Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 391589 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
orex
Si Gladiola sufera din aceeasi pricina!
PS
Defecta ieri pe M5.1, spre dupa amiaza (dimineata era arondata pe VI), retrasa si garata la Favorit. Astazi s-a reanimat, era-n ”PROBE” (deci fara calatori) pe M1 pe la orele 15.10 (vorbesc cand am vazut-o la STM, trecand spre OBOR)!
Azi am inteles de ce se zapacise graficul de circulatie pe VI, de Crizantema a plecat la 15:32 din Eroilor in loc de 15:34, cum era firesc!
Si Gladiola sufera din aceeasi pricina!
PS
Defecta ieri pe M5.1, spre dupa amiaza (dimineata era arondata pe VI), retrasa si garata la Favorit. Astazi s-a reanimat, era-n ”PROBE” (deci fara calatori) pe M1 pe la orele 15.10 (vorbesc cand am vazut-o la STM, trecand spre OBOR)!
Azi am inteles de ce se zapacise graficul de circulatie pe VI, de Crizantema a plecat la 15:32 din Eroilor in loc de 15:34, cum era firesc!
- Mihnea3010
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Mihnea3010
2110-1110 "Bruxelles", părăsind stația Gara de Nord 1(M1).
15.04.2022
2110-1110 "Bruxelles", părăsind stația Gara de Nord 1(M1).
15.04.2022
IMG_8749.jpg (1.22 MB; downloaded 4838 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Cezar210
Iată că, de la o vreme, primul tren Bombardier, anume BM2 1001-2001 "Dalia" a ajuns să circule (și) pe cea mai nouă magistrală a Metrorex - M5. De obicei am văzut-o pe Valea Ialomiței - Eroilor 2, inlclusiv astăzi, când am reușit să o surprind chiar la Valea Ialomiței. Dalia a fost livrată în București în luna februarie a anului 2002, intrând în circulație pe M2, asemenea tutoror trenurilor BM2 (la acea vreme). A circulat timp de peste 10 ani pe M2, fiind transferată ulterior pe M1/M3, rulând aproximativ 8 ani pe aceste două magistrale. De câteva luni a "cunoscut" și Magistrala 5.
BM2 1001-2001 "Dalia" - M5 - Stația "Valea Ialomiței"
Iată că, de la o vreme, primul tren Bombardier, anume BM2 1001-2001 "Dalia" a ajuns să circule (și) pe cea mai nouă magistrală a Metrorex - M5. De obicei am văzut-o pe Valea Ialomiței - Eroilor 2, inlclusiv astăzi, când am reușit să o surprind chiar la Valea Ialomiței. Dalia a fost livrată în București în luna februarie a anului 2002, intrând în circulație pe M2, asemenea tutoror trenurilor BM2 (la acea vreme). A circulat timp de peste 10 ani pe M2, fiind transferată ulterior pe M1/M3, rulând aproximativ 8 ani pe aceste două magistrale. De câteva luni a "cunoscut" și Magistrala 5.
BM2 1001-2001 "Dalia" - M5 - Stația "Valea Ialomiței"
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Stefan28
De livrat a fost livrată în Februarie 2002, dar de intrat în circulație cu călători a intrat 10 luni mai târziu!
Și de intrat totalul de 18 BM2 în circulație pe M2 au intrat din Decembrie 2002 până în 2005, când sistemul ATC Bombardier devenise complet operațional pe magistrala 2, iar vechii induși ai ramelor IVA au devenit simultan neoperaționali și desființați!
Cât despre acei 10 ani, nu prea este adevărat, pentru că începând din Iulie 2009, când sistemul ATC Bombardier devenise operațional și pe "noua" magistrală 3, iar pendulele Nicolae Grigorescu- Anghel Saligny, Eroilor- Preciziei au fost eliminate, rezultând magistrala a treia din prezent (Anghel Saligny- Preciziei), ramele BM2 de pe M2 circulau mereu, prin rotație, în weekend-uri și sărbători legale, pe M1 și preponderent M3, până la sfârșitul anului 2014, când erau în circulație 16 trenuri CAF, și BM2-urile ajunseseră definitiv pe M1/3.
Iar pe M2 mai vedeam doar BM21-uri prin rotație, până au fost livrate restul de 8 CAF-uri ca supliment prin acordul contractual cu CAF!
P.S Dalia până în Ianuarie a.c, nu mai circulase pe M5 de la deschidere!
De livrat a fost livrată în Februarie 2002, dar de intrat în circulație cu călători a intrat 10 luni mai târziu!
Și de intrat totalul de 18 BM2 în circulație pe M2 au intrat din Decembrie 2002 până în 2005, când sistemul ATC Bombardier devenise complet operațional pe magistrala 2, iar vechii induși ai ramelor IVA au devenit simultan neoperaționali și desființați!
Cât despre acei 10 ani, nu prea este adevărat, pentru că începând din Iulie 2009, când sistemul ATC Bombardier devenise operațional și pe "noua" magistrală 3, iar pendulele Nicolae Grigorescu- Anghel Saligny, Eroilor- Preciziei au fost eliminate, rezultând magistrala a treia din prezent (Anghel Saligny- Preciziei), ramele BM2 de pe M2 circulau mereu, prin rotație, în weekend-uri și sărbători legale, pe M1 și preponderent M3, până la sfârșitul anului 2014, când erau în circulație 16 trenuri CAF, și BM2-urile ajunseseră definitiv pe M1/3.
Iar pe M2 mai vedeam doar BM21-uri prin rotație, până au fost livrate restul de 8 CAF-uri ca supliment prin acordul contractual cu CAF!
P.S Dalia până în Ianuarie a.c, nu mai circulase pe M5 de la deschidere!
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
PTMZ
Ca să fim corecți până la capăt, Eroilor - Industriilor NU a fost niciodată pendulă.
Stefan28 wrote here:
iar pendulele Nicolae Grigorescu- Anghel Saligny, Eroilor- Preciziei au fost eliminate,
Ca să fim corecți până la capăt, Eroilor - Industriilor NU a fost niciodată pendulă.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Cezar210
Primul aliniat - nu am spus nicăieri după câte luni a intrat în circulație, nu cunoșteam acest aspect.
Al doilea aliniat - da, eu prin "la acel moment" mă refeream la faptul că în acei ani erau doar BM2 pe M2, deoarece atunci când au sosit BM21, erau destinate pentru M1/M3.
Al treilea aliniat - din 2014 știu că nu a mai circulat deloc pe M2, de aceea am spus "10 ani".
Al patrulea aliniat - într-adevăr, de aceea am scris "de câteva luni", pe 19.1.2022 a intrat pe M5.
Primul aliniat - nu am spus nicăieri după câte luni a intrat în circulație, nu cunoșteam acest aspect.
Al doilea aliniat - da, eu prin "la acel moment" mă refeream la faptul că în acei ani erau doar BM2 pe M2, deoarece atunci când au sosit BM21, erau destinate pentru M1/M3.
Al treilea aliniat - din 2014 știu că nu a mai circulat deloc pe M2, de aceea am spus "10 ani".
Al patrulea aliniat - într-adevăr, de aceea am scris "de câteva luni", pe 19.1.2022 a intrat pe M5.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
PTMZ s-a gîndit la racordurile din Militari şi Balta Albă dar a scris pendule.
Cum şi actuala linie M 5.1 tot un racord e.
PTMZ s-a gîndit la racordurile din Militari şi Balta Albă dar a scris pendule.
Cum şi actuala linie M 5.1 tot un racord e.
- Stefan28
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
De la moderator citire:
Potoliţi-vă. Ştiţi voi cine. Duceţi-vă la un mic şi o bere că e 1 Mai.
De la moderator citire:
Potoliţi-vă. Ştiţi voi cine. Duceţi-vă la un mic şi o bere că e 1 Mai.
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Timp de 10 ani Militariul a fost in schimb un racord, dar se circula pe ambele linii, doar ca "magistrala" era limitata la Eroilor.
andrei11 wrote:PTMZ se refera la pendula, adică circulația pe aceeasi linie dus-intors. În Militari ea s-a practicat pe distanta Preciziei-Lujerului atunci când s-a construit statia Gorjului și in rest doar ocazional, atunci când erau deranjamente de circulație.
PTMZ s-a gîndit la racordurile din Militari şi Balta Albă dar a scris pendule.
Timp de 10 ani Militariul a fost in schimb un racord, dar se circula pe ambele linii, doar ca "magistrala" era limitata la Eroilor.
- ghiocthespotter
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ghiocthespotter
Rama "Sofia" 1126-2126 se alfa la revizie in Depoul Militari
Rama "Sofia" 1126-2126 se alfa la revizie in Depoul Militari
BM21_Sofia.jpg (377.22 KB; downloaded 3851 times)
- vl273
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options