Topic: V3A versiunea clasică (1971-2007)
173 posts, 85311 views
📖 Pagination options
- messe
-
Posted:
-
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
nokia2110
Visez tramvaie sau au existat unele V3A-uri care aveau ataşate o frână suplimentară, pusă pe inelul extern al osiei. Adică parcă venea ceva pe osie şi era acţionată de nişte braţe mobile, probabil la căderea frânei patină.
Visez tramvaie sau au existat unele V3A-uri care aveau ataşate o frână suplimentară, pusă pe inelul extern al osiei. Adică parcă venea ceva pe osie şi era acţionată de nişte braţe mobile, probabil la căderea frânei patină.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
WT_fan06
ADK wrote here:Dacă te referi la brațele care se văd venind pe osia frontală a fiecărui boghiu, din câte știu, acelea sunt pentru împământarea osiei. La V3A-93 nu există deoarece împământarea vine în interiorul boghiului (în spatele căruciorului).
128 în anul 1996 la uzinele URAC.
Autor: hinerkduetz/phototrans.eu
- nokia2110
-
Posted:
-
- messe
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
messe
Mai trebuie remarcat in fotografia postata de @ADK cu 128 si prezenta in dreapta fotografiei a unui vagon V3A, fost slave in componenta trenurilor 2xV3A, se vede acea usita aflata sub parbriz (la 128 nu exista) unde se cuplau electric cele 2 vagoane.
Mai trebuie remarcat in fotografia postata de @ADK cu 128 si prezenta in dreapta fotografiei a unui vagon V3A, fost slave in componenta trenurilor 2xV3A, se vede acea usita aflata sub parbriz (la 128 nu exista) unde se cuplau electric cele 2 vagoane.
📖 Pagination options