Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 311856 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Sanatate si virtute!
Mergi la lift si te-ai scos!
N-am vazut pe nimeni sa se ingramadeasca acolo…
Sanatate si virtute!
Mergi la lift si te-ai scos!
N-am vazut pe nimeni sa se ingramadeasca acolo…
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Pai exact despre asta este discuția, dar unii (nu eu) sunt foarte suparăți ca nu este deschis acel acces sa urce si sa coboare 18m pana la peron pe rulante oprite.
Iar eu tot încerc sa susțin ca acest lucru este imposibil si ca nu este o tragedie ca este închis acel acces de 2 luni.
Însă tot reînvie subiectul...Batman..
Pai exact despre asta este discuția, dar unii (nu eu) sunt foarte suparăți ca nu este deschis acel acces sa urce si sa coboare 18m pana la peron pe rulante oprite.
Iar eu tot încerc sa susțin ca acest lucru este imposibil si ca nu este o tragedie ca este închis acel acces de 2 luni.
Însă tot reînvie subiectul...Batman..
- Valentin
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Valentin
Sau pur și simplu asiguri mentenanță? Știu că e extraterestra pentru Mrex, dar asta e răspunsul (in ipoteza in care nu le poți schimba cu alt furnizor). Îți garantez că și dacă era o scară fixa cu o rulanta pe urcare nu ar fi fost tentanta.
Cel mai probabil au fost 3 scări inițial până a venit structuristul/stii și au zis că nu se poate. In funcție de momentul in care a survenit treaba asta poate nu au mai avut timp fizic sa modifice ( pentru că a schimba din scara rulanta in fixa poate implica mai multe specialități).
Sau pur și simplu asiguri mentenanță? Știu că e extraterestra pentru Mrex, dar asta e răspunsul (in ipoteza in care nu le poți schimba cu alt furnizor). Îți garantez că și dacă era o scară fixa cu o rulanta pe urcare nu ar fi fost tentanta.
Cel mai probabil au fost 3 scări inițial până a venit structuristul/stii și au zis că nu se poate. In funcție de momentul in care a survenit treaba asta poate nu au mai avut timp fizic sa modifice ( pentru că a schimba din scara rulanta in fixa poate implica mai multe specialități).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Acolo e problema de latime, o scara fixa e mai lata ca un escalator…
Acolo e problema de latime, o scara fixa e mai lata ca un escalator…
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
La cât s-a distrus din parc se mai putea adăuga o bucată, scări fixe ( evident şi porţiuni de palier ) făcute pe traseul cu galben.
La cât s-a distrus din parc se mai putea adăuga o bucată, scări fixe ( evident şi porţiuni de palier ) făcute pe traseul cu galben.
2022-07-08_23-22-09.jpg (301.42 KB; downloaded 2418 times)
- orex
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Nici nu știu cum o construiau, pentru ca scara fixa ocupa mai mult si pe lungime, nu poți sa o faci dintr-o bucată, trebuia începută mai din mijlocul peronului si sa aibă câteva porțiuni de odihnă. Altfel trebuia sa fie "răsucită" (ca la Eroii Revoluției) , adică dintr-o data își dubla lățimea . Iar acel acces este meschin de îngust, deci nu aveai unde sa o scoți. Abia au găsit loc de scara in spirală.
Normal ca nu era tentantă, dar unii...repet, Batman, vor sa urce cu orice preț pe rulanta oprită de 18m . Aș vrea să-i văd....
Întrebarea se pune...arhitectul nu s-a consultat cu un structurist când a propus inițial acel acces cu 3 scari rulante? Adică propune orice bălării care nu se pot realiza în practica ?
Hai sa nu amestecam discuțiile iar. La corespondentă este ok, sunt 6 scări rulante (2x3bucati). Nici aici nu sunt tentante scări fixe, datorita distantei mari. Si, repet, nici "grăbiții" sa prindă M1/3 nu ar fi luat-o pe o scară fixă de genul acesta.
Însă problema se pune si aici de unde începeai o scară fixă. Deja rulantele încep cam spre din mijlocul stației. Scara fixă...cred ca începea de la ...castravete dacă era simplă (nerăsucită).
Lipsa scării fixe la E2 se pune doar dpdv ISU, daca este ok. Pentru calatori sigur nu este un "must". Este doar o situație inedita.
Valentin wrote here:
Îți garantez că și dacă era o scară fixa cu o rulanta pe urcare nu ar fi fost tentanta.
Nici nu știu cum o construiau, pentru ca scara fixa ocupa mai mult si pe lungime, nu poți sa o faci dintr-o bucată, trebuia începută mai din mijlocul peronului si sa aibă câteva porțiuni de odihnă. Altfel trebuia sa fie "răsucită" (ca la Eroii Revoluției) , adică dintr-o data își dubla lățimea . Iar acel acces este meschin de îngust, deci nu aveai unde sa o scoți. Abia au găsit loc de scara in spirală.
Normal ca nu era tentantă, dar unii...repet, Batman, vor sa urce cu orice preț pe rulanta oprită de 18m . Aș vrea să-i văd....
Întrebarea se pune...arhitectul nu s-a consultat cu un structurist când a propus inițial acel acces cu 3 scari rulante? Adică propune orice bălării care nu se pot realiza în practica ?
andrei11 wrote:
La cât s-a distrus din parc se mai putea adăuga o bucată, scări fixe ( evident şi porţiuni de palier ) făcute pe traseul cu galben.
Hai sa nu amestecam discuțiile iar. La corespondentă este ok, sunt 6 scări rulante (2x3bucati). Nici aici nu sunt tentante scări fixe, datorita distantei mari. Si, repet, nici "grăbiții" sa prindă M1/3 nu ar fi luat-o pe o scară fixă de genul acesta.
Însă problema se pune si aici de unde începeai o scară fixă. Deja rulantele încep cam spre din mijlocul stației. Scara fixă...cred ca începea de la ...castravete dacă era simplă (nerăsucită).
Lipsa scării fixe la E2 se pune doar dpdv ISU, daca este ok. Pentru calatori sigur nu este un "must". Este doar o situație inedita.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Bogdan MD
Pe mine in discutiile astea cu rulantele de la castravete ma frapeaza altceva. Ok, am inteles, nu poti mentine accesul deschis fiindca iti tb scara functionata in alte directii, dar de ce nu permit in continuare sa iesi pe accesul respectiv pe scara inca functionala? Vorbim aici de o cale de evacuare complet blocata, fortezi un metrou intreg sa iasa pe singurul acces ramas liber intr-o statie proiectata clar sa fie debusonata prin ambele capete. E suficient ca tanti de la casierie si cu nenea paznicul (care inca isi iau salariile cat e accesul ala inchis, apropo) sa zice "Niet, pe aici nu se trece, e doar iesire", si cu asta basta. Nu e ca si cum nu s-a mai pomenit niciodata in retea, cel mai notabil exemplu e chiar la Romana, cu bonusul ca acolo nu te prindea nimeni.
ISU ce parere are de faptul ca statia de doua luni are o singura care de evacuare functionala? Si nu ma refer la incedii, ca in cazul ala sigur urca lumea si scarile fixe, dar pur si simplu la aglomeratie, e periculos sa nu poti goli o statie in timpul proiectat...
Pe mine in discutiile astea cu rulantele de la castravete ma frapeaza altceva. Ok, am inteles, nu poti mentine accesul deschis fiindca iti tb scara functionata in alte directii, dar de ce nu permit in continuare sa iesi pe accesul respectiv pe scara inca functionala? Vorbim aici de o cale de evacuare complet blocata, fortezi un metrou intreg sa iasa pe singurul acces ramas liber intr-o statie proiectata clar sa fie debusonata prin ambele capete. E suficient ca tanti de la casierie si cu nenea paznicul (care inca isi iau salariile cat e accesul ala inchis, apropo) sa zice "Niet, pe aici nu se trece, e doar iesire", si cu asta basta. Nu e ca si cum nu s-a mai pomenit niciodata in retea, cel mai notabil exemplu e chiar la Romana, cu bonusul ca acolo nu te prindea nimeni.
ISU ce parere are de faptul ca statia de doua luni are o singura care de evacuare functionala? Si nu ma refer la incedii, ca in cazul ala sigur urca lumea si scarile fixe, dar pur si simplu la aglomeratie, e periculos sa nu poti goli o statie in timpul proiectat...
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Credeam ca am explicat . Ti se pare simplu sa stea cineva permanent de pază la ușa respectivă, să alunge calatorii care vor sa intre, să le explice tuturor de ce NU se poate să intri pe acolo si să își ia si eventuale înjurături de la oamenii care nu înțeleg ?
Accesul este perfect funcțional la o situație de urgentă, se deschide ușa si gata.
Credeam ca am explicat . Ti se pare simplu sa stea cineva permanent de pază la ușa respectivă, să alunge calatorii care vor sa intre, să le explice tuturor de ce NU se poate să intri pe acolo si să își ia si eventuale înjurături de la oamenii care nu înțeleg ?
Accesul este perfect funcțional la o situație de urgentă, se deschide ușa si gata.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Bogdan MD
Oricum mereu sta cineva de paza la usa respectiva, caci Metrorex plateste doi angajati diferiti sa faca asta, care acum se bucura de o frumoasa vacanta de doua luni. Mare branza sa pui un semn mare de acces interzis la usa afara si sa interceptezi pe cei care intra in ciuda semnului. E ca si cum te-ai lua de cei care sar portile, doar ca acum ii abordezi cu 5m mai in fata. Grea meserie
Oricum mereu sta cineva de paza la usa respectiva, caci Metrorex plateste doi angajati diferiti sa faca asta, care acum se bucura de o frumoasa vacanta de doua luni. Mare branza sa pui un semn mare de acces interzis la usa afara si sa interceptezi pe cei care intra in ciuda semnului. E ca si cum te-ai lua de cei care sar portile, doar ca acum ii abordezi cu 5m mai in fata. Grea meserie
- aztec
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
aztec
Azi sensul de coborare de la corespondenta nu functiona.
Erau 2 urcare si una fixa coborare.
Bine...functionau dublajele de la 10 m diatanta..dar care nu prea sunt folosite de nimeni
Azi sensul de coborare de la corespondenta nu functiona.
Erau 2 urcare si una fixa coborare.
Bine...functionau dublajele de la 10 m diatanta..dar care nu prea sunt folosite de nimeni
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Mai nasol e ca Nufarul a ramas proțăpit, dis de dimineata, in Raul Doamnei si nu cred ca s-a miscat toată ziua de la linia 1, intrucat l-am gasit dormind, fix in acelasi loc, cand am revenit acasa, pe la orele 15.45!
PS
Clar ca traficul a fost dat peste cap, intrucat plecarea din RD, dimineata, a fost cu 2 min. intarziere, in raport cu orarul magistralei, probabil sa compenseze lipsa celei de-a treia rame!
Intrarea in E2 a fost pe linia 2, si nu pe linia 1, asa cum traditional ”trag la scara”, in zilele lucratoare, la orele de varf, ramele dinspre RD!
Cred ca astazi au tras de doar 5(cinci) rame in loc de 6(sase), cel putin pana dupa orele dupa amiezii!
Mai nasol e ca Nufarul a ramas proțăpit, dis de dimineata, in Raul Doamnei si nu cred ca s-a miscat toată ziua de la linia 1, intrucat l-am gasit dormind, fix in acelasi loc, cand am revenit acasa, pe la orele 15.45!
PS
Clar ca traficul a fost dat peste cap, intrucat plecarea din RD, dimineata, a fost cu 2 min. intarziere, in raport cu orarul magistralei, probabil sa compenseze lipsa celei de-a treia rame!
Intrarea in E2 a fost pe linia 2, si nu pe linia 1, asa cum traditional ”trag la scara”, in zilele lucratoare, la orele de varf, ramele dinspre RD!
Cred ca astazi au tras de doar 5(cinci) rame in loc de 6(sase), cel putin pana dupa orele dupa amiezii!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Stai sa vezi cum o sa fie daca Alstom le injumatateste numarul ramelor in circulatie dupa cum i-a amenintat…
Stai sa vezi cum o sa fie daca Alstom le injumatateste numarul ramelor in circulatie dupa cum i-a amenintat…
📖 Pagination options