Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor

3056 posts, 799098 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 168 169 170 171 172 173 174  ... 219
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa tramvaielor FabiM

318 a fost trimis de curând la URAC.
Cel mai probabil pentru transformare in CA.
Totodata și 311 a dispărut din peisaj de ceva vreme.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa tramvaielor V2A

La dep. Dudești sunt indisponibile următoarele tramvaie: 401, 402, 404, 405, 407, 409, 410, 411, 414, 4012, 4026, 4031, 4032, 4049. Din 35 de tramvaie circulă doar 21, iar Dudeștiul are 23 de ture pe liniile 1, 10 și 23. Diferența este acoperită prin împrumuturi de la dep. Alexandria pentru linia 10 (un tur) și de la dep. Victoria pentru linia 1 (un tur).

 


Re: Mentenanţa tramvaielor Andrei98

Ce o să facă când revin 1 și 10 la traseul normal? Nu pot acoperi nici parcul actual cu 10 care este foarte scurt...

 


Re: Mentenanţa tramvaielor Gabi23

De la Bucureștii Noi au cazut relativ recent cu motoare, din cele care erau active: 068, 151, 288, 311, 362.

 


Re: Mentenanţa tramvaielor Nicu24

Prea multe tramvaie defecte de ceva vreme încoace, oare de ce??? Cumva ca vin Imperio iar V3A nu mai sunt bune???? Bucur LF oricum e un jaf de tramvai care se vede ce bine sunt proiectate...

 


Re: Mentenanţa tramvaielor FabiM

Gabi23 wrote here:
De la Bucureștii Noi au cazut relativ recent cu motoare, din cele care erau active: 068, 151, 288, 311, 362.

362 circulase Luni. Când a picat?

 



Re: Mentenanţa tramvaielor Puss in Boots

V2A wrote here:
La dep. Dudești sunt indisponibile următoarele tramvaie: 401, 402, 404, 405, 407, 409, 410, 411, 414, 4012, 4026, 4031, 4032, 4049. Din 35 de tramvaie circulă doar 21, iar Dudeștiul are 23 de ture pe liniile 1, 10 și 23. Diferența este acoperită prin împrumuturi de la dep. Alexandria pentru linia 10 (un tur) și de la dep. Victoria pentru linia 1 (un tur).


9 Bucur LF? Wow. Mai mult de jumate. Belea.

 


Re: Mentenanţa tramvaielor Cezar210

Foarte calitative. Cam asta se întâmplă când URAC încearcă să facă ceva de-al lor cu piese de-ale lor. Spuneam acum ceva timp, când erau 7 defecte, că nu înțeleg de ce URAC nu are piese pentru ele...

 


Re: Mentenanţa tramvaielor Costin

Nu ca ar fi URAC vreun model de calitate, insa mai e un fenomen: Daca nu se poate repara cu ciocanul, atunci nu se repara deloc. Acesta e nivelul STB. Le doresc mult succes cu tramvaiele Astra.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa tramvaielor GPS

Cezy210 wrote here:
...Cam asta se întâmplă când URAC încearcă să facă ceva de-al lor cu piese de-ale lor...

Cât la sută din componentele Bucur LF sunt făcute la URAC, și câte achiziționate de la terți?

 


Re: Mentenanţa tramvaielor Cezar210

Sistemul de tracțiune funcționează și pe vagoanele 2010-CA deci nu generează probleme, fiind fabricat de SAERP.
Boghiurile motoare sunt fabricate de cei de la URAC (corect?) dar funcționează și pe celelalte tipuri de tramvaie.
Boghiul purtător este cu piese din import dar asamblat la URAC (așa știu), dar ori ar fi trebuit să aibă stoc de piese, ori să știe care este problema la acel boghiu și să comande/facă licitație pentru piese cât mai rapid.

Nu cred că tabla sau șasiul (dau exemplu) pot genera probleme funcționării, eu consider că acestea sunt componentele "principale".

 


Re: Mentenanţa tramvaielor shoppy

Da, boghiurile motoare sunt aceleasi ca la V3A(un proiect de acum minim 30 de ani) si produse de URAC (posibil pe hartie sa fie modernizari ale celor casate ca sa spuna ca tramvaiul nu este productie noua ci o modernizare pentru ca este ilegal ca STB sa cumpere tramvaie noi fara licitatie).
Boghiul purtator a fost proiectat si omologat de URAC, acela este prost si se rupe, si este si singurul element care nu apare la V3A care circula fara probleme.
Deci in minim 30 de ani URAC a facut un singur lucru nou, a proiectat un boghiu purtator, si acela este un rasunator esec.
Asta se intampmpla cand o societate functioneaza 30 de ani in afara mediului concurential normal, doar pe subventii de la stat si fara nici un control al calitatii.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa tramvaielor ADK

Doar că practic BLF-urile chiar sunt construcții noi, într-adevăr cât s-a priceput și URAC (n-ar fi fost rele dacă ar fi avut și o electronică mai bună), însă și-au păstrat boghiurile motoare pe proiecte vechi (că altele de unde? s-o fi întrebat - are cineva o idee? ăla eu, ăla eu... nimeni, punem tot de V3A că suntem familiarizaţi cu ele, facem doar purtătorul că e mai simplu, sau defapt nu e nici ăla, încercăm să facem un V3A mai actual). Boghiurile cred că au fost produse noi (altele de unde?), dar exact cele de V3A. Nici banii nu o fi fost mulți de la PMB, mai ales pentru un tramvai care nu trebuia să coste mult, doar de aia se făcea la noi.

 


Go to page:  1  ... 168 169 170 171 172 173 174  ... 219
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2335 forum members have written 425762 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use