Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Substații electrice STB

158 posts, 44029 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 
 

📖 Pagination options
Substații electrice STB ByOnu

Bucureștiul are o serie de substații electrice de sine stătătoare (în afară de cele din depouri). Generic, ordonate după sectoarele în care se află, unele dintre acestea sunt:

Grivița
Atelierului
Dorobanţi
Averescu
Terminal Piața Presei Libere
Colentina
Pipera
Carol I
Dristor
Grigorescu
Titan
Traian
Progresul
Şerban Vodă
13 Septembrie
Chirigiu
Terminal Alexandria
Braşov
Ciurel
Cotroceni
Drumul Taberei
Terminal Ghencea
Giuleşti
Grozăveşti
Militari
Răzoare

Evident, denumirea nu reprezintă neapărat și străzile pe care acestea se află propriu-zis. Este denumirea zonei deservite.

Unele au fost modernizate odată cu infrastructura de transport electric (tramvai, troleibuz).

 


Re: Substații electrice STB 1689

Ciudat ca nu apare nici o substatie in zona Berceni... M-as astepta sa existe una din perioada in care troleibuzul era izolat...
Sau cumva este cladirea lipita de depou linga gardul cimitirului - si ca atare apare ca apartinind depoului ?

 


Re: Substații electrice STB ByOnu

În ce sens <era> izolat? Te referi în perioada construirii Pasajului Sudului când troleibuzul nu se mai intersecta cu tramvaiul? Altfel, rețeaua troleibuz-sud este în continuare izolată până ce nu va fi extinsă conform PMUD.

Depoul Berceni are substație care cred ca alimenteză și troleibuzul. Îmi vine cam greu sa cred ca întreaga rețea depinde doar de o singură substație. Poate o fi legată și de Șos. Giurgiului.

 


Re: Substații electrice STB 1689

Ma refer la perioada ‘87 - ‘9x, cind reteaua de troleibuz din cartier era complet izolata (inclusiv de cea de tramvai la Big).

 


Re: Substații electrice STB shoppy

Cea de pe Grivita unde este?, este vorba de injectia de la intersectia cu Clabucet?

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București 1689

Chev Celios wrote here:
Conform acestui video pus pe Facebook de catre Oltenasu Marian se pare ca acum o ora substatia de pe Nitu Vasile a luat foc.
https://www.facebook.com/oltenasu/videos ... 30931875


N-a trecut nici un an de cind scriam asta:

1689 wrote here:
Reteaua de troleibuz din Bucuresti functioneaza in regim de supravietuire de peste 35 de ani. Singura investitie a fost extinderea Pta Sudului - Pta Unirii (a carei justificari e discutabila), dar in rest se merge pe avarie.

Nici nu vreau sa ma gindesc ce se va intimpla cind nu se va mai putea si va trebui sa inceapa inlocuirea substatiilor


[...]
Am spus-o si mai repet... Daca infrastrucura de tramvai a mai avut parte de modernizari, la troleibuz situatia e dincolo de critica. Atit in ceea ce priveste vehiculele (unde, in curind, intregul parc isi va fi depasit durata normala de exploatare), cit si in ceea ce priveste infrastructura.
[...]

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București andreiiul

Sa vedem acum in cat timp vom avea un comunicat privind termenul de repunere in functiune. Mai devreme de 1 saptamana nu cred ca se repara (asta un termen optimist si bazat pe avarii minore ale echipamentelor).
De asemenea, ar fi interesant un comunicat si despre cauza incendiului (eroare umana sau probleme la echipamente vechi).
In alta ordine de idei, exista variante de modificare a trasului alimentarii retelei, astfel incat sa sa reia intr-un timp cat mai scurt circulatia?

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Cristi N

Termenul de remediere depinde de ce echipamente au fost avariate in incendiu. In cazul fericit sunt avariate componente de pe partea de curent alternativ si ar trebui sa fie disponibile in stocul uzual al furnizorilor.  

Daca e afectat transformatorul sau partea de redresare, termenul de furnizare va fi semnificativ mai mare, probabil vorbim de echipamente speciale sau foarte vechi pentru care e nevoie de comanda speciala.
Singura scapare ar fi daca mai gasesc ceva similar prin vreun depozit de la o dezafectare/modernizare mai veche.

Se poate face alimentare din alta substatie, pur si simplu se face punte peste separatorul dintre cele 2 sectiuni. Problema e ca va trebui sa te incadrezi cu consumul pe cele 2 sectiuni in valoarea maxima suportata de substatia functionala.  Asta se traduce prin reducerea parcului circulant pe cele 2 zone si instructiuni de reducere a consumului pentru manipulanti.

 


Re: Substații electrice STB shoppy

Si conductorul trebuie sa aiba destula suprafata a sectiunii pentru a sustine consumul, probabil exista mai multe separatoare astfel incat zona care era alimentata de acolo sa poata fi sparta in 2 sau mai multe zone mai mici care sa fie apoi conectate la statiile vecine.

 


Re: Substații electrice STB 1689

V2A wrote here:
Doar linia 73 este suspendată. Linia 76 circulă (relativ) normal.


Ceva nu se leaga aici...

De unde s-ar putea alimenta 76 ca varianta de avarie dar nu si 73 ?

 


Re: Substații electrice STB BGP2597

Nu e vorba de unde se alimentează, ci de cât consum poate să suporte varianta de avarie la care s-a apelat pentru a asigura circulația liniilor 1 și 76.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Substații electrice STB GPS

1689 wrote here:
De unde s-ar putea alimenta 76 ca varianta de avarie dar nu si 73 ?

https://goo.gl/maps/kWTDjBZaV9ijAfQU8

 


Re: Substații electrice STB 1689

Bun, dar asta e doar o injectie. Intrebarea mea se referea la substatia de la care se alimenteaza segmentul asta... Progresul ? Giurgiului ?

Asa mai existase o injectie si pe Vacaresti - disparuta parca atunci cind s-a facut cirpeala (hiperlargirea) de la pasaj. Si aia, de care substatie era legata ? Banuiesc ca Nitu Vasile - sau, cumva, mai exista o substatie pe Martisor, in punctul de inalta tensiune de linga Arhive ...? Sau tocmai de la Serban Voda - desi e cale cam lunga...?

 


Re: Substații electrice STB shoppy

Teoretic LES-urile care trec pe la injectii incep dintr-o statie si se termina in cealalta, astfel incat LES-ul sa poata fi alimentat de la ambele capete(in exploatare normala este alimentat din unul singur), daca am avea schema electrica a sistemului bine ar fi.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433674 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use