Topic: Gara de Nord - București
354 posts, 183321 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
cris_m
Da, aceea este. Imi aduc bine aminte de anul trecut plansele prezentate in cadrul grupului de lucru de la minister.
Da, aceea este. Imi aduc bine aminte de anul trecut plansele prezentate in cadrul grupului de lucru de la minister.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
andrei11
Sorry că insist, dar care este clădirea aceea de birouri << nouă >> de pe Calea Griviţei ? Cea încercuită cu roşu ? Numai nouă nu e !
Sorry că insist, dar care este clădirea aceea de birouri << nouă >> de pe Calea Griviţei ? Cea încercuită cu roşu ? Numai nouă nu e !
2022-04-21_20-18-13.jpg (569.25 KB; downloaded 3112 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
orex
Ai aici tot ce-ti trebe pentru SF-ul, cu care, din pacate nu vom fi contemporani!
Ai aici tot ce-ti trebe pentru SF-ul, cu care, din pacate nu vom fi contemporani!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
shoppy
Din nefericire nu vad cum am ajunge contemporani pentru ca acolo sunt si multe prostii.
Belgrad Waterfront este un fals argument, acolo gara nu s-a mutat in subteran sau deplasat un pic, ci s-a desfintat absolut cu totul, depoul de locomotive, revizia de vagoane, zonele tampon, totul totul. Iar sub Belgrad deja exista zeci de km de tunele de CF si toate intrarile au depouri, revizii si zone tampon de-a lungul lor, deci pierderea nu este mare, in timp ce noi tuneluri ciuciu, mai avem doar fosta revizie de la Gara Obor, care mai este pusa si prost, adica dincolo de gara, spre oras, in spatele blocurilor.
Proiectul nu arata unde ar pune reviziile de vagoane, depoul de locomotive si zonele tampon desfiintate. Daca ne uitam la cele 4 mari gari infundate din interiorul Parisului(Nord, Est, Lyon si Montparnasse), desi situatia este identica, eu nu stiu sa se mute vreuna partial in subteran si partial mai incolo, de ce oare?
Din nefericire nu vad cum am ajunge contemporani pentru ca acolo sunt si multe prostii.
Belgrad Waterfront este un fals argument, acolo gara nu s-a mutat in subteran sau deplasat un pic, ci s-a desfintat absolut cu totul, depoul de locomotive, revizia de vagoane, zonele tampon, totul totul. Iar sub Belgrad deja exista zeci de km de tunele de CF si toate intrarile au depouri, revizii si zone tampon de-a lungul lor, deci pierderea nu este mare, in timp ce noi tuneluri ciuciu, mai avem doar fosta revizie de la Gara Obor, care mai este pusa si prost, adica dincolo de gara, spre oras, in spatele blocurilor.
Proiectul nu arata unde ar pune reviziile de vagoane, depoul de locomotive si zonele tampon desfiintate. Daca ne uitam la cele 4 mari gari infundate din interiorul Parisului(Nord, Est, Lyon si Montparnasse), desi situatia este identica, eu nu stiu sa se mute vreuna partial in subteran si partial mai incolo, de ce oare?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
shoppy
Apropo de mutarea Garii de Nord in jos sau la stanga, cica se coace o licitatie pentru modernizarea semnalizarii, macazelor si a noului centru de comanda, vechiul sistem marca ISAF va fi schimbat cu unul contemporan.
Apropo de mutarea Garii de Nord in jos sau la stanga, cica se coace o licitatie pentru modernizarea semnalizarii, macazelor si a noului centru de comanda, vechiul sistem marca ISAF va fi schimbat cu unul contemporan.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
fl82
Pai statia Bucuresti-Nord a fost echipata cu un sistem modern de centralizare electronica (CE) dupa anul 2000 sau 2004, care a inlocuit vechea instalatie de centralizare electrodinamica cu relee montata in 1968!
Pai statia Bucuresti-Nord a fost echipata cu un sistem modern de centralizare electronica (CE) dupa anul 2000 sau 2004, care a inlocuit vechea instalatie de centralizare electrodinamica cu relee montata in 1968!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
shoppy
Da, si eu stiu ca la constructia Pasajului Basarab s-a abandonat turnul de control de langa cladirea Garii Basarab si s-au mutat in turnul nou din Remiza Basarab, o fi fost si acesta facut tot de ISAF.
Apropo de ISAF, au parasit sediul de langa Pasaj Grand, cladirea galbena nu mai are firmele ISAF pe ea.
Da, si eu stiu ca la constructia Pasajului Basarab s-a abandonat turnul de control de langa cladirea Garii Basarab si s-au mutat in turnul nou din Remiza Basarab, o fi fost si acesta facut tot de ISAF.
Apropo de ISAF, au parasit sediul de langa Pasaj Grand, cladirea galbena nu mai are firmele ISAF pe ea.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
Gabi23
Ieri angajații CFR SA lucrau la linia 2, cu utiliaje mai noi, mai vechi sau tradiționale
Ieri angajații CFR SA lucrau la linia 2, cu utiliaje mai noi, mai vechi sau tradiționale
Gara de Nord - 06.01.2023 (1).jpg (331.17 KB; downloaded 1856 times)
Gara de Nord - 06.01.2023 (2).jpg (436.53 KB; downloaded 1856 times)
Gara de Nord - 06.01.2023 (3).jpg (402.13 KB; downloaded 1856 times)
Gara de Nord - 06.01.2023 (4).jpg (578.42 KB; downloaded 1856 times)
Gara de Nord - 06.01.2023 (5).jpg (372.64 KB; downloaded 1856 times)
Gara de Nord - 06.01.2023 (6).jpg (528.66 KB; downloaded 1856 times)
Gara de Nord - 06.01.2023 (7).jpg (371.37 KB; downloaded 1856 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
ByOnu
Ceva ce am remarcat recent. Pe noile tabele principale au inlocuit coloana VIA. cu OPERATOR (numele companiei).
Deci schimbam niste tabele foarte bune, cu unele care ar trebui sa fie < future proof > pentru macar 20 de ani si apoi realizezam ca ne mai trebuie niste coloane de informatii.
Prostie pura si lipsa de viziune.
Ceva ce am remarcat recent. Pe noile tabele principale au inlocuit coloana VIA. cu OPERATOR (numele companiei).
Deci schimbam niste tabele foarte bune, cu unele care ar trebui sa fie < future proof > pentru macar 20 de ani si apoi realizezam ca ne mai trebuie niste coloane de informatii.
Prostie pura si lipsa de viziune.
20230110_145023.jpg (710.59 KB; downloaded 1691 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
Gabi23
Informația cu ”via” nu cred că era utilă...
Informația cu ”operator” este utilă în contextul actual în care nu există o uniformizare a modului de achiționare a biletelor.
Încă suntem în epoca în care toata gara e o infecție, plouă prin toate acoperișurile, cade tencuiala, se anunță ”operatorul de stat” și altele.
Informația cu ”via” nu cred că era utilă...
Informația cu ”operator” este utilă în contextul actual în care nu există o uniformizare a modului de achiționare a biletelor.
Încă suntem în epoca în care toata gara e o infecție, plouă prin toate acoperișurile, cade tencuiala, se anunță ”operatorul de stat” și altele.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
aztec
Inainte avea sens si "via", cand aveai aceeasi destinație dar ruta diferită...
Parca pt Arad sau Timisoara aveai 2 sau 3.. variante de traseu...
Inainte avea sens si "via", cand aveai aceeasi destinație dar ruta diferită...
Parca pt Arad sau Timisoara aveai 2 sau 3.. variante de traseu...
📖 Pagination options