Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1830 posts, 558001 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
andrei11
Se asigură totodată o semaforizare cu prioritate pentru transportul public de călători.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
ByOnu
Cuvinte goale, seci, fara baza in realitate.
Cuvinte goale, seci, fara baza in realitate.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
aztec
Varianta asta circula inca de la inaugurarea liniei modernizate...
Doar ca atunci varianta era ca poate sa o comande chiar si vatmanul parca ..
Acum e mai evoluata...doar are 2-5-7 secunde avans pt tramvaie cand se face verde... Cel putin asa deduc...
Varianta asta circula inca de la inaugurarea liniei modernizate...
Doar ca atunci varianta era ca poate sa o comande chiar si vatmanul parca ..
Acum e mai evoluata...doar are 2-5-7 secunde avans pt tramvaie cand se face verde... Cel putin asa deduc...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
subway guru
De la bun inceput pe 41 a fost instalat un astfel de sistem de prioritization de provenienta olandeza dar nu a fost pus in functiune niciodata pentru ca UTI nu a fost in stare sa-l integreze in sistemul lor pentru semaforizarea rutiera (care si el este/era de tot spanacul).
De la bun inceput pe 41 a fost instalat un astfel de sistem de prioritization de provenienta olandeza dar nu a fost pus in functiune niciodata pentru ca UTI nu a fost in stare sa-l integreze in sistemul lor pentru semaforizarea rutiera (care si el este/era de tot spanacul).
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Realitatea curenta, la peste 20 de ani de la PIF ”41 metrou usor”, ne demonstreaza imposibilitatea fezabilitatii variantei ”unda verde” in prezent!
Sunt cateva puncte nevralgice care nu se brodesc pe planul JICA din 2000, ca nah, nu stiau ce amplitudine va lua traficul teran in zona!
Realitatea curenta, la peste 20 de ani de la PIF ”41 metrou usor”, ne demonstreaza imposibilitatea fezabilitatii variantei ”unda verde” in prezent!
Sunt cateva puncte nevralgice care nu se brodesc pe planul JICA din 2000, ca nah, nu stiau ce amplitudine va lua traficul teran in zona!
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
rosetti61
In octombrie ii cantam "La multi ani!". Fix acum 20 de ani, in aceeasi luna mai, traseul lui 41 era un santier, tramvaiul a circulat o perioada numai intre Basarab si cart. T. Vladimirescu pana s-au apucat de noul terminal. Un 641 obosit facea serviciul intre Crangasi si Basarab...
In octombrie ii cantam "La multi ani!". Fix acum 20 de ani, in aceeasi luna mai, traseul lui 41 era un santier, tramvaiul a circulat o perioada numai intre Basarab si cart. T. Vladimirescu pana s-au apucat de noul terminal. Un 641 obosit facea serviciul intre Crangasi si Basarab...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
subway guru
Ce treaba are Jica la 41?
Hai sa ne haidem si sa ne dam cu parerea ca nuca-n perete…
Ce treaba are Jica la 41?
Hai sa ne haidem si sa ne dam cu parerea ca nuca-n perete…
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
andreiiul
Sistemul a fost instalat de la inceput, asa este, dar nu a functionat niciodata. Nici inainte sa modernizeze UTI semaforizarea in unele intersectii de pe traseu (ca nu toate sunt in BTMS) si nici dupa.
Chiar si cu semaforizarea prioritizata si controlata de tramvai, sistemul nu stiu cat de ok ar functiona din mai multe motive:
1. frecventa de aprox 2-3 min la ora de varf ar face multe intersectii perpendiculare pe linia lui 41 sa stea mai mult pe rosu si automat vor aparea nemultumiri, blocaje inutile, accidente cauzate de fortare sau ignorarea culorii rosu a semaforului.
2. frecventa destul de mare a statiilor de pe traseu. Spun asta pt ca ori faci sistem automat si cu x m inainte de urmatoarea intersectie sistemul trimite comanda de schimbare in verde sau pastrare culoare verde, ori lasi la latitudinea vatmanului si atunci s-ar putea ca sistemul sa ceara verde ori prea devreme, ori prea tarziu si atunci ajungi sa te opresti la rosu.
subway guru wrote here:
De la bun inceput pe 41 a fost instalat un astfel de sistem de prioritization de provenienta olandeza dar nu a fost pus in functiune niciodata pentru ca UTI nu a fost in stare sa-l integreze in sistemul lor pentru semaforizarea rutiera (care si el este/era de tot spanacul).
Sistemul a fost instalat de la inceput, asa este, dar nu a functionat niciodata. Nici inainte sa modernizeze UTI semaforizarea in unele intersectii de pe traseu (ca nu toate sunt in BTMS) si nici dupa.
Chiar si cu semaforizarea prioritizata si controlata de tramvai, sistemul nu stiu cat de ok ar functiona din mai multe motive:
1. frecventa de aprox 2-3 min la ora de varf ar face multe intersectii perpendiculare pe linia lui 41 sa stea mai mult pe rosu si automat vor aparea nemultumiri, blocaje inutile, accidente cauzate de fortare sau ignorarea culorii rosu a semaforului.
2. frecventa destul de mare a statiilor de pe traseu. Spun asta pt ca ori faci sistem automat si cu x m inainte de urmatoarea intersectie sistemul trimite comanda de schimbare in verde sau pastrare culoare verde, ori lasi la latitudinea vatmanului si atunci s-ar putea ca sistemul sa ceara verde ori prea devreme, ori prea tarziu si atunci ajungi sa te opresti la rosu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
subway guru
Solutia corecta tehnic e ca semaforizarea sa tina seama de toate vehiculele ce trec prin intersectie, altfel ajungi la solutii gen bariera la trecerile de nivel ori de ignorare totala a parcului feroviar, cel care e cel mai pretentios.
Densitatea statiilor nu e un impediment, din contra.
Intersectii semaforizate inteligent prin care trec tramvaie/metrou lejer sunt o droaie in toata lumea, nu reinventam acum roata…
Linia 41 s-a facut cu finantare BEI.
Solutia corecta tehnic e ca semaforizarea sa tina seama de toate vehiculele ce trec prin intersectie, altfel ajungi la solutii gen bariera la trecerile de nivel ori de ignorare totala a parcului feroviar, cel care e cel mai pretentios.
Densitatea statiilor nu e un impediment, din contra.
Intersectii semaforizate inteligent prin care trec tramvaie/metrou lejer sunt o droaie in toata lumea, nu reinventam acum roata…
Linia 41 s-a facut cu finantare BEI.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
aztec
Pana la semaforizare, ieri am trecut la o ora de varf, 17, intre piata Drumul Taberei si Tricodava.
Coada totala pe sensul acela de tramvaie intre cele doua statii...
Am crezut ca este accident, ca s-a întâmplat ceva...dar nu, doar stateau la coada la semaforul de la Tricodava...
Nu stiu daca este o intamplare sau asa se intampla uzual, dar cam multe tramvaie in asteptare pt un semafor.
Si daca nu se rezolva ceva cu intersectia aia, va fi si mai crunt odata cu penetratia spre Alexandriei
Pana la semaforizare, ieri am trecut la o ora de varf, 17, intre piata Drumul Taberei si Tricodava.
Coada totala pe sensul acela de tramvaie intre cele doua statii...
Am crezut ca este accident, ca s-a întâmplat ceva...dar nu, doar stateau la coada la semaforul de la Tricodava...
Nu stiu daca este o intamplare sau asa se intampla uzual, dar cam multe tramvaie in asteptare pt un semafor.
Si daca nu se rezolva ceva cu intersectia aia, va fi si mai crunt odata cu penetratia spre Alexandriei
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
FabiM
Uzual… de când cu ultimul “update”.
Au făcut schimbarea asta in ideea de a nu se mai băga vreo mașina in fata tramvaiului.
Înainte, semaforul pentru tramvaie avea doua faze, acum stai și aștepți acolo și in coada de 3 tramvaie.
Uzual… de când cu ultimul “update”.
Au făcut schimbarea asta in ideea de a nu se mai băga vreo mașina in fata tramvaiului.
Înainte, semaforul pentru tramvaie avea doua faze, acum stai și aștepți acolo și in coada de 3 tramvaie.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
V2A
Proiect de hotărâre pentru modificarea Anexei la Hotărârea C.G.M.B. nr. 717/18.10.2018, privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici aferenți obiectivului de investiții „Modernizare peroane pe traseul liniei de tramvai 41”
Proiect de hotărâre pentru modificarea Anexei la Hotărârea C.G.M.B. nr. 717/18.10.2018, privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici aferenți obiectivului de investiții „Modernizare peroane pe traseul liniei de tramvai 41”
10605.pdf
10605.pdf (930.67 KB; downloaded 91 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
shoppy
Cat timp nu se dau amenzi pentru blocarea intersectiei vorbim degeaba, zilnic se blocheaza la Uverturii de pe la 7 pana pe la 10 dimineata din cauza celor care fac stanga, stau si 3 tramvaie pe rampa Pasajului Lujerului, practic fiecare tramvai trebuie sa porneasca de 3 ori din rampa pana cand trece.
Cat timp nu se dau amenzi pentru blocarea intersectiei vorbim degeaba, zilnic se blocheaza la Uverturii de pe la 7 pana pe la 10 dimineata din cauza celor care fac stanga, stau si 3 tramvaie pe rampa Pasajului Lujerului, practic fiecare tramvai trebuie sa porneasca de 3 ori din rampa pana cand trece.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
subway guru
Nu amenzi trebuie ci banda separata si semafor separat pentru virajul auto la stanga…
Nu amenzi trebuie ci banda separata si semafor separat pentru virajul auto la stanga…
📖 Pagination options