Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1681 posts, 485640 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
Gabi23
La data de 5 Februarie 2010 se aflau in URAC pentru RK urmatoarele troleibuze: 5167, 5222, 5271 5273, 5274.
Se mai aflau pentru reparatii la diverse tamponari 5265 si 5321.
La data de 5 Februarie 2010 se aflau in URAC pentru RK urmatoarele troleibuze: 5167, 5222, 5271 5273, 5274.
Se mai aflau pentru reparatii la diverse tamponari 5265 si 5321.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
Azi era la datorie, bineinteles pe linia 62.
Gabi23 wrote:
#5263, al Depoului Bujoreni, era transportat astazi catre Depoul Berceni, pentru efectuarea ITP-ului. Va reveni curand pe linia 62, unde circula aproape zilnic, fiind unul din titularele liniei.
Azi era la datorie, bineinteles pe linia 62.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
Trebuie fac o mica corectura: Troleibuzul Ikarus 415T #5274 a avut doar o cosmeziare interioară a lunoleumului, fără să mai fie cosmentizat și exterior.
Trebuie fac o mica corectura: Troleibuzul Ikarus 415T #5274 a avut doar o cosmeziare interioară a lunoleumului, fără să mai fie cosmentizat și exterior.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Utilizator anonim
5271 nu stiu ce asteapta in URAC, oricum nu are nicio problema din partea zonei de electronica. Posibil sa astepte cine stie ce asigurare sau sa fie vreo problema la partea mecanica sau la motor.
5271 nu stiu ce asteapta in URAC, oricum nu are nicio problema din partea zonei de electronica. Posibil sa astepte cine stie ce asigurare sau sa fie vreo problema la partea mecanica sau la motor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Utilizator anonim
5271 a fost pus astazi in functiune si in scurt timp revine la Bujoreni, a asteptat o piesa dar nu la partea de electronica/tractiune.
5326 dimineata mergea spre Bujoreni dupa RT la Berceni.
5271 a fost pus astazi in functiune si in scurt timp revine la Bujoreni, a asteptat o piesa dar nu la partea de electronica/tractiune.
5326 dimineata mergea spre Bujoreni dupa RT la Berceni.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Utilizator anonim
Astazi 5399 a avut revizia de 75.000km. Observati si noul soft de la Thoreb.
Astazi 5399 a avut revizia de 75.000km. Observati si noul soft de la Thoreb.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Chev Celios
Sper ca nu va fi pus si pe autobuze.Chiar nu vad justificarea pentru care trebuie sa iti apara ce usi sunt deschise de doua ori pe GPS si odata pe computerul de bord.Mai bine sa apara ce statie este anuntata pentru verificare.
Sper ca nu va fi pus si pe autobuze.Chiar nu vad justificarea pentru care trebuie sa iti apara ce usi sunt deschise de doua ori pe GPS si odata pe computerul de bord.Mai bine sa apara ce statie este anuntata pentru verificare.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
Da stiu, e buna ideea ta, dar cine sa se ocupe de el . Asa sunt si multe Rocaruri si chiar tramvaie, au afisajele bune, dar nu se vad de geamurile jegoase sau de praful secular de pe afisaje.
Chev Celios wrote:
V-am mai spus cum se poate rezolva la 7460.
Da stiu, e buna ideea ta, dar cine sa se ocupe de el . Asa sunt si multe Rocaruri si chiar tramvaie, au afisajele bune, dar nu se vad de geamurile jegoase sau de praful secular de pe afisaje.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Chev Celios
Titulari daca tin la ele ar fi cel mai indicati.Nu este o operatiune grea.
Titulari daca tin la ele ar fi cel mai indicati.Nu este o operatiune grea.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
GAC
Totusi, nu inteleg o treaba: conform statisticilor RATB, sunt functionale 200 de troleibuze Ikarus 415, adica acelasi numar de cand au fost aduse. Eu imi amintesc foarte clar ca prin 2007-2009 au fost cel putin 3 accidente, in care vreo patru troleibuze au fost sifonate destul de rau (2 accidente pe Bd. Elisabeta si un accident in capat la Valea Ialomitei, csnd un troleibuz a plecat singur si a distrus inca unul, sfarsind intr-un copac sau stalp) oricum imi amintesc de la stiri ca erau dstul de avariate eu as zice chiar casabile, sau macar donatoare de piese. E ciudat, nu?
Totusi, nu inteleg o treaba: conform statisticilor RATB, sunt functionale 200 de troleibuze Ikarus 415, adica acelasi numar de cand au fost aduse. Eu imi amintesc foarte clar ca prin 2007-2009 au fost cel putin 3 accidente, in care vreo patru troleibuze au fost sifonate destul de rau (2 accidente pe Bd. Elisabeta si un accident in capat la Valea Ialomitei, csnd un troleibuz a plecat singur si a distrus inca unul, sfarsind intr-un copac sau stalp) oricum imi amintesc de la stiri ca erau dstul de avariate eu as zice chiar casabile, sau macar donatoare de piese. E ciudat, nu?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
La Depoul Bujoreni din ce stiu eu nu a fost nici un troleibuz tamponat serios in perioada 2008-2010. Troleibuzele din seria 5248, 5250>5300 circula in general toate fiind destul de bine intretinute. La cele de scoala nu mai circula momentan, decat 2 dintre ele, celalte 3 imprumutand diverse piese.
Pe la Vatra Luminoasa, Bucurestii Noi si Berceni mai sunt diverse care nu prea mai circula cu lunile, se mai repara, mai pica iar si tot asa. Cauza nu prea mai sunt piese, bani pentru ele si vesnica poveste...
Din ce stiu eu asa mai grav a fost 5229, tamponat in vara anului 2008 pe Str. Resita cu Citaroul 4235. Dar a fost reparat si din anul 2009 circula fara probleme pe liniile de la Berceni.
La Depoul Bujoreni din ce stiu eu nu a fost nici un troleibuz tamponat serios in perioada 2008-2010. Troleibuzele din seria 5248, 5250>5300 circula in general toate fiind destul de bine intretinute. La cele de scoala nu mai circula momentan, decat 2 dintre ele, celalte 3 imprumutand diverse piese.
Pe la Vatra Luminoasa, Bucurestii Noi si Berceni mai sunt diverse care nu prea mai circula cu lunile, se mai repara, mai pica iar si tot asa. Cauza nu prea mai sunt piese, bani pentru ele si vesnica poveste...
Din ce stiu eu asa mai grav a fost 5229, tamponat in vara anului 2008 pe Str. Resita cu Citaroul 4235. Dar a fost reparat si din anul 2009 circula fara probleme pe liniile de la Berceni.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
autob368
De accidentele de pe Bd. Regina Elisabeta, despre care spune GAC nu stiu nimic.. nu imi amintesc de niciun accident pe acolo. Insa cel de la capatul Valea Ialomitei al liniilor 90,91,93 de la sfarsitul anului 2007 (prin luna decembrie parca a fost) in care 2 troleibuze de pe linia 91 s-au tamponat iar unul din ele a intrat intr-un stalp de iluminat public de la iesirea din capatul de linie, este vorba de troleibuzele 5274 si 5291. Ambele au fost reparate si dupa 5-6 luni au inceput sa circule din nou, de obicei fiind titulare tot in linia 91. Accidentul a fost cauzat de o defectiune tehnica la unul dintre troleibuze (nu mai imi amintesc care a provocat de fapt accidentul).
De accidentele de pe Bd. Regina Elisabeta, despre care spune GAC nu stiu nimic.. nu imi amintesc de niciun accident pe acolo. Insa cel de la capatul Valea Ialomitei al liniilor 90,91,93 de la sfarsitul anului 2007 (prin luna decembrie parca a fost) in care 2 troleibuze de pe linia 91 s-au tamponat iar unul din ele a intrat intr-un stalp de iluminat public de la iesirea din capatul de linie, este vorba de troleibuzele 5274 si 5291. Ambele au fost reparate si dupa 5-6 luni au inceput sa circule din nou, de obicei fiind titulare tot in linia 91. Accidentul a fost cauzat de o defectiune tehnica la unul dintre troleibuze (nu mai imi amintesc care a provocat de fapt accidentul).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Dominatrix
Daca imi permiti o mica rectificare si completare: accidentul a fost cauzat de troleibuzul 5291, a carui pedala de acceleratie a ramas blocata, si a intrat in plin in fundul lui 5274 pe care l-a impins in stalp. Intr-adevar, accidentul a avut loc in decembrie 2007, era intr-o zi de sambata, dar nu mai stiu exact ziua. De reparat, s-au reparat destul de repede: tin minte perfect ca in ziua de Anul Nou 2008, s-a nimerit chiar sa circul cu troleibuzul 5291 intre Universitate si Eroilor. Imi amintesc foarte bine acest amanunt fiindca m-am mirat la momentul respectiv ca s-a reparat atat de repede. 5274 a fost mai grav afectat, fiind practic prins in "menghina" intre 5291 si stalp, dar nici la el reparatia n-a durat mult. Pe la inceputul lui martie 2008 sigur era din nou in traseu, deci a lipsit cel mult 2 luni jumatate, si probabil mai putin chiar.
Daca imi permiti o mica rectificare si completare: accidentul a fost cauzat de troleibuzul 5291, a carui pedala de acceleratie a ramas blocata, si a intrat in plin in fundul lui 5274 pe care l-a impins in stalp. Intr-adevar, accidentul a avut loc in decembrie 2007, era intr-o zi de sambata, dar nu mai stiu exact ziua. De reparat, s-au reparat destul de repede: tin minte perfect ca in ziua de Anul Nou 2008, s-a nimerit chiar sa circul cu troleibuzul 5291 intre Universitate si Eroilor. Imi amintesc foarte bine acest amanunt fiindca m-am mirat la momentul respectiv ca s-a reparat atat de repede. 5274 a fost mai grav afectat, fiind practic prins in "menghina" intre 5291 si stalp, dar nici la el reparatia n-a durat mult. Pe la inceputul lui martie 2008 sigur era din nou in traseu, deci a lipsit cel mult 2 luni jumatate, si probabil mai putin chiar.
📖 Pagination options