Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 312338 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Aici e simplu. O sa fie ”mers” de weekend pe tot parcursul saptamanii, cu interval intre rame de peste 18 min., pe RD-Eroilor. Relatia cu VI sau se suprima temporar, ori a 3-a rama va pendula intre VI si RMC!
Pe celelalte magistrale va fi mai cotoiasa treaba!
Sa speram ca prima rectificare bugetara va aduce liniste mai devreme de 30 noiembrie!
Aici e simplu. O sa fie ”mers” de weekend pe tot parcursul saptamanii, cu interval intre rame de peste 18 min., pe RD-Eroilor. Relatia cu VI sau se suprima temporar, ori a 3-a rama va pendula intre VI si RMC!
Pe celelalte magistrale va fi mai cotoiasa treaba!
Sa speram ca prima rectificare bugetara va aduce liniste mai devreme de 30 noiembrie!
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Adică am ajunge la o magistrală normală, așa cum ar fi trebuit să fie încă de la început, fără "complicăciuni" absolut inutile...
orex wrote:
Relatia cu VI sau se suprima temporar…
Adică am ajunge la o magistrală normală, așa cum ar fi trebuit să fie încă de la început, fără "complicăciuni" absolut inutile...
- adila
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
adila
Azi plecarea din VI la 7:48, fiind primul dupa cel de la 7:30 care cine stie cand o fi plecat. Mai bine desfiinteaza statia asta. Mare porcarie au facut. Bani cheltuiti aiurea.
Azi plecarea din VI la 7:48, fiind primul dupa cel de la 7:30 care cine stie cand o fi plecat. Mai bine desfiinteaza statia asta. Mare porcarie au facut. Bani cheltuiti aiurea.
- sab
-
Posted:
-
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Hawkuletz
Puteau sa puna 1-2 rame separate, de 3 vagoane, automate care sa penduleze Valea Ialomitei - Romancierilor. Aveau si unde sa vada cum se comporta automatul driverless, faceau si economie si lasau naibii restul magistralei in pace.
In alta ordine de idei, cu cat creste intervalul de succedare cu atat vor fi mai putini calatori, deci or sa aiba si mai multe motive sa zica "uiteeeee, nu merge lumea cu metroul, hai sa-l inchidem". Si acum, venind dinspre Domnesti/Cartierul Latin (dimineata dar dupa 9), mai degraba iau 368 decat sa merg la loterie (intre 1 si 18 minute de asteptare), sa schimb inca de doua ori si apoi sa merg pe jos de la Universitate. Ce-i drept, seara prefer metroul (ca deh, caldura, aglomeratie), dar fix drumul de seara nu se numara (validez la Universitate).
Puteau sa puna 1-2 rame separate, de 3 vagoane, automate care sa penduleze Valea Ialomitei - Romancierilor. Aveau si unde sa vada cum se comporta automatul driverless, faceau si economie si lasau naibii restul magistralei in pace.
In alta ordine de idei, cu cat creste intervalul de succedare cu atat vor fi mai putini calatori, deci or sa aiba si mai multe motive sa zica "uiteeeee, nu merge lumea cu metroul, hai sa-l inchidem". Si acum, venind dinspre Domnesti/Cartierul Latin (dimineata dar dupa 9), mai degraba iau 368 decat sa merg la loterie (intre 1 si 18 minute de asteptare), sa schimb inca de doua ori si apoi sa merg pe jos de la Universitate. Ce-i drept, seara prefer metroul (ca deh, caldura, aglomeratie), dar fix drumul de seara nu se numara (validez la Universitate).
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Nope, orice naveta incurca, mai ales când nu ai peron dedicat pentru naveta (M1 Republica-Pantelimon), dar și când ai un peron semi-dedicat (M3 in perioada 1998-2008, naveta pana la Eroilor).
Solutia corecta era sa NU existe aceasta bifurcatie, am mai discutat. Dezavantajele se vad cu mintea și cu ochiul limpede. Iar avantajele bifurcatiei sunt discutabile.
Nu cred ca exista un asa flux mare de călători la VI care sa justifice complicarea magistralei prin bifurcare.
Bifurcatia nu a fost făcută din prea mare grija pentru călătorii de la VI, care se puteau deplasa pana la cea mai apropiata stație, Romancierilor. Doar pe M5 avem stații exact ca la STB, la 500m.
Nope, orice naveta incurca, mai ales când nu ai peron dedicat pentru naveta (M1 Republica-Pantelimon), dar și când ai un peron semi-dedicat (M3 in perioada 1998-2008, naveta pana la Eroilor).
Solutia corecta era sa NU existe aceasta bifurcatie, am mai discutat. Dezavantajele se vad cu mintea și cu ochiul limpede. Iar avantajele bifurcatiei sunt discutabile.
Nu cred ca exista un asa flux mare de călători la VI care sa justifice complicarea magistralei prin bifurcare.
Bifurcatia nu a fost făcută din prea mare grija pentru călătorii de la VI, care se puteau deplasa pana la cea mai apropiata stație, Romancierilor. Doar pe M5 avem stații exact ca la STB, la 500m.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Valentin
Problema voastra o sa se rezolve in 12 luni +-1luna cand o sa inceapa sa vina noile trenuri (13 bucati), pe langa asta nu cred ca o sa opreasca pe nimeni Mrex (in conditiile celor 13 trenuri, ca acum e absurd sa lasi o ramura pagubita si alta sa mearga bine) ca in viitor sa se implementeze un sistem 2+1 (2 buc spre R. Doamnei si 1 buc spre V.Ialomitei). Din pacate voi va limitati la ce exista acum in prezent, in niciun caz la toata magistrala asa cum a fost proiectata (la capacitatea ei) si nici dpdv al investitie pe termen lung. E suficient sa va uitati pe maps ce teren disponibil de construit exista dupa Cartier Brancusi, si odata cu diverse investitii (precum largirea P.Ghencea + DR1 - Vest Express si drumul perpendicular anuntat pe aici pe undeva pe forum) zona o sa se extinda pe orizontala. V.Ialomitei acum pare pusa asa, da in viitor ar putea sa fie un punct strategic de transbordare (mai ales in ecuatia unui M5 integral construit) si are si spatiul necesar. La R.Doamnei ma indoiesc ca o sa dispara peste noapte toate casele si o sa apara "residence"uri, cel mai probabil o sa apara intre Str.Brasov si Sos.Alexandriei/Antiaeriana si majoritatea o sa coboare la P.Drumul Taberei pentru transbordare. Iar cu siguranta extinderea M5 spre Domnesti nu o sa o vedem prea curand, asa cum spuneau unii dintre noi, inca NU avem toata reteaua centrala gata, deci nici vorba sa avem o solutie pe termen mediu pentru zona ce se dezvolta.
Asta e strict parerea mea.
Problema voastra o sa se rezolve in 12 luni +-1luna cand o sa inceapa sa vina noile trenuri (13 bucati), pe langa asta nu cred ca o sa opreasca pe nimeni Mrex (in conditiile celor 13 trenuri, ca acum e absurd sa lasi o ramura pagubita si alta sa mearga bine) ca in viitor sa se implementeze un sistem 2+1 (2 buc spre R. Doamnei si 1 buc spre V.Ialomitei). Din pacate voi va limitati la ce exista acum in prezent, in niciun caz la toata magistrala asa cum a fost proiectata (la capacitatea ei) si nici dpdv al investitie pe termen lung. E suficient sa va uitati pe maps ce teren disponibil de construit exista dupa Cartier Brancusi, si odata cu diverse investitii (precum largirea P.Ghencea + DR1 - Vest Express si drumul perpendicular anuntat pe aici pe undeva pe forum) zona o sa se extinda pe orizontala. V.Ialomitei acum pare pusa asa, da in viitor ar putea sa fie un punct strategic de transbordare (mai ales in ecuatia unui M5 integral construit) si are si spatiul necesar. La R.Doamnei ma indoiesc ca o sa dispara peste noapte toate casele si o sa apara "residence"uri, cel mai probabil o sa apara intre Str.Brasov si Sos.Alexandriei/Antiaeriana si majoritatea o sa coboare la P.Drumul Taberei pentru transbordare. Iar cu siguranta extinderea M5 spre Domnesti nu o sa o vedem prea curand, asa cum spuneau unii dintre noi, inca NU avem toata reteaua centrala gata, deci nici vorba sa avem o solutie pe termen mediu pentru zona ce se dezvolta.
Asta e strict parerea mea.
- survola
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
survola
Parcă ar fi prima și singura linie cu bifurcație la capăt.
Problema cred că este lipsa de trenuri.
LE. Am postat concomitent cu @Valentin
Parcă ar fi prima și singura linie cu bifurcație la capăt.
Problema cred că este lipsa de trenuri.
LE. Am postat concomitent cu @Valentin
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
Fii realist, nici M 5 central nu o văd prea curând realizată, nici M 6, M 4, etc.
Români inventivi, viitoarea extindere a lui M 5 spre Domneşti nu se poate construi decât pe la Râul Doamnei. Pe la Valea Ialomiţei imposibil, NU s-a lăsat loc !
Valentin wrote here:
Iar cu siguranta extinderea M5 spre Domnesti nu o sa o vedem prea curand,
Fii realist, nici M 5 central nu o văd prea curând realizată, nici M 6, M 4, etc.
Români inventivi, viitoarea extindere a lui M 5 spre Domneşti nu se poate construi decât pe la Râul Doamnei. Pe la Valea Ialomiţei imposibil, NU s-a lăsat loc !
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Pana acum este singura bifurcație cu o singura stație la noi. Or mai fi nebuni pe lumea asta, dar daca sunt, au construit bifurcația cu un scop, poate la ei chiar se justifică, la noi nu se justifică acum VI si nici nu se va justifica in viitor.
Noi nu vom putea prelungi vreodată ramura Valea Ialomiței, să zici ca a fost gândită "cu bătaie lungă". Niciodată. Așa va rămâne ever, o bifurcație ilogica de o singură stație, care mai mult încurcă decât ajuta. Restul cu punct strategic de transbordare este can-can....sa fim serioși.
Indiferent de cum a fost gândită magistrala, ea nu va putea niciodată exploatata la întreaga capacitate pe ramuri. Este o regula simpla, bifurcarea reduce frecventa si capacitatea de preluare a unei ramuri. Se vede acum, se va vedea si in viitor poate mai pronunțat. Cine voia, putea sa tragă învățămintele de rigoare de la M1+3. Dar noi nu, am bifurcat M4 cu M6, am bifurcat si M5. Parca nu mai erau trasee libere pe care sa construiești o linie corecta, era musai sa bifurci.
Problema ACUM este lipsa de trenuri si, atunci când vor fi trenuri, dai in alte probleme, costuri de exploatare prea mari. Caci nu vei justifica ever o frecventa de 3 minute pe M5. Costurile de exploatare, cum observați, vor fi din ce in ce mai mari. Iar calatorii nu se vor dubla pentru ca noi dublăm trenurile.
@andrei11 Exact, singura prelungire vreodată a M5 va fi de la RD. Valea Ialomiței va rămâne un depou mai cum moț, un depou cu stație. Atât si nimic mai mult ! ABERATIE MADE IN RO.
13 trenuri pentru M5.1 nu se vor justifica niciodată, la fel 50 de trenuri sau cate vor sa cumpere pentru tot M5.
Tot visați transbordări, Străulești nu va spune nimic ? Poate vă va spune Arghezi, când se va deschide
Va reamintesc de ce a apărut stația VI, poate s-a uitat. Nu din motive sofisticate, gen "hub de transbordare" , ci doar ca sa asigure o capacitate ipotetica de rebrusare mare pentru M5, pentru o ipotetica cerere fantastica de trafic. Cam multe necunoscute. Asta pentru ca nu am vrut sa facem un rebrusement la RD. Dar premisa de la care s-a plecat este pur ipotetica si falsa, spun eu....Ca M5 va deveni "buricul pământului". Pana acolo mai sunt multe pâini de mâncat....
Pana acum este singura bifurcație cu o singura stație la noi. Or mai fi nebuni pe lumea asta, dar daca sunt, au construit bifurcația cu un scop, poate la ei chiar se justifică, la noi nu se justifică acum VI si nici nu se va justifica in viitor.
Noi nu vom putea prelungi vreodată ramura Valea Ialomiței, să zici ca a fost gândită "cu bătaie lungă". Niciodată. Așa va rămâne ever, o bifurcație ilogica de o singură stație, care mai mult încurcă decât ajuta. Restul cu punct strategic de transbordare este can-can....sa fim serioși.
Indiferent de cum a fost gândită magistrala, ea nu va putea niciodată exploatata la întreaga capacitate pe ramuri. Este o regula simpla, bifurcarea reduce frecventa si capacitatea de preluare a unei ramuri. Se vede acum, se va vedea si in viitor poate mai pronunțat. Cine voia, putea sa tragă învățămintele de rigoare de la M1+3. Dar noi nu, am bifurcat M4 cu M6, am bifurcat si M5. Parca nu mai erau trasee libere pe care sa construiești o linie corecta, era musai sa bifurci.
Problema ACUM este lipsa de trenuri si, atunci când vor fi trenuri, dai in alte probleme, costuri de exploatare prea mari. Caci nu vei justifica ever o frecventa de 3 minute pe M5. Costurile de exploatare, cum observați, vor fi din ce in ce mai mari. Iar calatorii nu se vor dubla pentru ca noi dublăm trenurile.
@andrei11 Exact, singura prelungire vreodată a M5 va fi de la RD. Valea Ialomiței va rămâne un depou mai cum moț, un depou cu stație. Atât si nimic mai mult ! ABERATIE MADE IN RO.
13 trenuri pentru M5.1 nu se vor justifica niciodată, la fel 50 de trenuri sau cate vor sa cumpere pentru tot M5.
Tot visați transbordări, Străulești nu va spune nimic ? Poate vă va spune Arghezi, când se va deschide
Va reamintesc de ce a apărut stația VI, poate s-a uitat. Nu din motive sofisticate, gen "hub de transbordare" , ci doar ca sa asigure o capacitate ipotetica de rebrusare mare pentru M5, pentru o ipotetica cerere fantastica de trafic. Cam multe necunoscute. Asta pentru ca nu am vrut sa facem un rebrusement la RD. Dar premisa de la care s-a plecat este pur ipotetica si falsa, spun eu....Ca M5 va deveni "buricul pământului". Pana acolo mai sunt multe pâini de mâncat....
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
@sab
1. N-ai nici catuși de putin dreptate in legatura cu ”apendicele” Valea Ialomitei, rama in RMC vine garnisita cu pasageri...
2. VI a aparut ca o hachita a unuia, ala care a redenumit Drumul Taberei 34, ad-hoc, Tudor Vladimirescu (nu s-a strigat niciodata asa prin zona).
3. Sa te vad cum o sa te oțărăști cand M3 se va duce la centura, ”despicat” de la Pacii.
4. @andrei11 Mai cerceteaza, ”in afara inelului”...M5.1 NUMAI pe la VI se va extinde aceasta magistrala, asa cum a zis ”domnul Geo”!
La RD tre sa treca pe sub aductiunea de apa de la Bragadiru (apeduct), si nu ca n-ar exista solutie tehnica, Slava Domnului, dar n-are unde a se duce.
PS
Acum sa ne liniștim...
ALSTOM, exact cum a previzionat @subway guru a inceput sa-si faca ”mendrele”(sa-si ceara drepturile pecuniare pentru prestatiile efectuate). Pe buna dreptate.
ROGOP, la capitolul cheltuieli de exploatare, confirma faptul ca METROREX are de achitat, in prezent, 28.396.543 RON (facturi ”taiate” pe MARTIE si APRILIE a.c.), nu mai vorbim de suma de 28.934.187 RON care sta la ”rand” (MAI+IUNIE a.c.).
De 2(doua) zile, circulatia pe M5.1 e ieșită din tipar si, simt ca se face cu maxim 4(patru) rame!
Graficul de circulatie e dat peste cap, pe toate magistralele...”Intervalul de succedare a trenurilor pe magistralele de metrou va fi de circa 10 minute. Va multumim”!, asa cum suntem anuntati la ”TV” -ul de pe peron.
Si...asta-i inceputul!
@sab
1. N-ai nici catuși de putin dreptate in legatura cu ”apendicele” Valea Ialomitei, rama in RMC vine garnisita cu pasageri...
2. VI a aparut ca o hachita a unuia, ala care a redenumit Drumul Taberei 34, ad-hoc, Tudor Vladimirescu (nu s-a strigat niciodata asa prin zona).
3. Sa te vad cum o sa te oțărăști cand M3 se va duce la centura, ”despicat” de la Pacii.
4. @andrei11 Mai cerceteaza, ”in afara inelului”...M5.1 NUMAI pe la VI se va extinde aceasta magistrala, asa cum a zis ”domnul Geo”!
La RD tre sa treca pe sub aductiunea de apa de la Bragadiru (apeduct), si nu ca n-ar exista solutie tehnica, Slava Domnului, dar n-are unde a se duce.
PS
Acum sa ne liniștim...
ALSTOM, exact cum a previzionat @subway guru a inceput sa-si faca ”mendrele”(sa-si ceara drepturile pecuniare pentru prestatiile efectuate). Pe buna dreptate.
ROGOP, la capitolul cheltuieli de exploatare, confirma faptul ca METROREX are de achitat, in prezent, 28.396.543 RON (facturi ”taiate” pe MARTIE si APRILIE a.c.), nu mai vorbim de suma de 28.934.187 RON care sta la ”rand” (MAI+IUNIE a.c.).
De 2(doua) zile, circulatia pe M5.1 e ieșită din tipar si, simt ca se face cu maxim 4(patru) rame!
Graficul de circulatie e dat peste cap, pe toate magistralele...”Intervalul de succedare a trenurilor pe magistralele de metrou va fi de circa 10 minute. Va multumim”!, asa cum suntem anuntati la ”TV” -ul de pe peron.
Si...asta-i inceputul!
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
?? Nu inteleg ce are statia Vladimirescu cu VI. Poate te referi la altceva.
Despre restul este cum iți spun atât eu, cat si andrei11. M5 se va prelungi doar de la RD, de la VI este extrem de dificil. A spus-o si guru, daca vrei, stau si caut mesajul. Apeductul s-a traversat si la Parc, se va traversa si la RD. Însă ditamai apeductul ai si in Parcul Brâncuși (poate nu știi ), iar de la parc trebuie sa mergi numai pe sub clădiri cca 1km fără vreo stație. Așa ca argumentația ta nu sta in picioare. Si de la RD si de la VI M5 s-ar duce in același loc, către Domnești.
Tot guru a recunoscut ca aceasta este rațiunea celor 2 capete ale M5, o singura stație terminus, gen D2/ AS nu are capacitate de rebrusare pentru o frecventa ridicata, de 2-3 minute. Ar fi trebuit o remiza de genul celei de la Republica sau cum era preconizata la GdN, cu 3-4 linii după stație. Știi foarte bine ca VI nu exista in planul inițial, M5 avea un singur capăt, in Ghencea si avea acolo ditamai rebrusmentul.
Cat despre M3, am mai discutat, nu se va bifurca niciodată, pentru ca înseamnă o lucrarea prea dificila (inclusiv deranjarea circulației metroului pentru minim 1 an de zile si pe ambele sensuri) pentru beneficii minime. Nu te duci cu metroul la Brico sau Carrefour sa-ti faci cumpărăturile, deci numărul de calatori atrași este infim. Oricum exista conexiune autobuz-metrou la Păcii, autobuzele merg, ghici unde, fix pe traseul acestei presupuse prelungiri, deci putem considera ca se face chiar acum o "transbordare" la Pacii. Ca unii vin periodic cu tot felul de planuri din astea fanteziste.....trebuie sa arate ca muncesc si nu își iau degeaba salariile.
P.S. Vino tu cu un un plan al circulației metroului pe M3 pe perioada lucrărilor, sa discutam concret. Tine cont ca singurul macaz este la Politehnica.
orex wrote:
VI a aparut ca o hachita a unuia, ala care a redenumit Drumul Taberei 34, ad-hoc, Tudor Vladimirescu (nu s-a strigat niciodata asa prin zona
?? Nu inteleg ce are statia Vladimirescu cu VI. Poate te referi la altceva.
Despre restul este cum iți spun atât eu, cat si andrei11. M5 se va prelungi doar de la RD, de la VI este extrem de dificil. A spus-o si guru, daca vrei, stau si caut mesajul. Apeductul s-a traversat si la Parc, se va traversa si la RD. Însă ditamai apeductul ai si in Parcul Brâncuși (poate nu știi ), iar de la parc trebuie sa mergi numai pe sub clădiri cca 1km fără vreo stație. Așa ca argumentația ta nu sta in picioare. Si de la RD si de la VI M5 s-ar duce in același loc, către Domnești.
Tot guru a recunoscut ca aceasta este rațiunea celor 2 capete ale M5, o singura stație terminus, gen D2/ AS nu are capacitate de rebrusare pentru o frecventa ridicata, de 2-3 minute. Ar fi trebuit o remiza de genul celei de la Republica sau cum era preconizata la GdN, cu 3-4 linii după stație. Știi foarte bine ca VI nu exista in planul inițial, M5 avea un singur capăt, in Ghencea si avea acolo ditamai rebrusmentul.
Cat despre M3, am mai discutat, nu se va bifurca niciodată, pentru ca înseamnă o lucrarea prea dificila (inclusiv deranjarea circulației metroului pentru minim 1 an de zile si pe ambele sensuri) pentru beneficii minime. Nu te duci cu metroul la Brico sau Carrefour sa-ti faci cumpărăturile, deci numărul de calatori atrași este infim. Oricum exista conexiune autobuz-metrou la Păcii, autobuzele merg, ghici unde, fix pe traseul acestei presupuse prelungiri, deci putem considera ca se face chiar acum o "transbordare" la Pacii. Ca unii vin periodic cu tot felul de planuri din astea fanteziste.....trebuie sa arate ca muncesc si nu își iau degeaba salariile.
P.S. Vino tu cu un un plan al circulației metroului pe M3 pe perioada lucrărilor, sa discutam concret. Tine cont ca singurul macaz este la Politehnica.
- Dorugrz
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Dorugrz
Salut,
Poate stie cineva mai bine conectat pe-aici ce se intampla pe magistrala. In ultimele doua zile frecventa a fost jalnica, astazi am ajuns la TV la 8:33 si urmatorul tren pleca la 8:44. Practic, lipsea un tren intre cele doua, cel pe care il luam de-obicei.
Este din cauza Alstom sau s-a stricat un tren alocat magistralei? As vrea sa stiu la ce sa ma astept in continuare si ce program ar avea trenurile.
Salut,
Poate stie cineva mai bine conectat pe-aici ce se intampla pe magistrala. In ultimele doua zile frecventa a fost jalnica, astazi am ajuns la TV la 8:33 si urmatorul tren pleca la 8:44. Practic, lipsea un tren intre cele doua, cel pe care il luam de-obicei.
Este din cauza Alstom sau s-a stricat un tren alocat magistralei? As vrea sa stiu la ce sa ma astept in continuare si ce program ar avea trenurile.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
A spus orex și pot sa confirm. Este haos în toată rețeaua. Pe M3 la ora 8 dimineata metroul a venit la peste 12 min. Cel mai probabil este din cauza Alstom....
A spus orex și pot sa confirm. Este haos în toată rețeaua. Pe M3 la ora 8 dimineata metroul a venit la peste 12 min. Cel mai probabil este din cauza Alstom....
📖 Pagination options