Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

5167 posts, 1437178 views
 
Go to page:  1  ... 300 301 302 303 304 305 306  ... 370
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente Cristi N

Sursa: Facebook - Ovidiu Oanta
Un neobişnuit accident de circulatie provocat pe 1 Mai, în Capitală, de un tramvai este investigat deopotriva de Brigada Poliţiei Rutiere şi Societatea de Transport Bucureşti. Iar imaginile surprinse de o camera de supraveghere, montată chiar în tramvai, arată cât de aproape au fost de o tragedie doi şoferi nevinovaţi. Tramvaiul care rula pe Bulevardul Timişoara nu a oprit într-o staţie, ba chiar şi-a continuat drumul şi a tamponat în plin două maşini care intraseră în intersecţie. Din fericire, nimeni nu a fost rănit, însă maşinile au fost serios avariate. Ancheta demarată atât de poliţişti cât şi de Societatea de Transport trebuie să lămurească dacă a fost vorba despre o defecţiune la sistemul de frânare sau neatenţia vatmanului.

 


Re: Accidente / incidente andreiiul

3321 aflat pe linia 8 a fost implicat in dupa amiaza aceasta intr-o tamponare la intersectia Calea Rahovei cu Sos Progresului.
Sursa: FB/Info Trafic Bucuresti Ilfov - Radu Mihai
IMG_20220503_184558.jpg (149.45 KB; downloaded 4938 times)

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

In afara de caruciorul de salvare, Tatra a mai patit ceva? :lol:

 


Re: Accidente / incidente andreiiul

Un pic bara stramba (sau ce reprezinta bucatile de metal de sub far).
Avantajul vagoanelor vechi este ca au mult metal si eventuale tamponari produc in mare pare daune minore, daune ce nu reprezinta motiv pt o retragere din circulatie pe termen mediu spre lung. In schimb la viitoarele vagoane Astra aceste tamponari vor genera retrageri pe termen mai lung, mai ales ca inlocuirea pieselor nu va intra pe garantie si sigur se va astepta despagubirea pe RCA.

 


Re: Accidente / incidente orex

Cristi N wrote here:
Un neobişnuit accident de circulatie provocat pe 1 Mai, în Capitală, de un tramvai este investigat deopotriva de Brigada Poliţiei Rutiere şi Societatea de Transport Bucureşti. Iar imaginile surprinse de o camera de supraveghere, montată chiar în tramvai, arată cât de aproape au fost de o tragedie doi şoferi nevinovaţi. Tramvaiul care rula pe Bulevardul Timişoara nu a oprit într-o staţie, ba chiar şi-a continuat drumul şi a tamponat în plin două maşini care intraseră în intersecţie. Din fericire, nimeni nu a fost rănit, însă maşinile au fost serios avariate. Ancheta demarată atât de poliţişti cât şi de Societatea de Transport trebuie să lămurească dacă a fost vorba despre o defecţiune la sistemul de frânare sau neatenţia vatmanului.


”Ca urmare a evenimentului de circulaţie din data de 30.04.2022, ora 14:00, de pe B-dul Timişoara/str. Valea Oltului, când un tramvai din linia 25 a tamponat un autoturism aflat pe calea de rulare, în urma impactului acesta ricoşând în alte autoturisme, luând în considerare imaginile înregistrate şi difuzate în spaţiul public, facem următoarele precizări:

Toate vehiculele STB aflate în circulaţie îndeplinesc condiţiile tehnice şi de siguranţă şi în acest sens menţionăm că tramvaiul tip V3A-M, implicat în accident, a fost verificat de către echipa de întreţinere a depoului, înainte de a ieşi în traseu, constatându-se că acesta corespunde din punct de vedere tehnic, toate sistemele de frânare (frâna de staţionare, frâna electrică de serviciu, frâna de urgenţă cu patina electromagnetică şi frâna cu solenoid) fiind în parametri normali de funcţionare.

De asemenea, având în vedere incidentul respectiv, vă informăm că la nivelul Societăţii s-a declanşat o anchetă internă, pentru stabilirea vinovăţiei conducătorului de vehicul implicat în accident, acesta fiind cercetat disciplinar în conformitate cu Regulamentul Intern al STB SA. Precizăm că până la luarea unei decizii de către Poliţia Rutieră, respectiv până la definitivarea cercetării disciplinare, în conformitate cu Regulamentul Intern STB SA, manipulantul nu va mai fi repartizat pe traseu”, se arată în comunicat.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Nu este normal sa mergi pe strada cu tancul si sa faci praf orice lovesti, acelea erau alte vremuri, astazi "fiarele" sunt de sacrificiu si trebuie sa preia cat mai mult din energia impactului pentru a proteja oamenii.
Normal ar fi ca perioada de imobilizare a tramvaiului sa fie platita de agentia de asigurari, astfel asigurarile sa creasca si asa sa nu mai conduca toate maimutele toate cazanele de acum 20 de ani luate cu 1.000€ si intretinute cu piese de la dezmembrari.

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Dacă era în cursă normală logic era ca tramvaiul să facă staţie.
Dacă era în deplasare fără călători spre un depou oarecare logic era să nu intre în autoturismele aflate  în staţionare pe linie.
#shoppy de unde ştii că maşina accidentată avea 20 de ani vechime şi că a fost cumpărată cu 1000 EURO ?

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Daca o luam dupa filmare si dupa litera codului rutier, soferul masinii este vinovat, se vede la secunda 25 cum intra pe linie, deci daca soferul s-ar fi asigurat cand intra pe linie atunci ar fi vazut ca vine tramvaiul si ar fi trebuit sa-i acorde prioritate(conform codului rutier la schimbarea directiei de mers se pierde prioritatea fata de toti participantii la trafic, deci si fata de tramvaiele care teoretic ar trebui sa faca statie, ca toti procedam lafel este altceva); daca la secunda 25, cand tramvaiul vine dupa curba, masina ar fi fost deja oprit pe linie, atunci ar fi fost vina watmanului, ca nu ai voie sa lovesti masini deja oprite in intersectie.
Evident tramvaiul nu a franat deloc, daca franele functionau atunci watmanul ori nu era atent ori intentionat nu a luat masuri de evitare a accidentului, nu poate fi sanctionat dupa codul rutier dar trebuie neaparat sanctionat disciplinar; daca franele nu au functionat atunci trebuie facuta o ancheta despre cum s-a dat la strada un vagon care a ramas apoi totalmente fara frane. Cel mai probabil watmanul va spune ca el a franat si nu a mers frana, mult iubita Tatra nu are calculator care sa inregistreze ceva, este veche, vor fi retrase toate, daca watmanul nu este deja pe vreo lista neagra atunci nu va pati nimic si povesta va fi ingropata.


Despre masini vorbeam in general dupa ce vad pe strada, chit ca sunt frantuzesti sau nu. Cat despre masina in cauza, da, poate sa fie mai noua si mai scumpa, din nefericire am avut prea mult contact cu masinile frantuzesti, chiar nu ma intereseaza ce model este si intre ce ani s-a produs, doar ca sigur gasesti sa cumperi cu 1.000€ masina aceea si pe afara sa arate lafel.
Stiu ca multi se uita la masini de pe trotuar, din alte masini sau din transportul public, si au impresia ca masinile zgariate / infundate sunt proaste si cele fara zgarieturi sunt bune; nu-i asa, aspectul exterior este cea mai mica problema, cu 300€ iei panouri aftermarket / de la dezmembrari, le incarci cu kit, le vopsesti in spatele blocului, in aceeasi bani mai pui niste faruri / accesorii aftermarket / de la dezmembrari si, fara se te uiti atent, masina arata perfect(lafel ca cea din poza / filmare); insa cand mergi cu bicicleta in trafic in spatele masinilor inveti:
- cum suna si cum sta pe drum o masina cu defecte mecanice evidente la suspensie / directie / frane
- cum miroase un esapament la care s-a eliminat catalizatorul si s-a inlocuit cu o teava chioara, sau s-a pus un catalizator aftermarket care inauntru este defapt gol, sau la care in galerie este taiata o gaura inainte de prima toba, totul ca sa consume mai putin, sa castigi cativa cp si sa sune mai smecher
- cum arata panouri cu rugina inflorita pe sub vopsea sau laute aftermarket / de la dezmembrari si chituite / vopsite amatoriceste
Si din nefericire sunt din ce in ce mai multe pentru ca ITP-ul este doar de speriat oamenii care erau oricum deja cinstiti, asigurarile obligatorii si impozitul sunt practic zero pentru ceva mai mic sau egal de 2l, iar amenzile sunt din ce in ce mai mici pentru ca nu mai sunt corectate cu inflatia / salariul mediu, totul ca sa aiba toti cel putin o masina ca altfel au prea mult timp pentru cugetat si le vin idei nepotrivite atunci cand trebuie sa voteze. De aceea avem zilnic vehicule STB busite.

 


Re: Accidente / incidente andreiiul

232 aflat in linia 36 s-a ales cu pantograful rupt la intrarea pe Sos Colentina venind de pe Turmelor
Sursa: FB Info Trafic Bucuresti Ilfov - Cosmin Tudorache
IMG_20220517_131802.jpg (435.98 KB; downloaded 3692 times)

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

"Linia 21 - blocată pe ambele sensuri în zona Șos. Colentina/ Str. Ziduri Moși. Cauza: deraiere."

A deraiat 337 (linia 36) .

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Linia 1 blocata la Obor, sens Sura Mare.  O persoana urcata in ambulanta.

Se circula deviat (Lizeanu, Reinvierii, Turmelor, Colentina,  Ziduri Mosi, Ferdinand).

 


Re: Accidente / incidente cosminduru

Un alt accident cu Tatra, surprins de cameră de bord pe o mașină.
Eu disting din imagini semaforul pentru tramvai pe poziția STOP (lumini orizontale)



 


Re: Accidente / incidente bgd70

Da, e clar ca vatmanul nu a oprit la culoare rosie.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ADK

Precaut, nici cel cu mașina nu s-a uitat că tramvaiul nu avea intenția de oprire. Plus că în accidentele rutiere tramvaiul vs orice altceva tramvaiul "câștigă". Mai bine îl lăsa să se ducă, chit că-l înjura, decât să stai cu mașina șifonată cine știe cât timp (chit că nu-i vina ta), să nu mai ajungi evident la destinație că nu mai ai cum, sau mai rău, să stea și oameni spitalizați ...

 


Go to page:  1  ... 300 301 302 303 304 305 306  ... 370
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use