Topic: Discuţii după finalizarea lucrărilor
62 posts, 8263 views
📖 Pagination options
- essco
-
Posted:
-
Discuţii după finalizarea lucrărilor
essco
Nu asta e problema.
Vad ca nu spune nimeni: sa parchezi, sa lasi masina acolo, ca sa ce? Ca sa pleci spre oras cu 55? Ca altceva nu ai. Sa fim seriosi.... Aaa, mai e 104, care, in prezent, tot la Cora are statia.
Pana nu e metrou acolo, eu nu vad utilitatea acelei parcari.
orex wrote here:bgd70 wrote:
A fost deschisa parcarea.
Utilitate apropiata de ZERO (bine ca pot fi relocate tramvaiele bidirectionale, atatea cate mai sunt in ”ciorcolatie”, catre alte rute), pana cand nu se introduce ”TAXA Oxigen”!
...
Nu asta e problema.
Vad ca nu spune nimeni: sa parchezi, sa lasi masina acolo, ca sa ce? Ca sa pleci spre oras cu 55? Ca altceva nu ai. Sa fim seriosi.... Aaa, mai e 104, care, in prezent, tot la Cora are statia.
Pana nu e metrou acolo, eu nu vad utilitatea acelei parcari.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
mirceade
Cu ce vor fi înlocuite bidirecționalele până la sosirea Imperio? Fiindcă dacă nu e vorba de vagoane modernizate/întreținute nu văd tramvaiul 55 ca o soluție atrăgătoare de a ajunge la Iancului, practic scopul în viață a liniei 55 deocamdată.
>> Pana nu e metrou acolo, eu nu vad utilitatea acelei parcari.
Așa vedeam și eu lucrurile până să ajung călare pe un boghiu decent și cu semafoare sincronizate (fortuit?) în 7 minute de la Morarilor la Iancului.
Cu ce vor fi înlocuite bidirecționalele până la sosirea Imperio? Fiindcă dacă nu e vorba de vagoane modernizate/întreținute nu văd tramvaiul 55 ca o soluție atrăgătoare de a ajunge la Iancului, practic scopul în viață a liniei 55 deocamdată.
>> Pana nu e metrou acolo, eu nu vad utilitatea acelei parcari.
Așa vedeam și eu lucrurile până să ajung călare pe un boghiu decent și cu semafoare sincronizate (fortuit?) în 7 minute de la Morarilor la Iancului.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
GAC
Singura intrebare pertinenta in momentul de fata este cand va fi inaugurat terminalul de tramvaie si implicit mutate 14 si 46 inapoi la Granitul?
De asemenea, pana sa avem metrou, ma gandesc la un 46 pe relatia Granitul - Iancului, eventual cu tramvaie noi si cu o cadenta decenta, astfel sa nu mai fie nevoie de 104 lungit. 46 in formula actuala este un fel de tramvai fantoma 42 cu traseu XXL (pana sa i se puna cruce).
Avem nevoie de linii de tramvai utile care sa duca calatori.
In ceea ce priveste parcarea park and ride, utilizarea in acest scop va veni abia atunci cand vom avea un fel de congestion charge, ca la Londra.
Ideea cu taxa Oxigen este complet inutila. In cativa ani cel mai probabil ca nici nu or sa se mai fabrice masini cu motor termic, mai ales ca vrem independenta energetica fata de rusi, deci o sa avem aceeasi problema cu traficul aglomerat doar ca "electric" si nepoluant.
Problema adevarata este ca utilizarea masinii in oras este precum utilizarea tutunului si alcoolului. Se invata la tinerete, ca un moft/"talent"/fita si persista...
Din pacate, sunt din ce in ce mai numeroase persoanele care prefera sa arunce un sfert din venitul lunar pe benzina (imaginandu-si ca daca merg cu masina isi transced conditia sociala) in loc sa mearga cu transportul in comun si sa foloseasca restul de bani pe lucruri mai bune. In concluzie, asa cum taxele pe tigari nu descurajeaza fumatul, asa o taxa pe "lene, vanitate si prejudecata" sunt convins ca va aduce multi bani la buget...
Singura intrebare pertinenta in momentul de fata este cand va fi inaugurat terminalul de tramvaie si implicit mutate 14 si 46 inapoi la Granitul?
De asemenea, pana sa avem metrou, ma gandesc la un 46 pe relatia Granitul - Iancului, eventual cu tramvaie noi si cu o cadenta decenta, astfel sa nu mai fie nevoie de 104 lungit. 46 in formula actuala este un fel de tramvai fantoma 42 cu traseu XXL (pana sa i se puna cruce).
Avem nevoie de linii de tramvai utile care sa duca calatori.
In ceea ce priveste parcarea park and ride, utilizarea in acest scop va veni abia atunci cand vom avea un fel de congestion charge, ca la Londra.
Ideea cu taxa Oxigen este complet inutila. In cativa ani cel mai probabil ca nici nu or sa se mai fabrice masini cu motor termic, mai ales ca vrem independenta energetica fata de rusi, deci o sa avem aceeasi problema cu traficul aglomerat doar ca "electric" si nepoluant.
Problema adevarata este ca utilizarea masinii in oras este precum utilizarea tutunului si alcoolului. Se invata la tinerete, ca un moft/"talent"/fita si persista...
Din pacate, sunt din ce in ce mai numeroase persoanele care prefera sa arunce un sfert din venitul lunar pe benzina (imaginandu-si ca daca merg cu masina isi transced conditia sociala) in loc sa mearga cu transportul in comun si sa foloseasca restul de bani pe lucruri mai bune. In concluzie, asa cum taxele pe tigari nu descurajeaza fumatul, asa o taxa pe "lene, vanitate si prejudecata" sunt convins ca va aduce multi bani la buget...
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andreiiul
@cris_m breteaua de aici,
nu au blocata datorita trecerii de pietoni, ci pt a forta soferii sa intre in Cora pe la intrarea nou creata (50-100 m mai sus) si pt a permite celor ce ies din parcare pe acolo s-o faca in siguranta. Pana sa monteze acei stalpisori erau destui "descurcarti" care de lene intrau in parcare pe la iesire.
@cris_m breteaua de aici,
nu au blocata datorita trecerii de pietoni, ci pt a forta soferii sa intre in Cora pe la intrarea nou creata (50-100 m mai sus) si pt a permite celor ce ies din parcare pe acolo s-o faca in siguranta. Pana sa monteze acei stalpisori erau destui "descurcarti" care de lene intrau in parcare pe la iesire.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca pe acolo se intra la Cora. Acum observ interzisul acela...
Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca pe acolo se intra la Cora. Acum observ interzisul acela...
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andreiiul
Pana acum cateva luni, cand a aparut acea iesire, pe acolo era doar acces pietonal in Cora. Oricum, iesirea are o denivelare destul de mare dar este utila celor care ies din parcare si vor sa mearga spre Bucuresti (asa poate nu mai intorc aiurea la semafor la Petrom)
Pana acum cateva luni, cand a aparut acea iesire, pe acolo era doar acces pietonal in Cora. Oricum, iesirea are o denivelare destul de mare dar este utila celor care ies din parcare si vor sa mearga spre Bucuresti (asa poate nu mai intorc aiurea la semafor la Petrom)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Pai cum poti iesi spre Bucuresti daca nu sunt indiscret? Tai cumva niste benzi, cum bine am vazut sambata?
Pai cum poti iesi spre Bucuresti daca nu sunt indiscret? Tai cumva niste benzi, cum bine am vazut sambata?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Dar nu trebuiesc inlocuite bidirectionalele cu nimic, pot sa circule tot ele dar sa intoarca prin terminal.
Dar nu trebuiesc inlocuite bidirectionalele cu nimic, pot sa circule tot ele dar sa intoarca prin terminal.
- omirica
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
omirica
E semafor acolo. Mă rog, când o să funcționeze.
cris_m wrote here:
Pai cum poti iesi spre Bucuresti daca nu sunt indiscret? Tai cumva niste benzi, cum bine am vazut sambata?
E semafor acolo. Mă rog, când o să funcționeze.
- essco
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
essco
Asa e. Nu se poate spre Bucuresti de acolo.
andreiiul wrote here:
Pana acum cateva luni, cand a aparut acea iesire, pe acolo era doar acces pietonal in Cora. Oricum, iesirea are o denivelare destul de mare dar este utila celor care ies din parcare si vor sa mearga spre Bucuresti (asa poate nu mai intorc aiurea la semafor la Petrom)
cris_m wrote here:
Pai cum poti iesi spre Bucuresti daca nu sunt indiscret? Tai cumva niste benzi, cum bine am vazut sambata?
Asa e. Nu se poate spre Bucuresti de acolo.
- andrei11
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor
ByOnu
Nu incap doua tramvaie de 36m pe liniile din terminal, nu? Incap macar doua de 27m? *Ma refer, desigur, pe o singura linie.
Nu incap doua tramvaie de 36m pe liniile din terminal, nu? Incap macar doua de 27m? *Ma refer, desigur, pe o singura linie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor
andrei11
După nişte măsurători aproximative ar cam încăpea, aşa, la limită. Dar de ce întrebi, introduc pe 55 Imperio ? Eu am măsurat vreo 74 - 75 metri, dar repet, măsurătoare aproximativă, de acasă, din faţa calculatorului.
După nişte măsurători aproximative ar cam încăpea, aşa, la limită. Dar de ce întrebi, introduc pe 55 Imperio ? Eu am măsurat vreo 74 - 75 metri, dar repet, măsurătoare aproximativă, de acasă, din faţa calculatorului.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor
ByOnu
Hai ca am masurat eu. Teoretic, incap 3x 27m. Deci si 2x 36m.
Da, 55 va primi Imperio dupa modernizarea completa a infrastructurii.
Hai ca am masurat eu. Teoretic, incap 3x 27m. Deci si 2x 36m.
Da, 55 va primi Imperio dupa modernizarea completa a infrastructurii.
pr pantelimon lungime.png (1.2 MB; downloaded 1828 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination