Topic: Irisbus Citelis
972 posts, 349060 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Chev Celios
Xandru daca citeai mesajul de mai sus al lui reiny2000 iti raspundeai singur la intrebare.
Xandru daca citeai mesajul de mai sus al lui reiny2000 iti raspundeai singur la intrebare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
shoppy
Inseamna ca filtrele / radiatoarele / ventilatoarele pentru racirea cu aer a surselor sunt pline cu praf si le este lene sa le curete sau sa cumpere filtre noi, asa ca sursele se incalzesc nejustificat si se opresc.
Inseamna ca filtrele / radiatoarele / ventilatoarele pentru racirea cu aer a surselor sunt pline cu praf si le este lene sa le curete sau sa cumpere filtre noi, asa ca sursele se incalzesc nejustificat si se opresc.
- Xandru
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Xandru
Si de ce trebuie sa sufere calatorii? Sa le porneasca sa ramana toate in drum, defecte, apoi le vor rezolva. În felul acesta nu vor fi folosite niciodata. Investitia PMB a fost facuta degeaba.
Si de ce trebuie sa sufere calatorii? Sa le porneasca sa ramana toate in drum, defecte, apoi le vor rezolva. În felul acesta nu vor fi folosite niciodata. Investitia PMB a fost facuta degeaba.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
shoppy
Daca se defecteaza si trebuie reparate atunci raman titularii fara masinile lor, ceea ce este mai important decat confortul calatorilor.
O alta explicatie ar fi ca, condensatorii electrolitici din surse au o viata limitata si in timp se degradeaza(mai ales daca se incalzesc), trebuiesc verificati si inlocuiti daca nu mai sunt in parametrii(asa numitul "re-cap").
Daca se defecteaza si trebuie reparate atunci raman titularii fara masinile lor, ceea ce este mai important decat confortul calatorilor.
O alta explicatie ar fi ca, condensatorii electrolitici din surse au o viata limitata si in timp se degradeaza(mai ales daca se incalzesc), trebuiesc verificati si inlocuiti daca nu mai sunt in parametrii(asa numitul "re-cap").
- Xandru
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Xandru
Deci e mai important sa iasa cu troleibuzul lui plin de abtbilduri si sa lesine calatorii in el dupa ce platesc 3 lei calatoria decat sa stea defect si sa fie dus la reparat iar apoi sa functioneze in parametri normali. Cine face mentenanta surselor/condensatorilor, URAC -ul?
Deci e mai important sa iasa cu troleibuzul lui plin de abtbilduri si sa lesine calatorii in el dupa ce platesc 3 lei calatoria decat sa stea defect si sa fie dus la reparat iar apoi sa functioneze in parametri normali. Cine face mentenanta surselor/condensatorilor, URAC -ul?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
punmeister
Cred ca confunzi forumul cu vreo sectiune de comentarii de pe Facebook.
Cred ca confunzi forumul cu vreo sectiune de comentarii de pe Facebook.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
ADK
La momentul actual, mai este vreun Irisbus imobilizat de ceva timp bun?
Știu că au fost la Vatra vreo 2 din seria 531x, dar au fost reparate.
La momentul actual, mai este vreun Irisbus imobilizat de ceva timp bun?
Știu că au fost la Vatra vreo 2 din seria 531x, dar au fost reparate.
- SirVlady
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
cris_m
5377 a primit mânere noi in salonul calatorilor. Nu sunt ele cele mai reusite din punct de vedere al aspectului ieftin si experientei de utilizare (materialul complet din plastic si striatiile acelea interioare sunt cam nepotrivite), dar macar sunt curate si nu iti provoaca sila la atingere. Operatiunea de inlocuire am observat-o si in unele autobuze Mercedes.
5377 a primit mânere noi in salonul calatorilor. Nu sunt ele cele mai reusite din punct de vedere al aspectului ieftin si experientei de utilizare (materialul complet din plastic si striatiile acelea interioare sunt cam nepotrivite), dar macar sunt curate si nu iti provoaca sila la atingere. Operatiunea de inlocuire am observat-o si in unele autobuze Mercedes.
Poza cu caracter informativ. Toate barele transversale aveau astfel de manere
20221011_191245.jpg (545.54 KB; downloaded 3123 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Cezar210
5343 de la Depoul Bujoreni, pe linia 80, în (teoretic) ultimele zile de circulație ale acesteia.
5343 de la Depoul Bujoreni, pe linia 80, în (teoretic) ultimele zile de circulație ale acesteia.
Irisbus 5343.jpg (429.81 KB; downloaded 2887 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Cezar210
Îmi pare rău, nu mi s-a părut atât de slabă plus că este o captură de ecran dintr-un videoclip de-al meu.
Îmi pare rău, nu mi s-a părut atât de slabă plus că este o captură de ecran dintr-un videoclip de-al meu.
- GPS
-
Posted:
-
📖 Pagination options