Topic: Parcajul subteran si pasajul Razoare
109 posts, 61130 views
📖 Pagination options
- dorel
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
dorel
Nu este greu. Ne-am invatat. Un picior inalt pe partea cu Casa Radio, agata hobane si e gata podul... Bucuresti orasul hobanelor.
Nu este greu. Ne-am invatat. Un picior inalt pe partea cu Casa Radio, agata hobane si e gata podul... Bucuresti orasul hobanelor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
subway guru
E o idee...dar trebuie sa o si poti pune...macar pe hartie
E o idee...dar trebuie sa o si poti pune...macar pe hartie
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Utilizator anonim
Cam mare distanta peste tot ce ar avea de evitat pasajul ala, iar un hobanat ar ajunge ceva de genul asta
Deja cam multe pasaje, nu stiu cat de bine este...asa o sa ajungem sa avem pasaj in toate intersectiile
Cam mare distanta peste tot ce ar avea de evitat pasajul ala, iar un hobanat ar ajunge ceva de genul asta
Deja cam multe pasaje, nu stiu cat de bine este...asa o sa ajungem sa avem pasaj in toate intersectiile
P.png (291.04 KB; downloaded 5008 times)
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
adn2377
Asta chiar ar fi dragutz
Utilizator anonim wrote:
Deja cam multe pasaje, nu stiu cat de bine este...asa o sa ajungem sa avem pasaj in toate intersectiile
Asta chiar ar fi dragutz
- cosstin
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
cosstin
Acum, hai sa vorbim serios. Nu cred ca pot fi atat de cretini incat sa faca un pasaj suprateran care sa dubleze o strada cu 3 benzi pe sens (Stirbei Voda intre pod Eroilor si Berzei) si care sa ajunga unde? Si care sa rezolve ce problema? Am vazut ca dl consilier general Florin Vladan are a propus proiectul si care a cerut si acceptul Elenei Udrea, vorbea dspre faptul ca pasajul "va lega Drumul Taberei ÅŸi Rahova de BuzeÅŸti", ceea ce e o tampenie, avand in vedere faptul ca noul bulevard Uranus va lega el insusi zona pietei Victoriei-Buzesti de zona Uranus-Rahova. Chiar nu se mai uita nici pe harta cand propun sau voteaza ceva?
Si apropo, nu am vazut sa existe ceva de genul acesta in PUG/PUZ. Consilierii pot vota orice idiotenie fara aproarea vreunei comisii de urbanism sau fara vreun studiu de impact?
In alta ordine de idei, eu sper sa fie vorba numai despre un pasaj peste Splaiul Independentei-Dambovita, care intr-adevar ar avea rostul de a permite un trafic mai lejer pe aceasta ruta, ce se doreste o axa intre drumul expres de legatura cu A1 si cel de legatura cu A2. A prelungi acest pasaj pana la intersectia Stirbei Voda cu Berzei este irational.
Acum, hai sa vorbim serios. Nu cred ca pot fi atat de cretini incat sa faca un pasaj suprateran care sa dubleze o strada cu 3 benzi pe sens (Stirbei Voda intre pod Eroilor si Berzei) si care sa ajunga unde? Si care sa rezolve ce problema? Am vazut ca dl consilier general Florin Vladan are a propus proiectul si care a cerut si acceptul Elenei Udrea, vorbea dspre faptul ca pasajul "va lega Drumul Taberei ÅŸi Rahova de BuzeÅŸti", ceea ce e o tampenie, avand in vedere faptul ca noul bulevard Uranus va lega el insusi zona pietei Victoriei-Buzesti de zona Uranus-Rahova. Chiar nu se mai uita nici pe harta cand propun sau voteaza ceva?
Si apropo, nu am vazut sa existe ceva de genul acesta in PUG/PUZ. Consilierii pot vota orice idiotenie fara aproarea vreunei comisii de urbanism sau fara vreun studiu de impact?
In alta ordine de idei, eu sper sa fie vorba numai despre un pasaj peste Splaiul Independentei-Dambovita, care intr-adevar ar avea rostul de a permite un trafic mai lejer pe aceasta ruta, ce se doreste o axa intre drumul expres de legatura cu A1 si cel de legatura cu A2. A prelungi acest pasaj pana la intersectia Stirbei Voda cu Berzei este irational.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
aztec
Si asa lucrarea este destul de complexa pt ca trebuie inghesuita peste 2 magistrale de metrou cu statii in zona, peste doua pasaje pietonale prevazute pt metrou, peste 1 pod la dambovita... si totul facut deasupra unei strazi cu 2 benzi pe sens in partea Academie si 3 la Casa Radio. Plus o parcare subterana. Nu imposibil, dar nu e usor...
Si asa lucrarea este destul de complexa pt ca trebuie inghesuita peste 2 magistrale de metrou cu statii in zona, peste doua pasaje pietonale prevazute pt metrou, peste 1 pod la dambovita... si totul facut deasupra unei strazi cu 2 benzi pe sens in partea Academie si 3 la Casa Radio. Plus o parcare subterana. Nu imposibil, dar nu e usor...
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
DanCld
La Eroilor problema principala este gatuirea din dreptul parcului care coincide cu statia de autobuz (vorbesc de ambele sensuri). Acolo s-ar preta o supralargire intre Eroii Sanitari si podul Eroilor, ceva gen 2 benzi pentru auto + banda de autobuze + benzi de incadrare pe Splai. Dar....
La Eroilor problema principala este gatuirea din dreptul parcului care coincide cu statia de autobuz (vorbesc de ambele sensuri). Acolo s-ar preta o supralargire intre Eroii Sanitari si podul Eroilor, ceva gen 2 benzi pentru auto + banda de autobuze + benzi de incadrare pe Splai. Dar....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
shoppy
Hai sa nu le amestecam, Golden Gate e suspendat, nu hobanat.
Cat despre hobanate, se pare ca asta a devenit exercitiu de imaginatie aplicat la fiecare directie posibila in fiecare intersectie posibila.
Hai sa nu le amestecam, Golden Gate e suspendat, nu hobanat.
Cat despre hobanate, se pare ca asta a devenit exercitiu de imaginatie aplicat la fiecare directie posibila in fiecare intersectie posibila.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Nightwolf
Daca va aduceti aminte, anul trecut prin vara v-am spus ca asa o sa se intample ... deh ... cautati topic-ul o sa vedeti ca tot ce am scris atunci acolo se intampla usor usor
adn2377 wrote:Utilizator anonim wrote:
Deja cam multe pasaje, nu stiu cat de bine este...asa o sa ajungem sa avem pasaj in toate intersectiile
Asta chiar ar fi dragutz
Daca va aduceti aminte, anul trecut prin vara v-am spus ca asa o sa se intample ... deh ... cautati topic-ul o sa vedeti ca tot ce am scris atunci acolo se intampla usor usor
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Utilizator anonim
Lucrările la Pasajul subteran de la Răzoare încep abia peste doi ani
Bucureștenii mai de așteptat până la deblocarea traficului din zona Răzoare. Astfel, lucrările de construcție a noului pasaj subteran vor începe abia peste 1-2 ani.
Pasajul rutier subteran din zona Răzoare va începe din Drumul Taberei și va ieși în fața Academiei Militare la Bulevardul Eroilor. Circulația în pasaj se va face pe două benzi pe fiecare sens.
“Acest pasaj se va construi odată cu noua magistrală de metrou, dar deocamdată trebuie clarificat ce face Primăria È™i ce face Metrorex. Practic, pasajul va fi construit în proporÈ›ie de 95% deasupra liniei de metrou. Mai sunt însă de făcut studii. Lucrările nu vor începe anul acesta, ci peste 1-2 ani, scenariu optimistâ€, a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al DirecÈ›iei Transporturi, Drumuri È™i Sistematizarea CirculaÈ›iei din cadrul Primăriei Capitalei.
„Noi trecem cu linia de metrou prin zona staÈ›iei de la Academia Militară, pasajul rutier fiind coliniar cu linia de metrou de pe magistrala 5, deasupra liniei de metrou. Dacă noi tot săpăm în zonă, am zis să lucrăm împreună cu Primăria. Astfel, putem economisi niÈ™te baniâ€, a precizat Gheorghe UdriÈ™te, directorul general al Metrorex SA.
La începutul acestui an, Consiliul General al Municipiului București a aprobat un proiect de hotărâre privind încheierea unui acord între Metrorex și Primăria Municipiului București pentru construirea Pasajului Răzoare.
http://b365.ro/news/lucrari ... e-doi-ani/
Lucrările la Pasajul subteran de la Răzoare încep abia peste doi ani
Bucureștenii mai de așteptat până la deblocarea traficului din zona Răzoare. Astfel, lucrările de construcție a noului pasaj subteran vor începe abia peste 1-2 ani.
Pasajul rutier subteran din zona Răzoare va începe din Drumul Taberei și va ieși în fața Academiei Militare la Bulevardul Eroilor. Circulația în pasaj se va face pe două benzi pe fiecare sens.
“Acest pasaj se va construi odată cu noua magistrală de metrou, dar deocamdată trebuie clarificat ce face Primăria È™i ce face Metrorex. Practic, pasajul va fi construit în proporÈ›ie de 95% deasupra liniei de metrou. Mai sunt însă de făcut studii. Lucrările nu vor începe anul acesta, ci peste 1-2 ani, scenariu optimistâ€, a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al DirecÈ›iei Transporturi, Drumuri È™i Sistematizarea CirculaÈ›iei din cadrul Primăriei Capitalei.
„Noi trecem cu linia de metrou prin zona staÈ›iei de la Academia Militară, pasajul rutier fiind coliniar cu linia de metrou de pe magistrala 5, deasupra liniei de metrou. Dacă noi tot săpăm în zonă, am zis să lucrăm împreună cu Primăria. Astfel, putem economisi niÈ™te baniâ€, a precizat Gheorghe UdriÈ™te, directorul general al Metrorex SA.
La începutul acestui an, Consiliul General al Municipiului București a aprobat un proiect de hotărâre privind încheierea unui acord între Metrorex și Primăria Municipiului București pentru construirea Pasajului Răzoare.
http://b365.ro/news/lucrari ... e-doi-ani/
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
George
In fond, care e graba?!
Doar un cartier blocat...
In rest, facem pasaj pe Mihai Bravu peste Splai, o chestie deloc urgenta, si tot felul de poduri prin Pipera. Domnu' doctor sa traiasca...asa "socialist" am vazut mai rar.
Bine macar ca sunt sinceri!
In fond, care e graba?!
Doar un cartier blocat...
In rest, facem pasaj pe Mihai Bravu peste Splai, o chestie deloc urgenta, si tot felul de poduri prin Pipera. Domnu' doctor sa traiasca...asa "socialist" am vazut mai rar.
Bine macar ca sunt sinceri!
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
DeSimon
Un pasaj la Razoare... ok, suna logic cu "inelara" care cuprinde Pasajul Victoriei - Basarab - viitorul de la Leul... adica pe inelara. Nu zic ca e bun sau nu dar este foarte logic. Insa cel care vine Drumul Taberei - Eroilor nu inteleg rostul sau. In viitor va fi o mare inelara deci foarte multi automobilisti vor merge din Drumul Taberei pana la Razoare, apoi stanga spre Basarab (sau eventual dreapta daca se face ceva si in zona sudica). In plus, va fi M5 (aici vorbim in aprox 20 de ani), deci legatura Drumul Taberei - centru va fi asigurata de metrou. Iar Eroilor se infunda, pe ori unde ai lua-o ajungi in stradute sau aglumeratie : splaiul si Kogalniceanu e jalnic, iar Stirbei ajungi in CA Rosetti/Dobrescu si in Magheru unde e jalnic. Singura alternativa e "noua axa Berzei-Buzesti", insa daca vrei spre Victoriei evident ca din start luai spre Basarab. Dar oricum aici vorbim de o hartie...
Un pasaj la Razoare... ok, suna logic cu "inelara" care cuprinde Pasajul Victoriei - Basarab - viitorul de la Leul... adica pe inelara. Nu zic ca e bun sau nu dar este foarte logic. Insa cel care vine Drumul Taberei - Eroilor nu inteleg rostul sau. In viitor va fi o mare inelara deci foarte multi automobilisti vor merge din Drumul Taberei pana la Razoare, apoi stanga spre Basarab (sau eventual dreapta daca se face ceva si in zona sudica). In plus, va fi M5 (aici vorbim in aprox 20 de ani), deci legatura Drumul Taberei - centru va fi asigurata de metrou. Iar Eroilor se infunda, pe ori unde ai lua-o ajungi in stradute sau aglumeratie : splaiul si Kogalniceanu e jalnic, iar Stirbei ajungi in CA Rosetti/Dobrescu si in Magheru unde e jalnic. Singura alternativa e "noua axa Berzei-Buzesti", insa daca vrei spre Victoriei evident ca din start luai spre Basarab. Dar oricum aici vorbim de o hartie...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dr2005
Şi se vor înghesui toţi într-o bandă pe sens pe Şos. Grozăveşti... tare îmi e că mulţi vor prefera să meargă prin Vasile Milea şi să urce pe Pasajul Basarab pe la Grozăveşti. Unde, din nou, vor avea o singură bandă de urcare, dar măcar după ce trec de ea se vor bucura de pasaj, dacă vor mai avea loc de cei veniţi din Rahova via Pandurilor - Şos. Grozăveşti (mă îndoiesc că cineva va fi atât de dus cu capul încât să vină in Rahova spre Basarab via Răzoare).
----
Ca fapt divers, nu înţeleg de ce există acest topic şi de ce se cheamă ,,Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare". Nici măcar proiectul nu e bine pus la punct, ca să nu mai zic că lucrările vor începe în n ani, unde n tinde la infinit.
DeSimon wrote:
In viitor va fi o mare inelara deci foarte multi automobilisti vor merge din Drumul Taberei pana la Razoare, apoi stanga spre Basarab
Şi se vor înghesui toţi într-o bandă pe sens pe Şos. Grozăveşti... tare îmi e că mulţi vor prefera să meargă prin Vasile Milea şi să urce pe Pasajul Basarab pe la Grozăveşti. Unde, din nou, vor avea o singură bandă de urcare, dar măcar după ce trec de ea se vor bucura de pasaj, dacă vor mai avea loc de cei veniţi din Rahova via Pandurilor - Şos. Grozăveşti (mă îndoiesc că cineva va fi atât de dus cu capul încât să vină in Rahova spre Basarab via Răzoare).
----
Ca fapt divers, nu înţeleg de ce există acest topic şi de ce se cheamă ,,Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare". Nici măcar proiectul nu e bine pus la punct, ca să nu mai zic că lucrările vor începe în n ani, unde n tinde la infinit.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dominatrix
Ideea pasajului radial de la Razoare (pe directia Dr. Taberei - Centru) mi se pare buna, fiindca asa cum se observa din planurile puse in acest topic, rectifica traseul existent Cartier - Centru, care in prezent se efectueaza cu ocolire prin str. Razoare - Sos. Panduri - str. Dr.Rainer/Dr. Bagdasar. Iar in completarea lui, ar veni pasajul suprateran de la Eroilor, pentru care s-a votat HCGMB'ul si despre care s-a discutat putin chiar in acest topic, care la randul lui ar permite o legatura rapida cu mareata artera Buzesti-Berzei-Uranus-Neptun-Pluto, in constructie.
Acest pasaj la Razoare ar fi trebuit facut demult, fiindca Drumul Taberei nu a fost gandit sa se termine in Str. Razoare, iar faptul ca, chiar in anii '80 cand s-a distrus un sfert din centrul vechi, nu s-au putut demola cateva cladiri ca sa se realizeze legatura directa "normala" cu Eroilor, in jurul Academiei Militare, ma face sa cred ca acolo au existat niste interese mai tari decat interesul public, cel putin la acel moment.
Cat despre M5, faptul ca va exista metrou pentru legatura cu centrul nu inseamna mare lucru. Nu inseamna ca daca va circula metroul pe dedesubt traficul de la suprafata se va decongestiona ca prin minune. Daca ar fi asa, ar insemna ca pe artere ca Mihai Bravu/Stefan cel Mare/Iuliu Maniu/Splai/Axa N-S etc. ar trebui sa se circule "fluent" fiindca avem metrou pe acolo, ceea ce nu e cazul.
Ideea pasajului radial de la Razoare (pe directia Dr. Taberei - Centru) mi se pare buna, fiindca asa cum se observa din planurile puse in acest topic, rectifica traseul existent Cartier - Centru, care in prezent se efectueaza cu ocolire prin str. Razoare - Sos. Panduri - str. Dr.Rainer/Dr. Bagdasar. Iar in completarea lui, ar veni pasajul suprateran de la Eroilor, pentru care s-a votat HCGMB'ul si despre care s-a discutat putin chiar in acest topic, care la randul lui ar permite o legatura rapida cu mareata artera Buzesti-Berzei-Uranus-Neptun-Pluto, in constructie.
Acest pasaj la Razoare ar fi trebuit facut demult, fiindca Drumul Taberei nu a fost gandit sa se termine in Str. Razoare, iar faptul ca, chiar in anii '80 cand s-a distrus un sfert din centrul vechi, nu s-au putut demola cateva cladiri ca sa se realizeze legatura directa "normala" cu Eroilor, in jurul Academiei Militare, ma face sa cred ca acolo au existat niste interese mai tari decat interesul public, cel putin la acel moment.
Cat despre M5, faptul ca va exista metrou pentru legatura cu centrul nu inseamna mare lucru. Nu inseamna ca daca va circula metroul pe dedesubt traficul de la suprafata se va decongestiona ca prin minune. Daca ar fi asa, ar insemna ca pe artere ca Mihai Bravu/Stefan cel Mare/Iuliu Maniu/Splai/Axa N-S etc. ar trebui sa se circule "fluent" fiindca avem metrou pe acolo, ceea ce nu e cazul.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate
•
Choose destination