Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

703 posts, 172275 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 51
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Ca sa se intersecteze retelele atunci plusul tramvaiului, plusul troleibuzului si minusul troleibuzului trebuie sa fie la aceeasi inaltime, dar ca tramvaiul si troleibuzul sa functioneze cu acelasi plus atunci minusul troleibuzului trebuie sa fie foarte departe de plusul comun ca sa nu-l atinga pantograful tramvaiului, si daca tot duci minusul troleibuzului 2 metri mai incolo, pai lafel de usor duci si plusul troleibuzului tot acolo si scapi de foarte multe complicatii, deci sa folosesti acelasi plus si pentru tramvai si pentru troleibuz nu are rost.
Se poate sa mearga troleibuzul pe linia de tramvai(daca are loc) dar sa aiba reteaua deasupra benzii 2 iar banda 2 semnalizata cu inaltime maxima a masinilor de 3m ca sa nu agate careva vreun captator.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

reiny2000 wrote here:
Bonus (întrebare puțin tâmpită): ar putea circula și troleibuze pe această linie? Am căutat pe internet dar n-am găsit o rețea de troleibuz care să existe în paralel (sau mai bine spus peste) cea de tramvai.


Deloc tampita. Este o intrebare foarte buna pe care ne-am pus-o multi la inceput.

Se poate, exista exemple. Stiu cel putin de doua, dar pentru unul am un lapsus acum. Poate ma ajuta colegii cu un exemplu din Europa.

San Francisco este un astfel de loc.
maxresdefault.jpg (155.67 KB; downloaded 2346 times)
munibus7.jpg (131.3 KB; downloaded 2346 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului bgd70

In Szeged din Ungaria troleibuzele circula pe linia de tramvai, firul de contact al troleibuzului fiind pe banda din dreapta. Am mai vazut si acum cativa ani intrebarea asta pe forum; troleibuzul se poate indeparta cate 1 banda la stanga respectiv la dreapta de firul de contact, deci se poate implementa fara probleme. Mai sunt si alte orase din Europa dar nu imi amintesc acum.
Sursa: https://www.flickr.com/photos/anurgaliye ... ostream/
Szeged trooleybus.jpg (589.19 KB; downloaded 2318 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Din pacate discutiile sunt 100% degeaba cata vreme consolele deja sunt montate.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

”Ei” n-are panouri de gard, dar la noi au fost solicitate, in mod expres, prin proiect! ;)
PS
Oricum, n-aveau cum sa ”croșeteze” troleibuzele in acest areal (I.Maniu-Timisoara) ca nu suntem in ”wizard of war”!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Ar mai fi o problema ca troleibuzul si tramvaiul sa foloseasca acelasi plus, la tramvai minusul este la pamant(bine, normal nu se impamanteaza aiurea ci sina se leaga la impamantarea statiei de tractiune), deci obligatoriu minusul are 0V deci plusul trebuie sa aiba +750V, dar la troleibuz nu este obligatoriu, daca ai o sursa moderna in comutatie pentru troleibuz atunci la troleibuz plusul este +425V iar minusul este -425V(ca tot tensiunea de 750V iti da), deci nu pot avea plusul comun.

Vad ca este mai jos o poza cu reteaua de troleibuz deasupra sinei de tramvia, acolo ori nu mai circula tramvaiul ori tramvaiul are 2 captatoare ca la troleibuz.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Eu ştiam că troleibuzul are + şi nul, nu are + şi - !  Nulul e firul de lângă trotuar. Uitaţi aici dovada, separatoarele de tronsoane sunt montate numai pe firul de +.
2022-04-15_23-56-28.jpg (654.85 KB; downloaded 2186 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Iasi, Palatul Culturii. Portiunea comuna tramvai-troleibuz, unde troleibuzul utiliza firul de contact al tramvaiului.


365.jpg (28.67 KB; downloaded 2172 times)


1091.jpg (29.57 KB; downloaded 2172 times)



Sursa foto:  user Radub, link http://trolleybus.tramclub.org/index-343.htm

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Am spus ca nu este obligatoriu, daca ar folosi surse moderne in comutatie atunci le-ar veni si ideea asta.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Aprilie 2022 Utilizator anonim 2

Chestia aia e o masina de strins tirfoanele.
Am eu o aplecare catre negativism sau iar nu coincid axele liniilor de-o parte si de alta a intersectiei? Si ne alegem cu un S penibil in mijloc?

3E3139DD-70A9-4C0C-84CE-208D50786FEA.jpeg (846.48 KB; downloaded 2057 times)

 


Re: Aprilie 2022 Andrei98

Liniile noi sunt mai apropiate decat vechile OR, poti sa vezi si in pozele de pe partea cealalta. Pacat ca sunt apropiate fix cat sa nu permita si circulatia autobuzelor normal.

 


Re: Aprilie 2022 punmeister

orex wrote here:
La pas...







N-are cum, sub nicio forma, sa fie gata la 31.05.2022 lucrarea asta! :bleah:


La ce hei-rup s-a bagat, se poate!  :)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Andrei98

Daca se va lucra la ritmul de dinainte de sarbatori se poate, pana la urma nu a mai ramas foarte mult de lucru. Sa nu uitam ca altii in tari mai civilizate faceau toata lucrarea asta intr-o luna.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

PMB a dorit sa se faca intr-un an, asa ca Swietelsky s-a conformat. Lucrul acesta o sa fie valabil si la celelalte modernizari.

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 51
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use