Topic: Astra Imperio Metropolitan
2223 posts, 693657 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- br101
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
br101
Intrebarea pe care voiam sa o pun dar n-am avut curaj. Personal, ca cetatean al acestui oras, il astept cu nerabdare la traseu, e mare nevoie de el/ele.
Intrebarea pe care voiam sa o pun dar n-am avut curaj. Personal, ca cetatean al acestui oras, il astept cu nerabdare la traseu, e mare nevoie de el/ele.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Puss in Boots
Pt sintagma "ca cetatean" lipsit de cretinul "si" eu personal te felicit. Off topic.
Pt sintagma "ca cetatean" lipsit de cretinul "si" eu personal te felicit. Off topic.
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
nathalael
Au terminat cu mutatul bordurilor de la peroane ca sa încapă? Pana la urma l-au dus la cel mai izolat depou, e cale lunga pana la Ghencea sau Alexandria.
Au terminat cu mutatul bordurilor de la peroane ca sa încapă? Pana la urma l-au dus la cel mai izolat depou, e cale lunga pana la Ghencea sau Alexandria.
- Costin
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TrainWrecker
N-au mișcat un deget momentan. Oricum când ar trebui sa circule ? Cel puțin pe 41.
N-au mișcat un deget momentan. Oricum când ar trebui sa circule ? Cel puțin pe 41.
- ByOnu
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andrei11
Chestia cu omologarea e stupidă rău de tot din punctul meu de vedere.
Ce se întâmplă dacă nu este omologat tramvaiul ?
În mintea mea anchilozată tramvaiul este proiectat / construit ca să corespundă CS - ului. Aşa mi se pare logic. În cadrul liniei de montaj trebuie controlate etapizat toate reperele ca să corespundă CS - ului.
De ce nu poate fi făcută omologarea de serie, cred că despre aceasta e vorba, imposibil să fie omologat fiecare exemplar în parte, aşadar omologarea de serie de ce nu poate fi făcută la producător şi de ce trebuie făcută la beneficiar ?
Logic ar fi ca până ce omologarea de serie nu este aprobată producătorul să nu se apuce de celelalte 99 de tramvaie.
Eu gândesc că tu ca şi beneficiar eşti nerăbdător să vezi tramvaiul în funcţiune, pentru că de aceea l-ai achiziţionat, nu să stea în depou...Ce, tu când îţi cumperi ceva mai de valoare în casă stai cu obiectul respectiv pe post de bibelou o lună în casă ? Sau eşti nerăbdător să te foloseşti de el ? Că de aceea l-ai şi cumpărat...
_________________________________
Pe timpul IVE - lor ASTRA îşi făcuse linie de probă cu tot dichisul la ei în Arad, nu-mi dau seama unde.
Chestia cu omologarea e stupidă rău de tot din punctul meu de vedere.
Ce se întâmplă dacă nu este omologat tramvaiul ?
În mintea mea anchilozată tramvaiul este proiectat / construit ca să corespundă CS - ului. Aşa mi se pare logic. În cadrul liniei de montaj trebuie controlate etapizat toate reperele ca să corespundă CS - ului.
De ce nu poate fi făcută omologarea de serie, cred că despre aceasta e vorba, imposibil să fie omologat fiecare exemplar în parte, aşadar omologarea de serie de ce nu poate fi făcută la producător şi de ce trebuie făcută la beneficiar ?
Logic ar fi ca până ce omologarea de serie nu este aprobată producătorul să nu se apuce de celelalte 99 de tramvaie.
ByOnu wrote here:
Unde toata graba asta?
Eu gândesc că tu ca şi beneficiar eşti nerăbdător să vezi tramvaiul în funcţiune, pentru că de aceea l-ai achiziţionat, nu să stea în depou...Ce, tu când îţi cumperi ceva mai de valoare în casă stai cu obiectul respectiv pe post de bibelou o lună în casă ? Sau eşti nerăbdător să te foloseşti de el ? Că de aceea l-ai şi cumpărat...
_________________________________
Pe timpul IVE - lor ASTRA îşi făcuse linie de probă cu tot dichisul la ei în Arad, nu-mi dau seama unde.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Puss in Boots
Scuzati nestiinta dar de ce ar trebui omologat? Nu e tot un imperio doar de 36m?
Scuzati nestiinta dar de ce ar trebui omologat? Nu e tot un imperio doar de 36m?
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
dekolor
Nu trebuie sa parcurga un anumit numar de km pentru omologare? Ma indoiesc ca ii va face doar in depou…
Nu trebuie sa parcurga un anumit numar de km pentru omologare? Ma indoiesc ca ii va face doar in depou…
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Robert24
Tramvaiul este un vehicul feroviar si trebuie sa fie omologat de AFER.
Avand in vedere ca este fabricat pe cerinte speciale pentru Bucuresti, nu poti spune ca daca a fost omologat la Cluj sau Arad, e suficient.
Trebuie sa parcurga un numar de km (probe se vor face fara calatori noaptea), trebuie tesate diferite conditii de franare, etc...
Nu se joaca nimeni cu asta.
A spus si Crit cand s-a livrat, ca vor trece cateva saptamani pana va fi omologat.
In timpul asta, trebuie rezolvata si problema peroanelor.
Tramvaiul este un vehicul feroviar si trebuie sa fie omologat de AFER.
Avand in vedere ca este fabricat pe cerinte speciale pentru Bucuresti, nu poti spune ca daca a fost omologat la Cluj sau Arad, e suficient.
Trebuie sa parcurga un numar de km (probe se vor face fara calatori noaptea), trebuie tesate diferite conditii de franare, etc...
Nu se joaca nimeni cu asta.
A spus si Crit cand s-a livrat, ca vor trece cateva saptamani pana va fi omologat.
In timpul asta, trebuie rezolvata si problema peroanelor.
- Pok
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Pok
Modelul are articulația 2 diferită față de 1 și 3.
Nu cred că s-au mai livrat undeva garnituri Imperio cu o astfel de articulație.
Motiv pentru omologare.
Din punct de vedere articulație, din câte-mi dau eu seama, Imperio Civitas este ca un KT4D, Imperio (Oradea, Cluj) este ca un KT4D + un vagon, iar Imperio Metropolitan este ca un KT4D + KT4D - à la Budapesta.
Modelul are articulația 2 diferită față de 1 și 3.
Nu cred că s-au mai livrat undeva garnituri Imperio cu o astfel de articulație.
Motiv pentru omologare.
Din punct de vedere articulație, din câte-mi dau eu seama, Imperio Civitas este ca un KT4D, Imperio (Oradea, Cluj) este ca un KT4D + un vagon, iar Imperio Metropolitan este ca un KT4D + KT4D - à la Budapesta.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
S-a cerut explicit prin CS omologarea, si se dadeau si puncte la tehnic (8p max parca?) celor care reusesc mai repede.
Da, aceleasi invertoare IVF260 si diagnoza SATREC ca pe V3A-2010-CA/Bucur LF-CA.
Robert24 wrote here:
Tramvaiul este un vehicul feroviar si trebuie sa fie omologat de AFER.
S-a cerut explicit prin CS omologarea, si se dadeau si puncte la tehnic (8p max parca?) celor care reusesc mai repede.
Puss in Boots wrote here:
Cine face tractiunea pe Metropolitane? ICPE SAERP?
Da, aceleasi invertoare IVF260 si diagnoza SATREC ca pe V3A-2010-CA/Bucur LF-CA.
📖 Pagination options