Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 463516 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Dar cumva este interdicție la C-10 (10.7 metri) pe regionale? Nu prea cred, au circulat Otokar (e-adevărat, C-12) pe 487 in primele zile..
Dar cumva este interdicție la C-10 (10.7 metri) pe regionale? Nu prea cred, au circulat Otokar (e-adevărat, C-12) pe 487 in primele zile..
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Vin cu o propunere de înființare a unei linii de autobuz care să lege terminalul Faur P4 de Baba Novac pe următorul traseu:
Terminal Faur ,Bld 1 Decembrie 1918, Str. Jean Alexandru Steriadi,Bld. Theodor Pallady,Str. Trapezului,Str. Prevederii,Bld. Nicolae Grigorescu, Bld. Camil Ressu , Bld. Râmnicu Sărat, Str. Râmnicu Vâlcea,Bld. Camil Ressu, Șoseaua Mihai Bravu, Baba Novac cu întoarcere prin Str. Dristorului apoi același traseu.
Avantajul după părerea mea ar fi că vom avea transport public și în zone și pe artere care până acum nu au beneficiat de așa ceva.
Unul dintre dezavantaje ar fi traficul de coșmar în care autobuzele vor fi obligate să stea.
Harta aproximativă ar arăta cam așa:
Vin cu o propunere de înființare a unei linii de autobuz care să lege terminalul Faur P4 de Baba Novac pe următorul traseu:
Terminal Faur ,Bld 1 Decembrie 1918, Str. Jean Alexandru Steriadi,Bld. Theodor Pallady,Str. Trapezului,Str. Prevederii,Bld. Nicolae Grigorescu, Bld. Camil Ressu , Bld. Râmnicu Sărat, Str. Râmnicu Vâlcea,Bld. Camil Ressu, Șoseaua Mihai Bravu, Baba Novac cu întoarcere prin Str. Dristorului apoi același traseu.
Avantajul după părerea mea ar fi că vom avea transport public și în zone și pe artere care până acum nu au beneficiat de așa ceva.
Unul dintre dezavantaje ar fi traficul de coșmar în care autobuzele vor fi obligate să stea.
Harta aproximativă ar arăta cam așa:
20220512_112558.jpg (345.48 KB; downloaded 3451 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Axel
Mai bine nu..... toate arterele din propunere la origine sunt strazi de cartier... locuiesc pe langa Str. Jean Steriadi si stiu ce vorbesc !
In cel mai rau caz circulara doar pe un sens merge dar sincer nu vad rostul....
Mai bine nu..... toate arterele din propunere la origine sunt strazi de cartier... locuiesc pe langa Str. Jean Steriadi si stiu ce vorbesc !
In cel mai rau caz circulara doar pe un sens merge dar sincer nu vad rostul....
20220512_112558.jpg (179.04 KB; downloaded 3285 times)
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosmindaniel
Propun ca la redeschiderea tronsonului de pe fostul bulevard General Vasile Milea, linia 35 (daca se va reinfiinta) sa aiba o noua ruta.
Ruta noua ar fi intre Gara Basarab (fostul terminal al liniei de pe vremea cind mergea) si Ghencea. Aceasta linie ar inlocui linia 47, a carei folos il inteleg, dar ajunge mult prea greu la cea mai apropiata si singura statie de metrou cu care se intilneste, Piata Unirii. Noua linie, cu numarul 37, ar ajunge in maxim 15 minute la Academia Militara (M5), dupa la Politehnica (M3), Grozavesti (M1) si in final la Basarab 1 & 2 (M1, respectiv M4). Astfel, pentru a ajunge in centru ai avea o noua varianta mai rapida, fata de 47 care ocoleste mult si 122, 226, 385 care stau blocate in trafic. Desigur, linia va fi in continuare efectuata de tramvaiele Tatra pina la retragerea completa a lor.
Propun ca la redeschiderea tronsonului de pe fostul bulevard General Vasile Milea, linia 35 (daca se va reinfiinta) sa aiba o noua ruta.
Ruta noua ar fi intre Gara Basarab (fostul terminal al liniei de pe vremea cind mergea) si Ghencea. Aceasta linie ar inlocui linia 47, a carei folos il inteleg, dar ajunge mult prea greu la cea mai apropiata si singura statie de metrou cu care se intilneste, Piata Unirii. Noua linie, cu numarul 37, ar ajunge in maxim 15 minute la Academia Militara (M5), dupa la Politehnica (M3), Grozavesti (M1) si in final la Basarab 1 & 2 (M1, respectiv M4). Astfel, pentru a ajunge in centru ai avea o noua varianta mai rapida, fata de 47 care ocoleste mult si 122, 226, 385 care stau blocate in trafic. Desigur, linia va fi in continuare efectuata de tramvaiele Tatra pina la retragerea completa a lor.
traseu37.png (668.95 KB; downloaded 2970 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Axel
A mai fost in trecut sub indicativul 48 si nu avea magnet la calatori...
A mai fost in trecut sub indicativul 48 si nu avea magnet la calatori...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
...și 34 înainte de iulie 2011, care iarăși, nu prea avea călători după Banu Manta.
...și 34 înainte de iulie 2011, care iarăși, nu prea avea călători după Banu Manta.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosmindaniel
Ce traseu avea?
Pe M5 l-am menționat și nu cred că ar fi prea multe persoane să îl ia pe 37 doar ca sa ajungă la 41, decît cei care stau pe Bulevardul Ghencea și Calea 13 Septembrie.
PTMZ wrote here:
...și 34 înainte de iulie 2011, care iarăși, nu prea avea călători după Banu Manta.
Ce traseu avea?
andrei11 wrote here:
Ai uitat complet de M 5 şi de 41 !
Pe M5 l-am menționat și nu cred că ar fi prea multe persoane să îl ia pe 37 doar ca sa ajungă la 41, decît cei care stau pe Bulevardul Ghencea și Calea 13 Septembrie.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
LucaTB
cosmindaniel wrote here:Linia 34 avea traseul Calea Vitan - Ghencea via Pasajul Basarab.
Ce traseu avea?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andrei11
Păi da, e bine, pentru că după Ghencea şi 13 Septembrie urmează Str Progresului unde, ce să vezi, circulă 1/10, parcă şi 11 ale căror trasee se suprapun peste ipoteticul 37.
cosmindaniel wrote:
... şi nu cred că ar fi prea multe persoane să îl ia pe 37 doar ca sa ajungă la 41, decît cei care stau pe Bulevardul Ghencea și Calea 13 Septembrie.
Păi da, e bine, pentru că după Ghencea şi 13 Septembrie urmează Str Progresului unde, ce să vezi, circulă 1/10, parcă şi 11 ale căror trasee se suprapun peste ipoteticul 37.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosmindaniel
Da, aici ai dreptate, doar că eu am venit cu ideea asta pentru că mi-ar face plăcere să văd o linie pentru cei care stau între capătul liniei 41 și Şoseaua Progresul care duce rapid la metrou.
Da, aici ai dreptate, doar că eu am venit cu ideea asta pentru că mi-ar face plăcere să văd o linie pentru cei care stau între capătul liniei 41 și Şoseaua Progresul care duce rapid la metrou.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
BGP2597
47 te duce deja în centru, beneficiază de cale dedicată pe o bună bucată de traseu și face cam 20-30 de minute până la Unirii. La ce e util o linie feeder care să te lase la o stație de metrou unde să cobori ca să ajungi în același centru, dar cu o transbordare și durate mai lungi de deplasare?
47 te duce deja în centru, beneficiază de cale dedicată pe o bună bucată de traseu și face cam 20-30 de minute până la Unirii. La ce e util o linie feeder care să te lase la o stație de metrou unde să cobori ca să ajungi în același centru, dar cu o transbordare și durate mai lungi de deplasare?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Axel
Recent P.S.3 a anuntat pe pagina de facebook introducerea unei linii de autobuz pe Strada Bratarii pana la Parcul Teilor ! Trecand astazi prin zona cu masina am observat ca deja se pregateste un capat de linie in zona rondului Bratarii - Dr.Gura Badicului . Propunerea mea persoanala ca si locuitor din zona care folosesc zilnic liniile de autobuz care intorc la Faur este de al modifica pe 330 deoarece este o linie care dubleaza atat tramvaiele pe Liviu Rebreanu cat si linia 335 asa macar devine si el vital intr-o zona... propunerea mea mai consta si faptul ca pe sensul spre Bratarii sa circule pe Bd.1 Decembrie 1918 - Strada Jean Steriadi - Colonel Iosif Albu deoarece la Liviu Rebreanu daca autobuzul ar merge drept ar bloca circulatia masinilor in intersectie neavand posibilitatea efectuarii unei statii decente deoarece este doar o banda pe sensul respectiv iar urmatoarea statie posibila poate fii la LIDL... O alta problema pe care am constantat-o la fata locului este lipsa trotuarului pe partea dreapta ( sens Titan) facand posibila statie doar la parc si cat de cat chinuit la LDL ....... Cateva poze realizate astazi in zona si schita traseului propus cu tot cu statiile propuse maine verific Strada Iosif Albu sa vad daca ar permite circulatia unui autobuz
Recent P.S.3 a anuntat pe pagina de facebook introducerea unei linii de autobuz pe Strada Bratarii pana la Parcul Teilor ! Trecand astazi prin zona cu masina am observat ca deja se pregateste un capat de linie in zona rondului Bratarii - Dr.Gura Badicului . Propunerea mea persoanala ca si locuitor din zona care folosesc zilnic liniile de autobuz care intorc la Faur este de al modifica pe 330 deoarece este o linie care dubleaza atat tramvaiele pe Liviu Rebreanu cat si linia 335 asa macar devine si el vital intr-o zona... propunerea mea mai consta si faptul ca pe sensul spre Bratarii sa circule pe Bd.1 Decembrie 1918 - Strada Jean Steriadi - Colonel Iosif Albu deoarece la Liviu Rebreanu daca autobuzul ar merge drept ar bloca circulatia masinilor in intersectie neavand posibilitatea efectuarii unei statii decente deoarece este doar o banda pe sensul respectiv iar urmatoarea statie posibila poate fii la LIDL... O alta problema pe care am constantat-o la fata locului este lipsa trotuarului pe partea dreapta ( sens Titan) facand posibila statie doar la parc si cat de cat chinuit la LDL ....... Cateva poze realizate astazi in zona si schita traseului propus cu tot cu statiile propuse maine verific Strada Iosif Albu sa vad daca ar permite circulatia unui autobuz
Bratarii 2.jpg (134.29 KB; downloaded 4077 times)
BRATARII 3.jpg (179.75 KB; downloaded 4077 times)
BRATARII 4.jpg (286.25 KB; downloaded 4077 times)
Bratarii.jpg (219.53 KB; downloaded 4077 times)
schita traseu Bratarii.jpg (237.34 KB; downloaded 4077 times)
Viitor cap de linie Bratarii.jpg (319.09 KB; downloaded 4074 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Axel
Revin cu 2 poze facute pe Strada Colonel Iosif Albu :
Revin cu 2 poze facute pe Strada Colonel Iosif Albu :
01.jpg (268.37 KB; downloaded 3818 times)
02.jpg (216.69 KB; downloaded 3818 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination