Topic: Transport public de noapte STB
767 posts, 312202 views
📖 Pagination options
- FabiM
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
SirVlady
Primul punct: nu este o suspendare, ci o schimbare a indicativului, traseul rămânând același.
Al doilea punct: ăsta mi se pare doar un argument să umple mesajul, pe călătorul de rând îl interesează doar să ajungă din A în B, nu să afle dacă are motor cu ardere internă sau electric.
Al treilea punct: se bagă ce este disponibil, pe 783 cel mai probabil vor fi Otokar 12/18, în rest 10/12.
lykkelig. wrote here:
Acuma am văzut ca îl suspenda pe 1 ( noapte ) și bagă N1 și N10
In loc sa promovam transportul electric băgăm autobuze cu carburant ca tot e ieftin .
Dar chiar ce autobuze vor circula pe aceste linii de noapte Mercedes Citaro 3/4 , Otokar 10/12/18 ?
Primul punct: nu este o suspendare, ci o schimbare a indicativului, traseul rămânând același.
Al doilea punct: ăsta mi se pare doar un argument să umple mesajul, pe călătorul de rând îl interesează doar să ajungă din A în B, nu să afle dacă are motor cu ardere internă sau electric.
Al treilea punct: se bagă ce este disponibil, pe 783 cel mai probabil vor fi Otokar 12/18, în rest 10/12.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
andrei11
Care e mai în vârstă dintre voi ? L-aţi apucat pe 56 albastru ? Tramvaiul 56 albastru era tramvaiul 26 de zi şi era ( de )servit de TATRE.
Sursa pozei este necunoscută. Dacă o găseşte cineva pe net să ne spună şi nouă sursa ca să o postăm aici.
Care e mai în vârstă dintre voi ? L-aţi apucat pe 56 albastru ? Tramvaiul 56 albastru era tramvaiul 26 de zi şi era ( de )servit de TATRE.
Sursa pozei este necunoscută. Dacă o găseşte cineva pe net să ne spună şi nouă sursa ca să o postăm aici.
2022-05-30_19-59-15.jpg (175.65 KB; downloaded 2931 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
rosetti61
- aztec
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
aztec
Frumos si foarte, foarte civilizat anunțul de pe o zi pe alta.
Ma mir ca nu au anuntat ...dupa modificare, sau ca macar au anunțat.
Frumos si foarte, foarte civilizat anunțul de pe o zi pe alta.
Ma mir ca nu au anuntat ...dupa modificare, sau ca macar au anunțat.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
BGP2597
Multe din aceste N-uri ar fi putut fi tramvaie, dacă am fi avut o rețea conexă în centru și cu un terminal adecvat în zona Piața Unirii. Se vede cu ochiul liber cum destule din radiale urmează fidel traseele liniilor de tramvai:
N107 -> 7
N108 -> 21
N109 -> 40 (56)
N111 -> 27
N113 -> 45 (+ extensie la Unirii)
N114 -> 32
In loc sa promovam transportul electric introducem autobuze cu carburant ca tot e ieftin .
Multe din aceste N-uri ar fi putut fi tramvaie, dacă am fi avut o rețea conexă în centru și cu un terminal adecvat în zona Piața Unirii. Se vede cu ochiul liber cum destule din radiale urmează fidel traseele liniilor de tramvai:
N107 -> 7
N108 -> 21
N109 -> 40 (56)
N111 -> 27
N113 -> 45 (+ extensie la Unirii)
N114 -> 32
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
LucaTB
N111 merge prin Bd. Unirii - Calea Vitan - Fizicienilor, deci merge diferit față de 27.
N111 merge prin Bd. Unirii - Calea Vitan - Fizicienilor, deci merge diferit față de 27.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
cris_m
Motivul pentru care nu avem tramvaie de noapte este subventia pe kilometru, mult mai mare in cazul acestui mijloc de transport. La aceasta se adauga consumul energetic ridicat al tramvaielor din flota STB (sa nu visam, Astrele nu vor fi folosite noaptea), ce a spus Bogdan 2 mesaje mai sus si, nu in ultimul rand, nevoia de a face mentenanta pe timpul noptii (da da, aia care se face de mantuiala acum...). Reorganizarea este bine venita, este coerenta, eu personal chiar nu am reprosuri.
Motivul pentru care nu avem tramvaie de noapte este subventia pe kilometru, mult mai mare in cazul acestui mijloc de transport. La aceasta se adauga consumul energetic ridicat al tramvaielor din flota STB (sa nu visam, Astrele nu vor fi folosite noaptea), ce a spus Bogdan 2 mesaje mai sus si, nu in ultimul rand, nevoia de a face mentenanta pe timpul noptii (da da, aia care se face de mantuiala acum...). Reorganizarea este bine venita, este coerenta, eu personal chiar nu am reprosuri.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
cosminduru
Tramvaiele de noapte cred că sunt scoase pe același principiu ca și metroul: nevoia de mentenanță a liniilor.
Oricum nu era prea plăcut să troncăne o hardughie pe roți metalice la fiecare oră sau 45 min. pentru locuitorii (mulți) ai blocurilor de pe Banu Manta, Ștefan cel Mare, Mihai Bravu, Văcărești, Trafic Greu etc.
Am mers cu niște vagoane pe 10 cu roți pătrate are sunau exact ca trusa de scule ce cădea pe scări din filmul Singur Acasă. Și noaptea parcă erau Tatre, și mai rău.
Reorganizarea bună. Dacă N1 și N10 ar și aștepta anumite intersecții ar fi ideal. Ar fi interesant de estimat când se întâlnesc inelarele cu radialele.
De exemplu N1 pleacă de la Banu Manta cu 5 minute înainte de cele de la Unirii, deci va fi inutil oricui că se duce spre Romprim, poate ar trebui să aștepte la Pța Danny Huwe pe N116 . Invers cel de la Romprim pleacă la un sfert de oră, deci s-ar întâlni cu N108 pe la Obor.. N10 pleacă cu 5min. înainte deci poate să aștepte pe N103 la Dinamo .
Bine că au fost scoase acele trasee sinuoase de bajocură dintre autobaze care aveau două curse pe noapte la ore dubioase și stații doar unde aveau nevoie angajații STB și nici măcar nu luau călători (unele din ele).
Mă gândesc că ele vor rămâne curse interne, de genul 800 personal, nu? Că altfel săreau cu greva.
Tramvaiele de noapte cred că sunt scoase pe același principiu ca și metroul: nevoia de mentenanță a liniilor.
Oricum nu era prea plăcut să troncăne o hardughie pe roți metalice la fiecare oră sau 45 min. pentru locuitorii (mulți) ai blocurilor de pe Banu Manta, Ștefan cel Mare, Mihai Bravu, Văcărești, Trafic Greu etc.
Am mers cu niște vagoane pe 10 cu roți pătrate are sunau exact ca trusa de scule ce cădea pe scări din filmul Singur Acasă. Și noaptea parcă erau Tatre, și mai rău.
Reorganizarea bună. Dacă N1 și N10 ar și aștepta anumite intersecții ar fi ideal. Ar fi interesant de estimat când se întâlnesc inelarele cu radialele.
De exemplu N1 pleacă de la Banu Manta cu 5 minute înainte de cele de la Unirii, deci va fi inutil oricui că se duce spre Romprim, poate ar trebui să aștepte la Pța Danny Huwe pe N116 . Invers cel de la Romprim pleacă la un sfert de oră, deci s-ar întâlni cu N108 pe la Obor.. N10 pleacă cu 5min. înainte deci poate să aștepte pe N103 la Dinamo .
Bine că au fost scoase acele trasee sinuoase de bajocură dintre autobaze care aveau două curse pe noapte la ore dubioase și stații doar unde aveau nevoie angajații STB și nici măcar nu luau călători (unele din ele).
Mă gândesc că ele vor rămâne curse interne, de genul 800 personal, nu? Că altfel săreau cu greva.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
Robert24
Bineinteles.
Chiar daca eram copil, mi-l aduc aminte foarte bine.
Si imi aduc aminte foarte bine, ca de multe ori nu era deservit de o Tatra, ci de un autobuz (IK4 de multe ori)
E normal ca noaptea sa se faca mentenanta la linii, asa ca e dificil sa tii o linie de tramvai in circulatie.
andrei11 wrote here:
Care e mai în vârstă dintre voi ? L-aţi apucat pe 56 albastru ? Tramvaiul 56 albastru era tramvaiul 26 de zi şi era ( de )servit de TATRE.
Bineinteles.
Chiar daca eram copil, mi-l aduc aminte foarte bine.
Si imi aduc aminte foarte bine, ca de multe ori nu era deservit de o Tatra, ci de un autobuz (IK4 de multe ori)
E normal ca noaptea sa se faca mentenanta la linii, asa ca e dificil sa tii o linie de tramvai in circulatie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
cris_m
S-a rezolvat mult mai elegant de atat...
cosminduru wrote here:
Mă gândesc că ele vor rămâne curse interne, de genul 800 personal, nu? Că altfel săreau cu greva.
S-a rezolvat mult mai elegant de atat...
- messe
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
messe
Am de facut doua observatii:
1- privind harta si citind statiile aflate pe traseul inelar (N1 si N10) inteleg ca tramvaiele acestor linii pe timpul noptii nu vor circula pe Pasajul Basarab ci prin Orhideelor - Dinicu Golescu - Buzesti - Mihalache - Dr. Felix, altfel nu au cum sa aiba statii la Calea Giulesti respectiv Calea Plevnei si mai ales la Gara de Nord.
2- nu mi se pare normal ca cei care domiciliaza pe Calea Giulesti in zona cuprinsa de la Podul Grant - Prunaru - Valsan sa nu beneficieze de o linie de noapte pe Calea Giulesti. Un locuitor din zona aceea ori merge pe jos pana la Piata Crangasi ori traverseaza pasarela de la Prunaru sau Podul Grant in Grivita pentru a beneficia de transportul de noapte. Consider utila infiintarea unel linii N120 pe traseul: Piata Unirii - Universitate - Kogalniceanu - Calea Plevnei - Calea Giulesti -Cartier 16 Februarie si retur sau sa intoarca la intersectia cu Constructorilor in loc de Cart. 16 Februarie.
285240827_559450205531398_6320799105511815012_n.jpg (341.99 KB; downloaded 2440 times)
Am de facut doua observatii:
1- privind harta si citind statiile aflate pe traseul inelar (N1 si N10) inteleg ca tramvaiele acestor linii pe timpul noptii nu vor circula pe Pasajul Basarab ci prin Orhideelor - Dinicu Golescu - Buzesti - Mihalache - Dr. Felix, altfel nu au cum sa aiba statii la Calea Giulesti respectiv Calea Plevnei si mai ales la Gara de Nord.
2- nu mi se pare normal ca cei care domiciliaza pe Calea Giulesti in zona cuprinsa de la Podul Grant - Prunaru - Valsan sa nu beneficieze de o linie de noapte pe Calea Giulesti. Un locuitor din zona aceea ori merge pe jos pana la Piata Crangasi ori traverseaza pasarela de la Prunaru sau Podul Grant in Grivita pentru a beneficia de transportul de noapte. Consider utila infiintarea unel linii N120 pe traseul: Piata Unirii - Universitate - Kogalniceanu - Calea Plevnei - Calea Giulesti -Cartier 16 Februarie si retur sau sa intoarca la intersectia cu Constructorilor in loc de Cart. 16 Februarie.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
cosminduru
Nici Bd. Timișoara nu mai are linie de noapte. Este un compromis acceptabil. Nu se pot face linii pe toate bulevardele radiale, ar fi peste 50, un mers pe jos de 5-10 minute este acceptabil.
Nici Bd. Timișoara nu mai are linie de noapte. Este un compromis acceptabil. Nu se pot face linii pe toate bulevardele radiale, ar fi peste 50, un mers pe jos de 5-10 minute este acceptabil.
- messe
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
messe
Tu compari distanta de la Prunaru (unde este Cimitirul Calvin) la Piata Crangasi cu distanta de la Bd. Timisoara catre Drumul Taberei?
Tu compari distanta de la Prunaru (unde este Cimitirul Calvin) la Piata Crangasi cu distanta de la Bd. Timisoara catre Drumul Taberei?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination