Topic: RENAULT A-12 și A-02 (1937-196x)
20 posts, 7729 views
📖 Pagination options
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Autobuzele RENAULT A-12 și A-02 (1937-196x)
ByOnu
Sursa foto: https://bucurestiivechisinoi.ro/2012/11/ ... a-ienei/
Sursa foto: https://bucurestiivechisinoi.ro/2012/11/ ... a-ienei/
06_full.jpg (212.27 KB; downloaded 1283 times)
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele RENAULT A-12 și A-02 (1937-196x)
ADK
O fotografie puțin mai clară cu 613 (15083-B).
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB
O fotografie puțin mai clară cu 613 (15083-B).
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB
AbRenault1937.jpg (152.26 KB; downloaded 1156 times)
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: RENAULT A-12 și A-02 (1937-196x)
ByOnu
Un RENAULT A-02 fotografiat la intersectia Calea Victoriei cu actualul Bd. Regina Elisabeta.
1950, fotografie AGERPRES.
Sursa fotografie la rezolutie inalta: https://b365.ro/foto-pana-la-strazi-desc ... -524738/
Un RENAULT A-02 fotografiat la intersectia Calea Victoriei cu actualul Bd. Regina Elisabeta.
1950, fotografie AGERPRES.
calea-victoriei-1950-scaled-c-1260x709.webp.jpg (1.01 MB; downloaded 575 times)
nrinmatriculare.jpg (5.94 KB; downloaded 575 times)
Sursa fotografie la rezolutie inalta: https://b365.ro/foto-pana-la-strazi-desc ... -524738/
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: RENAULT A-12 și A-02 (1937-196x)
ByOnu
Anul 1940.
Cateva observatii:
- remarcati cat de sus era pozitionat volanul!
- in josul grilei este locul unde se introducea manivela pentru pornirea manuala a motorului.
- nr. parc 663(?).
Sursa fotografie: AGERPRES / B365 ( link: https://b365.ro/foto-imagine-de-epoca-de ... -538615/ )
Pentru posteritate, incarc aici intr-o arhiva zip fotografia originala.
Anul 1940.
Cateva observatii:
- remarcati cat de sus era pozitionat volanul!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Thinking :think:](./images/smilies/thinking.png)
- in josul grilei este locul unde se introducea manivela pentru pornirea manuala a motorului.
- nr. parc 663(?).
1940-03-12 AGERPRES Autobuz Renault-A12 pe Calea Victoriei linia 31 barat.jpg (332.85 KB; downloaded 231 times)
Sursa fotografie: AGERPRES / B365 ( link: https://b365.ro/foto-imagine-de-epoca-de ... -538615/ )
Pentru posteritate, incarc aici intr-o arhiva zip fotografia originala.
agerpres-570741-1.zip
agerpres-570741-1.zip (1.55 MB; downloaded 7 times)
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: RENAULT A-12 și A-02 (1937-196x)
PaulIP
Volanul ăla nu prea aveai cum să îl poziționezi altfel... motorul și cutia de viteze sunt masive și destul de înghesuite sub capotă, șoferul stă fix deasupra punții față iar coloana de direcție orientabilă nu se inventase încă.
Volanul pare pus foarte sus pentru că parbrizul "coboară" mai mult decât la TN6 de Paris.
Mai curios aș fi cum ajungea șoferul în cabină. TN6 de Paris are o portieră pe partea stângă, dar cele de STB nu au. Presupun că intra pe la ușa față și "escalada" axa față fie prin stânga scaunului fie prin dreapta.
(Varșovia a cumpărat un TN6 ex-RATP pe care l-a transformat într-o replică a autobuzelor lor Somua din anii 30. S-a putea proceda la fel cu o replică A-12?...)
Volanul ăla nu prea aveai cum să îl poziționezi altfel... motorul și cutia de viteze sunt masive și destul de înghesuite sub capotă, șoferul stă fix deasupra punții față iar coloana de direcție orientabilă nu se inventase încă.
Volanul pare pus foarte sus pentru că parbrizul "coboară" mai mult decât la TN6 de Paris.
Mai curios aș fi cum ajungea șoferul în cabină. TN6 de Paris are o portieră pe partea stângă, dar cele de STB nu au. Presupun că intra pe la ușa față și "escalada" axa față fie prin stânga scaunului fie prin dreapta.
(Varșovia a cumpărat un TN6 ex-RATP pe care l-a transformat într-o replică a autobuzelor lor Somua din anii 30. S-a putea proceda la fel cu o replică A-12?...)
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: RENAULT A-12 și A-02 (1937-196x)
ByOnu
Tehnic, se poate. Practic insa, nu cred sa mai vanda francezii astfel de exemplare istorice, iar realitatea din teren arata ca STB/PMB nu au cumparat nici macar de prin tara niste exponate - vezi cum Timisoara si Iasi au cumparat cate un ROCAR-217E de la Targu Jiu. Bucurestiul a ratat toate trenurile.
PaulIP wrote here:
(Varșovia a cumpărat un TN6 ex-RATP pe care l-a transformat într-o replică a autobuzelor lor Somua din anii 30. S-a putea proceda la fel cu o replică A-12?...)
Tehnic, se poate. Practic insa, nu cred sa mai vanda francezii astfel de exemplare istorice, iar realitatea din teren arata ca STB/PMB nu au cumparat nici macar de prin tara niste exponate - vezi cum Timisoara si Iasi au cumparat cate un ROCAR-217E de la Targu Jiu. Bucurestiul a ratat toate trenurile.
📖 Pagination options