Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524077 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Exact pe acela il stiam, dar ma asteptam sa existe un corespondent pe Calea Grivitei. Sau scuturile s-au scos prin locul unde incepe portiunea de tunel rectangular ?
Daca ne lamureste subway guru, poate ar fi bine sa ne arate si traseul intre Crangasi si Calea Grivitei, pentru ca se vede si in prima ta imagine cum in dreapta sunt niste cladiri. Tunelurile sunt pe sub acele cladiri sau reusesc cumva sa se strecoare printre ele ?
Exact pe acela il stiam, dar ma asteptam sa existe un corespondent pe Calea Grivitei. Sau scuturile s-au scos prin locul unde incepe portiunea de tunel rectangular ?
Daca ne lamureste subway guru, poate ar fi bine sa ne arate si traseul intre Crangasi si Calea Grivitei, pentru ca se vede si in prima ta imagine cum in dreapta sunt niste cladiri. Tunelurile sunt pe sub acele cladiri sau reusesc cumva sa se strecoare printre ele ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Off-off-off, la grele probe de 'memorie' ma tot supuneti...
Mai intai 'lucrurile certe': ce ati pus voi acolo in poze sunt prizele de ventilatie de interstatie Calea Grivitei si Pod Grant...amenajate in fostele puturi pentru tunele...
Daca memoria nu ma inseala, traseul tunelelor a fost dinspre Grivita spre Crangasi...
Intre Basarab1 si PLS Grivita e galerie 'cut & cover', apoi tunele gemene pana la Crangasi...
CV Calea Grivitei deserveste ambele fire.
CV Pod Grant e doar pentru unul din fire, mai e o priza de aer aproape de statia Crangasi pe firul celalalt...
La M4 au fost si PLSS-uri, adica puturi 'combinate' si de lansare si de scoatere...dar au fost situatii dintr-astea si la M2...
Off-off-off, la grele probe de 'memorie' ma tot supuneti...
Mai intai 'lucrurile certe': ce ati pus voi acolo in poze sunt prizele de ventilatie de interstatie Calea Grivitei si Pod Grant...amenajate in fostele puturi pentru tunele...
Daca memoria nu ma inseala, traseul tunelelor a fost dinspre Grivita spre Crangasi...
Intre Basarab1 si PLS Grivita e galerie 'cut & cover', apoi tunele gemene pana la Crangasi...
CV Calea Grivitei deserveste ambele fire.
CV Pod Grant e doar pentru unul din fire, mai e o priza de aer aproape de statia Crangasi pe firul celalalt...
La M4 au fost si PLSS-uri, adica puturi 'combinate' si de lansare si de scoatere...dar au fost situatii dintr-astea si la M2...
- catalin chivu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
catalin chivu
Cum se va face constructia noilor statii ULTRANECESARE ``laminorului-straulesti``? eu locuiesc la 20 de metri de capatul tunelului, pe bucurestii noi colt cu jimbolia unde este santierul de la zarea. Si intamplator, pornind cu de la cu totul altceva, am aflat ca lucrarile la continuarea metroului incep undeva prin vara si ca locuitorii din zona vom primi in scurt timp , in jur de o luna, scrisori oficiale de la metrorex in care ni se va spune ca vom fi EXPROPRIATI !!! Si dupa schitele pe care le-am gasit aici pe forum am observat ca linia rosie punctata , pe unde ar trece metroul, traverseaza peste toata proprietatea mea.
Ceva informatii as dori si eu.
Cum se va face constructia noilor statii ULTRANECESARE ``laminorului-straulesti``? eu locuiesc la 20 de metri de capatul tunelului, pe bucurestii noi colt cu jimbolia unde este santierul de la zarea. Si intamplator, pornind cu de la cu totul altceva, am aflat ca lucrarile la continuarea metroului incep undeva prin vara si ca locuitorii din zona vom primi in scurt timp , in jur de o luna, scrisori oficiale de la metrorex in care ni se va spune ca vom fi EXPROPRIATI !!! Si dupa schitele pe care le-am gasit aici pe forum am observat ca linia rosie punctata , pe unde ar trece metroul, traverseaza peste toata proprietatea mea.
Ceva informatii as dori si eu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
@catalin chivu:
Sunt aceleasi vechi informatii pe care le cunosteai din 1989, te paste o mica expropriere pentru cauza de interes public...
Singurele sfaturi pe care pot sa ti-le dau sunt sa-ti iei de urgenta un avocat cat mai bun pentru 'justa si dreapta despagubire' si sa cauti iute un teren pentru mutarea cat mai rapida a micilor tale cotetze pe un nou amplasament...
Ia-o ca un sfat absolut 'prietenesc' si nu incerca sa 'omori' solul ce-ti aduce vesti proaste...
Profita de 'criza imobiliara' si fa-ti rost la aceeasi bani de un teren 'dublu'...
@catalin chivu:
Sunt aceleasi vechi informatii pe care le cunosteai din 1989, te paste o mica expropriere pentru cauza de interes public...
Singurele sfaturi pe care pot sa ti-le dau sunt sa-ti iei de urgenta un avocat cat mai bun pentru 'justa si dreapta despagubire' si sa cauti iute un teren pentru mutarea cat mai rapida a micilor tale cotetze pe un nou amplasament...
Ia-o ca un sfat absolut 'prietenesc' si nu incerca sa 'omori' solul ce-ti aduce vesti proaste...
Profita de 'criza imobiliara' si fa-ti rost la aceeasi bani de un teren 'dublu'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ma alatur celor spuse de Subway. Cum de ati obtinut voi autorizatie de constructie pe traseul metroului nu stiu. Sau s-a profitat de o neclaritate a anilor '90. Oricum oricine cu cap stia ca pe acolo va trece metroul odata si odata. Si asa cum a spus si Subway, autorizatii de demolari erau "pe teava" din 1989 sau cel mai tarziu in 1990 s-ar fi dat.
catalin chivu wrote:
Si dupa schitele pe care le-am gasit aici pe forum am observat ca linia rosie punctata , pe unde ar trece metroul, traverseaza peste toata proprietatea mea.
Ceva informatii as dori si eu.
Ma alatur celor spuse de Subway. Cum de ati obtinut voi autorizatie de constructie pe traseul metroului nu stiu. Sau s-a profitat de o neclaritate a anilor '90. Oricum oricine cu cap stia ca pe acolo va trece metroul odata si odata. Si asa cum a spus si Subway, autorizatii de demolari erau "pe teava" din 1989 sau cel mai tarziu in 1990 s-ar fi dat.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
@andrei11:
Nu putea nimeni sa-i impiedice pe acei pasnici cetatzeni sa-si folosesca in 'deplina posesie' proprietatile fiind-ca va veni o linie de metrou peste 20 de ani...doar ca au fost avertizati de la bun inceput ca asta va urma, si si-au facut singuri socotelile privind 'riscurile & neplacerile' ce urmeaza...
Acum se va si intampla lucrul de care erau incunostiintzati, ei...asta e, a venit si Ignatul...
@andrei11:
Nu putea nimeni sa-i impiedice pe acei pasnici cetatzeni sa-si folosesca in 'deplina posesie' proprietatile fiind-ca va veni o linie de metrou peste 20 de ani...doar ca au fost avertizati de la bun inceput ca asta va urma, si si-au facut singuri socotelile privind 'riscurile & neplacerile' ce urmeaza...
Acum se va si intampla lucrul de care erau incunostiintzati, ei...asta e, a venit si Ignatul...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Un filmulet in Gandul despre stadiul lucrarilor la cele 2 statii noi. Dupa parerea proprie mai e de tras si suficient de mult, asa incat termenul de 30 Iunie eu il consider unul foarte optimist.
Un filmulet in Gandul despre stadiul lucrarilor la cele 2 statii noi. Dupa parerea proprie mai e de tras si suficient de mult, asa incat termenul de 30 Iunie eu il consider unul foarte optimist.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
ByOnu
Stai putin, hai sa o luam logic si omenesc. Tu iti cumperi un teren, si afli mai tarziu ca (peste 20 de ani) va fi utilizat in scop public. Terenul respectiv nu ti-l cumpara nimeni daca afla ce va urma sa se intample cu el. Deci tu ramai cu paguba, pentru ca in astia peste 20 de ani nu-l poti folosi, nu ti-l cumpara nimeni, si mai si platesti impozit pentru el obligatoriu. TU CE AI FI FACUT? Oamenii au fost pagubiti de la bun inceput, primaria ar fi trebuit sa cumpere terenul respectiv daca mureau dupa metrou.
Deci => imi pare rau ca trebuie sa-i spun asta marelui SubwayGuru, dar "you're wrong!".
Faptul ca au fost anuntati nu i-a ajutat cu nimic atata timp cat primaria nu i-a despagubit din timp pentru parcela respectiva.
subway guru wrote:
...doar ca au fost avertizati de la bun inceput ca asta va urma ... si si-au facut singuri socotelile privind 'riscurile & neplacerile' ce urmeaza... Acum se va si intampla lucrul de care erau incunostiintzati, ei...asta e, a venit si Ignatul...
Stai putin, hai sa o luam logic si omenesc. Tu iti cumperi un teren, si afli mai tarziu ca (peste 20 de ani) va fi utilizat in scop public. Terenul respectiv nu ti-l cumpara nimeni daca afla ce va urma sa se intample cu el. Deci tu ramai cu paguba, pentru ca in astia peste 20 de ani nu-l poti folosi, nu ti-l cumpara nimeni, si mai si platesti impozit pentru el obligatoriu. TU CE AI FI FACUT? Oamenii au fost pagubiti de la bun inceput, primaria ar fi trebuit sa cumpere terenul respectiv daca mureau dupa metrou.
Deci => imi pare rau ca trebuie sa-i spun asta marelui SubwayGuru, dar "you're wrong!".
Faptul ca au fost anuntati nu i-a ajutat cu nimic atata timp cat primaria nu i-a despagubit din timp pentru parcela respectiva.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Aicea e cu dus si intors. Sunt 2 variante :
1) Oamenii erau proprietari din "mama in fica" pe terenul respectiv, atunci nu se discuta. Oricum daca au vrut sa construiasca ceva nou pe acel teren au 'fortat' PUZ - ul, ce ******, e terenul meu, fac ce vreau cu el. Cunosc asa pe cineva care a fortat PUZ - ul pe Jiului pe undeva - nu-l lasau sa construiasca acum 15 ani pe el ca pe acolo ar fi urmat sa treaca autostrada Bucuresti - Ploiesti. Respectivul cum se vede a avut noroc. Acesti oameni ce si-au spus : lasa-l ******* de metrou, nu-l mai fac, si daca o sa-l faca peste 100 de ani o sa vedem noi atunci la fata locului.
2) Oamenii au cumparat prin diverse mijloace terenul respectiv, aici e mai cu cantec, tot asa, acum 15 ani nici nu se punea problema metroului acolo. Parerea mea sincera este ca tot s-a fortat PUZ - ul, sau s-au dat autorizatii de constructie de genul "mic magazin" si in loc de mic magazin s-a construit o vila. Ca asa-i Romanul.
Nota Unde am pus [bip] nu am pus nici o injuratura, eu singur am pus stelutele ca se potriveau in text.
Aicea e cu dus si intors. Sunt 2 variante :
1) Oamenii erau proprietari din "mama in fica" pe terenul respectiv, atunci nu se discuta. Oricum daca au vrut sa construiasca ceva nou pe acel teren au 'fortat' PUZ - ul, ce ******, e terenul meu, fac ce vreau cu el. Cunosc asa pe cineva care a fortat PUZ - ul pe Jiului pe undeva - nu-l lasau sa construiasca acum 15 ani pe el ca pe acolo ar fi urmat sa treaca autostrada Bucuresti - Ploiesti. Respectivul cum se vede a avut noroc. Acesti oameni ce si-au spus : lasa-l ******* de metrou, nu-l mai fac, si daca o sa-l faca peste 100 de ani o sa vedem noi atunci la fata locului.
2) Oamenii au cumparat prin diverse mijloace terenul respectiv, aici e mai cu cantec, tot asa, acum 15 ani nici nu se punea problema metroului acolo. Parerea mea sincera este ca tot s-a fortat PUZ - ul, sau s-au dat autorizatii de constructie de genul "mic magazin" si in loc de mic magazin s-a construit o vila. Ca asa-i Romanul.
Nota Unde am pus [bip] nu am pus nici o injuratura, eu singur am pus stelutele ca se potriveau in text.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Primaria nu are nicio treaba cu metroul, iar de despagubit, orice expropriere se face cu despagubire. Acum daca nu sunt multumit cu cat mi se ofera pe proprietatea expropriata potv sa dau in judecata autoritatea publica care ma expropriaza (in cazul acesta cred ca este Ministerul Transporturilor).
Problema se pune asa cum spune si andrei11:
1. casa este a familiei dintotdeauna, deci ea exista in 1989. Aici se cheama ghinion, dar nu te poti opune unei legi existente. Nu stiu daca este mai bine sa te exproprieze acum sau "ieseai mai bine" inainte de 1989. Cert este ca inainte de 1989 nu prea aveai ce sa faci, te supuneai si gata.
2. casa a fost construita dupa 1989. Aici este de vina Primaria ca a eliberat autorizatie de constructie si este pasibila de un proces.
Daca acea casa a fost construita dupa 1989 pe un teren de pe care apucase sa se demoleze vechea constructie (cred ca demolarile incepusera in acea zona cand a venit Revolutia), cu atat mai mult de vina este primaria care a eliberat autorizatia.
Dupa parerea mea insa situatia se poate rezolva simplu, incepand curba de inscriere sub bulevard inainte de PLS Zarea, deci demolandu-se o parte din tunelul actual "nefolositor" de dupa statia Bazilescu. Dar iar o sa se ia subway guru de mine ca inseamna risipa de bani publici.
ByOnu wrote:
, primaria ar fi trebuit sa cumpere terenul respectiv daca mureau dupa metrou.
Primaria nu are nicio treaba cu metroul, iar de despagubit, orice expropriere se face cu despagubire. Acum daca nu sunt multumit cu cat mi se ofera pe proprietatea expropriata potv sa dau in judecata autoritatea publica care ma expropriaza (in cazul acesta cred ca este Ministerul Transporturilor).
Problema se pune asa cum spune si andrei11:
1. casa este a familiei dintotdeauna, deci ea exista in 1989. Aici se cheama ghinion, dar nu te poti opune unei legi existente. Nu stiu daca este mai bine sa te exproprieze acum sau "ieseai mai bine" inainte de 1989. Cert este ca inainte de 1989 nu prea aveai ce sa faci, te supuneai si gata.
2. casa a fost construita dupa 1989. Aici este de vina Primaria ca a eliberat autorizatie de constructie si este pasibila de un proces.
Daca acea casa a fost construita dupa 1989 pe un teren de pe care apucase sa se demoleze vechea constructie (cred ca demolarile incepusera in acea zona cand a venit Revolutia), cu atat mai mult de vina este primaria care a eliberat autorizatia.
Dupa parerea mea insa situatia se poate rezolva simplu, incepand curba de inscriere sub bulevard inainte de PLS Zarea, deci demolandu-se o parte din tunelul actual "nefolositor" de dupa statia Bazilescu. Dar iar o sa se ia subway guru de mine ca inseamna risipa de bani publici.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Macazele, liniile de stocare si schema de circulatie cu 5 garnituri de metrou. Asa cum se cunoaste, datorita particularitatilor de pozitionare a macazurilor, pe aceasta magistrala nu pot circula mai mult de 5 garnituri in conditii de confort a calatorului, respectiv ca trenurile sa nu astepte prin tunel eliberarea liniei. In conditii de solicitare mica se poate merge si cu 4 garnituri, ba chiar cu 3 ( in caz de avarie ) - asigurandu-se un interval cat de cat acceptabil. In conditii normale de circulatie, o garnitura parcurge o semicursa in aproximativ 10 minute, fara timpii necesari schimbarii sensului de circulatie.
.
Se observa foarte clar timpii de odihna la cap de cursa ( la GdN 2) care - in cazul circulatiei cu 5 metrouri poate fi chiar semificativ 13 - 15 minute.
Macazele, liniile de stocare si schema de circulatie cu 5 garnituri de metrou. Asa cum se cunoaste, datorita particularitatilor de pozitionare a macazurilor, pe aceasta magistrala nu pot circula mai mult de 5 garnituri in conditii de confort a calatorului, respectiv ca trenurile sa nu astepte prin tunel eliberarea liniei. In conditii de solicitare mica se poate merge si cu 4 garnituri, ba chiar cu 3 ( in caz de avarie ) - asigurandu-se un interval cat de cat acceptabil. In conditii normale de circulatie, o garnitura parcurge o semicursa in aproximativ 10 minute, fara timpii necesari schimbarii sensului de circulatie.
M 4-1.jpg (61.23 KB; downloaded 2506 times)
1.jpg (25.41 KB; downloaded 2498 times)
2.jpg (25.6 KB; downloaded 2503 times)
3.jpg (27.45 KB; downloaded 2507 times)
4.jpg (25.39 KB; downloaded 2492 times)
5.jpg (25.7 KB; downloaded 2500 times)
6.jpg (25.17 KB; downloaded 2493 times)
7.jpg (25.14 KB; downloaded 2497 times)
8.jpg (27.01 KB; downloaded 2489 times)
Se observa foarte clar timpii de odihna la cap de cursa ( la GdN 2) care - in cazul circulatiei cu 5 metrouri poate fi chiar semificativ 13 - 15 minute.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Nu cred ca poate fi extins acel spatiu de garare. Odata cu constructia M4 a doua linie a fost afectata iremediabil. Nici macar nu sunt sigur ca incap patru vagoane acolo.
Nu cred ca poate fi extins acel spatiu de garare. Odata cu constructia M4 a doua linie a fost afectata iremediabil. Nici macar nu sunt sigur ca incap patru vagoane acolo.
M%204-1.jpg (34.77 KB; downloaded 2485 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ba da, nu mai fac o schema pentru ca cei care citim aceste postari cunoastem zona pe de rost, mai exista un tunel din fosta magistrala M 3 fara linie respectiv sensul Titulescu - Gara. Se poate monta linie. De fapt remonta pentru ca exista martori - care activeaza si pe acest forum care au vazut "relicve" ale unei linii care acum a fost scoasa cu totul. Lasand la o parte ca se pot remonta linii si pe "semicerc" ( cunoscatorii stiu despre ce semicerc e vorba ) unde se pot gara utilaje de interventii - drezine si alte asemenea.
Ba da, nu mai fac o schema pentru ca cei care citim aceste postari cunoastem zona pe de rost, mai exista un tunel din fosta magistrala M 3 fara linie respectiv sensul Titulescu - Gara. Se poate monta linie. De fapt remonta pentru ca exista martori - care activeaza si pe acest forum care au vazut "relicve" ale unei linii care acum a fost scoasa cu totul. Lasand la o parte ca se pot remonta linii si pe "semicerc" ( cunoscatorii stiu despre ce semicerc e vorba ) unde se pot gara utilaje de interventii - drezine si alte asemenea.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
@andrei11: Despre ce semicerc e vorba?
sab wrote:Nu stiu cum a fost afectata linia aceea la constructia M4, dar un tren de 4 vagoane incape sigur pe ea. La dispeceratul central am vazut pe panourile de interlocking ca linia respectiva era ocupata de un tren parcat acolo.
Odata cu constructia M4 a doua linie a fost afectata iremediabil. Nici macar nu sunt sigur ca incap patru vagoane acolo.
@andrei11: Despre ce semicerc e vorba?
📖 Pagination options