Topic: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
142 posts, 48050 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
WT_fan06
Și #4005 circulă pe 23 cu toate geamurile închise și cu instalația AC funcționând.
Și #4005 circulă pe 23 cu toate geamurile închise și cu instalația AC funcționând.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Gabi23
224 are in acest moment instalatia de climatizare functionala si aproape toate geamurile inchise.
224 are in acest moment instalatia de climatizare functionala si aproape toate geamurile inchise.
- Xandru
-
Posted:
-
- Andrei Tudor
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Andrei Tudor
De vreo săptămână circula așa. La fel și 264 și 4003. În schimb, lui 4017 i-a fost reparată instalația de AC recent.
De vreo săptămână circula așa. La fel și 264 și 4003. În schimb, lui 4017 i-a fost reparată instalația de AC recent.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
FabiM
Țin sa te contrazic legat de 4003.
Ii funcționează aproape zilnic, depinde doar de cine îl conduce.
Țin sa te contrazic legat de 4003.
Ii funcționează aproape zilnic, depinde doar de cine îl conduce.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
cris_m
Ca la majoritatea tramvaielor in situatia asta... mai mult ca sigur...
Ca la majoritatea tramvaielor in situatia asta... mai mult ca sigur...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
shoppy
Si ne mai miram ca bucurestenii sunt de 2 feluri, ori merg cu masina personala ori viseaza sa mearga cu masina personala, daca AC din STB merge
numai daca sunt adevarate concomitent si 1. si 2. si 3.:
1. Este instalat pe vehicol
2. Nu este defect
3. Binevoieste soferul sa-l porneasca
Poate avem mai mult noroc la Astra, sa scriem direct pe FB lor numarul tramvaiului la care nu functioneaza AC.
Si ne mai miram ca bucurestenii sunt de 2 feluri, ori merg cu masina personala ori viseaza sa mearga cu masina personala, daca AC din STB merge
numai daca sunt adevarate concomitent si 1. si 2. si 3.:
1. Este instalat pe vehicol
2. Nu este defect
3. Binevoieste soferul sa-l porneasca
Poate avem mai mult noroc la Astra, sa scriem direct pe FB lor numarul tramvaiului la care nu functioneaza AC.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
ADK
A treia opțiune nici n-ar trebui s-o mai punem la socoteală, fiindcă pe mine unul începe să mă scoată din sărite acest aspect. Și nu-i vorba musai de titularizare, că am mai avut aceste discuții, mașina este doar un bun pe care lucrezi și unde nu ar trebui să faci legea (să pornești aerul sau căldura doar dacă vrei, să pui tot felul de stickere ș.a.m.d.). E normal să mai ai zile și pe alte mașini, că nu-i prea comod și normal azi cu tanda mâine cu manda, STB nu-i rent a car, mașinile nu trebuie să ajungă pe la toți ca escortele, ce fac neamțul sau olandezul nu mă interesează, că ei au alte politici, se întâmplă într-adevăr ca mașina ta (titulară de regulă) să se defecteze și să ieși cu o altă mașină, dar sunt de o copilărie enervantă unii care nu vor decât pe mașinile lor să lucreze. Nu la asta mă refer.
În sensul că, conducătorul auto este obligat să pornească instalația de aer condiționat în salonul călătorilor la fiecare plecare în cursă, dacă temperaturile depășeșc un anumit număr, să zicem 28 de grade (la 20-25 grade eu unul nu prea am nevoie de aer) și mai ales dacă este scris și la garaj acest lucru.
"Economiile" lor sunt o prostie (mai ales la autobuze), parcă am trăi în epoca de piatră să ne mai intereseze atât de mult consumul, uzura sau așa-zisele "economii". Pentru mine astăzi sănătatea mea este pe primul loc, chit că mă costă factura sau carburantul la aer ceva mai mult dar cred că mai mult ar costa sănătatea mea de la toată căldura asta inhalată. Și asta în casa/mașina mea personală. Nici nu a fost nevoie să-mi iau de la gură sau din alte părți să dau 20 lei în plus la carburant sau 30 lei la curent. Ei că sunt la lucru ce scuze au?
Este carburantul sau curentul suportat de șoferi? Dacă la troleibuze și tramvaie era poate o perioadă într-adevăr probleme cu sursele, find alimentate electric, la autobuze nu prea există scuze. Ce economii, ce nu le ajunge șoferilor? Cred că la STB nu se moare atât de mult de foame cum se spunea acum mai multe luni. Poate că eu unul mă mulțumesc cu puțin, dar nu știu ce vor alții sau ce nu le ajunge.
A treia opțiune nici n-ar trebui s-o mai punem la socoteală, fiindcă pe mine unul începe să mă scoată din sărite acest aspect. Și nu-i vorba musai de titularizare, că am mai avut aceste discuții, mașina este doar un bun pe care lucrezi și unde nu ar trebui să faci legea (să pornești aerul sau căldura doar dacă vrei, să pui tot felul de stickere ș.a.m.d.). E normal să mai ai zile și pe alte mașini, că nu-i prea comod și normal azi cu tanda mâine cu manda, STB nu-i rent a car, mașinile nu trebuie să ajungă pe la toți ca escortele, ce fac neamțul sau olandezul nu mă interesează, că ei au alte politici, se întâmplă într-adevăr ca mașina ta (titulară de regulă) să se defecteze și să ieși cu o altă mașină, dar sunt de o copilărie enervantă unii care nu vor decât pe mașinile lor să lucreze. Nu la asta mă refer.
În sensul că, conducătorul auto este obligat să pornească instalația de aer condiționat în salonul călătorilor la fiecare plecare în cursă, dacă temperaturile depășeșc un anumit număr, să zicem 28 de grade (la 20-25 grade eu unul nu prea am nevoie de aer) și mai ales dacă este scris și la garaj acest lucru.
"Economiile" lor sunt o prostie (mai ales la autobuze), parcă am trăi în epoca de piatră să ne mai intereseze atât de mult consumul, uzura sau așa-zisele "economii". Pentru mine astăzi sănătatea mea este pe primul loc, chit că mă costă factura sau carburantul la aer ceva mai mult dar cred că mai mult ar costa sănătatea mea de la toată căldura asta inhalată. Și asta în casa/mașina mea personală. Nici nu a fost nevoie să-mi iau de la gură sau din alte părți să dau 20 lei în plus la carburant sau 30 lei la curent. Ei că sunt la lucru ce scuze au?
Este carburantul sau curentul suportat de șoferi? Dacă la troleibuze și tramvaie era poate o perioadă într-adevăr probleme cu sursele, find alimentate electric, la autobuze nu prea există scuze. Ce economii, ce nu le ajunge șoferilor? Cred că la STB nu se moare atât de mult de foame cum se spunea acum mai multe luni. Poate că eu unul mă mulțumesc cu puțin, dar nu știu ce vor alții sau ce nu le ajunge.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
shoppy
Motorina se vinde la 6 dimineata la taximetristi in capetele de linie de la marginea orasului, au fost filmari si la tv.
Motorina se vinde la 6 dimineata la taximetristi in capetele de linie de la marginea orasului, au fost filmari si la tv.
- Xandru
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Xandru
De vina sunt si calatorii pentru ca nu cer vatmanului sa porneasca instalatia de aer conditionat. In greva au stiut sa stea o saptamana dar sa ofere calatorilor un minim de confort nu sunt in stare. Ar trebui si acest forum sa se implice si sa trimita catre STB o sesizare, eventual si niste filmari trimise pe la televiziuni. pentru ca s-au cheltui foarte multi bani pentru dotarea tramvaielor, troleibuzelor si a Citaro euro 3 cu aer conditionat iar soferii le tin oprite. Parerea mea este ca pe Euro 3 le tin oprite pur si simplu pentru economie. Ele sunt functionale in mare parte.
De vina sunt si calatorii pentru ca nu cer vatmanului sa porneasca instalatia de aer conditionat. In greva au stiut sa stea o saptamana dar sa ofere calatorilor un minim de confort nu sunt in stare. Ar trebui si acest forum sa se implice si sa trimita catre STB o sesizare, eventual si niste filmari trimise pe la televiziuni. pentru ca s-au cheltui foarte multi bani pentru dotarea tramvaielor, troleibuzelor si a Citaro euro 3 cu aer conditionat iar soferii le tin oprite. Parerea mea este ca pe Euro 3 le tin oprite pur si simplu pentru economie. Ele sunt functionale in mare parte.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
TrainWrecker
În ce univers ar fi fost vina călătorului ca nu i-a cerut șoferului sa pornească AC-ul???
În ce univers ar fi fost vina călătorului ca nu i-a cerut șoferului sa pornească AC-ul???
- Xandru
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Xandru
Daca ar sari cu gura tot tramvaiul/autobuzul/troleibuzul pe vatman/sofer probabil ca nu si-ar mai permite sa il tina oprit. Asa daca nu zice nimeni nimic, totul este ok pentru el.
Daca ar sari cu gura tot tramvaiul/autobuzul/troleibuzul pe vatman/sofer probabil ca nu si-ar mai permite sa il tina oprit. Asa daca nu zice nimeni nimic, totul este ok pentru el.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
shoppy
Le zice ca e stricat si dezactivat din depou, si gata.
Le zice ca e stricat si dezactivat din depou, si gata.
📖 Pagination options