Topic: Locomotive clasa 193 (Siemens Vectron)
18 posts, 10886 views
📖 Pagination options
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 193 (Siemens Vectron)
virgil23
Și câteva poze din locomotivă, cu perspectiva bordului și a sălii mașinii.
Și câteva poze din locomotivă, cu perspectiva bordului și a sălii mașinii.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 193 (Siemens Vectron)
punmeister
Sunt mai multe diferente intre Vectron si Smartron inafara de Vmax, si anume:
- Puterea dezvoltata (5600kW pe Smartron VS pana la 6400kW pe Vectron);
- Tensiunile de alimentare (Smartron este doar pentru retele de 15kV ~ 16.7Hz si 25kV ~ 50 Hz AC, fata de Vectron care poate fi comandat si in varianta MS cu suport si pentru retelele de 1.5kV si 3kV DC din alde Polonia, Cehia, Belgia sau Olanda);
- Pachetele de interlocking imbarcat (Smartron vine doar cu PZB90 si ETCS nivel 2, fata de Vectron care poate fi echipat cu orice interlocking din Europa, precum ETCS, PZB90, LZB, ATB, MIREL, INTEGRA, ATC-ul nordic, etc).
Sunt mai multe diferente intre Vectron si Smartron inafara de Vmax, si anume:
- Puterea dezvoltata (5600kW pe Smartron VS pana la 6400kW pe Vectron);
- Tensiunile de alimentare (Smartron este doar pentru retele de 15kV ~ 16.7Hz si 25kV ~ 50 Hz AC, fata de Vectron care poate fi comandat si in varianta MS cu suport si pentru retelele de 1.5kV si 3kV DC din alde Polonia, Cehia, Belgia sau Olanda);
- Pachetele de interlocking imbarcat (Smartron vine doar cu PZB90 si ETCS nivel 2, fata de Vectron care poate fi echipat cu orice interlocking din Europa, precum ETCS, PZB90, LZB, ATB, MIREL, INTEGRA, ATC-ul nordic, etc).
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 193 (Siemens Vectron)
Stefan28
+
- Vectron este interoperabilă. Smartron nu este. Este "blocată" pe o țară anume (România, Bulgaria sau Germania).
- Vectron are redundanța pe circuitele de forță de 75%, Smartron 50% (în caz de un defect apărut la circuitul MT-urilor, la Vectron izolezi un MT, la Smartron un boghiu).
- Smartron are compresor pe ulei, Vectron Knorr- Bremse fără ulei.
- masa locomotivelor: Smartron are 83 de tone, pe când Vectron poate ajunge până la 89, depinzând de echiparea finală...
Smartron-ul standard vine doar cu PZB și LZB.
+
- Vectron este interoperabilă. Smartron nu este. Este "blocată" pe o țară anume (România, Bulgaria sau Germania).
- Vectron are redundanța pe circuitele de forță de 75%, Smartron 50% (în caz de un defect apărut la circuitul MT-urilor, la Vectron izolezi un MT, la Smartron un boghiu).
- Smartron are compresor pe ulei, Vectron Knorr- Bremse fără ulei.
- masa locomotivelor: Smartron are 83 de tone, pe când Vectron poate ajunge până la 89, depinzând de echiparea finală...
punmeister wrote here:
- Pachetele de interlocking imbarcat (Smartron vine doar cu PZB90 si ETCS nivel 2, fata de Vectron care poate fi echipat cu orice interlocking din Europa, precum ETCS, PZB90, LZB, ATB, MIREL, INTEGRA, ATC-ul nordic, etc).
Smartron-ul standard vine doar cu PZB și LZB.
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 193 (Siemens Vectron)
virgil23
O nouă prezență în materie de Vectron pe teritoriul României, 383 414-0 a Metrans(închiriată la PSP Cargo), la primele drumuri pe M800.
Câteva capturi din Gara Băneasa din 17.08.2023:
O nouă prezență în materie de Vectron pe teritoriul României, 383 414-0 a Metrans(închiriată la PSP Cargo), la primele drumuri pe M800.
Câteva capturi din Gara Băneasa din 17.08.2023:
383 414-0 - Gara Băneasa (4).JPG (426.48 KB; downloaded 866 times)
383 414-0 - Gara Băneasa (2).JPG (398.56 KB; downloaded 866 times)
383 414-0 - Gara Băneasa (3).JPG (384.2 KB; downloaded 866 times)
383 414-0 - Gara Băneasa (1).JPG (219.95 KB; downloaded 866 times)
383 414-0 - Gara Băneasa (5).JPG (261.06 KB; downloaded 866 times)
📖 Pagination options