Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 24384 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
,,Găinăria" aia e Bombardier NB4. După ce vor dispărea Tatrele (deh, uniunea consumistă numită UE trebuie să își vândă marfa), le vor atașa la NGT8 (care sunt deja 100% low-floor).
Despre tramvaiele din Leipzig: http://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fe ... 2FB4D-NF
,,Găinăria" aia e Bombardier NB4. După ce vor dispărea Tatrele (deh, uniunea consumistă numită UE trebuie să își vândă marfa), le vor atașa la NGT8 (care sunt deja 100% low-floor).
Despre tramvaiele din Leipzig: http://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fe ... 2FB4D-NF
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
ByOnu
Problema majora d.p.d.v. al lungimii este vagonul C (mijlocul). Acel 'vagonas' ii da o capacitate de V2A. In afara de cele 8 persoane care stau jos ca la metrou nu mai poate sta nimeni acolo avand in vedere spatiul ingust si lipsa barilor. Deci practic este ca si inexistent daca vorbim despre capacitate si lungime.
Totusi, de unde frica asta de a face tramvaie cu mai mult de 3 vagoane? Un numar de vagoane 'ok' ar fi in jur de 5. Pe liniile modernizte avem platforme cu lungime adapata pentru 2xV3A, deci infrastructura exista.
Dominatrix wrote:
...ceea ce ar insemna sa fie mai lung...
Problema majora d.p.d.v. al lungimii este vagonul C (mijlocul). Acel 'vagonas' ii da o capacitate de V2A. In afara de cele 8 persoane care stau jos ca la metrou nu mai poate sta nimeni acolo avand in vedere spatiul ingust si lipsa barilor. Deci practic este ca si inexistent daca vorbim despre capacitate si lungime.
Totusi, de unde frica asta de a face tramvaie cu mai mult de 3 vagoane? Un numar de vagoane 'ok' ar fi in jur de 5. Pe liniile modernizte avem platforme cu lungime adapata pentru 2xV3A, deci infrastructura exista.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Codul Rutier prevede o lungime maximă pentru tramvaiele care circulă pe drumurile publice, parcă 35m. Orice e mai lung e ilegal. Desigur, în Galați circulă câte 2 KT4D-uri în tracțiune dublă (un KT4D are vreo 19 m + cuplele), iar în Arad câte 2 GT4 în aceeași combinație, deci nu ar fi o problemă.
Codul Rutier prevede o lungime maximă pentru tramvaiele care circulă pe drumurile publice, parcă 35m. Orice e mai lung e ilegal. Desigur, în Galați circulă câte 2 KT4D-uri în tracțiune dublă (un KT4D are vreo 19 m + cuplele), iar în Arad câte 2 GT4 în aceeași combinație, deci nu ar fi o problemă.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Dr2005 wrote:30 de m de fapt e lungimea maxima legala. Ia sa vedeti militianul cand da amenda la vatmani cand ramane un V3A defect si trebuie remorcat/impins.
Codul Rutier prevede o lungime maximă pentru tramvaiele care circulă pe drumurile publice, parcă 35m. Orice e mai lung e ilegal.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Chev Celios
Aaa si vezi ca vine politistu cu ruleta sa vada cat de lung e un V3A sau orice alt tramvai.
Aaa si vezi ca vine politistu cu ruleta sa vada cat de lung e un V3A sau orice alt tramvai.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
ByOnu wrote:Cel putin #401 a avut boghiuri noi. Dupa cum s-a lamurit deja aici, motoarele sunt "clasicele" TN71, re-conditionate. Pentru seria in CA evident ca vor trebui motoare noi.
Inca o intrebare. Bucur LF #401 are bogiuri noi (se mai fabrica asa ceva macar?) de V3A, sau sunt restaurate de la vagoane V3A/V2A casate? Post #401 (eventual pana-n #408) vor avea tot boghiuri de V3A?
ByOnu wrote:Daca prin "vagoane" te referi la numarul de corpuri, problema nu e "de frica", dar ar trebui re-proiectat complet vagonul. Bucur LF, modelul actual, e de fapt construit pe principiul "Two-rooms-and-a-bath", de fapt tot un fel de V3A, dar cu sectiunea din mijloc reproiectata cu boghiu de conceptie noua. Prin 2004, cand am fost in vizita am vazut la sediul ETE niste schite pentru un vagon V5A cu podea joasa cam 80% din lungimea vagonului, dar totul a ramas la stadiul de idee. Sa nu uitam ca URAC'ul este slab finantat si nu poate sa faca tot ce si-ar dori inginerii de acolo
Totusi, de unde frica asta de a face tramvaie cu mai mult de 3 vagoane? Un numar de vagoane 'ok' ar fi in jur de 5.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
andrei11
Si V5A - ul acesta cate motoare are ? Ca daca are motoare tot pe 2 boghiuri tare mi-e frica sa nu fie cam greu...
Dominatrix wrote:
Prin 2004, cand am fost in vizita am vazut la sediul ETE niste schite pentru un vagon V5A cu podea joasa cam 80% din lungimea vagonului, dar totul a ramas la stadiul de idee.
Si V5A - ul acesta cate motoare are ? Ca daca are motoare tot pe 2 boghiuri tare mi-e frica sa nu fie cam greu...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Nu stiu cate motoare ar fi avut. Ce am vazut eu era o simpla schita, cu un tramvai cu 5 corpuri, cu 4 boghiuri in total, din care cele 2 din extremitati "clasice" si cele din mijloc (de sub corpurile "2" si "4") de conceptia noua "LF". Corpul "3" era suspendat. Era mai mult un concept de ce ar putea fi. Nu cred ca s-a pus vreodata serios problema construirii unui asemenea tramvai.
Nu stiu cate motoare ar fi avut. Ce am vazut eu era o simpla schita, cu un tramvai cu 5 corpuri, cu 4 boghiuri in total, din care cele 2 din extremitati "clasice" si cele din mijloc (de sub corpurile "2" si "4") de conceptia noua "LF". Corpul "3" era suspendat. Era mai mult un concept de ce ar putea fi. Nu cred ca s-a pus vreodata serios problema construirii unui asemenea tramvai.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Cu motoarele de 240 kW fiecare (putere nominală) de pe #205 s-ar descurca...
Cu motoarele de 240 kW fiecare (putere nominală) de pe #205 s-ar descurca...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Semana cumva cu asta ?
viewtopic.php?f=114&t=358
Dominatrix wrote:
Nu stiu cate motoare ar fi avut. Ce am vazut eu era o simpla schita, cu un tramvai cu 5 corpuri, cu 4 boghiuri in total, din care cele 2 din extremitati "clasice" si cele din mijloc (de sub corpurile "2" si "4") de conceptia noua "LF". Corpul "3" era suspendat. Era mai mult un concept de ce ar putea fi. Nu cred ca s-a pus vreodata serios problema construirii unui asemenea tramvai.
Semana cumva cu asta ?
viewtopic.php?f=114&t=358
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Da, seamana foarte bine, doar ca "botul" era mai patratos, din cate imi amintesc. S-a luat vreodata in calcul de URAC realizarea unui prototip de acest gen?
Da, seamana foarte bine, doar ca "botul" era mai patratos, din cate imi amintesc. S-a luat vreodata in calcul de URAC realizarea unui prototip de acest gen?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
ByOnu
Marian ... sau Andrei (tot nu stiu cum sa-ti spun )
N-am putut sa nu remarc cele doua machete de Bucur LF puse pe acel dulap, n-ar fi stricat sa existe totusi o vitrina pentru machetele oficiale RATB, sau si mai bine sa fie puse la "Muzeul RATB", asa macar ar fi in acelasi loc.
Poti te rog sa postezi niste poze mai detaliate cu ele?
Marian ... sau Andrei (tot nu stiu cum sa-ti spun )
N-am putut sa nu remarc cele doua machete de Bucur LF puse pe acel dulap, n-ar fi stricat sa existe totusi o vitrina pentru machetele oficiale RATB, sau si mai bine sa fie puse la "Muzeul RATB", asa macar ar fi in acelasi loc.
Poti te rog sa postezi niste poze mai detaliate cu ele?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Poti sa imi zici Andrei
Nu prea au unde sa stea fiind machete de prezentare mai mult, nu exponate. Sunt realizate pentru a se decide o schema de vopsire pentru tramvaie.
Mai multe poze aici... viewtopic.php?f=114&t=553
ByOnu wrote:
Poti te rog sa postezi niste poze mai detaliate cu ele?
Poti sa imi zici Andrei
Nu prea au unde sa stea fiind machete de prezentare mai mult, nu exponate. Sunt realizate pentru a se decide o schema de vopsire pentru tramvaie.
Mai multe poze aici... viewtopic.php?f=114&t=553
📖 Pagination options