Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
174 posts, 90709 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Patru sunt cu toatele benzile pentru autovehicule, cel putin pana la Dedeman, mai departe, pana-n Alexandria, n-as vedea de ce sa se abata de la trama stradala edificata dinspre str. Brasov!
Patru sunt cu toatele benzile pentru autovehicule, cel putin pana la Dedeman, mai departe, pana-n Alexandria, n-as vedea de ce sa se abata de la trama stradala edificata dinspre str. Brasov!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Căldură mare de Ion Luca Caragiale
Fiţi calmi, nu mai visaţi.
Căldură mare de Ion Luca Caragiale
Fiţi calmi, nu mai visaţi.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
reiny2000
Eu nu mai vreau încă un bd. Iuliu Maniu sau bd. Magheru. Benzile multe și largi încurajează utilizarea autovehiculului personal. Mai există părți și alte părți ale inelului median cu 2 benzi/sens și nu e nicio problemă. Tramvaiul (green track sper eu), spațiul verde, trotuarele și pistele de biciclete sunt mult mai importante.
Eu nu mai vreau încă un bd. Iuliu Maniu sau bd. Magheru. Benzile multe și largi încurajează utilizarea autovehiculului personal. Mai există părți și alte părți ale inelului median cu 2 benzi/sens și nu e nicio problemă. Tramvaiul (green track sper eu), spațiul verde, trotuarele și pistele de biciclete sunt mult mai importante.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Şi Inelul Principal are numai 2 benzi / sens pe multe porţiuni, Baba Novac - Laboratorului, Şos Olteniţei de al BIG Berceni până hăt departe la Chirigiu, bine, Olteniţei e numai până la Bellu, am impresia că şi pe la Leu e tot cu două benzi.
De la Baba Novac la Rodul Pământului tot două benzi ( numai acest sens ) pentru că prima bandă este veşnic parcare.
Şi Inelul Principal are numai 2 benzi / sens pe multe porţiuni, Baba Novac - Laboratorului, Şos Olteniţei de al BIG Berceni până hăt departe la Chirigiu, bine, Olteniţei e numai până la Bellu, am impresia că şi pe la Leu e tot cu două benzi.
De la Baba Novac la Rodul Pământului tot două benzi ( numai acest sens ) pentru că prima bandă este veşnic parcare.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Valentin
^^
Sunt de acord cu tine, doar ca trebuie privit putin la nivel macro, mai exact:
- Proiectul asta (+ altele necesare) ar trebui sa contureze un inel la nivelul orasului, ideea din spatele ei ar trebui sa fie reducerea/chiar eliminarea tranzitului prin centrul orasului (E-V / N-S / combinatii), tocmai (dpmdv) ca sa nu mai avem un "Bd. Magheru" in inima orasului.
- Tot d.p.m.d.v. odata finalizate aceste inele, ar trebui eliminat traficul prin zona "ultracentrala" a orasului, astfel ca se pot introduce proiecte noi de tipul pietonalizare - cresterea spatiilor verzi prin convertirea asfaltului etc. Concret, odata finalizat A0, DNCB, inelul median, 100% NU ar mai trebui sa existe masini prin Piata Unirii, altele decat cele de aprovizionare (cf. unui orar bine stabilit in zilele in care traficul pietonal e minim) si cele ale STB (obligatoriu 100% electric - aici vorbim despre linii de tramvai + realizarea proiectului de unificare a capetelor din zona), practic vorbim despre reducerea celor 9 BENZI (cine cunoaste zona se prinde imediat) la maxim 1,5 benzi (facut un circuit special pentru aprovizionare+ urgente + autobuze/troleibuze STB) in ideea in care poate se strica ceva. Cu siguranta zona fantanilor pana la Casa Poporului ar trebui convertita in spatiu verde + piste de biciclete + linii de tramvai daca e cazul (ex. 47 - DNCB - P.Unirii).
- Evident, proiectul ar fi bine sa includa trotuare generoase, spatiu verde generos intre trotuar si carosabil, piste de biciclete unisens (sau bidirectional pe o parte), diverse spatii "rezervate" si introduse ca fiind spatii verzi, pretabile pentru implementarea unor parcuri locale/parcuri de dimensiuni mai mari + spatiu central pentru transport public. N-am facut referire momentan la tramvai, pentru ca intr-o prima faza ar putea fi satisfacuta cererea (pana la aparitia blocurilor / nevoilor de transport) prin mutarea liniei 302 pe artera asta + diverse modificari de traseu cat sa se asigure transport mai rapid la linia 41 existenta. Intr-o dezvoltare ulterioara se poate transforma in linie de tramvai (desi, avand in vedere frecventa si nr. tramvaielor necesare pentru linia 32+41 nu vad ce ai putea face, ca nu poti sa muti toate tramvaiele 41 la capatul Alexandria sau vice-versa, maxim poate implementat un fel de 41 si 41 BIS - e de discutat).
In concluzie, eu astept sa vad un plan si sper ca daca acesta implica niste solutii prostesti o sa putem sa "intervenim" cu un comunicat din partea asociatiei ca sa nu avem F. de Glucoza 2.0.
^^
Sunt de acord cu tine, doar ca trebuie privit putin la nivel macro, mai exact:
- Proiectul asta (+ altele necesare) ar trebui sa contureze un inel la nivelul orasului, ideea din spatele ei ar trebui sa fie reducerea/chiar eliminarea tranzitului prin centrul orasului (E-V / N-S / combinatii), tocmai (dpmdv) ca sa nu mai avem un "Bd. Magheru" in inima orasului.
- Tot d.p.m.d.v. odata finalizate aceste inele, ar trebui eliminat traficul prin zona "ultracentrala" a orasului, astfel ca se pot introduce proiecte noi de tipul pietonalizare - cresterea spatiilor verzi prin convertirea asfaltului etc. Concret, odata finalizat A0, DNCB, inelul median, 100% NU ar mai trebui sa existe masini prin Piata Unirii, altele decat cele de aprovizionare (cf. unui orar bine stabilit in zilele in care traficul pietonal e minim) si cele ale STB (obligatoriu 100% electric - aici vorbim despre linii de tramvai + realizarea proiectului de unificare a capetelor din zona), practic vorbim despre reducerea celor 9 BENZI (cine cunoaste zona se prinde imediat) la maxim 1,5 benzi (facut un circuit special pentru aprovizionare+ urgente + autobuze/troleibuze STB) in ideea in care poate se strica ceva. Cu siguranta zona fantanilor pana la Casa Poporului ar trebui convertita in spatiu verde + piste de biciclete + linii de tramvai daca e cazul (ex. 47 - DNCB - P.Unirii).
- Evident, proiectul ar fi bine sa includa trotuare generoase, spatiu verde generos intre trotuar si carosabil, piste de biciclete unisens (sau bidirectional pe o parte), diverse spatii "rezervate" si introduse ca fiind spatii verzi, pretabile pentru implementarea unor parcuri locale/parcuri de dimensiuni mai mari + spatiu central pentru transport public. N-am facut referire momentan la tramvai, pentru ca intr-o prima faza ar putea fi satisfacuta cererea (pana la aparitia blocurilor / nevoilor de transport) prin mutarea liniei 302 pe artera asta + diverse modificari de traseu cat sa se asigure transport mai rapid la linia 41 existenta. Intr-o dezvoltare ulterioara se poate transforma in linie de tramvai (desi, avand in vedere frecventa si nr. tramvaielor necesare pentru linia 32+41 nu vad ce ai putea face, ca nu poti sa muti toate tramvaiele 41 la capatul Alexandria sau vice-versa, maxim poate implementat un fel de 41 si 41 BIS - e de discutat).
In concluzie, eu astept sa vad un plan si sper ca daca acesta implica niste solutii prostesti o sa putem sa "intervenim" cu un comunicat din partea asociatiei ca sa nu avem F. de Glucoza 2.0.
- CataOT
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
CataOT
Am ascultat aseara interviul pe pagina de Facebook a primarului general si un cetatean a pus o intrebare referitoare la acest proiect.
Din raspuns s-a inteles ca pe data de 01.09.2022 a fost atribuit catre una din Companiile municipale contractul pentru realizarea SF cu termen de realizare 6 luni. S-a preluat si documentatia realizata partial de primaria Sectorului 5 care contine numai drumuri colectoare (lateralele bulevardului).
Dupa finalizarea SF anul viitor urmeaza scoaterea la licitatiei si exproprierile.
Referitor la tronsonul Alexandriei - Zetarilor primarul general a zis ca este foarte greu de construit si se incearca gasirea unei solutii in noul PUG.
Am ascultat aseara interviul pe pagina de Facebook a primarului general si un cetatean a pus o intrebare referitoare la acest proiect.
Din raspuns s-a inteles ca pe data de 01.09.2022 a fost atribuit catre una din Companiile municipale contractul pentru realizarea SF cu termen de realizare 6 luni. S-a preluat si documentatia realizata partial de primaria Sectorului 5 care contine numai drumuri colectoare (lateralele bulevardului).
Dupa finalizarea SF anul viitor urmeaza scoaterea la licitatiei si exproprierile.
Referitor la tronsonul Alexandriei - Zetarilor primarul general a zis ca este foarte greu de construit si se incearca gasirea unei solutii in noul PUG.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea
•
Choose destination