - Trafic Greu e total destructurata din era "industriala" si dezvoltarile ceausiste ale anilor 80.
3) Nu toata lumea merge in centru, multi vor sa ajunga in Berceni, pe trafic greu, la Victoriei, la Unirii etc., deci e absurd sa tai legaturile unui cartier cu orasul pe motiv ca prea multi ar ajunge in centru - ajung oricum, doar in mult mai mult timp, ceea ce intensifica poluarea si multe alte pierderi colaterale.
4) cei care vor sa iasa din dr. Taberei in orice alta directie decat spre nord depind de Razoare sau Ghencea, doua zone gatuite fara speranta.
5) Transportul cu tramvaie si LRT e de baza in orice stat occidental civilizat, recomand cercetarea situatiei Germaniei, de exemplu.
6) De acord, sa incurajam transportul in comun, dar atunci de ce nu se fac benzi separate pt. trafic pe Dr. Taberei si Bd. Eroilor de la Carol Davila? Vino sa vezi acolo cate 15 autobuze si trolee in coada si lumea mergand pe jos pe langa ele...
So, get real.
Erori majore in mesajul precedent:
1) Vorbim de un pasaj SUBTERAN, care nu distruge nimic.
2) N-are ce distruge, pentru ca zona Razoare - Trafic Greu e total destructurata din era "industriala" si dezvoltarile ceausiste ale anilor 80.
3) Nu toata lumea merge in centru, multi vor sa ajunga in Berceni, pe trafic greu, la Victoriei, la Unirii etc., deci e absurd sa tai legaturile unui cartier cu orasul pe motiv ca prea multi ar ajunge in centru - ajung oricum, doar in mult mai mult timp, ceea ce intensifica poluarea si multe alte pierderi colaterale.
4) cei care vor sa iasa din dr. Taberei in orice alta directie decat spre nord depind de Razoare sau Ghencea, doua zone gatuite fara speranta.
5) Transportul cu tramvaie si LRT e de baza in orice stat occidental civilizat, recomand cercetarea situatiei Germaniei, de exemplu.
6) De acord, sa incurajam transportul in comun, dar atunci de ce nu se fac benzi separate pt. trafic pe Dr. Taberei si Bd. Eroilor de la Carol Davila? Vino sa vezi acolo cate 15 autobuze si trolee in coada si lumea mergand pe jos pe langa ele...
So, get real.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
DeSimon
Ai citit ce am spus sau ai raspuns intamplator ?
1) Vorbesc general, de demolari tip cele de pe Buzesti-Berzi
2) Tocmai asta propun, sa se faca demolari la suprafata pentru noua artera directa Drumul Taberei - Dr. Rainer
3) Cei care la Berceni/Trafic Greu nu le intereseaza de acest pasaj. Unirii si Victoriei eu le pun la centru. Iar pentru Victoriei exista si noul pasaj Basarab.
4) Ok, foarte multi depind de Razoare dar nu merg neaparat drept spre Eroilor. Multi merg spre Basarab sau spre Trafic Greu
5) Asta am spus si eu
6) Pai eu sunt 100% pentru culoare separate de trafic pentru transport in commun, in special tramvai dar si trolee/autobuze. Insa o solutie mai radica se cheama M5.
Ai citit ce am spus sau ai raspuns intamplator ?
1) Vorbesc general, de demolari tip cele de pe Buzesti-Berzi
2) Tocmai asta propun, sa se faca demolari la suprafata pentru noua artera directa Drumul Taberei - Dr. Rainer
3) Cei care la Berceni/Trafic Greu nu le intereseaza de acest pasaj. Unirii si Victoriei eu le pun la centru. Iar pentru Victoriei exista si noul pasaj Basarab.
4) Ok, foarte multi depind de Razoare dar nu merg neaparat drept spre Eroilor. Multi merg spre Basarab sau spre Trafic Greu
5) Asta am spus si eu
6) Pai eu sunt 100% pentru culoare separate de trafic pentru transport in commun, in special tramvai dar si trolee/autobuze. Insa o solutie mai radica se cheama M5.
- luc1an
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
luc1an
Deci pina la urma ce se intimpla acum la Razoare?
Deci pina la urma ce se intimpla acum la Razoare?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Referitor la topic nu se intampla nimic, caz inchis, mai vorbim peste ( multi ) ani de acum in colo, cine i-o prinde ! Se vor executa, intr-adevar circa 150 metri din pasajul pe axa Dr. Taberei - Eroilor si circa 30 metri din pasajul pe directia "Leu - 13 Septembrie", dar acestia vor fi inutilizabil, pentru ca nu duc de niciunde spre niciunde.
Ca si o idee proprie, cei 150 metri de pasaj pot fi convertiti intr-o miniparcare pana la noi ordine. Dar este o parere strict personala.
Referitor la topic nu se intampla nimic, caz inchis, mai vorbim peste ( multi ) ani de acum in colo, cine i-o prinde ! Se vor executa, intr-adevar circa 150 metri din pasajul pe axa Dr. Taberei - Eroilor si circa 30 metri din pasajul pe directia "Leu - 13 Septembrie", dar acestia vor fi inutilizabil, pentru ca nu duc de niciunde spre niciunde.
Ca si o idee proprie, cei 150 metri de pasaj pot fi convertiti intr-o miniparcare pana la noi ordine. Dar este o parere strict personala.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dominatrix
Lectura de weekend despre pasajele rutiere de la Razoare.
Lectura de weekend despre pasajele rutiere de la Razoare.
Razoare.ZIP
Razoare.ZIP (76.42 KB; downloaded 455 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Multe informatii si utile. Daca vreti totul concentrat intr-un desen intrati aici. Eu sugerez sa mergeti in paralel si cu documentul dat de #Dominatix si cu desenul de la adresa data de mine.
Multe informatii si utile. Daca vreti totul concentrat intr-un desen intrati aici. Eu sugerez sa mergeti in paralel si cu documentul dat de #Dominatix si cu desenul de la adresa data de mine.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dominatrix
Pun ca atasament PUZ'ul din link'ul dat de Andrei11, fiindca daca apasam pe "aici" ne "eternizam" in fata monitorului...
Pun ca atasament PUZ'ul din link'ul dat de Andrei11, fiindca daca apasam pe "aici" ne "eternizam" in fata monitorului...
razoare.zip
razoare.zip (7.34 MB; downloaded 379 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Cine a pronuntat cuvantul"lucrari" ?. Am iesit si noi in fata blocului la un vin fiert, atata tot. Ca e frig si e week - end, ne permitem o "tarie". Dar suntem cuminti, nu facem scandal !
Cine a pronuntat cuvantul"lucrari" ?. Am iesit si noi in fata blocului la un vin fiert, atata tot. Ca e frig si e week - end, ne permitem o "tarie". Dar suntem cuminti, nu facem scandal !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
subway guru
Titlul asa 'suna'...lucrari
Topic mort si pus in conservare, la mumificare...
Ca e toamna si e sezonul 'conservelor'...
Titlul asa 'suna'...lucrari
Topic mort si pus in conservare, la mumificare...
Ca e toamna si e sezonul 'conservelor'...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate
•
Choose destination