Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91412 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Orașul probabil se va extinde, pentru ca sunt mulți care cumpără fără să gândească (deja înțeleg ca se proiectează blocuri de 9-10 etaje in zona pasarelei, pasarela proiectata de oameni cu un IQ extrem de ridicat, fără rulante si cu scări fixe de lățime ca la bloc ). Ca atare, problemele zonei se vor amplifica intr-un ritm exponențial. Pe o parte Centura si calea ferata , pe alta parte linia de metrou la sol. Deci nicio posibilitate de ieșire către sos Berceni/ Centura pană la strada menționata de orex (str Amurgului), la mai mult de 2km, strada unde, din cauza cozilor imense deja existente de mașini (vorbim totuși o strada cu o singura banda/sens care se mai si "împleteste" aiuristic cu traficul venind dinspre Dr Fermei/ Biruinței si multele blocuri de acolo) s-a adăugat o banda suplimentara pe scurta porțiune de ieșire in sos Berceni (zona "podului"). Un adevărat ghetou s-a format acolo...
Cat despre ipotetica extindere in comuna Berceni, am mai spus, tare as vrea sa vad unde se fac stațiile sub vastele "bulevarde" din comuna. Poate, daca se executa M5.2 intre timp, sa folosim experiența si sa facem niste stații suprapuse, la -30m.
Orașul probabil se va extinde, pentru ca sunt mulți care cumpără fără să gândească (deja înțeleg ca se proiectează blocuri de 9-10 etaje in zona pasarelei, pasarela proiectata de oameni cu un IQ extrem de ridicat, fără rulante si cu scări fixe de lățime ca la bloc ). Ca atare, problemele zonei se vor amplifica intr-un ritm exponențial. Pe o parte Centura si calea ferata , pe alta parte linia de metrou la sol. Deci nicio posibilitate de ieșire către sos Berceni/ Centura pană la strada menționata de orex (str Amurgului), la mai mult de 2km, strada unde, din cauza cozilor imense deja existente de mașini (vorbim totuși o strada cu o singura banda/sens care se mai si "împleteste" aiuristic cu traficul venind dinspre Dr Fermei/ Biruinței si multele blocuri de acolo) s-a adăugat o banda suplimentara pe scurta porțiune de ieșire in sos Berceni (zona "podului"). Un adevărat ghetou s-a format acolo...
Cat despre ipotetica extindere in comuna Berceni, am mai spus, tare as vrea sa vad unde se fac stațiile sub vastele "bulevarde" din comuna. Poate, daca se executa M5.2 intre timp, sa folosim experiența si sa facem niste stații suprapuse, la -30m.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
adila
In primul rand infrastructura se construieste/planifica inaintea orasului. In al doilea rand daca vrei sa nu mai aglomerezi Bucurestiul care este deja sufocat de trafic si blocuri construite haotic dupa Revolutie, trebuie luat in calcul extinderea orasul in afara “granitelor” existente. Iar daca vrei sa traversezi linia de metrou construita la suprafata nu ai decat sa faci tunel sau pod.
In primul rand infrastructura se construieste/planifica inaintea orasului. In al doilea rand daca vrei sa nu mai aglomerezi Bucurestiul care este deja sufocat de trafic si blocuri construite haotic dupa Revolutie, trebuie luat in calcul extinderea orasul in afara “granitelor” existente. Iar daca vrei sa traversezi linia de metrou construita la suprafata nu ai decat sa faci tunel sau pod.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Ce spui tu cu planificarea infrastructurii se întâmplă, poate, într-un oraș matur, din vest, nu în "favela" Popești, unde domnește doar legea câștigului maxim.
Tare as vrea sa vad cum are un oraș ca Popești posibilitatea sa facă un pod sau un pasaj subteran...
Pe de alta parte, nu este mult mai simplu/elegant sa ai mai multe intrări/ ieșiri din oraș decât un singur pasaj aglomerat, fie el tip pod sau pasaj subteran? Asta presupunând ca soluția ta ar fi viabila, dar nu este...
Normal era, dacă tot se dorea prelungirea M2 și dincolo de Centura, ca linia sa fie îngropată în subteran încă de la stația Berceni. Oricum nu poate traversa Centura decât subteran. Ce am făcut este un lucru prost, la fel ca la pasarela cu scări de bloc. Ieftin sa fie, neică, in rest nu ne interesează nimic. Am trântit doua linii la sol și ditamai construcția oribilă cu 2 etaje...După noi...potopul.
Ce spui tu cu planificarea infrastructurii se întâmplă, poate, într-un oraș matur, din vest, nu în "favela" Popești, unde domnește doar legea câștigului maxim.
Tare as vrea sa vad cum are un oraș ca Popești posibilitatea sa facă un pod sau un pasaj subteran...
Pe de alta parte, nu este mult mai simplu/elegant sa ai mai multe intrări/ ieșiri din oraș decât un singur pasaj aglomerat, fie el tip pod sau pasaj subteran? Asta presupunând ca soluția ta ar fi viabila, dar nu este...
Normal era, dacă tot se dorea prelungirea M2 și dincolo de Centura, ca linia sa fie îngropată în subteran încă de la stația Berceni. Oricum nu poate traversa Centura decât subteran. Ce am făcut este un lucru prost, la fel ca la pasarela cu scări de bloc. Ieftin sa fie, neică, in rest nu ne interesează nimic. Am trântit doua linii la sol și ditamai construcția oribilă cu 2 etaje...După noi...potopul.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Dacă celor din Popești nu le-a păsat (acum) de ce ne agităm noi atât aici?
Linia asta este acolo, supraterană, de zeci de ani, inclusiv la centură.
Se va face pasaj, când și dacă va fi nevoie.
De ce ar trebui să aibă ieșire ei în Șos. Berceni?
Dacă celor din Popești nu le-a păsat (acum) de ce ne agităm noi atât aici?
Linia asta este acolo, supraterană, de zeci de ani, inclusiv la centură.
Se va face pasaj, când și dacă va fi nevoie.
De ce ar trebui să aibă ieșire ei în Șos. Berceni?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Linia a fost făcută suprateran in anii '80 pentru ca atunci :
1. era camp dincolo de linie, deci linia nu incomoda pe nimeni
2. Popestiul nu se intindea deloc de-a lungul soselei Berceni
Acum situația este alta și am pretenția ca factorii de decizie gândesc puțin in prezent și mai ales in perspectiva atunci când propun lucrări de acest gen.
3. linia era o linie simpla, tehnica, folosita foarte rar. La nevoie se putea găsi o soluție de traversare la sol.
In viitor va fi o linie cu metrouri care se vor succeda din 2 în 2 minute. Fără pod/ pasaj subteran nu ai ce sa mai faci.
Iar Popestiului i-a pasat, doar si-a făcut pasarela. Dar mai mult nu cred ca stă în puterea Popestiului, un pasaj auto este o lucrare foarte mare, dincolo de dificultatea tehnica a intersecției la aproape 90 grade, mai greu rezolvabila cu un pod/pasaj simplu.
Apropo, cam cum ar fi un pod corect, s-a gândit cineva ? Ar fi ceva de genul acesta, doar ca ar fi pe uscat, nu pe apa. Popești ar fi in stânga.
Similar ar fi si un pasaj, doar ca in subteran. Deci mai propunem asa ceva ? Nu era infinit mai simplu sa ingropi M2 ??
Cred ca glumești când întrebi de ce ar trebui sa aibă ieșire în Berceni. Te invit dimineața sa vezi ce este acum la ieșirea în sos Berceni. Oamenii aceia crezi ca sunt în căutarea distracției/ adrenalinei ?
Si nu cred ca i-a întrebat cineva pe cei din Popești despre lucrare...Este marota lui Băluță.
Linia a fost făcută suprateran in anii '80 pentru ca atunci :
1. era camp dincolo de linie, deci linia nu incomoda pe nimeni
2. Popestiul nu se intindea deloc de-a lungul soselei Berceni
Acum situația este alta și am pretenția ca factorii de decizie gândesc puțin in prezent și mai ales in perspectiva atunci când propun lucrări de acest gen.
3. linia era o linie simpla, tehnica, folosita foarte rar. La nevoie se putea găsi o soluție de traversare la sol.
In viitor va fi o linie cu metrouri care se vor succeda din 2 în 2 minute. Fără pod/ pasaj subteran nu ai ce sa mai faci.
Iar Popestiului i-a pasat, doar si-a făcut pasarela. Dar mai mult nu cred ca stă în puterea Popestiului, un pasaj auto este o lucrare foarte mare, dincolo de dificultatea tehnica a intersecției la aproape 90 grade, mai greu rezolvabila cu un pod/pasaj simplu.
Apropo, cam cum ar fi un pod corect, s-a gândit cineva ? Ar fi ceva de genul acesta, doar ca ar fi pe uscat, nu pe apa. Popești ar fi in stânga.
Similar ar fi si un pasaj, doar ca in subteran. Deci mai propunem asa ceva ? Nu era infinit mai simplu sa ingropi M2 ??
nckEmxh_PP4.webp (49.31 KB; downloaded 2892 times)
Cred ca glumești când întrebi de ce ar trebui sa aibă ieșire în Berceni. Te invit dimineața sa vezi ce este acum la ieșirea în sos Berceni. Oamenii aceia crezi ca sunt în căutarea distracției/ adrenalinei ?
Si nu cred ca i-a întrebat cineva pe cei din Popești despre lucrare...Este marota lui Băluță.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Ce rol au traversele de lemn intercalate între cele de beton ?
( Facebook Construcţii Erbaşu - https://www.facebook.com/constructiierbasu )
Ce rol au traversele de lemn intercalate între cele de beton ?
( Facebook Construcţii Erbaşu - https://www.facebook.com/constructiierbasu )
Tudor Arghezi.jpg (194.8 KB; downloaded 2625 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
rosetti61
S-a mai spus in urma - sunt baza pentru suporturile sinei 3.
S-a mai spus in urma - sunt baza pentru suporturile sinei 3.
- sab
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
aztec
Deja a inceput circulatia...auto.
Drezinata.
Doar ca stationa la umbra..
Deja a inceput circulatia...auto.
Drezinata.
Doar ca stationa la umbra..
IMG_20220608_093927.jpg (978.66 KB; downloaded 2571 times)
IMG_20220608_093852.jpg (1.93 MB; downloaded 2572 times)
IMG_20220608_093821.jpg (798.81 KB; downloaded 2571 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
@andrei11.
Ieșirea din stația Berceni către viitoarea stație Tudor Arghezi. Se observă șina 3 prinsă de traversa de lemn.
@andrei11.
Ieșirea din stația Berceni către viitoarea stație Tudor Arghezi. Se observă șina 3 prinsă de traversa de lemn.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Traversa de beton tip cfr nu se pupa cu sina a3a
Suportul standard al sinei de contact necesita o suprafata orizontala la baza.
Aici e o solutie ingenioasa ce rezolva toate belelele…
Felicitarile mele proiectantilor isteti!
Traversa de beton tip cfr nu se pupa cu sina a3a
Suportul standard al sinei de contact necesita o suprafata orizontala la baza.
Aici e o solutie ingenioasa ce rezolva toate belelele…
Felicitarile mele proiectantilor isteti!
- GTRazu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
GTRazu
Am facut astazi cateva ture cu drona pe acolo, si am filmat, este legal sa le postez pe youtube?
Am facut astazi cateva ture cu drona pe acolo, si am filmat, este legal sa le postez pe youtube?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
In principiu, daca ai filmat in interiorul unor proprietati private, nu e ok. Cel putin teoretic, situatia este reglementata si in legile specifice dronelor, cat si in GDPR. Cel putin orientativ, asta inseamna vedere in curti sau locuinte particulare.
Probabil raspunsul sta in normele de aplicare pentru legea care reglementeaza dronele, pentru ca, in general, GDPR-ul e interpretat in foarte multe feluri, adesea chiar contradictoriu. Dar eu nu cunosc normele de aplicare respective - chiar, exista? Deci nu am un raspuns clar da/nu. Orientativ, as zice ca e suficient (si rezonabil) sa blurezi ce e in interiorul proprietatilor private, daca exista asemenea cadre.
In principiu, daca ai filmat in interiorul unor proprietati private, nu e ok. Cel putin teoretic, situatia este reglementata si in legile specifice dronelor, cat si in GDPR. Cel putin orientativ, asta inseamna vedere in curti sau locuinte particulare.
Probabil raspunsul sta in normele de aplicare pentru legea care reglementeaza dronele, pentru ca, in general, GDPR-ul e interpretat in foarte multe feluri, adesea chiar contradictoriu. Dar eu nu cunosc normele de aplicare respective - chiar, exista? Deci nu am un raspuns clar da/nu. Orientativ, as zice ca e suficient (si rezonabil) sa blurezi ce e in interiorul proprietatilor private, daca exista asemenea cadre.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Si asta facea parte din proiect ?
aztec wrote here:
Deja a inceput circulatia...auto.
Drezinata.
Doar ca stationa la umbra..
Si asta facea parte din proiect ?
IMG_20220608_093821.jpg (1.42 MB; downloaded 3086 times)
📖 Pagination options